فهرست 54 سریال جدید یا نادیده و مظلوم که ارزش دیدن دارند! معرفی و خلاصه داستان

0

برخی اوقات تلاش ما برای پیدا کردن یک سریال جدید و دیدنی که ندیده باشیم، زود منجر به نتیجه می‌شود و گاهی نه. گاهی به سبب یادداشت نکردن نام یک سریال جدید که تازه اسمش را از دوستمان شنیده‌ایم یا در سایت ایرانی یا فرنگی توصیفاتش را خوانده‌ایم، تا مدت‌ها فراموش می‌کنیم که پی‌اش را بگیریم.

هر کدام از ما شیوه‌ای برای تماشای سریال‌های جدیدی که کشف می‌کند دارد، یکی از vodهای ایرانی استفاده می‌کند، دیگری وسواس‌تر است و با کیفیت بالا از سایت‌های دانلود یا تورنت دانلودش می‌کند. برخی از ماها هم ممکن است امکان استریم سریال را از استریمرهای فرنگی مثل آمازون پرایم یا نتفلیکس و اپل تی پلاس داشته باشند.

سریال‌های که در زیر پیشنهاد می‌شوند، همگی کاملا جدید نیستند و از پخش بعضی ممکن است دو سه سال یا حتی بیشتر هم گذاشته باشد، اما عمدتا سریال‌هایی هستند که در هیاهوی سریال‌های معروف‌تر گم شده‌اند و به گمان من ارزش توجه را دارند.

پس این شما و این فهرست بیش از 50 سریال دیدنی:

1- سریال منطقه متروک Black Spot

کارگردان: جولین دسپاکس – تیری پویراد
وحشت – هیجان انگیز – محصول فرانسه – 2017

سریال جدید

«منطقه متروک»، سریالی در ژانر وحشت-جنایی و درام و محصول سال 2017 کشورهای فرانسه و بلژیک است که توسط پلتفرم محبوب نت فلیکس تولید و پخش شد. این سریال توانست با حضور در جشنواره های بین المللی تلویزیونی، نامزد دریافت 11 جایزه شود و از این میان 7 جایزه از جمله «بهترین فیلمنامه»، «بهترین موسیقی» و «بهترین بازیگر تازه کار مرد» را با خود به خانه ببرد. داستان سریال منطقه متروک در شهری دورافتاده در دل جنگل های فرانسه به اسم «ویلفرانشی» روایت می شود؛ جایی که زنجیره ای از جنایات هولناک در آن به وقوع می پیوندند. در این میان، یک افسر پلیس و یک دادستان تازه وارد و عجیب غریب به حل این پرونده های جنایی می پردازند تا راز پشت پرده آن ها را افشا کنند.

سریال منطقه متروک به کارگردانی جولین دسپاکس در سال 2017 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و بلژیک و در ژانر وحشت و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال سالیان براهیم، هوبرت دلاتره، لوران کاپه لوتو، ساموئل جوی , کامیل آگیلار به هنرمندی پرداخته‌اند.


2- سریال Debris

داستان سریال Debris در خصوص تحقیقات دو کارآگاه بر روی مسائل مرموز و عجیب می‌باشد. به نظر می‌رسد که یک فضا پیمای بیگانه و عجیب و غریب، تاثیرات منحصر به فردی بر روی مردم گذاشته است. این دو کارآگاه ملزم هستند که ماجرای پشت پرده را کشف کنند و دلایل به وجود آمدن این آثار را ….


3- سریال Behind Her Eyes

درام,معمایی,هیجانی
شبکه: Netflix

سریال جدید

داستان سریال Behind Her Eyes در خصوص مادری تنها به نام لوئیز می‌باشد. وی یک پسر کوچک دارد و دارای شغلی نمیه وقت در مطب یک روانپزشک است. اتفاقات بسیاری رخ می‌دهد و لوئیز تصمیم می‌گیرد که وارد یک رابطه با  رئیس شود. همین موضوع سبب می‌شود که ….


4- سریال Tribes of Europa

اکشن,ماجراجویی,درام,فانتزی,علمی-تخیلی
شبکه: Netflix

داستان های سریال Tribes of Europa در سال 2074 رخ می‌دهد. در پی یک فاجعه‌ی اسرار آمیز جهانی، جنگی بین قبایلی که از اروپا جدا شده اند، به وجود آمده است. سه خواهر و برادر از قبیله‌ی صلح طلب اورجین، از یکدیگر جدا می‌شوند و هرکدام از آن ها مجبور است که مسیر مخصوص و منحصر به فردی را پشت سر بگذارد ….


