فهرست بهترین سریال های جدید 2021 – خلاصه داستان و امتیاز 52 سریال دیدنی در سایت imdb

0

تا چشم بر هم زدیم سال 2021 هم از نیمه گذشت و در همین زمان انبوهی سریال جدید در ژانرها و کیفیت‌های مختلف توسط شبکه‌های مختلف ساخته شدند. شماری از ما هنوز سریال‌های خوب سال‌های پیش را ندیده‌ایم و نتوانسته‌ایم فصل‌های متعدد آنهایی را که پسندیده‌ایم به اتمام برسانیم. اما هر کار کنیم نمی‌توانیم جلوی تمایل خود برای پیدا کرده سریال های جدید و تازه را بگیریم. ضمن اینکه مد جدید این یکی دو سال عرضه مینی‌سریال‌های بسیار باکیفیت است که از آنها نمی‌شود به هیچ عنوان غفلت کرد.

اما اگر می‌خواهید تند و سریع و جامع مروری داشته باشید بر سریال های دیدنی و جدید سال 201 تا به حال، پیشنهاد می‌کنم فهرست 52 تایی «یک پزشک» را بخوانید.

تعدادی از این سریال‌ها را پیش تر معرفی کردم که لینک آنها در کنار هر سریال درج شده.


1- سریال The White Lotus

7.8

ماجراهای هتلی واقع در یک استراحتگاه گرمسیری و بهره برداری های مختلف از مهمانان و کارمندان در طول یک هفته.

بهترین سریال های جدید 2021


2- سریال The Beast Must Die

6.8

فرانسس کایرنس پس از مرگ پسرش ، تمام خواسته اش این است که مردی را که فکر می کند مسئول این اتفاق است را دستگیر کرده و به قتل برساند. هنگامی که او را ردیابی می کند ، به زور وارد خانه اش می شود و نقشه قتل او را می کشد.


3- سریال The North Water

7.8

آب های شمال داستان پاتریک سومنر، یک جراح طرد شده سابق ارتشی را به تصویر می کشد که به عنوان پزشک کشتی در یک سفر شکار نهنگ به قطب شمال ثبت نام می کند. در هیئت مدیره او با هنری دراکس، شکارچی، قاتل بیرحمی که بی نظمی اش به شکلی متناسب با سخت گیری های دنیای او شکل گرفته است، ملاقات می کند. در مورد سریال The North Water بیشتر بخوانید.


4- سریال American Horror Stories

6.5

مجموعه اسپین آف “داستان ترسناک آمریکایی”.


5- سریال Star Wars: The Bad Batch

8.5

جنگ ستارگان: بد بچ یک مجموعه انیمیشنی آمریکایی ساخته شده توسط دیو فیلونی و پخش شده در سرویس استریم دیزنی پلاس است. این سریال بخشی از مجموعه جنگ ستارگان و دنباله‌ای برای سریال جنگ‌های کلون محسوب می‌شود.

نیروی کلون ۹۹، که به بد بچ (دسته بد) شناخته می‌شوند یک گروه نخبه از بین سربازان کلون که به وسیله جهش ژنتیکی ایجاد شده‌اند هستند که این مجموعه داستان آن‌ها را پس از پایان جنگ‌های کلون و سقوط جمهوری کهکشانی و روی کار آمدن امپراتوری کهکشانی روایت می‌کند.

نخستین قسمت این انیمیشن در ۴ می یعنی روز جهانی جنگ ستارگان منتشر شد. فصل اول این مجموعه حاوی ۱۶ قسمت است.

سریال با اپیزود ویژه‌ی ۷۰ دقیقه‌ای آغاز می‌شود که سرشار از سکانس‌های خاطره انگیز، غافلگیر کننده و جذاب است. داستان این قسمت همزمان با آرک آخر انیمیشن The Clone Wars و یکی از مهم‌ترین اتفاقات سری استار وارز یعنی اجرای فرمان ۶۶ توسط کلون‌ها شروع می‌شود. ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌های اصلی سریال برای بینندگان آن که به احتمال بسیار زیاد از طرفداران مجموعه‌ی استار وارز هستند، کار سختی نیست. زیرا با شخصیت‌های اصلی آن در فیلم و سریال‌های قبلی این فرنچایز به صورت مفصل آشنا شده‌ایم. با این وجود، سریال بیش از حد به آنها متکی نیست و توانسته خلا وجود شخصیت‌های مهم مجموعه‌ی کلون وارز مثل آسوکا تانو را با خلق شخصیت جدید و مرموزی به نام اومگا برطرف کند.


