سریال‌ های جدید 2021 : معرفی و فهرست 40 سریال از بهترین‌ ها بر اساس نمره‌ imdb

4

همیشه به دنبال سریال‌ های جدید هستیم با اینکه می‌دانیم انبوهی فیلم کلاسیک ندیده و سریال قدیمی تمام‌نشده برای دیدن داریم. یک علتش این است که دوست داریم یک سریال جدید و خوب پیدا کنیم و خیلی زودتر از دوستان خود کشفش کنیم و بعد افتخار معرفی‌اش به آنها را به نام خود بزنیم!

در این پست 40 سریال جدید را برای شما فهرست کرده‌ام. برخی از آنها واقعا تر و تازه هستند و همین 2021 پخش شده‌اند. برخی از آنها در واقع سال 2020 پخش شده‌اند ولی باز در این فهرست امده‌اند، به یکی از دلایل زیر: تازه زیرنویس شده‌اند – تازه لینک دانلودشان وارد سایت‌های دانلود شده، تازه سایت‌های vod ایرانی آنها را پخش می‌کنند. فهرست نسبتا خوبی شده.

توجه داشته باشید که در این پست کاری به کار سریال‌های قدیمی خوب و آنهایی که سیزن دومشان در حال پخش است یا سیزن اولشان دیگر بیات شده، نداشته‌ایم!

1- سریال L.U.C.A.: The Beginning

نمره 7.1

سریال‌ های جدید

این سریال بر اساس نظریه چارلز داروین که اظهار دارد همه گونه ها و جانداران، نسبی مشترک دارند، ساخته شده و ماجرای جی اوه (Kim Rae-Won) را روایت میکند که به ندرت احساسات خود را بروز میدهد و حس میکند که دارای قدرت و راز خاصی است اما نمیداند علت آن چیست و او واقعا کیست ؟ از طرفی گو رئوم (Lee Da-Hee) کاراگاهیست که در کودکی پدر و مادرش به یکباره ناپدید شده اند ، اکنون او به دنبال حقیقت پشت ماجرای ناپدید شدن پدر و مادرش است و در این راه با جی اوه آشنا میشود…

2- سریال Superman and Lois

نمره 8.0

سریال‌های جدید 2021

در این مجموعه با معروف‌ترین ابر قهرمان جهان و محبوب‌ترین خبرنگار در کتاب های کمیک همراه خواهید شد. در Superman & Lois بخشی از زندگی سوپرمن و لوئیس لین (Lois Lane) را می‌بینیم که کم‌تر به آن پردخته شده: سوپرمن و لوئیس لین با هم ازدواج کرده‌اند و صاحب دو پسر جوان هستند. آن ها با استرس، فشار و مشکلات ناشی از پدر و مادر بودن در جامعه ی امروزی دست و پنجه نرم می کنند…

3- سریال Debris

نمره 6.4

داستان سریال Debris در خصوص تحقیقات دو کارآگاه بر روی مسائل مرموز و عجیب می‌باشد. به نظر می‌رسد که یک فضاپیمای بیگانه و عجیب و غریب، تاثیرات منحصر به فردی بر روی مردم گذاشته است. این دو کارآگاه ملزم هستند که ماجرای پشت پرده را کشف کنند و دلایل به وجود آمدن این آثار را ….

4- سریال Bloodlands

نمره 6.8

تان برانیک، افسر پلیس ایرلند شمالی یادداشت خودکشی را با پرونده بی ربط اهمیت شخصی بسیار زیاد مرتبط می داند..

5- سریال Secrets of Sulphur Springs

نمره 7.4

این سریال مورد یک پسر و خانواده‌اش است که به هتلی که ظاهرا خالی از سکنه در حاشیه یک شهر کوچک قرار دارد نقل مکان می‌کنند.

6- سریال WandaVision

نمره 8.2

سریال‌های جدید 2021

وانداویژن، مینی‌سریال اینترنتی آمریکایی است که جک شفر آن را برای دیزنی پلاس ساخته‌است و بر اساس شخصیت‌های اسکارلت ویچ و ویژن از مارول کامیکس ساخته شده‌است. این مجموعه بخشی از دنیای سینمایی مارول (MCU) است. وقایع این سریال پس از فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹) رخ می‌دهد. این سریال به تهیه کنندگی کوین فایگی و توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است. جک شفر به عنوان شورانر و مت شکمن به عنوان کارگردان این سریال شناخته می‌شوند.

الیزابت اولسن و پل بتانی نقش‌های خود را به ترتیب واندا ماکسیموف و ویژن را از این مجموعه آثار تکرار می‌کنند.

بعد از رخدادهای انتقام جویان: پایان بازی (۲۰۱۹)، واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ) یک زندگی آرمانی را در شهر وست ویو آغاز می‌کند و سعی دارد با کنترل افراد شهر آرامش گرفته شده از خودش را پس بگیرد؛ و در این میان سازمان سورد متوجه تغییرات شده و تصمیم به حمله به این شهر می‌گیرند.

