بهترین سریال های هندی | 49 سریال هندی تماشایی به همراه توضیحات

0

محتوای شرقی به صورت عام و فیلم‌ها و سریال‌های هندی به صورت خاص طرفداران خاص خودشان را دارند. به خصوص با توجه به کم‌مایه شدن سینما و تلویزیون آمریکا روز به روز افراد بیشتری رو به سریال‌های کره‌ای یا سینمای مستقل‌تر کشورهایی مثل اسپانیا و آلمان یا تولیدها پرکیفیت انگلیس می‌آورند.

در این پست تعدادی از بهترین سریال‌های هندی را با هم مرور می‌کنیم:

1- سریال فرشته دندان: وقتی عشق گاز می گیرد
Tooth Pari: When Love Bites

یک خون آشام کله شق با دندانی شکسته در خیابان های کلکته دلباخته دندان پزشکی خجالتی می شود؛ اما آیا انسان ها و نیروهای اسرارآمیز جلوی رسیدن آن دو به یکدیگر را می گیرند؟ «فرشته دندان: وقتی عشق گاز می گیرد»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

سریال فرشته دندان: وقتی عشق گاز می گیرد به کارگردانی پراتیم د گوپتا در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر کمدی و فانتزی می‌باشد. در این سریال سیکندار کهیر، تیلوتاما شوم، ساسواتا چترجی، روثی و عادل حسین به هنرمندی پرداخته‌اند.

2- سریال TVF Pitchers (2015 )

سازندگان: Biswapati Sarkar,Arunabh Kumar

ستارگان: Naveen Kasturia,Arunabh Kumar,Jitendra Kumar

داستانی از آزمایشات و مصیبت های چهار کارآفرین جوان که مشاغل روزانه خود را رها کردند تا به دنبال سرمایه گذاری اولیه خود باشند.

3- سریال رانا نایدو
Rana Naidu

چاره هر مشکلی در بالیوود در دست رانا نایدو است؛ اما با آزاد شدن پدرش از زندان، تنها دردسری که از پس آن بر نمی آید دردسر مربوط به خودش است. «رانا نایدو»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

سریال رانا نایدو به کارگردانی کاران آنشومان و سوپارن وارما در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال ونکاتش داگوباتی، رانا داگوباتی، ابیشک بانرجی، آدیتیا منون و سوروین چاولا به هنرمندی پرداخته‌اند.

4- سریال Farzi (2023– )

سازندگان: Krishna D.K.,Raj Nidimoru,Suman Kumar

ستارگان: Shahid Kapoor,Vijay Sethupathi,Amol Palekar

هنرمندی که درگیر مخاطرات مبهم یک کار کلاهبردار و یک افسر نیروی ضربت آتشین در ماموریت خلاصی کشور از شر تهدیداتش در یک تریلر تند و تند و بی نظیر می شود.

5- سریال محاکمه با آتش
Trial by Fire

«محاکمه با آتش»، ماجرای مسیر بیست ساله دشوار والدینی است که صبورانه به دنبال اجرای عدالت برای فرزندان ازدنیارفته خود هستند. این مجموعه بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

سریال محاکمه با آتش به کارگردانی پراشانت نیر و رندیپ جها و آوانی دشپنده در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال آبهای دئول، راجشری دشپانده، آشیش ویدیارتی، شیلپا شوکلا و انوپم کهیر به هنرمندی پرداخته‌اند.

6- سریال Delhi Crime (2019– )

سازندگان: Richie Mehta

ستارگان: Shefali Shetty,Rajesh Tailang,Rasika Dugal

این سریال بر پایه ی داستان واقعی تجسس درباره ی یک پرونده ی تجاوز گروهی خشن در هند ساخته شده است. این پرونده بسیار تاثیر گذار بود و باعث شد قوانین سفت و سخت تری وضع شوند تا در این کشور در حال توسعه، بالاخره صدای قربانیان نیز شنیده شود.

