بهترین سریال‌های جدید 2021 – آپدیت آبان ماه

0

سریال Arcane: League of Legends

Netflix

داستان در پیلتوور آرمان‌شهری و زیرزمینی مظلوم زائون می‌گذرد، داستان منشا دو قهرمان نماد لیگ و قدرتی است که آنها را از هم خواهد پاشید.


سریال Cowboy Bebop

Netflix

شکارچیان و خطرناک ترین جنایتکاران را دنبال می کنند. آنها دنیا را نجات می دهند.


سریال  The Shrink Next Door

شبکه: Apple TV

داستان این سریال درباره رابطه عجیب یک روانپزشک با بیمار قدیمی وی میباشد.


سریال Dr. Brain

شبکه: Apple TV

سوون (لی سان-کیون) دانشمند باهوش مغز، دچار یک تراژدی شخصی وحشتناک می شود. او که ناامید از کشف اتفاقی که برای خانواده‌اش افتاده است، با مردگان «همگام‌سازی مغزی» انجام می‌دهد تا به خاطرات آن‌ها برای یافتن سرنخ‌ها دسترسی پیدا کند.


سریال  Foundation 

شبکه: Apple TV

برداشتی ناموفق و غیروفادار از اثر بنیاد ایزاک آسیموف. داستانی در مورد سقوط امپراتوری کهکشانی و تلاش برای کاهش هرج و مرج دوران گذار.


سریال  Invasion 

شبکه: Apple TV

زمین توسط گونه ای بیگانه بازدید می شود که وجود بشریت را تهدید می کند. وقایع در زمان واقعی از طریق چشم پنج نفر از مردم عادی در سراسر جهان رخ می دهد در حالی که آنها تلاش می کنند تا هرج و مرج در اطراف خود را درک کنند.


سریال  The Wheel of Time

شبکه: Amazon

در دنیای سحر و جادو و سرشار از فانتزی, زنی به نام مویرین با پنج زن و مرد جوان دل به جاده می زند. سفری خطرناک بر پهنای جهان با اقتباس از کتاب های رابرت جردن.


سریال  Dopesick 

شبکه: Hulu

این سریال بینندگان را به مرکز مبارزه آمریکا با اعتیاد به مواد مخدر می برد و از اتاق های هیئت مدیره “پردو فارما ” تا جامعه ی ویرجینیا را به تصویر می کشد.


سریال Walker 

شبکه: CW

مردی که می‌خواهد روابطش با خانواده خودش را سروسامان دهد در حالی که بازرسی جرم و جنایت در منطقه را برعهده دارد. این مرد که همسرش را از دست داده و دو فرزند دارد پس از دو سال پلیس مخفی بودن به آستین تگزاس برمی‌گردد، جایی که متوجه می‌شود جرم و جنایت زیادی در زادگاهش منتظر اوست.


سریال Ghosts 

شبکه: CBS

یک زوج جوان که رویاهایشان وقتی که یک خانه روستایی زیبا را به ارث می برند ، به حقیقت می پیوندند ، اما متوجه می شوند که این خانه هم در حال فروپاشی است و هم محل زندگی بسیاری از ساکنان قبلی فوت شده است.


سریال United States of Al

شبکه: CBS

دوستی بین رایلی ، یکی از تفنگداران دریایی مجروح آمریکایی که برای سازگاری با زندگی غیرنظامی در اوهایو تلاش می کند و اولمیر ، مترجم افغان که در واحد خود خدمت می کرد و برای شروع زندگی جدیدی در آمریکا به آنجا آمده است.


سریال Acapulco 

Acapulco

رویای یک جوان مکزیکی وقتی محقق می شود که یک عمر در گرمترین اقامتگاه آکاپولکو کار می کند. اما او به زودی متوجه می شود که کار بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که تصور می کرد.


سریال Guilty Party

شبکه: Paramount Network

یک روزنامه نگار بی اعتبار که برای نجات زندگی حرفه ای خود ناامید است ، به داستان مادر جوانی محکوم می شود که به اتهام نقض و قتل همسرش به حبس ابد محکوم شده است ، جنایاتی که او ادعا می کند مرتکب نشده است.


سریال Swagger

شبکه: Apple TV

سریالی برگرفته از تجربه بسکتبال بازی کردن دوران جوانی کوین دورانت در پیست “اتحادیه ورزشکاران آماتور”.


سریال The Lost Symbol

شبکه: Peacock

داستان ماجراهای اولیه رابرت لنگدن، نمادشناس مشهور هاروارد که با ربوده شدن یکی از دوستانش، خود را درگیر مجموعه‌ای از معماهای مرگبار خواهد کرد تا راز ناپدید شدن دوست خود را کشف کند. در این میان سازمان سیا، رابرت را مجبور به حضور در یک گروه ویژه خواهد کرد که پس از مدتی منجر به فاش شدن یک توطئه وحشتناک توسط وی می شود.