7- سریال Clarice

نمره 6.4

داستان سریال در مورد کلاریس استارلینگ (با بازی ربکا بریدز) است که شش ماه پس از وقایع فیلم «سکوت بره‌ها» به کارش بازمی‌گردد.

8- سریال Mouse

نمره 9.2

جانگ با روم (Lee Seung-Gi) افسر پلیس تازه کاریست که با صداقت تمام ، جویای عدالت و رسیدن به حقیقت است تا اینکه با یک پرونده قتل زنجیره ای رو به رو میشود که قاتل آن از بیماری روانی سایکوپاتی (جامعه ستیزی) برخورد دار است ، درحالیکه تمام شهر بخاطر این قاتل در ترس و وحشت فرو رفته است ، جانگ با روم ، با این قاتل ترسناک رو به رو میشود …

9- سریال Resident Alien

نمره 8.4

داستان یک موجود فضایی که به زمین فرستاده شده تا ظاهرا نژاد بشر را براندازد، اما سفینه فضایی‌اش دچار حادثه می‌شود و مجبور می‌شود که هویت یک پزشک در یک شهر کوچک را اختیار کند و خود را به شکل یک انسان عادی درآورد. اما در این بین برخی از افراد قادر هستند که او را به شکل واقعی‌اش ببینند …

10- سریال White Lines

نمره 6.6

خطوط سفید “White Lines” سریالی انگلیسی، اسپانیایی است که توسط آلکس پینا ساخته شده است. White Lines سریالی هیجان انگیز، پر رمز و راز و طنز آمیزاست.

جسد یک دی جی افسانه ای منچستر بیست سال پس از ناپدید شدن مرموز او از ایبیزا کشف می‌شود. هنگامی که خواهرش به جزیره زیبای اسپانیا بازمی‌گردد تا دریابد چه اتفاقی افتاده‌است، بررسی‌هایش او را به دنیای هیجان کلوپ‌های رقص، دروغ و پنهان‌کاری، سوق می‌دهد و او را با طرف‌های تاریک تر شخصیت خودش روبرو می‌کند.

11- سریال What/If

نمره 6.3

لیزا و شان، زن و شوهری بسیار دوست داشتنی و عاشق پیشه هستند و زندگی آرامی را سپری می‌کنند. لیزا که یک محقق در زمینه پزشکی است در راه یافتن دارویی جدید برای بهبود بیماری خاص تلاش بسیاری کرده و به دنبال یک سرمایه گذار می‌گردد تا بر روی شرکتش سرمایه‌گذاری کند. پس از تلاش‌های بسیار خانم آن مونتگومری که یک ثروتمند مشهور و نامی است حاضر می‌شود در شرکت لیزا سرمایه گذاری کند اما این سرمایه گذاری در ازاء یک شرط نامعقول است که همین شرط کل زندگی لیزا و شان را تحت شعاع قرار داده و بسیاری حقایق پنهان زندگی این دو نفرفاش می‌شود

12- سریال Warrior Nun

نمره 6.8

راهبه جنگجو یک سریال فانتزی و ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط سیمون باری بر اساس کتاب کمیک «آریلا راهبهٔ سلحشور» نوشته بن دان ساخته شده‌است.

راهبه جنگجو در مورد زن جوانی (به بازی آلبا باپتیستا) است که به لطف یک هالهٔ نورانی با قدرت‌های فراطبیعی از دنیای مردگان بازمی‌گردد. این سریال کلیسا را در بخش‌های مختلفی از سریال در قالب طنز و بذله‌گویی به چالش می‌کشد.

13- سریال V-Wars

نمره 6.1

بعد از اینکه بیماری گسترش پیدا می کند و به بیشتر مردم منتقل می شود، نظم جامعه بهم می خورد و جان سالم بدر برده ها در کمپ های مختلف برای بقا مبارزه می کنند. در این میان که تعداد خون‌آشام ها در حال افزایش است، دکتر لوتر باید هر چه سریع تر متوجه شود که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، در حالی که فاین روز به روز قدرتمندتر می شود تا در نهایت تبدیل شود به رهبر جامعه زیرزمینی خون‌آشام ها.

14- سریال The Stranger

نمره 7.3

غریبه  یک مینی‌سریال معمایی مهیج بریتانیایی است که برگرفته از رمانی با همین نام، نوشته هارلن کوبن می‌باشد. این مجموعه به تعداد هشت قسمت از تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس پخش شد. ریچارد آرمیتاژ، شیوون فینران و جنیفر ساندرز از ستارگان این مینی‌سریال هستند.

غریبه ای مرموز رازی را با مردی در میان می گذارد که تاثیری وحشتناک روی زندگی به ظاهر عالی او دارد. این غریبه، زنی بیست و چندساله، با یک کلاه لبه دار است که با پیشرفت سریال، رازهای بیشتری را با خود دارد. این راز، بر همسر آن مرد اثر می گذارد و او گم می شود.