7- سریال خبرچین
Cat

یک خبرچین سابق پلیس برای نجات جان برادرش مجبور می شود دوباره به یک خبرچین تبدیل شود؛ مسئله ای که او را وامیدارد تا با گذشته تاریکش کنار بیاید. «خبرچین»، بر روی پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

سریال خبرچین در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال راندیپ هودا، هاسلین کاور و سویندر ویکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

8- سریال Dharmakshetra (2014–2015 )

سازندگان: Japtej Singh

ستارگان: Bajrangbali Singh,Gaurav Ghatnekar,Chandan Anand

پس از پایان جنگ 18 روزه ماهاباراتا ، پانداواس و کاواواس به دربار چیتراگوپتا می رسند و در آنجا مجبور به پاسخگویی به اقدامات زندگی گذشته خود می شوند. در هر قسمت یکی از شخصیت ها برای پاسخ به سوالات پرسیده شده توسط چیتراگوپتا …

9- سریال خاکی: فصل بیهار
Khakee: The Bihar Chapter

درحالیکه یک پلیس درستکار به دنبال یافتن مجرمی بی رحم در بیهار است، درگیر تعقیبی مرگبار و همچنین مبارزه ای اخلاقی در گرداب فساد می شود.

سریال خاکی: فصل بیهار به کارگردانی باو دولیا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال نیکیتا دوتا، شرادها داس، اواینش تایوری، آشوتوش رانا و راوی کیشان به هنرمندی پرداخته‌اند.

10- سریال Suzhal – The Vortex (2022 )

سازندگان: Gayatri,Pushkar

ستارگان: Kathir,Aishwarya Rajesh,Shreya Reddy

در یک شهر کوچک در جنوب هند، یک پرونده کوچک به ظاهر معمولی منفجر می شود و به یک فیلم جنایی پیچیده تبدیل می شود و…

11- سریال عملیات ویژه 1.5: داستان هیمت
Special Ops 1.5: The Himmat Story

هیمت سینگ افسر جوان و آرمانگرای سازمان اطلاعات هند است که در سال 2001 پس از حمله به پارلمان یک تئوری به ذهنش می رسد و در سال 2003، معمایی برایش شکل می گیرد.

سریال عملیات ویژه 1.5: داستان هیمت به کارگردانی نیراج پاندی و شیوام نیر در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال کی کی منون، وینای پاتاک، آفتاب شیوداسانی، عادل خان و گائوتامی کاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

12- سریال Paatal Lok (2020– )

سازندگان: Sudip Sharma

ستارگان: Jaideep Ahlawat,Neeraj Kabi,Abhishek Banerjee

بازرس از کار افتاده وظیفه دارد یک پرونده مهم را بررسی کند که وی را به قلمرو تاریکی عالم اموات سوق می دهد…

13- سریال شکارچی هندی: خاطرات یک قاتل سریالی
Indian Predator: The Diary of a Serial Killer

«شکارچی هندی: خاطرات یک قاتل سریالی»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. با پیدا شدن یک مظنون در پرونده قتل یک روزنامه نگار، پرونده مختومه می شود تا اینکه دفترچه خاطراتی پیدا می شود که نوشته های آن به سیزده قربانی دیگر و احتمالا آدمخواری اشاره می کند.

سریال شکارچی هندی: خاطرات یک قاتل سریالی به کارگردانی دیراج جیندال در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر مستند و جنایی می‌باشد.

14- سریال Mai (2022– )

سازندگان: Atul Mongia,Srishti Rindani,Tamal Sen

ستارگان: Sakshi Tanwar,Vivek Mushran,Wamiqa Gabbi

با کشتن تصادفی یک رهبر مافیا، زنی میانسال ناخواسته به دنیای اموات کشیده می شود، جایی که فرقه او به تدریج شهرت پیدا می کند.

15- سریال امپراتوری
The Empire

مجموعه «امپراتوری»، درباره ظهور و سقوط امپراتوری گورکانی در نسل های مختلف از زمان موسس آن بابر تا پادشاهی اورنگ زیب است.

سریال امپراتوری به کارگردانی میتاکسارا کومار در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال شبانه اعظمی، کونال کاپور، دینو مورا، درشتی دهمی و ساهر بامبا به هنرمندی پرداخته‌اند.

