سریال های جدید ۲۰۲۳- معرفی ۲۵ سریال دیدنی آپدیت خرداد ماه

0

در یکی دو ماه اخیر ۲۰۲۳ هم تعداد زیادی سریال جدید رونمایی و پخش شده است که در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های ۲۰۲۳ را می‌بینید.

۱- سریال کلاس فارغ التحصیلان 2009
Class of ’09

گروهی از ماموران اف بی آی که در سال 2009 از کوانتیکو فارغ التحصیل شدند، پس از مرگ یکی از دوستان مشترک خود با هم تجدید دیدار می کنند. مجموعه «کلاس فارغ التحصیلان 2009» که در سه خط زمانی درهم تنیده روایت می شود، در ماهیت عدالت، انسانیت و تصمیمات انسان ها کنکاش می کند.

سریال کلاس فارغ التحصیلان 2009 به کارگردانی جو رابرت کول در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال ایسایا استرتون، فیل آرمیجو، کمری براولت، سارافینا کینگ، کیت مارا و سپیده معافی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲- سریال لیست پرواز
Manifest

مسافران هواپیمای پرواز 828 که مرده انگاشته می شدند، زنده بازگشتند و کشف کردند که پنج سال گذشته است است. با حضور مجدد در جامعه، آنها صداها و تصاویر عجیبی را در ذهن خود میبینند و میشنوند و خیلی زود به رازی شگفت انگیز پی میبرند.

سریال لیست پرواز به کارگردانی دین وایت و کریگ زیسک در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال ملیسا راکسبرا، جاش دالاس، آتنا کارکانیس، جی آر رامیرز، لونا بلیز، جک مسینا و پروین کائور به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳- سریال ددلاک
Deadloch

محصول استرالیا – 2023

درحالیکه مردم شهر ددلاک در تاسمانی برای فستیوال زمستانی خود را آماده می کنند، جسد یک مرد محلی یافت می شود. دو کارآگاه و یک مامور پلیس رده پایین مسئول انجام تحقیقات درباره این جرم می شوند.

سریال ددلاک به کارگردانی بن چسل و بک کول در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور استرالیا و در ژانر کمدی و اکشن می‌باشد. در این سریال کیت باکس، مادلین سامی، آلیشیا گاردینر، نینا اویاما و هالی آستین به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴- سریال خبر دست اول
Scoop

پس از قتل هولناک خبرنگاری، یک گزارشگر جنایی که به دنبال برقراری عدالت است، درگیر پلیس، رسانه ها و دنیای تاریک بمبئی می شود.

سریال خبر دست اول به کارگردانی هانسال مهتا در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر بیوگرافی و جنایی می‌باشد. در این سریال ایشان پریرا، کاریشما تانا، هارمن باوجا، تانیشتا چاتراجه و محد زیشان ایوب به هنرمندی پرداخته‌اند.

۵- سریال روزها
The Days

افراد مشغول در فوکوشیما داییچی، که عده ای آن ها را مقصر می دانند و عده دیگری آن ها را قهرمان صدا می زنند، با یک تهدید مرگبار و نامرئی مواجهند؛ یک فاجعه هسته ای بی سابقه.

سریال روزها به کارگردانی هیدئو ناکاتا و ماساکی نیشیورا در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و ژاپن و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این سریال کوجی یاکوشو، کائورو کوبایاشی، اوجی سوزوکا، یوریکو ایشیدا و کنیچی اندو به هنرمندی پرداخته‌اند.

۶- سریال شوالیه های گاتهام
Gotham Knights

بروس وین به قتل می رسد و پسرخوانده اش با فرزندان دشمنان بتمن متحد می شود. با خطرناک تر شدن شهر، این فراریان ناسازگار تبدیل می شوند به نسل بعدی نجات دهندگان گاتهام یا همان شوالیه های گاتهام.

سریال شوالیه های گاتهام به کارگردانی جفری جی هانت و دنی کانن در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال ناویا زیریلی رابینسون، فالون اسمیث، تایلر دیکیارا، آنا لور و اسکار مورگان به هنرمندی پرداخته‌اند.

