بهترین سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی: معرفی و بررسی 53 سریال برتر فیلیمو، نماوا و فیلم نت

1

سریال‌های ایرانی که توسط شبکه‌های نمایش و با شوابطی اندکی سهل‌تر از تلویزیون این سال‌های تولید شده‌اند، هر کدام خاطراتی را برای ما زنده می‌کنند. برخی از آنها مانند شهرزاد تبدیل به یک سریال خانوادگی جذاب شدند، برخی‌ها نیمه‌کاره ماندند و برخی‌ها هم ازابتدا تنها هدفی جز سرگرمی محض نداشتند و زیاد ذهن ما را مشغول نکردند.

ما گرچه از شرایط ساخت سریال‌ها بزرگ مانند هزاردستان، ابو علی سینا، گرگ‌ها، امام علی و سربداران فاصله گرفته‌ایم، اما در اتمسفری متفاوت دست‌کم می‌توانیم با این سریال‌های ایرانی سرگرم شویم.

به همین خاطر در این پست نگاهی می‌اندازیم به بهترین سریال‌های ایرانی شبکه‌های نمایش خانگی فیلیمو، نماوا و فیلم نت.


1- سریال یاغی
Rebel

بهترین سریال های ایرانی

“یاغی” روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و درام می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.


2- سریال روزی روزگاری مریخ
Once Upon a Time, Mars

بهترین سریال های ایرانی

در روزگاری هستیم که همه موجودات از سیارات مختلف به مریخ سفر میکنند … شما چطور؟

سریال روزی روزگاری مریخ به کارگردانی پیمان قاسم خانی و محسن چگینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، امیر کاظمی، بهادر مالکی، نوشین تبریزی، امیرمهدی ژوله، عبدالله روا، رامین ناصرنصیر، فلامک جنیدی، پیمان فاطمی، کاظم نوربخش، بهروز رهبری فرد و مهراب قاسم خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


3- سریال بی گناه
Innocent

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.


4- سریال نیمه شب با امیرحسین قیاسی
Midnight

نیمه شب برنامه ای است که در آن امیرحسین قیاسی با نگاه طنز، اخبار و رویدادهای روز کشور را بررسی می کند.

سریال نیمه شب با امیرحسین قیاسی به کارگردانی امیرحسین قیاسی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.


5- سریال جادوگر
Sorcerer

قدرت و جهانگیر از جاعلان معروف تحت تعقیب پلیس قصد دارند از کشور بگریزند اما این دو، طی ماجراهایی درمی یابند که با رمالی می توانند کار و کاسبی جدیدی را پیشه کنند. با اینکه پلیس آنها را شناسائی کرده اما آنها بخاطر طمع دست از رمالی نمی کشند و با کلاهبرداری می توانند به مال و منالی برسند که

سریال جادوگر به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، پونه عاشورپور، شهین تسلیمی، صحرا اسدالهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، جواد پولادی، سحر سلیمانی و محمدرضا عقدایی به هنرمندی پرداخته‌اند.


6-  سریال ساخت ایران 3

Sakhte Iran 3

غلام در جنوب ایران غواص است. او به ستاره علاقه دارد. یک روز ستاره که بدهی سنگینی بالا آورده و ظلی حکم جلب او را گرفته است، از غلام کمک می خواهد. غلام تصمیم می گیرد به ستاره کمک کند. غلام برای حل مشکل ستاره از مرتضی کمک می گیرد. غلام و مرتضی با هم همراه می شوند و خودشان را به دردسرهای زیادی می اندازند، در حالی که هر مانعی که از پیش رو برمی دارند، مانع بزرگتری سر راهشان می بینند که باید بر آن غلبه کنند. از آن طرف سیاوش به دلایل علاقه ای که به شیرین دارد، باید ستوده، شوهر سابق شیرین را تعقیب کند و بفهمد ستوده دنبال چیست، چرا که شیرین به دنبال انتقام از ستوده است. غلام که از قبل سیاوش را می شناسد، برای حل یکی از مشکلاتی که با آن رو به رو می شود، به کمک سیاوش نیاز پیدا می کند و این باعث می شود سیاوش هم با غلام و مرتضا همراه شود و داستان بدهی ستاره به ظلی و داستان انتقام شیرین از ستوده، به هم گره بخورد.

سریال ساخت ایران 3 به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، حسین امیدی، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی، عزت الله مهرآوران، عایشه گل جوشکن، ماهان کشفی و بردیا گودرزی به هنرمندی پرداخته‌اند.