15- سریال Ragnarok

نمره 7.5

سریال راگناروک با عنوان اصلی «Ragnarok» محصول جدید نتفلیکس است که افسانه‌های اسکاندیناوی را به درامی معمولی و متناسب با سلیقه‌ نوجوانان تبدیل کرده است؛ چیزی شبیه سریال «تین ولف» (Teen Wolf)، اما با شخصیت‌های ثور و لوکی از مجموعه داستان ثور (Thor) در یک دبیرستان نروژی. راگناروک، در زبان نروژی باستان به معنای پایان جهان به‌واسطه یک نبرد بزرگ است؛ نبردی که منجر به مرگ اودین، ثور، لوکی، تیر، فریر و هایمدال می‌شود. پس از این نبرد، جهان در آب غوطه‌ور می‌‎شود، اما این پایان همه‌چیز نیست و جهانی نو پس‌ازاین واقعه شکل خواهد گرفت.

16- سریال I Am Not Okay with This

نمره 7.6

سریال I Am Not Okay With This روایت‌گر ماجراهای زندگی دختری نوجوان به نام سیدنی، با بازی سوفیا لیلیس (Sophia Lillis)، است. یک سالی می‌شود که سیدنی پدر خود را از دست داده، اما هنوز موفق نشده است که با مرگ او کنار بیاید و از همین رو از نظر اجتماعی و خانوادگی با مشکلات متعددی رو‌به‌رو است؛ او نمی‌تواند با هم‌سن و سالانش ارتباط برقرار کند، مکررا به دعوا با مادرش می‌پردازد، مجبور است اکثر اوقات خود در خانه را به نگه‌داری از برادر کوچکترش بگذارند، از وضعیت جسمانی خود و جوش‌هایی که روی بدنش پدیدار شده‌اند بیزار است و احساس می‌کند که تنها دوستش، دینا، با بازی سوفیا برایانت (Sofia Bryant)، او را نادیده گرفته است. تمامی این فشارهای روحی و روانی سیدنی که حالا کارد را به استخوان رسانده و باعث بروز حملات عصبی در وی می‌شوند، درنهایت به‌صورت قدرتی فراطبیعی، نوعی قدرت تله کینزی که بی اختیار و بسته به میزان احساسات درونی او فعال می‌شوند، در وی تجلی پیدا می‌کنند، اما به‌دست آوردن این قدرت‌های جدید نه‌تنها زندگی را برای سیدنی آسان‌تر نمی‌کنند، بلکه حالا او باید ضمن سر و سامان دادن به ویرانه‌های زندگی شخصی و اجتماعی خود، از رازی بسیار بزرگ محافظت کند و به‌دنبال یافتن راهی برای کنترل هیولای بیدار شده در درونش باشد.

17- سریال Biohackers

نمره 6.7

یک دانشجوی پزشکی در یکی از دانشگاه‌های بزرگ آلمان سعی دارد از ارتباط یک استاد زیست‌شناسی با یک توطئه پرده بردارد.

18- سریال Hollywood

نمره 7.6

گروهی از نویسندگان، کارگردانان و بازیگران تازه‌کار و جوان تلاش می‌کنند تا در هالیوود بعد از جنگ جهانی دوم اسم و رسمی بهم بزنند، و برای محقق شدن رویاهایشان حاضرند به هرکاری دست بزنند. با وجود سختی‌ها و مشکلات فراوانی که بر سر راهشان قرار دارد، کورسوی امیدی پیدا می‌کنند؛ امیدی که البته غم زیادی را به همراه می‌آورد.

19- سریال Losing Alice

نمره 6.2

سریال‌های جدید 2021

داستان فیلم Losing Alice در خصوص کارگردان مونثی می‌باشد. وی بسیار جاه طلبانه و بلند پروازانه فکر می‌کند و همواره تصمیم داشته که فیلم‌های عجیب و غریب و بزرگی را بسازد. این کارگردان با بک فیلم نامه نویس کوچک‌تر از خود آشنا می‌شود و علاقه‌ی شدیدی به طرز فکر و نحوه‌ی کار و … این فیلم نامه نویس، پیدا می‌کند…

20- سریال The Haunting of Bly Manor

نمره 7.5

تسخیرشدگی عمارت بلای، یک سریال اینترنتی آنتولوژی در ژانر ترسناک فراطبیعی است که توسط مایک فلنگن خلق شده‌است. فیلمنامهٔ این سریال، اقتباسی آزاد از نوشتهٔ هنری جیمز است .

سال ۱۹۸۷، یک معلم زن جوان آمریکایی به نام دنی که به تنهایی در لندن زندگی می‌کند، بعد از تجربه‌ای سخت که در زندگی خود داشته است، مسئولیت مراقبت از دو کودک را برعهده می‌گیرد که در خانه‌ای قدیمی که در روستایی به نام بلای واقع شده، زندگی می‌کنند. دنی از همان لحظهٔ ورودش به خانه با برخورد عجیب دو بچه مواجه می‌شود که از دریاچهٔ نزدیکی خانه هراس دارند. به مرور و با رخدادهای بعدی، سرنوشت دنی به سرنوشت بچه‌ها و این خانه پر از راز گره می‌خورد.