6- سریال Monsters at Work

7.7

مجموعه ای از داستان هیولاها که 6 ماه پس از فیلم هیولاها ساخته شد و در مورد داستانی است که هیولاها به جای غرش، انرژی خود را از خنده کودکان می گیرند.

در سریال Monsters at Work سالی و مایک بازگشته و باری دیگر دل طرفداران خود را شاد می‌کنند. در سال  ۲۰۰۱ بود که برای اولین بار با جیمز پی سالیوان (James Sullivan) و مایک وازسکی (Mike Wazowski)  آشنا شدیم، دو هیولای دوست داشتنی سریال کارخانه هیولاها که به شدت به شغل خود متعهد بودند.

سالی، این هیولای آبی رنگ بزرگ یکی از محبوب‌ترین هیولاهای کارخانه‌ای است که به کارخانه هیولاها معروف است. کار این کارخانه تولید انرژی محل زندگی این هیولاها بوده و روزانه تعداد زیادی هیولا در این کارخانه مشغول به کار هستند. پس از اینکه این انیمیشن در سال ۲۰۰۱ میلادی توسط شرکت بسیار موفق پیکسار تولید و منتشر شد به سرعت به یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌هایی تبدیل شد که تا آن زمان توسط شرکت پیکسار یا دیزنی منتشر شده بود.

پس از موفقیت چشمگیر این اثر، انیمیشن دیگری تحت عنوان دانشگاه هیولاها (Monsters University) به عنوان پیش‌ درآمد انیمیشن کارخانه هیولا در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۳ به انتشار رسید. در این انیمیشن به گذشته هیولاهای محبوب رفته و زندگی آن‌ها را پیش از ورود به کارخانه جنجال برانگیز هیولاها مشاهده کردیم. در این انیمیشن دیدیم که چگونه مایک و سالی با یکدیگر آشنا شده و سر از این کارخانه درآورده‌اند. امروزه که کارخانه هیولاها به یک فرنچایز بسیار محبوب تبدیل شده است، شرکت پیکسار اثری جدید، تحت عنوان سریال کارخانه هیولاها از این انیمیشن تولید کرده که ادامه ماجرای انیمیشن Monsters, Inc را تعریف کرده و روند جدید فعالیت این کارخانه را شرح می‌دهد.


7- سریال The Mysterious Benedict Society

7.7

گروهی از یتیمان با استعداد توسط یک فرد خیرخواه عجیب و غریب استخدام می شوند تا به یک ماموریت مخفی بروند.


8- سریال Walker

5.9

مردی که می‌خواهد روابطش با خانواده خودش را سروسامان دهد در حالی که بازرسی جرم و جنایت در منطقه را برعهده دارد. این مرد که همسرش را از دست داده و دو فرزند دارد پس از دو سال پلیس مخفی بودن به آستین تگزاس برمی‌گردد، جایی که متوجه می‌شود جرم و جنایت زیادی در زادگاهش منتظر اوست.

سریال Walker با بازی جرد پادالکی در حقیقت ریبوت سریال Walker, Texas Ranger با نقش‌آفرینی چاک نوریس است و به شخصیت کوردل واکر می‌پردازد؛ یک پدر تنها و مبارزی که همسر خود را از دست داده است.

او کد اخلاقی خود را دارد و باید با غم‌های درونی کنار بیاید؛ تا سعی کند هم یک پدر خوب باشد و هم به‌عنوان یک تکاور کم نیاورد. هرچند با گذر زمان می‌فهمد که شاید درست پیش بردن زندگی در خانه حتی سخت‌تر از کسب پیروزی در پیچیده‌ترین نبردها و مأموریت‌ها باشد.


9- سریال Schmigadoon

7.5

داستان در مورد زوجی است که برای احیای رابطه خود سفر آغاز می‌کنند. آن‌ها در این راه به شهری جادویی برمی‌خورند که موزیکال‌های دهه ۱۹۴۰ همه اهالی‌اش را به تسخیر درآورده.


10- سریال Physical

7.1

زنی که در زندگی خود به عنوان یک زن خانه دار رنج می برد، راهی غیرمتعارف برای رسیدن به قدرت از طریق یک منبع بعید به دست می آورد: دنیای ایروبیک.