7- سریال جوکر
Joker

رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. این سریال با کارگردانی حامد میرفتاحی در سال 1400 به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است.

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و ریلیتی شو می‌باشد.


8- سریال درمانگر
Therapist

«باران» مدتی است به دلیل افسردگی به صورت مخفیانه دور از چشمان همسرش با روانپزشک «اتابک مسعودی» دیدار می کند، اما اینبار اتفاق عجیبی برای او افتاده که از دکترش می خواهد برای کمک به دیدارش بیاید ….

سریال درمانگر به کارگردانی امین حسین پور در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و رازآلود می‌باشد. در این سریال سارا بهرامی، بانیپال شومون، امیر رضا دلاوری، نینا صمدی، مهدی حسینی و محسن داوودی به هنرمندی پرداخته‌اند.


9- سریال جیران
Jeyran

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و تاریخی می‌باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی، اشکان هورسان، نوید گودرزی و بهزاد داوری به هنرمندی پرداخته‌اند.


10- سریال شب های مافیا 4
Mafia Nights 4

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» «محمدرضا علیمردانی» بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

سریال شب های مافیا 4 به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر گیم شو و خانوادگی می‌باشد. در این سریال علی اوجی، علیرضا خمسه، سیامک صفری، منوچهر هادی، ایمان صفا، مهران رجبی، رامین راستاد، علی اوسیوند، کاوه سماک باشی، وحید آقاپور، معین زندی، سیدبشیر حسینی، لیندا کیانی، فلامک جنیدی، فاطمه گودرزی، رز رضوی، شهره سلطانی، حدیث میرامینی، کمند امیرسلیمانی، صحرا اسدالهی، الهام حمیدی، شیدا یوسفی، مریم کاویانی، مریم مومن، حامد آهنگی، امیرحسین مدرس، ایرج نوذری، علی صالحی، مجید واشقانی، یوسف صیادی، عباس غزالی، حسام نواب صفوی، امیرمحمد زند، سالار عقیلی، رامتین خداپناهی، حسین رفیعی و یکتا ناصر به هنرمندی پرداخته‌اند.


11- سریال نیسان آبی
Blue Nissan

کمدی «نیسان آبی» جدیدترین سریال طنز فیلیمو است که هادی بعد از ساخت آثار پرمخاطب سینمایی همچون «آینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و «من سالوادور نیستم» می سازد. فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.


12- سریال جزیره
Island

«جزیره»، سریالی در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی «سیروس مقدم»، نویسندگی «علی طالب آبادی» و تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری»، یکی از جدیدترین سریال های اختصاصی فیلیمو و دومین ساخته سیروس مقدم برای شبکه نمایش خانگی است. جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی،


13- سریال میدان سرخ
The Red Square

میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد. در این میان جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشند. ابراهیم ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «آااادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد. میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، مجید پتکی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان و آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.


14- سریال نارگیل
Nargil

هاله اشتباه بزرگی می کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نام های نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود. سفری هیجان انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره آور…

سریال نارگیل به کارگردانی سید ابراهیم عامریان و حمزه صالحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این سریال مهدی فقیه، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، بهنوش بختیاری، سام نوری، شهرزاد کمال زاده، سارا منجزی، حسین رفیعی، بهراد خرازی، تورج نصر، سارا روستاپور، احمد ایراندوست، میثم رستگاری، علی زیاری، امیرمحسن کوه گره، سیروس همتی، ترنم کاظمی، مانی آخشی، آرتین عامریان، سالار قدیمی، رهام حیدرعلی و هدیه وطن پور به هنرمندی پرداخته‌اند.


15- سریال قبله عالم
His Majesty

«قبله عالم»، سریالی در ژانر کمدی-خانوادگی به کارگردانی «حامد محمدی» و از جدیدترین تولیدات فیلیموست. مادرجان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته ها مضمون کوک میکنن قبله عالم را هوس ران جلوه دهند.

سریال قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حامد کمیلی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، سام درخشانی، اردشیر رستمی، مارین ون هولک، پژمان بازغی و سوگل خلیق به هنرمندی پرداخته‌اند.


16- سریال زخم کاری
Mortal Wound

«زخم کاری»، سریالی نوآر و اجتماعی با داستانی پر فراز و نشیب و ملتهب است که اولین تجربه سریال سازی «محمدحسین مهدویان»، کارگردان سرشناس آثار محبوبی همچون «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» در شبکه نمایش خانگی می باشد. از بازیگران این سریال می توان به «جواد عزتی»، «رعنا آزادی ور»، «هانیه توسلی»، «سعید چنگیزیان»، «الهه حصاری»، «عباس جمشیدی فر» و «مهدی زمین پرداز» اشاره کرد. «- من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ -قشنگه ولی سختی داره …»

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی به هنرمندی پرداخته‌اند.