16- سریال Breathe: Into the Shadows (2020– )

ستارگان: Abhishek Bachchan,Nithya Menon,Amit Sadh

یک دختر بی‌گناه به گروگان گرفته می‌شود و در ازای آزادی او از پدرش طلب پول نمی‌شود بلکه از وی می‌خواهند که انتقام بگیرد! چه کسی پشت این ماجرا است؟

17- سریال داستان ماه نوامبر
November Story

یک نویسنده سرشناس داستان های جنایی که مبتلا به بیماری آلزایمر است، در صحنه ارتکاب یک قتل پیدا می شود و هیچ چیز را به یاد نمی آورد. حالا دخترش باید او را نجات دهد.

سریال داستان ماه نوامبر به کارگردانی ایندرا سابرامانیام در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی و رازآلود می‌باشد. در این سریال تمنا باتیا، پاسوپاتی، آرولدوس، ویوک پراسانا و فرانک گریش به هنرمندی پرداخته‌اند.

18- سریال Ray (2021– )

سازندگان: Sayantan Mukherjee

ستارگان: Bidita Bag,Manoj Bajpayee,Ali Fazal

از هجو تا هیجان روانشناختی، چهار داستان کوتاه از نویسنده مشهور و نویسنده ای برای صفحه نمایش در این مجموعه اقتباس شده است.

19- سریال غارتگر هندی: قصاب دهلی
Indian Predator: The Butcher of Delhi

«غارتگر هندی: قصاب دهلی»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. چندین جسد مثله شده به همراه یادداشت های توهین آمیز جلوی در زندان دهلی رها می شوند و پلیس به دنبال قاتل سابقه داری است که از نظام قضایی کینه دارد.

سریال غارتگر هندی: قصاب دهلی به کارگردانی آیشا سود در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر مستند و جنایی می‌باشد. در این سریال مانجیت سینگ، جیتندرا شارما و سانجای بانسال به هنرمندی پرداخته‌اند.

20- سریال Guilty Minds (2022– )

سازندگان: Shefali Bhushan,Manav Bhushan,Deeksha Gujral

ستارگان: Shriya Pilgaonkar,Varun Mitra,Namrata Sheth
Guilty Minds یک درام حقوقی درباره یک خانواده است که مظهر فضیلت است و دیگری، یک شرکت حقوقی پیشرو که با تمام سایه های خاکستری سروکار دارد.

21- سریال آرزوها
Aspirants

مجموعه «آرزوها» که رتبه 107 را در میان 150 سریال برتر جهان به خود اختصاص داده است، داستان سه داوطلب آزمون های رقابتی خدمات عمومی در هند است و دوستی آن ها را با وجود همه مشکلاتی که دارند به تصویر می کشد.

سریال آرزوها به کارگردانی آپورو سینگ کرکی در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر می‌باشد. در این سریال نوین کاستوریا، شیوانکیت سینگ پریهر، ابیلاش تاپلیال، ثانی هندوجا و نامیتا دوبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

22- سریال آرانیاک
Aranyak

مجموعه «آرانیاک» که هم اکنون از شبکه نتفلیکس در حال پخش است، درباره تحقیقات پلیس است که در طی آن حقه های سیاسی، نقشه های شخصی و افسانه ای ناخوشایند خود را نشان می دهند. دو پلیس قرارگاه کوهستانی که با هم ناسازگارند پس از قتلی مرموز، شبکه ای از مظنونین را بررسی می کنند.

سریال آرانیاک به کارگردانی وینای ویکول در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال آنا آدور، ماهش شتی، راج ویشواکارما، راوینا تاندون، پارامبراتا چاترجی، آشوتوش رانا و ذاکر حسین به هنرمندی پرداخته‌اند.

23- سریال خاطرات 26 نوامبر بمبئی
Mumbai Diaries 26/11

«خاطرات 26 نوامبر بمبئی»، مجموعه ای در ژانر اکشن-هیجان انگیز و محصول کشور هند در سال 2021 است. داستان این مجموعه در دوران حمله های بمبئی در سال 2008 روایت می شود و فعالیت های کارکنان بیمارستان عمومی بمبئی در طول شب حادثه، در 26 نوامبر را به تصویر می کشد.