5- سریال Hightown

جنایی,درام
شبکه: Starz

این سریال جنایی در فضای بازار مواد مخدر در دماغه‌ “کاد” ایالت ماساچوست جریان دارد. وقتی یک جسد توسط “جکی کوئینونز” مامور اداره شیلات نیروی دریایی در ساحل پیدا می‌شود، او تلاش می‌کند حتی با اینکه پلیس‌ها به او اجازه‌ حضور سر صحنه جرم را نمی‌دهند، این پرونده را حل کند. از طرف دیگر کارآگاه “ری آبروزو”، نظامی اهل ماساچوست به اداره مبارزه با مواد مخدر دماغه‌ی “کاد” منتقل شده و چون این جسد متعلق به خبرچین او بوده، به “کوئینونز” مشکوک می‌شود. “آبروزو” مصمم است این پرونده را حل کرده و انتقام مرگ خبرچینش را بگیرد


6- سریال City on a Hill

جنایی,درام,هیجانی
شبکه: Showtime

در اوایل دهه‌ی نود میلادی در شهر بوستون، یک دستیار دادستان ناحیه و یک مامور کهنه‌کار پلیس با یکدیگر همکاری می‌کنند تا پرونده‌ای را در دست بگیرند که در نهایت تمام سیستم قضایی شهر بوستون را درگیر کرده و از هم می‌پاشاند و…


7- سریال American Gods

فانتزی,معمایی
شبکه: Starz

ریشه اصلی داستان این سریال درباره ی نزاع و جنگ بین خدایان قدیم و خدایان جدید است. خدایانی که قدرتشان نشئت گرفته از اعتقادات مردم میباشد. هر خدایی که تعداد معبودهای بیشتری داشته باشد، قدرتش بیشتر خواهد بود. ماجرای سریال در عصر مدرن روایت میشود. زمانی که پرستش خدایان در حاشیه قرار دارد و عشق به تکنولوژی و مادیات جای آنها را گرفته اند. “شادو/سایه” یک محکوم سابق است که به تازگی از زندان آزاد شده. او با مردی مرموز به نام “ونزدی/چهارشنبه” آشنا میشود، کسی که چیزهای زیادی درباره‌ی زندگی و گذشته “شادو” میداند. در حقیقت “ونزدی” یک خدای قدیمی قدرتمند می باشد که درصدد است برای انجام ماموریت خود ارتشی بسازد و شکوه گذشته‌ی خود را دوباره زنده کند…


8- سریال هملوک گرو

کارگردان: دیوید استرایتون – دیران سارافیان
وحشت – هیجان انگیز – محصول آمریکا – 2013

سریال هملوک گرو به کارگردانی دیوید استرایتون و دران سارافیان در سال 2013 توسط کشور آمریکا در ژانر وحشت ساخته شده است. این سریال نامزد جوایزی نظیر جشنواره پرایم تایم امی و فانگوریا چینساو شده است. رازها تنها بخشی از زندگی روزمره در شهر کوچک پنلوسیونای هملوک گرو هستند، جایی که تاریک ترین شرارت ها از دید پنهان می شوند.

سریال هملوک گرو به کارگردانی دیوید استرایتون در سال 2013 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر وحشت و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال فامکه یانسن، بیل اسکارشگورد، لاندون لیبویرون، Joel de la Fuente، گانیهدیو هورن، دوگری اسکات، مدلین مارتین، پنلوپه میچل , فریا تینگلی به هنرمندی پرداخته‌اند.


9- سریال کربن تغییر یافته Altered Carbon

کارگردان: یوتا بریزویتز – الکس گریوز
اکشن – علمی تخیلی – محصول آمریکا – 2018

«کربن تغییر یافته»، سریالی در ژانر علمی-تخیلی و اکشن و محصول سال 2018 کشور آمریکا و از تولیدات محبوب پلتفرم نت فلیکس است. این سریال پس از حضور در جشنواره های مختلف تلویزیونی توانست نامزد دریافت 26 جایزه شود و 4 جایزه «بهترین صداگذاری»، «بهترین تدوین»، «یکی از 100 سریال منتخب سال» و «بهترین جلوه های ویژه بصری» را از آن خود کرد. داستان سریال کربن تغییر یافته در 360 سال بعد اتفاق می افتد؛ زمانی که حافظه و ضمیر خودآگاه انسان ها به صورت دیجیتالی شده اند و در جایی پشت سر قرار می گیرند. در این میان، مردی به اسم «تاکشی کواچس»، 250 سال پس از مرگش در بدنی جدید بیدار می شود. او متوجه می شود که به قتل رسیده و حال باید به دنبال حل راز پشت پرده قتلش باشد.

سریال کربن تغییر یافته به کارگردانی یوتا بریزویتز در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال کریس کانر، رنی الیس گولدزبری، ویل یان لی، دیچن لنچمن , مارتا هیگاریدا به هنرمندی پرداخته‌اند.


10- سریال هرز آباد Pustina

کارگردان: آلیتسه نلیس – آیون زکریاس
اکشن – هیجان انگیز – محصول دیگر کشورها – 2016

سریال هرزآباد در سال 2016 در ژانر اکشن ساخته شده است. جاروسلاو دوسک و اریسکا کورنکووا در آن حضور دارند. در یک روستای دورافتاده که همه افراد یکدیگر را می شناسند، دختری تحت شرایط مشکوک ناپدید می شود.