17- سریال مردم معمولی
Normal People

«مردم معمولی»، سریالی در ژانر کمدی-خانوادگی به کارگردانی «رامبد جوان» و محصول سال ۱۳۹۹ ایران است. این سریال که اولین اثر رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی و یکی از سریال های ویژه نوروز ۱۴۰۰ فیلیموست، داستان مردی به اسم «بردیا برازنده» را روایت می کند که صاحب مرکز زیبایی تناسب طلایی است و ثروتی دارد که همچون خساستش بی انتهاست. بعد از پلمب آژانس مسافرتی بارباراس که متعلّق به خواهر بردیا، «باربارا برازنده» است، باربارا برادرش را با زور و تهدید راضی می کند که فعالیت آژانس را تا فکّ پلمب در مرکز تناسب طلایی ادامه دهد. امّا، در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و به زودی با افشای راز ثروت بردیا، وضعیت خانوادهٔ برازنده از این رو به آن رو خواهد شد…

سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، الناز حبیبی، امیر نوروزی، خسرو پسیانی و شادی کرم رودی به هنرمندی پرداخته‌اند.


18- سریال دراکولا
Dracula

«دراکولا» یا «هیولا 2»، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند. در کنار کارگردانی، «مهران مدیری» حضور درخشانی به عنوان «بازیگر نقش اول مرد» سریال دراکولا نیز داشته است و بازیگران مطرح دیگری از جمله «ویشکا آسایش»، «محمد بحرانی»، «سیما تیرانداز»، «نیما شعبان نژاد»، «گلاره عباسی»، «اندیشه فولادوند» و «بهنام تشکر» در این مجموعه به نقش آفرینی پرداخته اند. سریال هیولا که با طرح کردن مسائلی همچون مفاسد اقتصادی، اختلاس و سوءاستفاده صاحبان منسب از قدرت توانست رکورد بازدید در فیلیمو را بزند، موفق به کسب جوایز زیادی همچون «بهترین سریال سال»، «بهترین کارگردانی» و «بهترین فیلمنامه» از بیستمین دوره «جشن حافظ» نیز شد و لقب یکی از محبوب ترین سریال های «فیلیمو» را از آن خود کرد. دراکولا که یکی از سریال های ویژه نوروز 1400 فیلیموست، داستان خانواده ثروتمند و بانفوذ «کامروا» را روایت می کند. کامران کامروا، همسرش ژاله و پسرشان در دنیایی مملوء از ثروت و تجمل زندگی می کنند. آنها آنقدر غرق در ثروت و رفاه هستند که کوچکترین درکی از زندگی و شرایط طبقات دیگر و بالاخص طبقه فرودست جامعه ندارند! اما ناگهان، زندگی سراسر خوشبختی آنها با وقوع اتفاقی شوکه کننده از هم فرو می پاشد و مقدمه ای بر اتفاقات پسین سریال می شود.

سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.


19- سریال می خواهم زنده بمانم
I Want to Live

«می خواهم زنده بمانم»، سریالی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و درام به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» و تهیه کنندگی «محمد شایسته» و محصول سال 1399 ایران است. قصه ای در دل اتفاقات پرشمار دهه 60 …

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، بهاره کیان افشار و مهدی صباغی به هنرمندی پرداخته‌اند.


20- سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو
The Good, the Bad & the Corny: Radioactive

«خوب، بد، جلف: رادیواکتیو»، سریالی در ژانر کمدی-اکشن به نویسندگی «پیمان قاسم خانی» و کارگردانی «محسن چگینی» و محصول سال 1399 ایران است. بازیگران مطرحی همچون «پژمان جمشیدی»، «سام درخشانی»، «حامد کمیلی»، «فرهاد آئیش»، «امیرمهدی ژوله» و «گوهر خیراندیش» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها می باشد.

سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به کارگردانی محسن چگینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این سریال پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، فرزین محدث، تینو صالحی و شکیب شجره به هنرمندی پرداخته‌اند.