این نوشته را هم بخوانید:

بهترین فیلم‌های ایرانی دهه 70 – فهرست 74 فیلم محبوب دهه هفتاد بر اساس امتیاز imdb

شرایط حاکم بر یک جامعه از نظر اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و یا حتی میزان بیم و امیدش را می‌شود با مرور فیلم‌های محبوب و پرمخاطب در یک بازه زمانی درک کرد. از دهه 70 شمسی زیاد فاصله نگرفته‌ایم، اما همین حالا هم بسیاری از شرایط آن را فراموش…

21- سریال Lupin

نمره 7.7

یکی از بهترین و حال‌خوب‌کن‌ترین مینی‌سریال‌های جدید همین سریال لوپن است. آسن دیوپ ، دزد نجیب زاده با الهام از ماجراهای آرسن لوپین ، قصد دارد انتقام پدرش را بگیرد. پدر این جوان متهم شده بود که گردنبند باارزشی را دزدیده است و آسن تا مدت‌ها فکر می‌کرد که زمانی که کودک بود، پدرش واقعا برای تامین رفاه او دست به این کار زده …

22- سریال Tribes of Europa

نمره 6.2

داستان های فیلم Tribes of Europa در سال 2074 رخ می‌دهد. در پی یک فاجعه‌ی اسرار آمیز جهانی، جنگی بین قبایلی که از اروپا جدا شده اند، به وجود آمده است. سه خواهر و برادر از قبیله‌ی صلح طلب اورجین، از یکدیگر جدا می‌شوند و هرکدام از آن ها مجبور است که مسیر مخصوص و منحصر به فردی را پشت سر بگذارد ….

23- سریال The Investigation

نمره 7.6

پلیس جرایم قتل کپنهاگ به ریاست “جنس مولر” درتلاش است تا معمای قتل روزنامه نگار سوئدی، “کیم وال”، را حل کند.

24- سریال Behind Her Eyes

نمره 6.9

سریال “Behind Her Eyes” مجموعه‌ای تلویزیونی در ژانر روان‌شناسی، تخیلی و درام است که توسط آقای استیو لایت‌فوت ساخته شده است. این سریال بریتانیایی بر اساس رمانی پرفروش به همین نام ساخته شد. رمان پرفروش “Behind Her Eyes” توسط خانم سارا پینبورو نوشته و در سال 2017 انتشار یافت. سریال “Behind Her Eyes”در تاریخ 29 بهمن‌ماه 1399 بر روی نتفلیکس قرار گرفت. در این سریال کوتاه سیمونا براون، تام باتمن، ایو هیوسان و رابرت آرامایو نقش آفرینی می‌کنند.

داستان سریال Behind Her Eyes در خصوص مادری تنها به نام لوئیز می‌باشد. وی یک پسر کوچک دارد و دارای شغلی نمیه وقت در مطب یک روانپزشک است. اتفاقات بسیاری رخ می‌دهد و لوئیز تصمیم می‌گیرد که با رئیس خود رابطه برقرار کند. همین موضوع سبب می‌شود که ….

25- سریال Tell Me Your Secrets

نمره 7.5

Tell Me Your Secrets قصد دارد تا داستان سه شخصیت را روایت کند. هرکدام از این شخصیت‌ها دارای گذشته‌ای مرموز و آزاردهنده هستند. اولین آن ها زن جوانی است که گذشته‌ی بسیار سخت و عجیبی را پشت سر گذاشته است. دومین آن‌ها یک شکارچی است که از زندگی و یافت رستگاری کاملا نا امید شده است. سومین و آخرین نفر، مادری داغدار است که در صدد یافت ….

26- سریال Little Fires Everywhere

نمره 7.8

این سریال در مورد خانواده “ریچاردسون” به خصوص مادر و دختر خانواده می باشد. خانواده ای که اسراری دارند و اینکه دنبال کردن قوانین می تواند فاجعه به بار آورد …

27- سریال مستند A Perfect Planet

نمره 9.2

سریال‌های جدید 2021

یک سیاره کامل ( A Perfect Planet ): سریالی مستند به گویندگی دیوید اتنبورو که توسط هو کوردی و نیک شولینگین-اردن ساخته شده است. این مستند سریالی در پنج قسمت تجزیه و تحلیل می‌کند که چگونه نیروهای طبیعت، از جمله قدرت خورشید یا حتی انسان‌ها، زندگی را بر روی زمین هدایت و شکل می‌دهند.

28- سریال مستند Earth at Night in Color

نمره 8.3

«زمین رنگی در تاریکی شب»، مستندی در ژانر حیات وحش به کارگردانی تام هیدلستون و محصول سال 2020 کشور آمریکاست. نمایش حیوانات در شب، دید جدیدی از آنها ارائه میدهد به شکلی که برای اولین بار می توانیم شاهد رفتارهای جدیدی باشیم که آن ها از خودشان نشان می دهند.

29- سریال Fate: The Winx Saga

نمره 7

این اثر که با اقتباس از سریال ‘’Winx Club’’ ساخته شده است، ماجراجویی‌های جدید شخصیت «بلوم» را دنبال می‌کند که زندگی در جهانی تازه را آغاز کرده و می‌بایست چگونگی کنترل کردن قدرت‌های جادویی‌اش را یاد بگیرد اما…

30- سریال 50M2

نمره 7

پس از خیانت به رئیسانش ، یک ضارب در خیاطی خالی پنهان می شود ، جایی که او را به عنوان پسر صاحب فقید اشتباه می گیرند ، هویتی که تصمیم می گیرد از آن استقبال کند.