۷- سریال محوطه بی درخت
The Clearing

زنی مجبور می شود برای متوقف کردن فرقه مخفیانه ای که برای تحقق هدف خود کودکان را شستشوی مغزی می دهند، با کابوس های گذشته خود روبرو شود. «محوطه بی درخت»، براساس داستان واقعی فرقه «خانواده» در استرالیا است.

سریال محوطه بی درخت به کارگردانی گریسی اوتو و جفری واکر در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور استرالیا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال ترزا پالمر، گای پیرس، میراندا اتو، ارول شند و کیت مولوانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۸- سریال دوران خوش
Oasis

داستان مجموعه «دوران خوش» در دهه های 1980 و 1990 کره جنوبی اتفاق می افتد و ماجرای سه جوان است که برای محافظت از آرزوها، دوستی و اولین و تنها عشق خود باید تا پای جان مبارزه کنند.

سریال دوران خوش به کارگردانی یون سونگ شیک و هان هی در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال جانگ دونگ یون، سئول این اه، چو یونگ وو، جونگ جی سون و جانگ دا کیونگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

۹- سریال سی و نه
Thirty Nine

«سی و نه»، داستان سه دوست صمیمی است که در آستانه چهل سالگی عشق، زندگی و اندوه از دست دادن را تجربه می کنند. این مجموعه بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

سریال سی و نه به کارگردانی کیم سانگ هو و کیم سانگ هو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال جون می-دو، کیم جی هیون، یئون وو-جین، لی مو-سنگ و لی تائه-هوان به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۰- سریال همراهان
The Company You Keep

«همراهان»، داستان مرد شیادی به نام چارلی و یک مامور مخفی سی آی ای به نام اِما است که عاشق یکدیگر می شوند؛ اما نمی دانند که مسیر شغلی آن ها در تقابل با یکدیگر قرار دارد.

سریال همراهان به کارگردانی جان هورتاس و اِنا ماسترو و آندی آرماگانیان در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال میلو ونتیمیگلی، کاترین هائنا کیم، سارا وین کالیز، پالی درپر، جیمز سایتو و فردا فوه شن به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۱- سریال لوله کش های کاخ سفید
White House Plumbers

«لوله کش های کاخ سفید»، داستان واقعی دو مامور سابق سازمان سیا و اف بی آی در سال ۱۹۷۱ است که ماموریت دارند درباره درز اسناد پنتاگون تحقیق کنند؛ اما ناخواسته باعث سرنگونی نیکسون، رییس جمهور وقت آمریکا می شوند.

سریال لوله کش های کاخ سفید به کارگردانی دیوید مندل در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این سریال وودی هارلسون، جاستین ثرو، لنا هیدی، کیم کوتس و توبی هاس به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۲- سریال افسانه روباه نه دم
Tale of the Nine Tailed

سریال “افسانه روباه نه دم” در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره ی جنوبی و در ژانر وحشت و ماجراجویی می باشد. در این سریال «لی دونگ ووک»، «جو بو آه» و «کیم بوم» به هنرمندی پرداخته اند. خلاصه داستان فیلم: این سریال یک درام فانتزی شهری است در مورد یک «گومیهو» (کاراکتر خیالی مربوط به افسانه های چینی و کره ای فولکلور: روباهی که هزار سال عمر میکند.) که در شهر مستقر می شود و یک تهیه کننده که دنبال آن است.

سریال افسانه روباه نه دم به کارگردانی نام هیونگ جو و کانگ شین هیو در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر فانتزی و وحشت می‌باشد. در این سریال لی دونگ ووک، کیم بوم، کیم یونگ جی، هوانگ هی، کیم نان جانگ و جو بو آه به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۳- سریال عشق اول
First Love

«عشق اول»، داستان زوج جوانی است که در دوران نوجوانی در دام اولین عشق خود گرفتار می شوند و حالا پس از گذشت بیست و خرده ای سال، متوجه می شوند چه چیزی این رابطه را برایشان فراموش نشدنی کرده است. این مجموعه محصول استودیوی نتفلیکس است.