21- سریال خانه ما

برنامه خانه ما جذاب ترین ریالیتی شوی خانوادگی ایرانی است که در هر شهر ایران با شرکت سه خانواده واقعی برگزار می شود. این خانواده ها باید یک ماه را با بودجه ای مشخص جلوی دوربین های خانه ما زندگی کنند و در چالش ها و مأموریت های مسابقه با یکدیگر رقابت کنند. مهم ترین مأموریت آنها راه اندازی یک کسب و کار خانگی و خانوادگی است. جایزه خانواده برنده، 100 برابر پولی است که از هزینه-درآمدهای این یکماه برایشان باقی می ماند.

سریال خانه ما به کارگردانی امین کفاش زاده و مسلم تهرانی در سال 1394 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. .


22- سریال شام ایرانی 2
Iranian Dinner 2

بازیگران مرد و زن در همه جای دنیا کم تر اهل خانه داری و آشپزی هستند اما وقتی هنرمندان دیگری میهمانشان هستند ، هموطن یا خارجی ، حتما می توانند شرایطی ایجاد کنند که به میهمانانشان خوش بگذرد و البته از انها رای بگیرند . شام ایرانی یک ریالیتی شو است ….

سریال شام ایرانی 2 به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد.


 
23- سریال آقازاده
Aghazadeh

سریال «آقازاده» (اقازاده) به کارگردانی «بهرنگ توفیقی»، نویسندگی و تهیه کنندگی «حامد عنقا» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد. بازیگران «آقازاده» عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی. در این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد که در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ساخته شده است.این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این سریال امین تارخ، امیر آقایی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، محمدمهدی سلطانی سروستانی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم پور، محمدحسین لطیفی و پردیس پورعابدینی به هنرمندی پرداخته‌اند.


24- سریال وسوسه
Temptation

این سریال یک تریلر اجتماعی با ساختار نمایشی و قصه های مستقل میباشد که بر اساس داستان های کاملا واقعی به رشته تحریر در آمده است.

سریال وسوسه به کارگردانی آزاد ناظریان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال آزاد ناظریان، سیداحمد امامیه، سپیده توکلی، سیاوش کردنژاد و ساسان نجفی نژاد به هنرمندی پرداخته‌اند.


25- سریال دل
Del

سریال دل، داستانی ست عاشقانه و درام که روایتگر مسیر و ماجراهای تلخ جدایی یک زوج است.

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال لیلا زارع، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، سعید راد، بهرام افشاری، کوروش تهامی، مهراوه شریفی نیا، افسانه بایگان، یکتا ناصر، ساره بیات، حامد بهداد و مهدی کوشکی به هنرمندی پرداخته‌اند.


26- سریال سبک چون باد
Sabok Chon Bad

«سبک چون باد» سریالی به کارگردانی و نویسندگی «محمدعلی سجادی» و محصول سال ۱۳۶۷ است. از بازیگران این فیلم میتوان به: «حسین کسبیان»، «مهدی میامی»، «عذرا ابدالی»، «بهزاد نصراصفهانی»، «حمید لبخنده» و «فاضل اجبوری» اشاره کرد. داستان سریال «سبک چون باد» حول محور نوجوانی اصفهانی، به نام «مرتضی» میگردد که آرزوی خریدن یک دوچرخه را دارد و تصمیم میگیرد برای تهیه ی پول لازم در تعطیلات تابستان به کاری مشغول شود اما افراد خانواده اش واکنش های متفاوتی نسبت به این تصمیمش نشان میدهند.

سریال سبک چون باد به کارگردانی محمدعلی سجادی در سال 1367 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال حسین کسبیان، مهدی میامی، عذرا ابدالی، بهزاد نصراصفهانی و حمید لبخنده به هنرمندی پرداخته‌اند.


27- سریال گناه چهارم
The Fourth Sin

داستان این سریال در مورد خشم کوچکی است که باعث به وجود آمدن قتلی می شود که دو خانواده را به شدت درگیر خود می کند. این سریال فضایی به شدت پر استرس و پر التهاب دارد که به دلیل درگیر شدن با فضایی معنوی می تواند ارتباط مستقیمی با شب های احیاء داشته باشد.

سریال گناه چهارم به کارگردانی سیامک خواجه وند در سال 1394 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال امیرمحمد زند، کاظم افرندنیا، کیمیا باباییان، جمشید جهان زاده، آرمان صورتگر و زهره حمیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.


28- سریال اعاده امنیت
Reclaim Safety

«اعاده امنیت» بازگو کننده ملی شدن صنعت نفت و مبارزه ملت ایران با استعمار در پی حوادث سیاسی بیست و نهم تا سی و یکم تیر ماه هزار و سیصد و سی و یک (کابینه قوام السلطنه) می باشد.