11- سریال Upload

8

اتفاقات سریال Upload در سال ۲۰۳۳ جریان دارد که در آن انسان‌ها می‌توانند پس از مرگ خود را در دنیای مجازی بارگذاری کنند. زمانی‌که نیتن، برنامه‌نویس کامپیوتر خیلی زود می‌میرد، در دنیای بسیار گران‌قیمت لیک ویو بارگذاری می‌شود، اما خیلی زود خود را زیر نظر شریک زندگی خود یعنی اینگرید می‌بیند که هنوز زنده است. همان‌طور که نیتن در حال بررسی جوانب مثبت و منفی بهشت دیجیتالی است، با نورا، نماینده خدمات مشتریان انجل آشنا می‌شود. نورا با فشار شغلی خود و پدر در حال مرگش که نمی‌خواهد بارگذاری شود، دست‌وپنجه نرم می‌کند…


12- سریال Superman and Lois

7.9

در این مجموعه با معروف ترین ابر قهرمان جهان و محبوب ترین خبرنگار در کتاب های کمیک همراه خواهید شد. آن ها با استرس، فشار و مشکلات ناشی از پدر و مادر بودن در جامعه ی امروزی دست و پنجه نرم می کنند…

داستان با کلارک و لوییز آغاز می‌شود که به‌همراه دو پسر دوقلویشان در متروپلیس زندگی می‌کنند. جاناتان (با بازی جردن الساس) یک فوتبالیست حرفه‌ای است و در بین دوستانش محبوبیت زیادی دارد، درحالی‌که جردن (با بازی الکساندر گارفین) درونگراتر است و به اختلال اضطراب اجتماعی دچار است. لوییز و پدرش (با بازی دیلان والش) از راز کلارک آگاه هستند، اما بچه‌ها خبری از این موضوع ندارند، و لوییز و کلارک در این مورد بحث می‌کنند که چه زمانی باید این موضوع را با پسرانشان درمیان بگذارند، مخصوصاً وقتی‌که می‌بینند یکی‌شان اخیراً استعداد ویژه‌ای از خودش نشان می‌دهد.
شرایط طوری پیش می‌رود که کلارک و لوییز مجبور می‌شوند به اسمالویل برگردند و آنجا به آشنایان قدیمی‌شان برمی‌خورند


13- سریال The Republic of Sarah

5.5

داستان سریال به قلم کینگ، درباره‌ی معلم تاریخی بانام سارا کوپر است که شاهد آسیب دیدن شهر محل زندگی‌اش توسط شرکت معدن حریصی بوده و اکنون با آغاز جنبشی باید رهبری گروه جوانی که تلاش می‌کنند تا کشور خودشان را برپا کنند را انجام دهد.

می‌چل نقش برادر سارا، دنی را ایفا می‌کند. پس از پشت سر گذاشتن کودکی سخت به‌دست مادرش، دنی به زادگاهش به‌عنوان قاصد مرگ آن بازمی‌گردد. او وکیل زیرک جوانی است که برای آن کمپانی معدن کار می‌کند. اکنون دنی باید با تمام خاطرات و احساسات گذشته‌اش روبه‌رو شود.


14- سریال The Last Dance

9.2

آخرین رقص، یک مستند تلویزیونی محصول سال ۲۰۲۰ آمریکا می‌باشد. این مینی‌سریال در ۱ فصل و 10 قسمت پخش شده‌است و داستان تلاش مایکل جردن و سایر بازکنان تیم شیکاگو بولز برای ششمین قهرمانی در اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) است. مجموعه‌ای که شامل تصاویری از فصل ۹۸–۱۹۹۷ ان‌بی‌اِی است که تا به حال دیده نشده‌است.


15- سریال Heist

6.7

میلیون ها پول نقد سرقتی. داستانی که مردم عادی تقریباً با این دزدکی های خارق العاده در این سریال جنایی واقعی کنار می آیند.


16- سریال SurrealEstate

6.4

نیک رومن و یک تیم نخبه از متخصصان مواردی را اداره می کنند که هیچ کس دیگری نمی تواند آن را انجام دهد: از جمله حل رمز و راز خانه های تسخیر شده که به معنای واقعی کلمه خریداران آن را می ترساند.


17- سریال Lisey’s Story

6.3

داستان لیسی یک مینی سریال درام ترسناک آمریکایی است که براساس رمانی به همین نام ساخته استیون کینگ در سال 2006 ساخته شده است. این سریال بر روی شخصیت لیزی لندون (Julianne Moore) تمرکز دارد که دو سال است همسر خود با نام اسکات را از دست داده و پس از به وقوع پیوست یک سری از حوادث نگران‌کننده، دوباره مجبور می‌شود با خاطرات آشفته‌ گذشته‌اش که موفق شده بود آن‌ها را سرکوب کند، روبه‌رو شود. در مورد سریال Lisey’s Story بیشتر بدانید.