سریال خاطرات 26 نوامبر بمبئی به کارگردانی Nikkhil Advani و نیخیل گونزالس در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال مهیت راینا، کونکونا سن شارما، شریا دانوانتاری، امرانمایی دشپانده، تینا دسای، پراکاش بلاوادی و بالاجی گاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

24- سریال احساسات 9 گانه
Navarasa

«احساسات 9 گانه»، سریالی تلویزیونی در ژانر درام-خانوادگی و اجتماعی و محصول سال 2021 کشور هند است. داستان این مجموعه نشان دهنده احساسات مختلفی است مانند عصبانیت، شفقت، شجاعت، انزجار، ترس، خنده، عشق، صلح و شگفتی…

سریال احساسات 9 گانه به کارگردانی گوتام واسودف منون و بوجای نامبیار و کارسیک نرن در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر درام می‌باشد. در این سریال آژاگام پرومال، یوگی بابو، دلی گانش، آتاروا مورلی، ریواثی پیلای، سیدهارت و بوبی سیمها به هنرمندی پرداخته‌اند.

25- سریال ارتش فراموش شده
The Forgotten Army

«ارتش فراموش شده»، مینی سریالی هندی در ژانر تاریخی، اکشن-جنگی و محصول سال 2020 است. این مجموعه روایتگر مبارزات استقلال طلبانه ی فرمانده ای به نام سودی و ارتش ملی هند در طول جنگ جهانی دوم است. در این مجموعه شاهد تلاش ها و از خود گذشتگی های ارتش هند از دید سربازانش باشید.

سریال ارتش فراموش شده به کارگردانی کبیر خان و انیل سنیور در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال راجویر چوهان، سانی کاشال، شروری وگ، تی جی بانو، روهیت چوداری و شاهرخ خان به هنرمندی پرداخته‌اند.

26- سریال آخرین ساعت
The Last Hour

«آخرین ساعت»، سریالی تلویزیونی در ژانر پلیس-معمایی، اکشن و درام محصول سال 2021 کشور هند است. داستان این فیلم درباره جوانی با نیرویی مرموز است که، در حال فرار، با یک پلیس حرفه ای دست در دست هم می دهند تا شخصیتی خطرناک از گذشته تاریکش را پیدا کرده و بکشد؛ اما زمانی که دختر جوان پلیس را می بیند، بین وظیفه و عشق درگیر می شود…

سریال آخرین ساعت به کارگردانی آمیت کومار در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال سنجای کپور، کارما تاکاپا، شایلی کریشن، شاهانا گوسوامی، رابین تامانگ، مانداکینی گوسوامی و رایما سن به هنرمندی پرداخته‌اند.

27- سریال تانداو
Tandav

«تانداو»، مینی سریالی در ژانر اکشن-هیجان انگیز و درام به کارگردانی «علی عباس ظفر» و محصول سال 2021 کشور هند و از تولیدات پلتفرم «آمازون پرایم» است. از بازیگران این سریال می توان به «سیف علی خان»، «دیمپل کاپادیا»، «سونیل گروور» و «کریتیکا کامرا» اشاره کرد. داستان این سریال در پایتخت بزرگترین کشور دموکرات جهان، «دهلی نو» اتفاق می افتد؛ جایی که در پشت درهای بسته سیاست و در دنیای تاریک، ملتهب و پر آشوب قدرتمندان، انسان های فرصت طلب و بلندپرواز بر سر ثروت و قدرت بیشتر با هم می جنگند.

سریال تانداو به کارگردانی علی عباس ظفر در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال سیف علی خان، دیمپل کاپادیا، سانیل گروور، کریتیکا کامرا، سارا جین دیاس و کونال گوپتا به هنرمندی پرداخته‌اند.

28- سریال جامتارا: نوبت هرکس خواهد رسید
Jamtara: Sabka Number Ayega

سریال جامتارا به کارگردانی سومندرا پدهی در سال 2020 توسط کشور هند در ژانر اجتماعی ساخته شده است. آمیت سیال در آن حضور دارد. گروهی از مردان جوان در شهرهای کوچک یک عملیات را اجرا می کنند، اما یک سیاستمدار فاسد می خواهد آنها را متوقف کند.