سریال Anna

شبکه: sky

یک دختر سیسیلی 13 ساله که باید با یک بیماری ویروسی که همه بزرگسالان جزیره را کشته است مبارزه کند.


سریال Caliphate 

شبکه: Netflix

یک حمله ی قریب الوقوع تروریستی در سوئد، سرنوشت پنج زن جوان را به یکدیگر گره می زند.


سریال Ragdoll 

شبکه: AMC

کارآگاهان به دنبال کشف پرونده قاتل راگدال هستند که شش نفر را کشته و بدن آنها را به شکل یک بدن عجیب و غریب به نام راگدول دوخته است.


سریال Star Trek: Prodigy

شبکه: Paramount Network

گروهی از نوجوانان کشتی متروکه Starfleet را می دزدند و از آن برای کشف کهکشان استفاده می کنند.


سریال Chucky 

شبکه: Syfy

عروسک چاکی سر از یک حراجی در حومه شهر در می‌آورد، یک شهر آمریکایی ایدئالستیک، که به علت چند قتل وحشتناک درگیر بحران شده است، ریاکاری‌ها و رازهای شهر را برملا میکند.


سریال La Brea

شبکه: NBC

یک چاله عظیم به صورت اسرارآمیزی در لس آنجلس گشوده می شود و بخشی از یک خانواده را در دنیایی اولیه غیرقابل توضیح ، در کنار گروهی متفاوت از غریبه ها جدا می کند.


سریال مستند Marvel Studios: Assembled

شبکه: Disney Plus

مجموعه مستند جامع که به تاریخچه خلق نمایش های جدید و مهیج و اکران های استودیوهای مارول می پردازد.


سریال Ordinary Joe

شبکه: NBC

او بر روی جو کیمبرو متمرکز است زیرا او در فارغ التحصیلی خود یک تصمیم محوری و تغییر دهنده زندگی می گیرد و او را در سه برنامه زمانی موازی دنبال می کند: به عنوان یک افسر پلیس ، به عنوان یک ستاره موسیقی و به عنوان یک پرستار.


سریال The Big Leap

شبکه: FOX

گروهی از افراد تحت تکفل مختلف از هر قشر مختلف زندگی می کنند که برای شرکت در یک مجموعه واقعیت رقابتی رقابت می کنند که در حال بازسازی مدرن و زیبا از “دریاچه قو” است.


سریال The King’s Affection

شبکه: KBS

زمانی که همسر ولیعهد دوقلو به دنیا می آورد، آن را نشانه ای شوم دانسته و فرمان کشتن بچه دختر صادر می شود اما مادرش او را مخفیانه به خارج از قصر میفرستد. چند سال بعد وقتی بچه پسر از دنیا می رود، او دوباره به قصر بازمی گردد و حال مجبور است در نقش برادر دوقلویش، شاهزاده لی هوی (Park Eun Bin) باشد و کسی از هویت واقعی او که یک زن است، باخبر نشود…


سریال Chimera 

شبکه: OCN

در سال 1984 در پی یک انفجار، قتل های سریالی رخ می دهد که به حادثه “کیمرا” مشهور می شود. این حوادث دوباره در سال 2019 در حال اتفاق افتادن است…


سریال Jirisan 

شبکه: tvN

سو یی کانگ (Jun Ji Hyun) یک محیط بان حرفه ای و کانگ هیون جو (Joo Ji Hoon) یک محیط بان تازه کار هستند که به کمک هم افرادی را که در پارک ملی جیری جانشان در خطر است نجات می دهند…


سریال A Wonderful Sight (Inspector Koo)

شبکه: jTBC

کو کیونگ یی (Lee Young Ae) قبلا یک افسر پلیس بوده، اما اکنون به عنوان بازرس بیمه و کارآگاه خصوصی کار می کند. او با هوش بالایش قادر به حل پرونده های مختلف است. کو کیونگ یی سعی می کند یک قاتل سریالی که یک دانشجوی دختر است را گیر بیاندازد…


سریال Mayor of Kingstown

شبکه: Paramount Network

خانواده مک لاسکی دلالان قدرتمندی هستند که با موضوعات نژادپرستی سیستماتیک، فساد و نابرابری در کینگستون، میشیگان – جایی که تجارت زندانی کردن تنها صنعت پر رونق است، مقابله می کنند.