سریال اعاده امنیت به کارگردانی حمید رخشانی در سال 1376 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال حسین گیل، جمشید مشایخی، بهزاد جوانبخش، حبیب اسماعیلی، ژانت آوانسیان، علی اصغر گرمسیری، رضا رخشانی، نرسی کرکیا، هوشنگ دیبائیان، پرویز بزرگی، حسین شهاب، منوچهر افسری و مهران آزادگان به هنرمندی پرداخته‌اند.


29- سریال نفس شیرین
Nafase Shirin

وزارت بهداشت نیز تمایلی به ساخت این اثر داشت و در شرایطی که قرار بود در قالب فیلم ویدئویی تولید شود، به دلیل بازخورد خوبی که از پخش تلویزیونی آن حاصل می شود تهیه کننده و مسئولین تصمیم گرفتند تا آن را به صورت مینی سریالی تولید کنند. سازندگان این سریال امیدوارند تا با پخش «نفس شیرین» این فرهنگ در بین مردم به خوبی نهادینه شود. موضوع این سریال یازده قسمتی دربارهٔ اهدای عضو است.

سریال نفس شیرین به کارگردانی سیامک خواجه وند در سال 1396 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال علیرضا جلالی تبار، نیما شاهرخ شاهی، فخرالدین صدیق شریف، مریم شاه ولی، کیمیا باباییان، سارا منجزی، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، مریم معصومی، فرشاد حسینی، آرمان صورتگر، کوروش معصومی، مهدی امینی خواه و کاظم افرندنیا به هنرمندی پرداخته‌اند.


30- سریال هم گناه
Accomplice

هم گناه (همگناه) به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی می باشد.همچنین فیلمنامه «هم گناه» توسط محسن کیایی و علی کوچکی به نگارش درآمده و فیلیمو سرمایه گذاری آن را برعهده دارد.مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون مطرب، چهارراه استانبول، بارکد،عصر یخبندان، خط ویژه و … را در کارنامه هنری اش دارد و تابحال موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای خط ویژه و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای ضد گلوله را از آن خود کرده است. این سریال ترکیب جدیدی از بازیگران سینما و تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی خواهد آورد. در “هم گناه” پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی،هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی به ایفای نقش می پردازند. ماجرا در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سالهاست در کار پرورش گل های تزئینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر 58 سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، پدرام شریفی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، حبیب رضایی، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، افسانه چهره آزاد، مارال بنی آدم، علی باقری، سوگل خلیق، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، محمد موحدنیا، مرتضی آقاحسینی، محمد رسول صفری، هنگامه قاضیانی، فرانک کلانتر، ساقی حاجی پور، آیتک جاوید نژاد و فروغ قجابگلی به هنرمندی پرداخته‌اند.


31- سریال قهوه تلخ
Ghahveye Talkh

سریال قهوه تلخ در ژانر کمدی محصول سال 1389 به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی امیرمهدی ژوله است. مهران مدیری در کارنامه خود سریال های موفقی چون پاورچین، نقطه چین، شبهای برره، باغ مظفر و مرد هزار چهره را ثبت کرده و بعد از این موفقیت ها به سراغ ساخت سریال پربازیگر (35 بازیگر اصلی) قهوه تلخ رفت.طراح و گرافیست این سریال پانته آ واعظ نیا می باشد.قهوه تلخ در زمان پخش خود به عنوان موفق ترین سریال رسانه خانگی و لقب پرفروش ترین سریال سال را از آن خود کرد. ساخت دکور این مجموعه از مهر ۱۳۸۸ و در مکان سابق ضبط سریال طنز شب های برره انجام گرفت. در این سریال جذاب ستارگانی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، رضا فیض نوروزی، غلامرضا نیکخواه، برزو ارجمند، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی و… به بازیگری پرداخته اند.این سریال در جشن حافظ برنده جایزه در رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد (با بازی مهران مدیری) شد. در خلاصه داستان این سریال آمده است که نیما زند کریمی که استاد تاریخ است با دختری آشنا می شود که در رابطه با دوره ای تاریخی تحقیق می کرد که در هیج کتابی چاپ نشده است. نیما که عقیده داشت چنین دوره ای وجود ندارد، برای اثبات حرف خود دختر جوان را همراهی می کند تا اینکه متوجه می شود حق با دختر جوان است و دوره ای وجود دارد که تخت پادشاهی در تهران قرار داشته اما در هیچ کتابی از این دوره نقل نشده است. سپس نیما برای تحقیقات بیشتر وارد کاخی می شود و قهوه تلخی را می نوشد.

سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری در سال 1389 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و تاریخی می‌باشد. در این سریال مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، رضا فیض نوروزی، غلامرضا نیکخواه، برزو ارجمند، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی، آرام جعفری، بیژن بنفشه خواه، ساعد هدایتی، سعید پیردوست، سحر زکریا، جواد عزتی، نادر سلیمانی، فلامک جنیدی و عارف لرستانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


32- سریال کرگدن
Rhino

پنج جوان به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، غافل از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند…

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال پوریا رحیمی سام، کاظم سیاحی، نادر فلاح، الهام کردا، بانیپال شومون، معصومه قاسمی پور، مهدی کوشکی، شراره دولت آبادی، مجید آقاکریمی، محمد امین، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، سارا بهرامی، هدی زین العابدین و مصطفی زمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


33- سریال مانکن
Maankan (Mannequin)

سریال مانکن با بازی فرزاد فرزین، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی و… با داستانی عاشقانه است و در این سریال می بینید که: همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند.
سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این سریال محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل و الهام پاوه نژاد به هنرمندی پرداخته‌اند.


34- سریال دومینو
Domino

در شب عروسی رُزا، یک پیامک همه چیز را بهم می زند و حالا دوستانی که سال هاست به یکدیگر اعتماد دارند، باید برای زنده ماندن، با چشم تردید به یکدیگر نگاه کنند!

سریال دومینو به کارگردانی سید محمد صادق لواسانی در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال نیکی مظفری، روزبه حصاری، خاطره حاتمی، فرانک تمنا، ایلیا کیوان، حامد احمدجو، مونا صوفی و سامان صفاری به هنرمندی پرداخته‌اند.


35- سریال ممنوعه
Forbidden

ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی…

سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان در سال 1397 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال امیرحسین آرمان، خاطره اسدی، بهاره افشاری، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیکی کریمی، نیما شعبان نژاد، علیرضا استادی، مجید مظفری، نسرین نکیسا، میلاد کی مرام و شیدا یوسفی به هنرمندی پرداخته‌اند.


36- سریال شهرزاد
Shahrzad

روایت عاشقانه ای در روزهای پرتنش تهران در دهه 30 است که با کودتای سیاه آغاز می شود و با اثر حوادث کودتا بر زندگی شخصیت ها، اوج می گیرد. در تهران سال های پس از کودتا که چهره شهر، رنگ خشونت و دسیسه به خود گرفته، عشقی شکوفا می شود میان دو جوان به نام های شهرزاد و فرهاد. عشقی که فرجامش متصل به حوادث ایام می شود و عشاق قصه در موقعیت دشواری قرار می گیرند که آینده شان را دگرگون می کند و…

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در سال 1394 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این سریال ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، محمدمهدی سلطانی سروستانی، هومن برق نورد، پرویز فلاحی پور، رؤیا نونهالی، رضا کیانیان، امیر جعفری، آتنه فقیه نصیری، گلاره عباسی، پانته آ پناهی ها، سهیلا رضوی و علی نصیریان به هنرمندی پرداخته‌اند.


37- سریال گنج مظفر

سریال کمدی گنج مظفر ساخته مهران مدیری که در ادامه باغ مظفر ساخته شد ولی تا سال 1392 پخش نشد داستان تنها میراث به جا مانده ازخان قلی خان، خان بزرگ منطقهٔ قلهک و تهران بزرگ است. عمارت دوتکه ای که در یک طرف آن مظفر مظفر زرگنده ملقب به مظفرخان به همراه خانواده و خدم و حشم و در طرف دیگر منصور مظفر زرگنده به همراه همسر جوان خود شیدا زندگی می کنند. پس از شکستن قاب عکسی نقشه گنجی در آن پیدا می شود و…

سریال گنج مظفر به کارگردانی مهران مدیری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال سیامک انصاری، مهران مدیری، رضا شفیعی جم، محمدرضا هدایتی، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، سحر جعفری جوزانی، شقایق دهقان، بهنوش بختیاری، الیکا عبدالرزاقی، علی لک پوریان و جواد عزتی به هنرمندی پرداخته‌اند.


38- سریال عاشقانه
Asheghaneh

زنی به زندگی چند زوج جوان وارد می شود تا آرامش ظاهری زندگی آنان به آشوب کشیده شود… این «عاشقانه» این طور آغاز می شود…

سریال عاشقانه در سال 1395 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد.