سریال عشق اول به کارگردانی یوری کنچیکو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ژاپن و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال هیکاری میتسوشیما، ریکاکو یاگی، تاکرو ساتو، ال و آرتور کنگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۴- سریال نامش را عشق بگذار
Call It Love

«نامش را عشق بگذار»، ماجرای دختری است که پس از مرگ پدرش، نامادری اش او را از خانه بیرون می کند. او تصمیم می گیرد برای انتقام گرفتن از این زن، به سراغ پسرش برود. اما با شناختن پسر او دلباخته اش می شود و زندگی هردوی آن ها پس از این آشنایی تغییر می کند. این مجموعه بر پلتفرم دیزنی پلاس عرضه شده است.

سریال نامش را عشق بگذار به کارگردانی لی کونگ یانگ در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال هریسون شو، لی سونگ-کیونگ، کیم یانگ کوانگ، کیم یه-وون و نام آئه گی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۵- سریال ارباب جاسوس
Spy/Master

ویکتور گودنو، دست راست دیکتاتور رومانی نیکلای چائوشسکو، رازی دارد: او مامور کا گ ب است و باید پیش از آنکه لو برود فرار کند؛ پس از یک فرصت ارزشمند دیپلماتیک برای فرار استفاده می کند. «ارباب جاسوس»، بر پلتفرم اچ بی او مکس عرضه شده است.

سریال ارباب جاسوس به کارگردانی کریستوفر اسمیت در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور رومانی و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال آنا اولارو، سونیا یونگ، آیدان مک آردل، نیکو میرالگرو و پارکر سایرز به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۶- سریال سیتادل
Citadel

سیتادل، یک سازمان جاسوسی، از بین می رود و مامورانش حافظه خود را از دست می دهند. مانتیکور، سازمانی قدرتمند، در شرایط خلا در حال قدرت گیری است. آیا ماموران سیتادل می توانند گذشته خود را به یاد آورند و قدرت مبارزه با مانتیکور را به دست آورند؟

سریال سیتادل به کارگردانی نیوتون توماس سیگل و جسیکا یو و آنتونی روسو در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال پریانکا چوپرا جوناس، ریچارد مدن، اشلی کامینگز، استنلی توچی و مویرا کلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۷- سریال از من به تو
From Me to You: Kimi ni Todoke

ساواکو دختر تنها و گوشه گیری است که هیچ دوستی ندارد. وقتی همکلاسی خوش مشرب او باب دوستی با او را باز می کند، زندگی ساواکو از این رو به آن رو می شود. «از من به تو»، محصول شبکه نتفلیکس است.

سریال از من به تو به کارگردانی تاکهیکو شینجو و تاکئو کیکوچی در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ژاپن و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال اوجی سوزوکا، رینکا کومادا، جین سوزوکی، کایتو ساکورای و ناهو تودا به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۸- سریال نوری کوچک
A Small Light

«نوری کوچک»، داستان شگفت انگیز و واقعی زنی هلندی به نام میپ گیس است که در جریان جنگ جهانی دوم، بیش از دو سال به خانواده اَن فرانک پناه داد تا به دست نازی ها نیفتند. این مجموعه بر پلتفرم دیزنی پلاس عرضه شده است.

سریال نوری کوچک به کارگردانی سوزانا فوگل و تونی فیلان در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این سریال بل پاولی، جو کول، آمیرا کاسار، بیلی بولت و اشلی بروک به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۹- سریال دروغ های حقیقی
True Lies

هلن که از روزمرگی خسته شده متوجه حقیقت تکان دهنده ای درباره شوهر به ظاهر معمولی خود می شود: او یک جاسوس رده بالای بین المللی است که برای آژانس اطلاعاتی اومگا سکتور آمریکا کار می کند. «دروغ های حقیقی»، بر پلتفرم سی بی اس عرضه شده است.