سریال Alparslan: Buyuk Selcuklu

شبکه: TRT

سرگذشت مسیر مقدسی که آلپ ارسلان طی کرد و نهایتا درهای آناتولی به روی ترک ها باز شد… روزی که طغرل بیگ پادشاه سلسله سلجوقیان، تصمیم داشت ولیعهد خود را تعیین کند، خبر می رسد که بیزانسی ها ترکمن ها را از دم تیغ می گذرانند. پادشاه دستور جنگ صادر میکند، و سپاه به سمت آناتولی راه میافتد. در مسیر سفر، از طرف عده ای نامعلوم به شاهزاده های سلجوقی حمله می شود…


سریال Angela Black

شبکه: ITV

آنجلا که در رابطه ای که نمی تواند از آن فرار کند به دام افتاده است ، توسط اد ، یک بازپرس خصوصی ، که تاریک ترین رازهای شوهرش را فاش می کند ، از …


سریال BMF 

شبکه: Starz

دو برادر که در اواخر دهه 1980 از خیابان های متلاشی جنوب غربی دیترویت برخاسته و یکی از تأثیرگذارترین خانواده های جنایتکار را در این کشور به دنیا آوردند.


سریال Happiness 

شبکه: tvN

سریال در آینده ای نه چندان دور، جایی که بیماری های عفونی به یک امر عادی تبدیل شده اند، رخ می دهد. در یک آپارتمان تازه ساخت که در آن شهروندانی از قشر های مختلف جامعه زندگی میکنند، یک نوع بیماری جدید، همه چیز را تغییر می دهد…


سریال The Problem with Jon Stewart

شبکه: Apple TV

جان یک مسافر زمان از سال 2332 است ، جایی که سیاست در گذشته است. کمبود غذا به فراوانی تبدیل شده است دریاسالار استوارت باید به سال 2021 بازگردد تا سرنوشت آینده خود را به عنوان منادی زمین حفظ کند.


سریال Mouse 

شبکه: tvN

جانگ با روم (Lee Seung-Gi) افسر پلیس تازه کاریست که با صداقت تمام ، جویای عدالت و رسیدن به حقیقت است تا اینکه با یک پرونده قتل زنجیره ای رو به رو میشود که قاتل آن از بیماری روانی سایکوپاتی (جامعه ستیزی) برخورد دار است ، درحالیکه تمام شهر بخاطر این قاتل در ترس و وحشت فرو رفته است ، جانگ با روم ، با این قاتل ترسناک رو به رو میشود …


سریال Y: The Last Man

شبکه: Hulu

روایت فردی به نام “یه” که در جهانی پس از آخرالزمان قرار دارد و آخرین بشر مذکر موجود در کره زمین است. این فیلم براساس مجموعه طنز “Y: The Last Man” ساخته شده است.


سریال American Rust

شبکه: Showtime

یک درام خانوادگی که رویایی را از طریق چشم دل هریس، رئیس پلیس پیچیده و در معرض خطر در یک شهر در جنوب غربی پنسیلوانیا بررسی می کند.


سریال Glória

شبکه: Netflix

در دهه 1960، در اوج جنگ سرد، در دهکده کوچک Glória do Ribatejo، ژوآو ویدال چندین ماموریت جاسوسی پرخطر را انجام می دهد که می تواند مسیر تاریخ پرتغال و جهان را تغییر دهد.


سریال The Unlikely Murderer

شبکه: Netflix

با ترور پالمه در سال 1986، انگستروم توانست از طریق جسارت، شانس و نیروی پلیس ناشی، تا زمان مرگش از عدالت فرار کند.


سریال The Chestnut Man 

شبکه: Netflix

داستان زن جوانی که در زمین بازی به طرز وحشیانه ای کشته می شود و یکی از دستانش ناپدید می شود. بالای سرش، مرد کوچکی …


سریال Deceit 

شبکه: Channel 4

داستان یک افسر مخفی زن که تبدیل به طعمه یک قاتل مظنون می شود.


سریال Too Close

شبکه: ITV

یک روانپزشک قانونی باید زنی را که متهم به یک جنایت فجیع است ، ارزیابی کند که ادعا می کند چیزی را به خاطر نمی آورد.


سریال The Billion Dollar Code

شبکه: Netflix

در برلین 1990 ، یک هنرمند و هکر روش جدیدی را برای دیدن جهان اختراع کردند. سالها بعد ، آنها دوباره متحد می شوند تا از گوگل به دلیل نقض حق ثبت اختراع شکایت کنند.


سریال The Pembrokeshire Murders

شبکه: ITV

ناظر کارآگاه دو پرونده قتل حل نشده از دهه 1980 را دوباره باز می کند. روش های پزشکی قانونی جرایم را به یک رشته سرقت پیوند می دهد. تیم استیو باید قبل از آزادی مجرم از زندان ، شواهد بیشتری پیدا کند.


سریال The Veil

شبکه: MBC

هان جی هیوک (Namgoong Min)، بهترین مامور سرویس اطلاعات ملی، یک سال بعد از ناپدید شدنش، دوباره به سازمان باز میگردد تا فرد خائنی که باعث سقوطش شد را پیدا کند…


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.