18- سریال Clarkson’s Farm

9.2

این مجموعه تلاش های ناکام جرمی کلارکسون، در اداره ی مزرعه ای در حومه ی شهر را به تصویر می کشد.


19- سریال Dr. Death

7.9

بیمارانی که برای جراحی های ستون فقرات وارد اتاق عمل دکتر کریستوفر دوانتش می شوند، به طور معمول همیشه معلول یا مرده آنجا راترک می کنند. این وضعیت ادامه داشت تا اینکه دو جراح همکار و یک دستیار وکیل دادگستری برای متوقف کردن وی اقدام کردند.


20- سریال Loki

9.5

سریال لوکی را مایکل والدرون برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته و بر پایهٔ شخصیت به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده‌است. تام هیدلستون بار دیگر نقش لوکی از این مجموعهٔ فیلم را ایفا می‌کند. بازیگرانی نظیر گوگو امبتا-را، وونمی موساکو، تارا استرانگ، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو و ساشا لین نیز در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

در قسمت اول لوکی، خدای شیطنت با آینده خود رو در رو می‌شود و آنچه را می‌بیند دوست ندارد. این لحظه در حقیقت سوالی را به ذهن می‌آورد که فیلسوفان را برای مدتها آزار می‌دهد: آیا ما بر سرنوشت خود کنترل داریم؟

در مورد سریال لوکی بیشتر بدانیم.


21- سریال Domina

6.4

زندگی و ظهور لیویا دروسیلا، همسر قدرتمند امپراتور روم، آگوستوس سزار.


22- سریال Leverage: Redemption

9.2

داستان چهار فرد، هیتر، هکر، گریفتر و دزدی که بازگشته اند تا با کمک یک نابغه جدید فن آوری و سازنده شرکت، نوع جدیدی از شخصیت منفی در معرض نمایش بگذارند. وقتی کسی به کمک احتیاج دارد، آنها …


23- سریال La cocinera de Castamar

6.9

مجموعه ای تنظیم شده در اوایل قرن هجدهم مادرید، که طرحی از داستان عشق میان یک آشپز به نام آگوفافی و نجیب زاده بیوه ای را به تصویر می کشد.


24- سریال Somos

7.2

زندگی مردم آلنده، یک شهر مرزی با مکزیک، با عملیات یک کارتل قدرتمند پیشی گرفته و به فاجعه منجر می شود. این برنامه با الهام از وقایع واقعی است.


25- سریال Resident Evil: Infinite Darkness

9

در سال ۲۰۰۶، رد‌پاهایی از دسترسی غیرمجاز به اسناد سری ریاست جمهوری در رایانه‌های کاخ سفید کشف شد. «لئون اس. کندی»، مأمور فدرال در میان گروهی است که به کاخ سفید دعوت شده‌اند تا در زمینه‌ی این رویداد تحقیق کنند، اما وقتی ناگهان برق قطع می‌شود، لئون و اعضای گروه یگان ویژه چاره‌ای ندارند جز اینکه زامبی‌های مرموز را سرنگون سازند. در همین حین، «کلر ردفیلد» از «ترا‌سیو» با تصویر مرموزی برخورد می‌کند که پسر جوانی ترسیم کرده و در حال حمایت از پناه‌جویان است. کلر که نمی‌تواند این تصویر را فراموش کند خود برای انجام تحقیقات دست به کار می‌شود. صبح روز بعد، کلر از کاخ سفید دیدن می‌کند تا درخواست بازسازی ساختمان خیریه را ارائه کند. در آن‌جا، او فرصت ملاقات دوباره با لئون را به دست می‌آورد و طرح مرموز را به او نشان می‌دهد. لئون به نظر متوجه ارتباط میان آن و هجوم زامبی‌ها به کاخ سفید شده، اما به کلر می‌گوید هیچ ارتباطی وجود ندارد.»


این نوشته را هم بخوانید:

سریال‌ های جدید 2021 : معرفی و فهرست 40 سریال از بهترین‌ ها بر اساس نمره‌ imdb

همیشه به دنبال سریال‌ های جدید هستیم با اینکه می‌دانیم انبوهی فیلم کلاسیک ندیده و سریال قدیمی تمام‌نشده برای دیدن داریم. یک علتش این است که دوست داریم یک سریال جدید و خوب پیدا کنیم و خیلی زودتر از دوستان خود کشفش کنیم و بعد افتخار معرفی‌اش…

26- سریال Generation 56K

7.3

این سریال مشکلات جوانان و نوجوانان نسل جدید را در اواخر دهه 90 و دورانی که اینترنت در جزیره کوچک از طریق مودم 56k در دسترس بود را به تصویر می کشد،


27- سریال Young Royals

8.3

شاهزاده ویلهلم در مدرسه معتبر جدید شبانه روزی خود به نام هیلرسکا، سازگار می شود، اما پیروی از قلب چالش برانگیزتر از آن است که پیش بینی کرده بود.