سریال جامتارا: نوبت هرکس خواهد رسید در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی می‌باشد. در این سریال آمیت سیل، دیبیندو بهاتاچاریا و آکشا پارداسانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

29- سریال لیلا
Leila

سریال لیلا به کارگردانی اورمی جوهکار در سال 2019 توسط کشور هند در ژانر علمی تخیلی ساخته شده است. هوما قریشی در آن حضور دارد. در آینده نزدیک که یک رژیم ستمگر جامعه را از هم جدا می کند، یک زن برای جستجوی دختری که سالها پیش از او گرفته شده است، سیستم را دور میزند.

سریال لیلا در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال هما قریشی، راهول خانا، سیدهارت و آدارش گوراو به هنرمندی پرداخته‌اند.

30- سریال کلاهبرداری 1992: داستان هارشاد مهتا
Scam 1992: The Harshad Mehta Story

این سریال به کارگردانی هانسال مهتا در سال 2020 توسط کشور هند در ژانر اکشن ساخته شده است. پاتریک گاندی در این سریال حضور دارد. دهلی با هرشاد معامله ای انجام داد که بر اساس آن بیانیه مطبوعاتی خود را پس گرفت. گرومور با مسدود شدن بیشتر دارایی های هرشاد به زندگی بازگشت. با این حال، به زودی افشاگری بوشان دنیای هرشاد را وارونه می کند.

سریال کلاهبرداری 1992: داستان هارشاد مهتا به کارگردانی هانسال مهتا و جی مهتا در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر بیوگرافی و جنایی می‌باشد. در این سریال پراتیک گاندی، شریا دانوانتاری، همنت کهیر، انجالی باروت، چراگ وهرا، بریندا تریودی نایاک، جی اوپادیای و آنانت ماهادوان به هنرمندی پرداخته‌اند.

31- سریال بوس: مرده یا زنده
Bose: Dead or Alive

«بوس: مرده یا زنده»، سریالی 9 قسمتی در ژانر تاریخی-بیوگرافی و رازآلود و محصول سال 2017 کشور هندوستان است. داستان این سریال درمورد مردی به اسم «نجاتی سوباش چاندرا بوس» می باشد که یکی از بزرگترین پنهان کاری های تمام اعصار را رقم زده است به شکلی که تا مدت ها کسی نمیدانست که او زنده است یا مرده! به او القابی همچون «مرد افسانه» و «مرد رازآلود» را داده اند. اما اون چگونه توانست در تمام طول زندگی اش، هویتش را از همگان مخفی نگه دارد؟

سریال بوس: مرده یا زنده به کارگردانی پولکیت در سال 2017 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر بیوگرافی و تاریخی می‌باشد. در این سریال راج کومار رائو، نوین کاستوریا، ادوارد سوننبلیک، آنا آدور و ویکتوریا آنسل گاوین به هنرمندی پرداخته‌اند.

32- سریال کارخانه کوتا
Kota Factory

سریال کارخانه کوتا به کارگردانی راقاو سوبو در سال 2019 توسط کشور هند در ژانر کمدی ساخته شده است. مایور مور و جیتندرا کومار در آن حضور دارند. این سریال، آخرین نسخه اصلی TVF است. اولین نمایش “سیاه و سفید” هند و مشکلات روزمره مشتاقان IIT-JEE را در زندگی روزمره شان نشات می دهد.

سریال کارخانه کوتا به کارگردانی رغو سوبو در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال مایر مور، جیتندرا کومار، رانجان راج، ریواثی پیلای، الم خان، اروی سینق و اهساس چانا به هنرمندی پرداخته‌اند.

33- سریال آشرام
Aashram

سریال آشرام به کارگردانی پراکاش جا در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و پلیسی میباشد. بازیگرانی چون بابی دئول چاندان روی سانیال در آن ایفای نقش میکنند. کارهای خوب یک روحانی متزور عضو گروه اشرم در هند در فعالیت های جنایتکارانه و غیر مقدس مانند تجاوز ، قتل ، مواد مخدر ، سیاست و غیره است. قانون و افراد مذهبی تلاش می کنند تا او را گیر بیاندازند.