39- سریال شاهگوش

کله پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین علاقه است که با مخالفت پدر روبرو می شود. در ادامه پدر دختر در تصادفی می میرد و ضارب متواری می شود تنها شاهد اتفاق مردی است با یک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. به همین دلیل تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و داستان وارد فاز کلانتری می شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می گردند. تا اینکه …

سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهرانفر، الهام پاوه نژاد، سیروس گرجستانی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امین زندگانی، مهرداد صدیقیان، رضا رویگری، اکبر عبدی، الهام کردا، ابراهیم آبادی و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.


40- سریال شبکه مخفی زنان

شبکه مخفی زنان سریالی کمدی، درام و تاریخی با بازی سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد، به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ساززاده محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است.

شبکه مخفی زنان داستانی کمدی و سرگرم کننده را در بستری تاریخی روایت می‌کند.

مجموعه جذاب و تماشایی شبکه مخفی زنان به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …
پخش اختصاصی سریال شبکه مخفی زنان، جمعه ها ساعت ۱۲ از نماوا

ستارگان:سیامک انصار – یلیلا حاتمی – مهدی هاشمی – باران کوثری


41- سریال ۱۳ شمالی

این مجموعه مسابقه بین دو گروه از بازیگران چهره مرد و زن است. این دو گروه با داوری حمید گودرزی در جنگل های بهشهر و نوشهر به رقابت می پردازند. این دو تیم در طی 10 روز با یکدیگر رقابت داشتند و در هر روز یک دور از مسابقات برگزار می شد. تیم بازنده باید برای دور بعد، یک نفر را از بین خودشان حذف می کرد تا به همین شکل تیم‌ها به مرحله نهایی برسند و…

ستارگان:حمید گودرزی لیلا اوتادی سحر قریشی سمانه پاکدل


42- سریال نوبت لیلی

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و …
پخش اختصاصی سریال نوبت لیلی، دوشنبه ها ساعت ۲۰ از نماوا

ستارگان:حمید فرخ نژا دمریلا زارعی پردیس احمدیه لادن مستوفی


43- سریال مهمونی

در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن نقل مکان کرده، یک سالن عروسی قرار دارد. بنابراین شخصیت های عروسکی جدیدی که اکثر آن ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق های جذابی را رقم می زنند.
پخش اختصاصی سریال مهمونی، پنج شنبه ها ساعت ۲۰ از نماوا

ستارگان:ایرج طهماسب هوتن شکیبا کاظم سیاحی سهیل مستجابیان


44- سریال خاتون

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، پانته آ پناهی ها، بیژن امکانیان، محمدرضا شریفی نیا، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی و با حضور مهران غفوریان، پیام دهکردی و فرخ نعمتی و با حضور افتخاری عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و باهنرمندی مهران مدیری و نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

در سریال پرستاره خاتون علاوه بر حضور بازیگران مطرحی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان و مهران مدیری، چهره‌های نوظهوری نیز معرفی شده‌اند. موسیقی‌دان برجسته ایرانی کیهان کلهر نیز به عنوان آهنگساز در سریال خاتون همکاری کرده‌ است. علی اسدزاده پیش از این با تهیه‌کنندگی سریال قورباغه همکاری موفقی با نماوا داشته است.

مجموعه جذاب و تماشایی خاتون به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.


45- سریال خسوف

خسوف سریالی درام، اجتماعی و عاشقانه به نویسندگی مهدی شیرزاد و حسین تراب نژاد، کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

در این سریال که چندین جوان نوظهور را به عرصه بازیگری معرفی کرده امین تارخ، مینو شریفی، سجاد بابایی، پوریا رحیمی سام، پریا مجللی، مسعود کرامتی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، علی عمرانی، شمسی فضل الهی، فریبا خادمی، المیرا دهقانی، کسرا پرتوی، نیک‌آفرید سماواتی، نسیم یعقوبی، مهدیس توکلی، امیر حاجی محمدی و سامان مظلومی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین، آهنگسازی و خوانندگی تیتراژ سریال خسوف توسط محسن چاووشی انجام شده است.

مجموعه جذاب و تماشایی خسوف به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.


46- سریال گیسو

گیسو سریالی درام، جنایی، عاشقانه با هنرپیشگی محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، بهاره رهنما، بیژن امکانیان، مسعود رایگان، شمسی فضل‌اللهی، علیرضا زمانی نسب، همراز اکبری، سید جمشید حسینی، آزاده ریاضی، جولیا پانلی، سانیا سالاری، تورج ثمینی‌پور، علی زرینی، مونا جمال‌پور، حسین دالمن به نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی، کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است.