31- سریال 30 Coins

نمره 7.2

یک کشیش تبعیدی سعی می کند در حالی که در دهکده‌ای دور افتاده در اسپانیا زندگی می کرد ، از شیاطین بگریزد.

32- سریال Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer

نمره 7.6

مجموعه مستند محدود شده ی “شب استاکر: شکار یک قاتل زنجیره ای” داستان واقعی را روایت می‌کند، اینکه چگونه یکی از بدنام‌ترین قاتلان سریالی در تاریخ آمریکا را دستگیر کردند و به دادگاه کشاندند.

33- سریال Ratched

نمره 7.3

رچد یک مجموعه تلویزیونی هیجانی روانشناختی آمریکایی است که در مورد شخصیتی به همین نام از رمان «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» نوشته کن کیسی ساخته شده‌است که در سال ۱۹۶۲ منتشر شد. این مجموعه توسط اوان رومانسکی ساخته شده و توسط رایان مورفی توسعه داده شده‌است، سارا پلسون به عنوان نقش اصلی بازی می‌کند.

پرستاری با نام میلدرد رچد در سال 1947 به کالیفرنیای شمالی میرود تا در یک بیمارستان روانپزشکی استخدام شود. این بیمارستان وظیفه نگهداری از یک قاتل خونسرد و بیرحم به اسم ادموند تولیسان را دارد. در این بیمارستان روانی آزمایش‌های عجیبی بر روی بیماران انجام می‌شود. میلدرد رچد با زیرکی و دروغ به عنوان پرستار در بیمارستان استخدام شده و کم کم مشخص میگردد که هدف شوم او از اینکار چیست. به مرور زندگی پرستار رچد نمایش داده شده و اتفاقات و حوادثی که رخ میدهد داستان اصلی این سریال را شکل می‌دهد.

34- سریال Solar Opposites

نمره 8

داستان سریال Solar Opposites درباره یک خانواده ۴ نفره فضایی است که به خاطر نابودی سیاره‌شان به کره زمین می‌آیند و سفینه فضایی آن‌ها روی خانه‌ای در قلب آمریکا فرود می‌آید که آن‌ها را مجبور به زندگی در آن جا می‌کند چرا که سفینه‌شان بعد از این سقوط خراب می‌شود و آن‌ها علاوه بر ماموریت مهمی که در کره زمین دارند، باید سفینه خود را تعمیر کنند تا بتوانند از زمین فرار کنند. دو نفر از اعضای خانواده یعنی کروو و یامولاک معتقدند زمین جای افتضاحی برای زندگی است، اما تری و جسی باور دارند روی زمین چیزهای جالبی هم پیدا می‌شود.

در همان ابتدا با دیدن تریلر سریال متوجه خواهید شد که با یک نسخه فضایی ریک و مورتی طرف هستیم، با همان سبک انیمیشن و مهم‌تر از آن شخصیت کروو با صدای ریک (جاستین رویلند) که تنها مقداری بی‌احساس‌تر و ربات‌وارانه ست. اما بی انصافی است که این سریال را فقط اسپین‌آف و فرصتی برای تجدید خاطره تا فصل جدید Rick and Morty بدانیم.

35- سریال The Pembrokeshire Murders

نمره 7.3

کارآگاهی به نام استیو تصمیم می‌گیرد تا پرونده های باز قتل دهه ۱۹۸۰ را حل کند. او به همراه تیمش همه مدارک را جمع‌آوری می‌کنند تا قبل از آزادی قاتل، شواهد کافی داشته باشند و…

36- سریال Devs

نمره 7.7

«توسعه‌دهندگان»، یک مینی‌سریال درام هیجان انگیز آمریکایی است که توسط الکس گارلند ساخته و پرداخته شده‌است.
شخصیت لیلی چان (با بازی سونویا میزونو) شخصیت مرکزی سریال توسعه دهندگان است، یک مهندس رایانه که در حال کار برای شرکتی در حوزه محاسبات کوانتومی به نام «آمایا» است، که توسط فارست (با بازی نیک آفرمن) اداره می‌شود. لیلی معتقد است که این شرکت مسئول ناپدید شدن دوست پسرش است.

37- سریال Coyote

نمره 6.7

بن کلمنز ، مامور مرزبانی ، پس از 32 سال خدمت ، خود را در حال کمک به افرادی می بیند که همیشه سعی کرده است از ایالات متحده دور بمانند.

38- سریال The Serpent

نمره 7.7

پرونده قتل حل نشده‌ ۲۰ مسافر هیپی در تایلند در اواسط دهه ۱۹۷۰

39- سریال Pretend It’s a City

نمره 8.2

مستندی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی. فرن لبوویتز، نویسنده و دوست قدیمی مارتین اسکورسیزی، در نیویورک پرسه می‌زند و مشاهدات و افکار خود درباره دور و اطرافش را به‌دست می‌دهد، از توریسم، اقتصاد، مترو تا هنر.