سریال آشرام به کارگردانی پراکاش جها در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال بابی دیول، چندن روی سانیال، آدیتی سودیر پوهانکار، دارشان کومار، آنوپریا گونکا و ویکرم کوچر به هنرمندی پرداخته‌اند.

34- سریال جی ال 50
JL50

سریال “جی ال 50” به کارگردانی شلیندر ویاس در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر علمی تخیلی می باشد. در این سریال ابهای دئول ، پنکاج کاپور و ریتیکا آناند به هنرمندی پرداخته اند. خلاصه داستان فیلم: اخیراً یک هواپیما در بنگال غربی سقوط کرده است. آنچه در مورد این حادثه بسیار گیج کننده است این است که همین هواپیما 35 سال پیش مفقود شده است.

سریال جی ال 50 به کارگردانی شیلندر ویاس در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال آبهای دئول، پانکاج کاپور، ریتیکا انند، پیوش میشرا، راجش شارما و بردلی جی استاکل به هنرمندی پرداخته‌اند.

35- سریال She (2020 )

سازندگان: Imtiaz Ali,Manish Gaekwad,Anuja Gondhalekar

ستارگان: Aditi Sudhir Pohankar,Vishwas Kini,Shivani Rangole

ماموریت مخفیانه برای افشای یک حلقه مواد مخدر به مسیر یک پلیس ترسو بمبئی به سمت توانمند شدن تبدیل می شود زیرا او به پتانسیل تمایلات جنسی خفته خود پی می برد.

36- سریال شاعر خون
Bard of Blood

«شاعر خون» سریالی هندی به کارگردانی ریبهو داسگوپتا در سال 2019 است که براساس رمانی به همین نام ساخته بلال صدیقی در سال 2015 ساخته شده است. داستان درباره کبیر آناند یکی از مأموران سابق بال اطلاعات جاسوسی هند (IIW) است که پس از عملیاتی که منجر به مرگ شریک زندگی اش شد، از پا می افتد. او اکنون یک معلم ادبیات است که از همسر خود مراقبت می کند. هنگامی که چهار افسر اطلاعاتی هند به دست طالبان اسیر می شوند، صدیق شیخ مدیر سرویس مخفی کبیر را که خواستار نجات آنها است احضار می کند و …

سریال شاعر خون به کارگردانی ریبهو داسگوپتا در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال عمران هاشمی، سوبهیتا دولیپالا، جایدیپ اهلاوات، شیشیر شارما و انکیت هانس به هنرمندی پرداخته‌اند.

37- سریال آریا
Aarya

«آریا» یک سریال تلویزیونی درام و جنایی هندی است که توسط رام مدوانی و ساندیپ مودی ساخته شده است و براساس سریال درام هلندی پنوزا ساخته پیتر بارت کورتویس ساخته شده است. آیا هنگامی که ناگهان دنیای اووارونه شود، آریا تبدیل به همان چیزی خواهد شد که از آن متنفر بود؟ او برای زنده ماندن و محافظت از خانواده اش تا کجا پیش خواهد رفت؟

سریال آریا به کارگردانی رام مدوانی و ساندیپ مودی در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال سوشمیتا سن، ویکس کومار، نامیت دس، سیکندار کهیر و مایا ساراو به هنرمندی پرداخته‌اند.

38- سریال زندگی در پس سایه ها
Breathe Into the Shadows

«زندگی در پس سایه ها»، سریالی در ژانر درام-هیجان انگیز و محصول سال 2020 کشور هند است. از نکات جالب توجه، پخش این سریال توسط «آمازون پرایم ویدئو» و درخشش «آبیشک باچان» در این سریال می باشد. این سریال داستان عشق یک پدر به فرزندش می باشد و حول محور تلاش او برای نجات جان فرزندش میگردد. این عشق باعث میشود که پدر سریال دست به هر کاری بزند؛ همانطور که از اول به مخاطب میگویند: «عشق یک پدر میتواند جانی را نجات دهد … و یا بگیرد.»

سریال زندگی در پس سایه ها به کارگردانی مایانک شرما در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال آبیشک باچان، نیتیا منن، آمیت ساد، ایوانا کائور و رشام شریواردهان به هنرمندی پرداخته‌اند.