28- سریال The Underground Railroad

7.1

سریال راه آهن زیرزمینی (The Underground Railroad) را  بری جنکینز، کارگردانی کرده. سریال راه آهن زیرزمینی بسیار دلهره‌آور، زیبا، تکان‌دهنده، وحشتناک و درعین‌حال عمیقاً واقعی و شاعرانه است.

راه‌آهن زیرزمینی بر اساس رمانی از کلسن وایتهد به همین نام ساخته‌شده است؛ رمانی که در سال ۲۰۱۶ جایزۀ پولیتزر را از آن خود کرد. داستان فیلم به ۱۰ فصل تقسیم می‌شود، اما به شکل روایت‌های اپیزودیک سنتی نیست.

راه‌آهن زیرزمینی داستان زندگی کورا (با بازی توسو ام‌بدو) است. او برده‌ای در اواسط قرن نوزدهم در مزرعه‌ای در ایالت جورجیاست که با برده‌ای دیگر به نام سزار (با بازی آرون پیر) فرار می‌کند و به راه‌آهن زیرزمینی می‌رسد. یک راه‌آهن زیرزمینی خیالی که به شکل سیستم ریلی واقعی و کامل با نگهبانان، مهندسان و قطارها به تصویر کشیده می‌شود. در اولین قسمت سریال، به کورا گفته می‌شود وقتی از پنجرۀ قطار به بیرون نگاه کند، آمریکا را خواهد دید و داستان سریال این واقعیت را برآورده می‌کند. کورا از جامعه‌ای می‌آید که امن‌تر به نظر می‌رسد، اما رازهای تاریکی را در خود جای‌داده است. او از این جامعه سفری را به قلب آمریکا شروع می‌کند و این سفر او را در مقابل گذشته و آینده‌اش قرار می‌دهد. برده‌ای شریر به نام ریجوی (با بازی جوئل اجرتون) او را تعقیب می‌کند …


29- سریال Katla

7.5

یک سال پس از فوران شدید آتشفشان یخچالی کاتلا ، صلح و آرامش در شهر ویک، به طرز چشمگیری بر هم خورده است و…

در مورد سریال کاتلا بیشتر بدانیم.


30- سریال Ray

8.4

از هجو تا هیجان روانشناختی، چهار داستان کوتاه از نویسنده مشهور و نویسنده ای برای صفحه نمایش در این مجموعه اقتباس شده است.


31- سریال Clarice

6.5

نگاهی به داستان های ناگفته کلاریس استارلینگ، مأمور FBI، هنگامی که او حدود یک سال پس از وقایع “سکوت بره ها” به میادین بازگشت.

در مورد سریال کلاریس بیشتر بخوانید.


32- سریال Cruel Summer

7.5

در یک شهر کوچک در تگزاس هنگامی که یک نوجوان محبوب به نام کیت ربوده می شود و …..


33- سریال Rebel

6.9

یک خلبان باهوش با پتانسیل بالا با کمک یک وکیل حقوقی به افراد نیازمند و متهمین کمک می کند.


34- سریال انیمه Trese

8.5

الکساندرا ترسه در مانیل واقع شده است ، جایی که موجودات افسانه ای فولکلین در میان انسانها پنهان می شوند ، خود را در حال رفتن سر به سر با یک دنیای زیرزمینی جنایتکار متشکل از موجودات شرور و فوق العاده طبیعی می بیند.


35- سریال Dom

7.1

روایت ویکتور، افسر پلیسی که زندگی خود را وقف مبارزه با فروش غیرقانونی مواد مخدر و کمک به پسرش پدرو که به مواد مخدر اعتیاد داشت کرد. پدرو که به یکی از جنایتکاران تحت تعقیب در برزیل تبدیل شده بود، اکنون…


36- سریال Time

8.7

اریک یک افسر زندان است که سعی می کند از افراد متهمش محافظت کند. وقتی یکی از خطرناک ترین زندانیان ضعف او را تشخیص می دهد ، اریک با انتخاب غیرممکن بین اصول و عشق به خانواده روبرو می شود.

در مورد سریال Time بیشتر بخوانید.