40- سریال History of Swear Words

نمره 6.5

این سریال پیرامون مصاحبه‌هایی از متخصصان علم لغات، فرهنگ عامه، تاریخ‌شناسان و افرادی که در زمینه سرگرمی جامعه فعالیت دارند، ساخته شده است…


این نوشته‌ها را هم دوست خواهید داشت:

بهترین فیلم‌های میشل فایفر از صورت زخمی تا ذهن‌های خطرناک

میشل ماری فایفر (زاده ۲۹ آوریل ۱۹۵۸) بازیگر آمریکایی است. فایفر کار خود را از اوایل دهه ۸۰ میلادی آغاز کرد. البته اولین فیلم مهمش، فیلم صورت‌زخمی بود که محصول سال ۱۹۸۳ بود. فیلم‌های موفق و برجسته وی، در اواخر دهه ۸۰ و اوایل ۹۰ میلادی ساخته…

این 12 فیلم خوب بر اساس داستان‌های واقعی ساخته شده‌اند – یک فهرست خوب

1- فیلم فرار از آلکاتراز - Escape From Alcatraz سال تولید : ۱۹۷۹ کارگردان : سیگل فیلمنامه‌نویس : ریچارد تاگل، برمبنای کتابی نوشته ج. کامبل بروس هنرپیشگان : کلینت ایست‌وود، پاتریک مک‌گوهان، رابرتس بلاسم، جک تیبو، فرد وارد، پل بنجامین،…

بهترین فیلم های منتشر شده در سال 2014 که باید دیده شوند

باید اعتراف کنیم در سال 2014 سالن های سینمایی در سراسر جهان شاهدِ به روی پرده رفتن اثرهای خوبی از کارگردان های به نامی بوده اند که شاید تعداد کمی ( شایدم هیچکدام ) از آنها ماندگار شوند ولی به جرات می توان گفت ارزش دیده شدن را دارند. اسم های…

برترین فیلم‌های عاشقانه تاریخ سینما: فهرست 40 تایی

سینما بدون سوژه اصلی عشق و عاشقی چه معنایی دارد؟! سینما از همان روزهای نخستینش بدون این مضمون بی‌معنی بود. همچنانکه ترانه و شعر و نقاشی و داستان و رمان را بدون مضمون عشق، اصولا به کلی معنای خود را از دست می‌دهند، سینما هم بدون این سوژه،…

بهترین فیلم‌ های ژان پل بلموندو ، هنرپیشه نامدار فرانسوی در زادروز او

سال پیش ژان پل بلموندو ، چهره برجسته سینمای فرانسه و بازیگر «موج نو» در تاریخ دوشنبه ششم سپتامبر در سن ۸۸ سالگی درگذشت.بلموندو که برای اولین بار به عنوان بخشی از جنبش سینمای موج نو فرانسه با فیلم هایی مانند «از نفس افتاده» ساخته ژان لوک…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
4 نظرات
  1. رضا می گوید

    بیشترش مال آشغال‌ساز اعظم یعنی نتفلیکس بود

  2. یاسین قاسمی می گوید

    سلام به همه شما عزیزان، اولین بار هستش که تصمیم گرفتم لیست سریال هایی که تا امروز دیدم رو معرفی کنم در سایت
    ببینید دوستان بخاطر اینکه حوصله کسی سر نره زیاده گویی نمیکنم، فقط بصورت مختصر، و اینکه شاید من از یه سریال خوشم نیاد و یکی واقعا با اون سریال زندگی کرده باشه، تمام این موارد بر حسب سلیقه هستش. از سریال هایی هم شروع میکنم به معرفی که زیاد بهش پرداخته نشده در لیست ها (تا جایی که ذهنم یاری کنه)