39- سریال اهریمن
Asur: Welcome to Your Dark Side

اهریمن ، سریالی هیجان انگیز به زبان هندی ساخته شده در سال 2020 است که توسط گورو شاکلا ساخته و کارگردانی شد. داستان در شهر وارناسی روایت می شود که آشور به دنبال نیکیل نیر از دکترها و متخصصین پزشکی قانونی به دفتر مرکزی تحقیقات می رود، اما ناخواسته دچار بازی تعقیب و گریز یک قتل می شود …

سریال اهریمن به کارگردانی اونی سن در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال آرشاد وارسی، بارون سوبتی، ریدهی دوگرا، آنوپریا گونکا، شریب هاشمی و آویشی مهتا به هنرمندی پرداخته‌اند.

40- سریال دهیاری
Panchayat

«دهیاری» سریالی کمدی-درام ساخت کشور هند در سال 2020 است. کارگردانی این فیلم را دیپاک کومار میشرا به عهده داشت. داستان درباره سفر یک دانش آموخته مهندسی با نام ابیشک است که به دلیل نداشتن گزینه شغلی دیگر مجبور می شودبه عنوان دبیر به یک دفتر دهیاری در یک روستای دورافتاده برود و …

سریال دهیاری به کارگردانی دیپاک کومار میشرا در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال جیتندرا کومار، راگوویر یاداو، چندن روی، فیزل ملیک و نینا گوپتا به هنرمندی پرداخته‌اند.

41- سریال خانواده من
Yeh Meri Family

«خانواده من» سریالی در ژانر کمدی محصول کشور هند و سال 2018 است. این سریال توانسته نقدهای مثبتی از منتقدین را دریافت کند و همچنین در جدول برترین برنامه های تلویزیونی IMDB است. خانواده من ماجرای پسر دوازده ساله ای به نام هارشو را روایت می کند. روزمرگیهای این خانواده در سال 1998 رخ می دهد که باعث می شود هارشو به اهمیت وجود خانواده پی ببرد.

سریال خانواده من به کارگردانی سمیر ساکسنا در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال ویسهش بانسال، مونا سینگ، اکارش خورانا، اهان نیربان و روحی خان به هنرمندی پرداخته‌اند.

42- سریال بیتال
Betaal

بیتال سریالی در ژانر وحشت ساخت کشور هند است که به نویسندگی و کارگردانی پاتریک گراهام است. داستان از جایی شروع می شود که دولت قصد دارد به کمک ارتش جاده ای در دل کوهی به نام بیتال بسازد اما مردم بومی آن منطقه به شدت مخالفت می کنند چرا که معتقدند هرکس به آن کوه دست بزند شیطان را بیدار خواهد کرد و شیطان از هیچکس نخواهد گذشت…

سریال بیتال به کارگردانی پاتریک گراهام در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و وحشت می‌باشد. در این سریال وانیت کومار سینق، آهانا کومرا، سوچیترا پیلای، جتین گوسوامی، سیدهارث منون و منجیری پوپالا به هنرمندی پرداخته‌اند.

43- سریال دنیای مردگان
Paatal Lok

«دنیای مردگان» یک سریال هیجان انگیز و معمایی هندی به کارگردانی آویناش ارون و نویسندگی سادیپ شرما است که در سال 2020 در آمازون پرایم ویدئو به نمایش درآمد. فیلم درباره یک افسر پلیس است که پرونده را دنبال می کند که در آن چهار نفر مظنون، به ترور یک روزنامه نگار هستند. پیگیری این پرونده او را به سمت “پاتاتل لوک”(دنیای مردگان) و کشفهای تکان دهنده در گذشته چهار مظنون سوق می دهد.