سریال دروغ های حقیقی به کارگردانی آنتونی همینگوی و جی کاراس در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال جینجر گنزاگا، اریکا هرناندز، استیو هاوی، آنابلا دیدیون و دنین تایلر به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۰- سریال اتفاقی دیدمت
Run Into You

«اتفاقی دیدمت»، ماجرای سفر در زمان یک گوینده خبر و یک کارمند اداره است که در سال 1987 گرفتار شده اند. یکی از آن ها به دنبال حقیقت یک پرونده قتل های زنجیره ای است و دیگری می خواهد جلوی ازدواج پدرومادرش را بگیرد.

سریال اتفاقی دیدمت به کارگردانی لی وونگ هی و کانگ سو یون در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر می‌باشد. در این سریال کیم دونگ ووک، جین کی جو، کیم جونگ سو، لی حی هیون و سو جی هی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۱- سریال پناهگاه
Búnker

ولادیمیرو از چشم همسر و فرزندانش افتاده و در تنها جایی که به آرامش می رسد، پناهگاهی در زیرزمین خانه اش است. «پناهگاه»، بر پلتفرم اچ بی او مکس عرضه شده است.

سریال پناهگاه به کارگردانی جو رندون در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور مکزیک و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این سریال پائولت هرناندز، بورونو بیچیر، میگوئل رودارته، جیسوس زاوالا و دمایانتی کوئین تینر به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۲- سریال راه خانه
The Way Home

«راه خانه»، داستان سه نسل از زنان قوی و مستقل است که با هم در روستای کوچکی زندگی می کنند و قدم در مسیری غیرمنتظره می گذارند.

سریال راه خانه به کارگردانی گرانت هاروی در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کانادا و آمریکا و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال کایلر لی، ایوان ویلیامز، اندی مک داول، رمی اسمیت و الکس هوک به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۳- سریال بی پایان
Infiniti

جسدی روی پشت بامی در قزاقستان پیدا می شود که متعلق به فضانوردی آمریکایی به نام آنتونی کرز است؛ اما او در حال حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی است. یک فضانورد فرانسوی به همراه یک پلیس قزاق به دنبال حل این تناقض اسرارآمیز هستند.

سریال بی پایان به کارگردانی تیری پویراد در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر علمی تخیلی و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال سلین سالت، دنیار الشینوو، ولاد ایوانوو، لکس شراپنل و الورا تورچیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۴- سریال نابود شده
FUBAR

«نابود شده»، داستان یک مامور سازمان سیا است که در آستانه بازنشستگی قرار دارد. او متوجه راز دخترش می شود و باید قدم به آخرین ماموریت کاری خود بگذارد. این مجموعه بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

سریال نابود شده به کارگردانی فیل آبراهام در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال آرنولد شوارتزنگر، مونیکا باربارو، فابیانا اودنیو، تراویز وان وینکل، آدام پالی و فورچون فایمستر به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۵- سریال آخرین حرف او به من
The Last Thing He Told Me

«آخرین حرف او به من»، داستان زنی است که به دنبال آن است بفهمد چرا شوهرش به طرز مرموزی ناپدید شده و برای این کار باید با دختر شانزده ساله شوهرش ارتباط خوبی برقرار کند.

سریال آخرین حرف او به من به کارگردانی اولیویا نیومن و لیلا نوگباور و دنیز گمزه ارگوون در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر هیجان انگیز و رازآلود می‌باشد. در این سریال اکس دنی، کایلا فوئنتس، جنیفر گارنر، فردریک لاورنس و سام اسکولنیک به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

هلند کشور لاله‌ها – توضیحات + گالری عکس زیبا

هلند به خاطر مزارع خیره‌کننده لاله‌ که گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، مشهور است. این مزارع به ویژه در فصل بهار، معمولاً از اواخر مارس تا اوایل اردیبهشت، سرزنده و زیبا هستند.مزارع لاله عمدتاً در منطقه‌ای به نام "Bollenstreek"…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.