37- سریال Tell Me Your Secrets

7.4

Tell Me Your Secrets قصد دارد تا داستان سه شخصیت را روایت کند. هرکدام از این شخصیت‌ها دارای گذشته‌ای مرموز و آزاردهنده هستند. اولین آن ها زن جوانی است که گذشته‌ی بسیار سخت و عجیبی را پشت سر گذاشته است. دومین آن‌ها یک شکارچی است که از زندگی و یافت رستگاری کاملا نا امید شده است. سومین و آخرین نفر، مادری داغدار است که در صدد یافت ….


38- سریال The One

6.6

عشق – و دروغ -فرایند مارپیچی-یک محقق دی ان ای راهی برای یافتن شریک زندگی جستجو می کند و یک روش جدید ابداع می کند.

در مورد سریال The One بیشتر بدانیم.


39- سریال The Innocent

8

یک قتل تصادفی مردی را به سمت سیاه چاله ای از دسیسه ها و قتل ها سوق می دهد. همانطور که او عشق و آزادی را پیدا کرد ، یک تماس تلفنی کابوس را برمی گرداند.


40- سریال The Nevers

7.4

سریال The Nevers یک داستان حماسی در خصوص باندی از زنان ویکتوریایی می‌باشد. آن‌ها به قدرت‌های غیر معمولی خود پی می‌برند و مشغول به انجام ماموریت‌ها و مقابله با دشمنان می‌شوند تا بتوانند تغییراتی در ساختار دنیا ایجاد کنند و آن را به مکان متفاوت‌تری تبدیل نمایند …

در مورد سریال The Nevers بیشتر بخوانید.


41- سریال Debris

6.6

داستان سریال Debris در خصوص تحقیقات دو کارآگاه بر روی مسائل مرموز و عجیب می‌باشد. به نظر می‌رسد که یک فضا پیمای بیگانه و عجیب و غریب، تاثیرات منحصر به فردی بر روی مردم گذاشته است. این دو کارآگاه ملزم هستند که ماجرای پشت پرده را کشف کنند و دلایل به وجود آمدن این آثار را ….


42- سریال Mare of Easttown

8.6

داستان سریال Mare of Easttown در خصوص کارآگاهی است که در یک شهر کوچک واقع در پنسیلوانیا زندگی می‌کند. این کارآگاه در مسیر زندگی خود چالش‌های بسیاری را مشاهده می‌کند. از طرفی، او ملزم به حل کردن پرونده‌ی قتلی می‌باشد و از طرفی دیگر، باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از فروپاشی زندگی خود انجام دهد …

در مورد سریال Mare of Easttown بیشتر بدانیم.


43- سریال The Mosquito Coast

7.4

ساحل پشه ها داستان یک مخترع و خانوادش را روایت میکند که از دست عده‌ای که قدرت و نفوذ دولتی دارند فرار میکنند و در این راه اتفاق‌های خطرناکی برایشان می افتد…

در مورد سریال The Mosquito Coast بیشتر بدانیم.


44- سریال Sweet Tooth

8.3

سریال Sweet Tooth از همان ابتدا تلاش می‌کند تا داستان را براساس نگاه یک کودک دنبال کند؛ کودکی که بخشی از آن انسان و بخشی دیگر گوزن است. همان قدر که گاس با بزرگ شدن سوالاتش در مورد مادر واقعی و دنیای اطرافش بیشتر می‌شود، سوالات ما نیز در مورد دلیل این اتفاقات و دلیل مخفی شدن پدر گاس در اعماق جنگل بیشتر خواهد شد.

سریال با اینکه در ابتدا بخشی از شروع داستان را نشان می‌دهد، اما به‌صورت کامل دلیل به‌وجود آمدن هایبردها را نمی‌گوید و درواقع آن را به شکل یک معجزه طبیعت نشان می‌دهد. پس ما باید همراه‌با گاس شویم تا به جواب سوالات برسیم.

سریال چند خط داستانی دارد، خط داستانی اصلی به گاس تعلق دارد که پس از مرگ پدرش و آشنایی با یک انسان مرموز و سرگردان به‌نام جپرد، راهی ماجراجویی برای پیدا کردن مادرش می‌شود. در خط دیگر داستانی با دکتر سینگ آشنا می‌شویم که شاید او جوابی برای یافتن واکسنی باشد که جلوی انقراض انسان‌ها را بگیرد و حالا راز بیماری همسرش را از همه مخفی کرده است. خط سوم داستان نیز به ایمی ادن تعلق دارد که در باغ وحشی خالی از سکنه به‌همراه یک هایبرد دیگر مخفی شده و در حال بزرگ کردن آن است.