    1. سریال رو در رو ( همین الان در حال تماشای این سریال جذاب هستم و اگر
    از سریال سرقت پول خوشتون اومده و سریال های داخل محیط زندان رو دوست
    دارین این سریال رو حتما ببینید. پشیمون نمیشید (: ترجیحا با خانواده
    نگاه نکنید!
    2. سریال شیملس یا بی شرم (خدای من! من با این سریال هم قهقهه زدم هم
    گریه کردم! یک فصل از این سریال رو ببینید عاشقش میشید. بازیگران عالی،
    کارگردان عالی، یه سریال بدون افت کیفیت! راستی این سریال رو با خانواده
    نمیشه دید)
    3. سریال بنشی (سریالی که قسمت آخر افسوس میخورید چرا دیگه ساخته نشد!
    اکشن و هیجان انگیز و جذاب) اینم با خانواده نگاه نکنید لطفا (: راستی
    دوستان اینکه میگم با خانواده نبینید چون من به نسخه هایی دسترسی داشتم
    که سانسور نبود، شاید سانسور شده باشه الان…
    4. سریال اسلحه مرگبار (اکشن و پلیسی و کمدی) هم میخندین هم لذت میبرین،
    واقعا سریال خوبی بود، بازیگرای عالی که متاسفانه دیگه ساخته نشد.
    5. سریال هوملند یا میهن (سریال جاسوسی و مهیج که متاسفانه در ادامه ضعیف
    شد و حوصله سر بر!)
    6. سریال 24 (اینم یه سریال جاسوسی و مهیج و اکشن که خیلی جذابه و میخکوب میشید)
    7. سریال تابو (این سریال با بازی تام هاردی بسیار خوش ساخت و تماشایی بود)
    8. سریال اوزارک (بریکینگ بد رو دوست داشتید؟ عجب سوال احمقانه ای! پس
    اوزارک رو از دست ندین. تفاوت بریکینگ بد و اوزارک در این بود که هیچکس
    نمیدونست معلم شیمی دوست داشتنی مون پولشویی میکنه، ولی در اوزارک همه
    میدونن کی پولشویی میکنه و نمیتونن گیرش بندازن)
    9. سریال فارگو (خیلی ازش تعریف کردن، خوب بود! ولی اینکه بر اساس واقعیت
    باشه رو نتونستم هیچ وقت هضم کنم!)
    10. سریال شرلوک ( دهه شصتی باشی و عاشق شرلوک نباشی؟ معمایی، پلیسی و
    دلهره آور! حتما ببینید)
    11. سریال مظنونین (سریال خوش ساخت و عالی، ربات دوست داشتنی…نه نه
    اشتباه نکنید، هر قسمت کلی هیجان و داستان داره واستون)
    12. سریال منتالیست (معمایی، درام، جنایی با یک روانشناس خبره که تو
    اداره پلیس کار میکنه، و هر قسمت یه داستان جذاب داره)
    13. سریال دیدن (الان که دارم تایپ میکنم فصل دومش داره منتشر میشه، از
    خوب بودنش همین بس که دو بار فصل اول رو دیدم!)
    14. پیکی بلایندرز (از این که خیلی ها با این سریال سیگاری شدن که بگذریم
    باید بگم خدا رو شکر قبل از مرگم این سریال رو دیدم! فوق العاده بود،
    هیجان انگیز و جذاب)
    15. پسران آنارشی (چرا تو کمتر لیستی این سریال دیده میشه؟ یه سریال عالی
    و خوش ساخت که اصلا افت نداره و عاقبت گنگ های خیابونی رو قشنگ و زیبا به
    تصویر میکشه، فوق العادست… با این سریال زندگی کردم)
    16. سریال فرندز ( بین خودمون باشه ولی قسمت آخرش گریه کردم D: )
    17. سریال بریکینگ بد ( دو بار دیدم، اینم مثل سریال فرندز بدون توضیح
    میذارم چون همتون دیدید و نیاز به تعریف و تمجید من نداره!!! من کی باشم
    بخوام چیزی بگم در مورد این سریال!!! من فقط باید قدردان تک تک عوامل این
    سریال باشم فقط D: )
    18. سریال فرار از زندان (الان بگن داره پخش میشه میرم میشینم دوباره –
    برای بار سوم – تماشا میکنم. نیاز به توضیح نداره)
    19. سریال جادوگر (سریالی که بی صبرانه منتظر فصل و ان شاالله فصل های بعدیش هستم!)
    20. سریال آشنایی با مادر (فوق العادست… فوق العاده ! از دست ندین که
    ضرر کردین، خدا بگم چیکارت نکنه بارنی (: )
    21. سریال خانواده امروزی ( اینم یه سیتکام عالی دیگه، من فرندز رو تو 10
    روز! و آشنایی با مادر رو 14 روزه تموم کردم! ولی خوبی مدرن فمیلی اینِ
    که هر اپیزود یه داستان خاص و منحصر به فرد داره پس عجله ای واسه تموم
    کردنش نیست، الان فصل ده هستم و واسه این یواش یواش پیش میرم چون وقتی
    فرندز و آشنایی با مادر تموم شد به شدت افسرده شدم!)
    22. سریال کارگاه حقیقی (فارگو رو دوست داشتید؟ کارگاه حقیقی رو هم ببینید)
    23. سریال دکستر (خدای من! عاشق این سریال میشید. اصلا دوست دارید بعد از
    اتمام سریال برید پلاستیک بخرید و یکی رو …! فوق العادست! تماشا کنید
    تا بفهمید چی میگم. )
    24. سریال هانیبال (دکستر رو دوست داشتین؟ بازم از اون سوالای احمقانه!
    پس هانیبال رو هم تماشا کنید اما…قبل از دکستر! دلیل اینو اونایی که هر