رضا در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …
سریال گیسو که به صورت انحصاری از نماوا پخش شده است، سومین سریالی است که منوچهر هادی بعد از آثاری مثل عاشقانه و دل برای شبکه نمایش خانگی ساخته است. گیسو یک داستان معمایی را با رویکردی اجتماعی به تصویر می‌کشد. در این سریال محمدرضا گلزار، ساره بیات، حسین یاری و هومن سیدی بار دیگر رو‌به‌روی دوربین منوچهر هادی قرار گرفته‌اند و محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری، تیتراژ پایانی این سریال جذاب و هیجان‌انگیز را نیز خوانده است. آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال گیسو را نیز فرزاد فرزین با ترانه‌ای از روزبه بمانی خوانده است.


47- سریال آشوب

این سریال، داستان زندگی جوانی است که با نام مستعار آشوب در کافه‌های لاله‌زار خوانندگی می‌کند. آشوب‌های تاریخی و واقعی دهه ۱۳۲۰ باعث به وجود آمدن اتفاقاتی در زندگی آشوب می‌شود.

آشوب سریالی خانوادگی و اجتماعی محصول سال 1396 کشور ایران است. کارگردانی این سریال برعهده «کاظم راست‌گفتار» است و بازیگرانی چون «کوروش تهامی»، «لیلا اوتادی»، «یکتا ناصر»، «محمدرضا هدایتی»، «آتیلا پسیانی»، «همایون ارشادی»، «فرهاد آییش»، «امیر حسین صدیق» و «داریوش فرهنگ» در آن به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.


48- سریال نهنگ آبی

آرمین جوانی ۲۵ ساله و دانشجوی تیزهوش کامپیوتر که توان برقراری ارتباط با آدم‌ها را ندارد. او در شرکتی به عنوان مسئول امنیت شبکه استخدام می شود و…

نهنگ آبی سریالی جنایی، درام، رازآلود، عاشقانه با هنرپیشگی ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، مصطفی زمانی، حسین یاری، ویشکا آسایش، ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ، آزاده صمدی، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، مجید مظفری، پریوش نظریه، فرهاد آئیش، الهام کردا، علیرضا ثانی فر، محمدرضا مالکی، مینا جعفرزاده، اردشیر کاظمی، محمد برسوزیان، تینو صالحی به نویسندگی بهرام توکلی، کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران است.

نهنگ آبی سومین سریال فریدون جیرانی سازنده آثاری مثل مرگ تدریجی یک رویا و تعبیر وارونه یک رویا در مقام فیلم ساز بوده است.


49- سریال رقص روی شیشه

زندگی خوب و عاشقانه‌ رعنا و یغما، با از سایه بیرون آمدن رازهایی که پنهان کرده‌اند، تهدید می‌شود و همین منجر به رویدادهایی هولناک در زندگی‌شان می‌شود و…

رقص روی شیشه سریالی درام با هنرپیشگی بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، میترا حجار، حامد کمیلی، مهرداد صدیقیان، هدی زین‌العابدین، مهوش صبرکن، بیتا فرهی، اکبر زنجان‌پور، ستاره اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب، سحر قریشی، همایون ارشادی، نگار فروزنده و جواد یحیوی به نویسندگی طلا معتضدی و کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران است.


50- خون سرد
Cold Blooded

بازیگران:
امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی

سریال پلیسی‌جنایی خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی داستان فردی است که عاملین پرونده‌های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌رساند.


51- آفتاب پرست
Chameleons

بازیگران:
پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ

آفتاب‌پرست، داستان دو رفیق خفت‌گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت‌گیری را دارند اما از بی عرضه‌گی و بدشانسی گیر پلیس می‌افتند و به زندان می‌روند. جمال در زندان به همه می‌گوید که در سطح یک فقط پورشه‌سوار خفت کرده‌اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌شود و…


52- شهرک کلیله و دمنه
kelileh & Demneh

این سریال گرچه عروسکی است اما برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته نشده است، نوجوانان می‌توانند با صلاح دید بزرگترهای‌شان آنرا تماشا کنند.


53- راز بقا
The Secret Of Survival

بازیگران:
بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد

بزرگترین کشف بشریت در راه است!

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. اجتمانو می گوید

    ممنون از این مطلب کاربردی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5