45- سریال The Falcon and the Winter Soldier

7.6

فالکون و سرباز زمستان یک مینی‌سریال آمریکایی است که مالکوم اسپلمن برای دیزنی پلاس ساخته‌است و بر پایهٔ شخصیت‌های سم ویلسون / فالکون و باکی بارنز / سرباز زمستان از مارول کامیکس ساخته شده‌است.


46- سریال Tribes of Europa

6.2

داستان سریال Tribes of Europa در سال 2074 رخ می‌دهد. سریال روایتگر دوره‌ای از اروپای پسا ‌آخرالزمان است که زمین با خاموشی در مقیاس بزرگ روبرو شده و این تاریکی حاکم بر زمین و اروپا دلیلی بر مرگ تکنولوژی‌های مدرن جهان نیز شده است. در این خاموشی فرهنگ و تمدن، بشریت به قبایل مختلفی تقسیم شده که در تلاشند تا اروپا را به شیوه خود بازسازی کنند و وقتی یک مکعب مرموز وارد جریان کار می‌شود، تمام آرامشِ به ظاهر حاکم بر قاره اروپا از بین می‌رود.

مینی سریال Tribes of Europa را  فلوریان باکسمیر و فیلیپ کوچ، کارگردانی کرده‌اند.


47- سریال Behind Her Eyes

6.9

سریال “Behind Her Eyes” مجموعه‌ای تلویزیونی در ژانر روان‌شناسی، تخیلی و درام است که توسط استیو لایت‌فوت ساخته شده است. این سریال بریتانیایی بر اساس رمانی پرفروش به همین نام ساخته شد. رمان پرفروش “Behind Her Eyes” توسط خانم سارا پینبورو نوشته و در سال 2017 انتشار یافت. در این سریال کوتاه سیمونا براون، تام باتمن، ایو هیوسان و رابرت آرامایو نقش آفرینی می‌کنند. بر

داستان سریال در مورد زنی به نام “لوئیس” است که با پسرش “آدام” زندگی آرامی را می‌گذرانند. یک شب در بار لوئیس به طور اتفاقی با مردی به نام “دیوید” آشنا می‌شود. این رابطه آغاز اتفاقات عجیب بعدی داستان است چراکه روز بعد مشخص می‌شود که دیوید زن دارد و رئیس جدید او در دفتر روانشناسی (که در آنجا به عنوان منشی مشغول کار است) می‌باشد. ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که لوئیس چند روز بعد با همسر دیوید “ادل” به طور اتفاقی برخورد می‌کند. اما این تنها شروع این داستان عجیب است و در ادامه اتفاقات پیچیده‌تری ذهن بیننده را درگیر خود می‌کند…


48-سریال Resident Alien

8.3

سریال بیگانه ساکن شده، داستان یک موجود فضایی را روایت می‌کند که برای ازبین‌بردن نژاد بشریت عازم کره‌ی زمین می‌شود. سفینه‌ی او اما آسیب می‌بیند و وی برای اینکه بتواند سفینه‌اش را تعمیر کند نیازمند این‌ است که فردی را بکشد و در قالب انسانی او فرو برود. این فرد بدشانس، دکتر هری وندراسپیگل است. از این پس این موجود بیگانه باید درکنار تعمیر سفینه‌اش و تلاش برای نابودی آدم‌ها، نقش‌های پزشکی‌اش را نیز در شهر ایفا ‌کند. اما این همه ماجرا نیست و یک پسربچه تخس به نام مکس قادر است که چهره اصلی او را ببیند و رازش را افشا کند …


49- سریال Them

6.9

داستان سریال Them در خصوص خانواده‌ای سیاه پوست می‌باشد که تصمیم به نقل مکان به محله‌ای تشکیل شده از سفید پوستان در لس آنجلس، می‌گیرند. این نقل مکان سبب می‌شود که مشکلات بسیار زیادی برای افراد این خانواده‌ی سیاه پوست به وجود آید و آن‌ها برای دفعات بسیار با ….


50- سریال Made for Love

7

داستان سریال درباره‌ی یک دانشمند ایده‌آل گرا است که تلاش کرده همه جنبه‌های زندگی را از طبیعت گرفته تا وسایل زندگی بازسازی کند. نوعی بازسازی که مو به مو منطبق با ایده‌آل‌هایش است. او اما عاشق می‌شود. او که عشق را نیز مفهومی خنثی می‌بیند سعی دارد آن را نیز به درون جهان ایده‌آل‌های خودش بکشاند. عشق ایده‌آل نیز از نظر او، عشقی است که در آن دو نفر کاملا از نیازها و دغدغه‌های فرد مقابل خبر دارند و هیچ راز مگویی بین‌شان وجود ندارد.