    دو سریال رو دیدن کاملا متوجه میشن)
    25. سریال گمشدگان (باور میکنید هر بار میشینم لاست رو ببینم یه اتفاقی
    میفته؟! یکی فوت میکنه، یه سفر ناخواسته پیش میاد، برای بار سوم کرونا
    میگیرم!!! و باور کنید جز قسمت اولش که نصف و نیمه دیدم و بعدش خبر فوت
    یکی رو دادن نتونستم پیش برم! بخاطر همین فقط دوست داشتم عنوانش تو لیستم
    باشه)
    26. سریال بازی تخت و تاج (دو بار دیدم! بار اول با چنان هیجان وصف
    ناشدنی و بار دوم خب یکم از اون تب و تاب کاسته شده بود. اینم نیاز به
    توضیح من نداره!)
    27. وایکینگ ها ( خب عزیزان ، وقتی میگم سریال سلیقه ای هستش بخاطر
    همینه! من وایکینگ ها رو خیلی بیشتر از بازی تخت و تاج پسندیدم و لذت
    بردم ازش…کمتر کسی هم هست که ندیده باشه و اگر ندیدید همون جمله معروف
    نصف عمرتون بر فناست هزاران بار تقدیم به شما D: )
    28. سریال اسپارتاکوس ( سریال خوب و جذاب )
    29. سریال بهتره با سال تماس بگیری (چرا نصف و نیمه رهاش کردم؟ حقیقتا
    چون حوصلم رو سر برد /: درسته خیلی ها میگن عالی بوده نظرشون محترمه)
    30. سریال بیگ بنگ تئوری (سیتکامی که اگه به فیزیک و مسائل مرتبط باهاش
    اشنایی داشته باشین خیلی بیشتر واستون جذابیت داره و میخندین)
    31. وست ورلد (همون فصل اولش رو دیدم کافی بود نباید دو رو میدیدم و سه
    رو که اصلا ندیدم!)
    32. سریال کماندار (خب شروعش که خیلی بود، برای اولین بار داشتم خودمو
    محک میزدم که با این سن و سال میشه از سریال هایی که نوجوونا میبینن لذت
    برد یا نه، تا یه جایی نگاه کردم ولی بعدش که یکی از شخصیت ها رو بعد از
    چند بار کشته شدن زنده کردن دیدم زیادی داره به شعورم توهین میشه و ادامه
    ندادم و کلا دور سریال های ابر قهرمانی مثل فلش و … خط کشیدم!)
    33. سیزده دلیل برای … (فصل اولش خیلی خوب بود، دوم جالب نبود و قید
    سوم رو هم زدم! )
    34. سریال چرنوبیل (سریالی فوق العاده که دیدنش رو به همتون توصیه میکنم)
    35. سریال خانه کاغذی (سریالی جذاب و مهیج و دیدنی، صد در صد توصیه میکنم
    ببینید و بازم پیشنهاد میکنم بعدش Vis a Vis رو تماشا کنید)
    36. سریال مردگان متحرک (یاد روزهای اول میفتم که نشستم به تماشای این
    سریال! مهیج، ماجراجویی، جذاب! الانم که فصل جدیدش داره منتشر میشه و
    امیدوارم تا آخرالزمان ادامه داشته باشه! )
    37. سریال ریک اند مورتی ( خوب بود، خوشتون میاد… شایدم نیاد D: )
    38. سریال خدمتکاران حیله گر (یادمه اون زمان از ماهواره نگاه میکردم،
    آنچنان سریال خاصی نبود، سریال های بهتری هست که میشه وقت رو با اونها
    گذروند!)
    39. سریال ال کاپو (این سریالم خاطرم هست خیلی سال قبل تماشا میکردم ولی
    خب به جای این سریال بعدی رو حتما ببینید)
    40. سریال نارکوها (پابلو اسکوبار! قاچاقچی معروف مواد و یه سریال فوق
    العاده خوش ساخت و مهیج که از دیدنش لذت میبرید)
    41. سریال بلک لیست (سریالی مهیج و جذاب و اکشن، و البته معمایی و درام!
    همه با هم در لیست سیاه)
    42. سریال 100 (خب اوایل واسم جذاب و دوست داشتنی بود ولی کم کم افت پیدا
    کرد و آخرشم که نگم براتون!)
    43. سریال s.w.a.t (گروه ضربت، درام و اکشن و جنایی … خیلی به سمت
    سینمای بالیوود میره ولی قشنگه و هر قسمتش یه داستان خاص داره)
    44. سریال حمله متقابل (فصل اولش خوب بود ولی متاسفانه نمیدونم چی شد فصل
    بعدی کارگردان سریال رو با فیلم های **** اشتباه گرفت و کلا پشیمونم کرد
    از ادامه دادن!)
    45. سریال پانیشر (واقعا چرا این سریال ادامه نداشت؟! فوق العاده جذاب و
    هیجان انگیز، از دست ندینش)
    46. سریال بری (اکشن و درام و جنایی و حتی کمدی! سریال بسیار خوش ساخت و تماشایی)
    47. سریال سرزمین های بد ( چقدر خوب بود این سریال !!! مهیج و جذاب حتما ببینید )
    48. سریال سوپرانو (پیشنهاد میشه)
    49. سریال شنود (پیشنهاد میشه)
    50. سریال دارک (پیشنهاد میشه)

    1. azi می گوید

      این همه سریال نوشتی اسم انگلیسیشونو ننوشتی یا سال ساخت رو همین الان تو تی وی تایم مثلا سریال اولیو اگه بگیم اسمش face to face هست بزنیم 10 سریال و فیلم بالا میاره از سالهای مختلف

    2. امیر می گوید

      لطفا نام انگلیسی سریالهارو بگید که بتونیم دانلود کنیم ببینیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5