سریال دنیای مردگان به کارگردانی آویناش ارون و پروسیت روی در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال جایدیپ اهلاوات، نیراج کابی، ابیشک بانرجی، نیهاریکا دات، سواستیکا موکرجی، ججیت ساندهو، ایشواک سینگ و گول پاناگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

44- سریال مرد خانواده
The Family Man

سریال مرد خانواده در ژانر کمدی محصول کشور هند و سال 2019 است. این سریال جز 250 برنامه تلویزیونی برتر سال 2019 بود. پخش سریال مرد خانواده از شبکه آمازون بوده و راج نایدیمرو به همراه کریشنا دی.کی آنرا کارگردانی کرده اند. در خلاصه داستان این سریال آمده است که مردی از طبقه متوسط جامعه است. او کارمند آژانس امنیت ملی است. او باید از جامعه و مردمش در برابر تروریست ها محافظت کند و مشکلات خانواده خود را مثل مخفی بودن شغل و کمبود حقوق را هم به دوش بکشد.

سریال مرد خانواده به کارگردانی کریشنا دی کی و راج نایدیمرو در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این سریال مانوج باجپایی، پریامانی، شریب هاشمی، ابیشک چوداری و ودانت سینا به هنرمندی پرداخته‌اند.

45- سریال ماشین تحریر
Typewriter

این سریال داستان سه دوست را به تصویر می کشد که در گوا زندگی می کنند و قصد دارند تا در یک ویلای قدیمی به دنبال ارواح بگردند. اما یک خانواده جدید نیز به آن خانه نقل و مکان می کنند و در این میان اتفاقات مرموز و ترسناکی رخ می دهد که…

سریال ماشین تحریر به کارگردانی سوجوی گاش در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر وحشت و رازآلود می‌باشد. در این سریال میخائیل گاندی، سارا گزاوات، پالومی قوش، پالاش کامبله و هریش خانا به هنرمندی پرداخته‌اند.

46- سریال غول
Ghoul

این سریال سه اپیزودی به کارگردانی و نویسندگی پتریک گراهام داستان یک زندانی است که به یک مرکز دورافتاده بازجویی نظامی وارد میشود و بازی بازجویان را با افشاگری از ترسناکترین رازهایشان به هم می ریزد، ماجرایی که رگه هایی از عناصر ماوراء الطبیعی هم در خود دارد…

سریال غول به کارگردانی پاتریک گراهام در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این سریال رادیکا آپته، Manav Kaul، Rohit Pathak، Ratnabali Bhattacharjee و Sunil Soni به هنرمندی پرداخته‌اند.

47- سریال میرزاپور
Mirzapur

این سریال در مورد پسری به نام مونا است که پدرش تاجری میلیون می باشد،. مونا فردی است که تشنه قدرت است و برای رسیدن به قدرت قصد دارد تا به میراث پدرش دست پیدا کند ولی در مراسم عروسی که حضور دارند اتفاقی می افتد که او مجبور به همنشینی به سه نفر می شود، راماکان پاندیت وکیل مدافع پدرش و دو پسرش به نام های گودو و بابلو، که بعد از روبرو شدن با این سه نفر بازی خطرناکی آغاز می شود و….

سریال میرزاپور به کارگردانی گورمیت سینگ در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال پانکاج تریپاتی، علی فضل، ویکرانت ماسی و دیویندو شارما به هنرمندی پرداخته‌اند.

48- سریال نفس بکش
Breathe

سریال نفس بکش ، یک سریال درام هندی است که به بررسی زندگی افراد معمولی با شرایط فوق العاده می پردازد. کبیر، یک افسر با استعداد اما غیرمتعارف شعبه جرم شناسی پلیس درگیر پرونده ای پیچیده می شود…

سریال نفس بکش به کارگردانی مایانک شرما در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال مادهاوان، آمیت ساد، ساپنا پابی، شریسوارا و آتاروا ویشواکارما به هنرمندی پرداخته‌اند.

49- سریال بازی های مقدس
Sacred Games

سریال بازی های مقدس ، بر اساس رمان تحسین شده بازی های مقدس اثر ویکرم چندرا ساخته شده است. «سرتاژ سینگ» پلیس شهر بمبئی می باشد و بعد از اینکه در مورد رییس گانگستر شهر گاستوند ، گزارشی دریافت می کند، در رابطه با او مشکلات و درگیری هایی پیدا می کند. در ادامه زندگی این دو نفر به هم گره می خورد و معلوم می شود وارد بازی بزرگ تر از خودشان شده اند…

سریال بازی های مقدس در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. .


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.