این دانشمند در فاز اول پروژه‌ عاشقانه- علمی‌اش یک تراشه در مغز همسرش کاشته و توانسته به مغز او ورود کند. اما همسرش آن را پس زده و از خانه مدرن شوهرش با وجود اینکه تراشه را در سرش دارد فرار می‌کند. ادامه داستان به تعقیب و گریز این‌دو با یکدیگر و البته موشکافی بیشتر شخصیت‌ها می‌پردازد.


51- سریال Bloodlands

6.5

تام برانیک (جیمز نسبیت) مامور با سابقه‌ی پلیس هنگام بیرون آوردن اتومبیلی از داخل آب که صاحب مفقود شده‌اش، پاتریک کینان (پیتر بالانس) عضو سابق ارتش جمهوری خواه ایرلند شمالی بوده است‌ به کارت پستالی برمی‌خورد که مربوط به پرونده‌ی چند قتل در حدود ۲۰ سال پیش است و همسر تام که در آن زمان جاسوس بوده، گویا جز مقتولین آن پرونده است. این اتفاق و دزدیده شدن پاتریک کینان دوباره پرونده آن روزها را به جریان می‌اندازد. کسی می‌خواهد قاتل افسانه‌ای آن روزها را که در بین افراد پلیس ملقب به جالوت بوده و با آن‌ها نیز ارتباطاتی داشته است، پیدا کند و به دام اندازد.


52- سریال WandaVision

8.2

Wanda Maximoff و Vision – دو موجود فوق العاده قدرتمند که زندگی ایده آل خود را در حومه شهر دارند – شروع به شک می کنند که همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست.

در مورد سریال WandaVision  بیشتر بدانیم.


این نوشته‌ها را هم دوست خواهید داشت:

بهترین فیلم‌ های ایرانی دهه 80 – فهرست 49 فیلم محبوب دهه هشتاد بر اساس امتیاز imdb

سینمای دهه 80 ایران هم برای خودش سینمای خاصی بود. تقابل امید در برابر ناامیدی و سینمایی که هنوز هم مثل الان بی‌هدف و گیشه‌ای تمام‌عیار نشده بود.فیلم خوب یا دست‌کم تلاش برای ساختن فیلم‌ها با دغدغه خوب هنوز وجود داشت و هنوز سینما از…

معرفی بهترین سریال‌های جدید سال 2019 – 58 سریال برتر بر اساس آرای IMDB

هر سال تعداد بسیاری زیادی سریال توسط شبکه‌های تلویزیونی و شرکت‌های سرگرمی‌ساز دنیا معرفی می‌شوند. تنها تعداد محدودی از آنها واقعا محبوب از آب درمی‌آیند. تعدادی از آنها حتی تمدید نمی‌شوند و سیزن دومی از آنها هرگز ساخته نمی‌شود. برخی از این…

تعدادی از بهترین فیلم‌هایی که مصائب جنگ جهانی اول را به تصویر می‌کشند – معرفی 15 فیلم خوب

بیشتر فیلم‌های جنگی که ما دیده‌ایم، روی جنگ جهانی دوم تمرکز دارند. در واقع در برهه‌ای در دهه 60، همزان با جنگ ایران و عراق، تلویزیون ایران به صورت مرتب فیلم‌های جنگ جهانی دوم را پخش می‌کرد تا به نوعی حس مقاومت را در مردم بالا ببرد. اتفاقا…

بهترین و خاطره‌انگیزترین فیلم‌های دهه ۹۰ میلادی – فهرست 57 فیلم خوب و دیدنی- چرا اینقدر محبوب‌اند؟…

امروز می‌خواهم در این مورد صحبت کنم که چرا تصور می‌کنم فیلم‌های دهه 90 برای ما اینقدر محبوب هستند. وقتی این سال‌ها، فهرست نامزدهای جایزه اسکار و نیز جشنواره‌های معتبر دیگر فیلم اعلام می‌شود و این فهرست‌ها را با فهرست‌های دهه 90 مقایسه…

بهترین فیلم های هریسون فورد – به بهانه زادروز او

هریسون فورد در روز سیزدهم ژوئیه سال ۱۹۴۲ در شیکاگو ایالت ایلینوی به دنیا آمد. ما از این بازیگر بزرگ و به خصوص سری ایندیانا جونز، دو فیلم بلید رانر یا تغیر روی او و البته جنگ‌های ستاره‌ای خاطره‌های زیادی داریم. خاطره‌هایی که از عهد نوارهای…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5