سریال هرز آباد به کارگردانی آلیتسه نلیس در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور غیره و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال زوزانا استیوینووا ملادشی، یاروسلا دوسک، الیسکا کرنکووا، جان چینا، اوا هولوبووا، پترا اشپالکووا , مارتین کوباکاک به هنرمندی پرداخته‌اند.


11- سریال مالتیز: رمان رئیس پلیس Maltese – Il Romanzo del Commissario

کارگردان: جانلوکا ماریا تاوارلی
اکشن – پلیسی معمایی – محصول ایتالیا – 2017

سریال مالتیز رمان رئیس پلیس به کارگردانی گیانلوکا ماریا تاوارلی در سال 2017 توسط کشور ایتالیا در ژانر اکشن ساخته شده است. پائولو ریکا و آنتونیو میلو در آن حضور دارند. در سیسیل طی دهه هفتاد، رئیس پلیس مالت خود را درگیر تحقیقاتی می کند که تأثیر گسترده مافیا را در منطقه کشف می کند و ریشه های باستانی که آن را پرورش داده اند، آشکار می کند.

سریال مالتیز: رمان رئیس پلیس به کارگردانی جانلوکا ماریا تاوارلی در سال 2017 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایتالیا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال پائولو ریکا، کیم روسی استوارت، آنتونیو میلو، فرانچسکو شانا، روبرتو نوبیله، آلساندرو اسکیاوو، مارکو لئوناردی، رایک اشمیت , والریا سولارینو به هنرمندی پرداخته‌اند.


12- سریال نیمه انسان Almost Human

سریال نیمه انسان به کارگردانی جی اچ وایمن در سال 2013 توسط کشور آمریکا در ژانر اکشن ساخته شده است. کارل اوربان در ان حضور دارد. این سریال برنده جایزه لئو برای بهترین طراحی صحنه شده است. در آینده ای نه چندان دور، یک پلیس انسانی و یک شریک اندروید برای محافظت و خدمت به هم می پیوندند.

سریال نیمه انسان در سال 2013 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال کارل اوربان، مایکل ایلی، مینکا کلی، مکنایز کروک، مایکل اربی، لیلی تیلور , آنتونی کونچنی به هنرمندی پرداخته‌اند.


13- سریال خصومت Bad Blood

کارگردان: آلن دسروچرز – جف رنفرو
اکشن – پلیسی معمایی – محصول کانادا – 2018

سریال خصومت در سال 2018 توسط کشور کانادا در ژانر اکشن ساخته شده است. این سریال برنده جایزه بهترین فیلمنامه و بازیگر از جشنواره فیلم کانادا شده است. این سریال نامزد جوایزی نظیر بهترین طراحی لباس است. نمایشی از زندگی و مرگ رئیس اوباش مونترال ویتو ریزوتو.

سریال خصومت به کارگردانی آلن دسروچرز در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کانادا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال کیم کوتس، لویی فره را، شارون تیلور، ملانی اسکروفانو، دیلن تیلور، آنا هاپکینز، دانیل کش , لیسا بری به هنرمندی پرداخته‌اند.


14- سریال غیب گو Psych

کارگردان: مل دمسکی – استیو فرنکس
کمدی – خانوادگی – محصول آمریکا – 2006

سریال «غیب گو» به کارگردانی استیو فرانکس در سال 2006 در ژانر کمدی ساخته شده است. جیمز رودی رودریگز و تیموتی اوموندسون در آن حضور دارند. یک پلیس تازه کار که فکر می کند دارای قدرت روحی و روانی است که به حل جنایات کمک می کند، توسط پلیس استخدام می شود. او با کمک دوست صمیمی اش که تمایل چندانی ندارد، یک سری پرونده ی پیچیده را به عهده می گیرد.

سریال غیب گو به کارگردانی مل دمسکی در سال 2006 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جیمز رودی رودریگرز، دولی هیل، تیموتی اماندسون، مگی لاسون، کوربین برنسن، کرستن نلسون، لیام جیمز , سیج بروکلبانک به هنرمندی پرداخته‌اند.


15- سریال خلیج The Bay

کارگردان: رابرت کوین
اکشن – پلیسی معمایی – محصول انگلیس – 2019

«خلیج»، سریالی در ژانر اکشن-جنایی و درام و محصول سال 2019 کشور انگلستان است. داستان این سریال درباره کارآگاه زن جوانی به اسم «لیسا آرمسترانگ» است که بر روی پرونده گم شدن دو کودک در خلیج مورکامب کار می کند. به ظاهر همه چیز تنها یک پرونده ناپدید شدگیست اما هر چقدر که او بیشتر به دنبال سرنخ می گردد، حقایق وحشتناک بیشتری فاش می شوند.

سریال خلیج به کارگردانی رابرت کوین در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال دنیل رایان، مارون کریستی، لینزی کالسون، سایمون مانوندا , ارین شاناگر به هنرمندی پرداخته‌اند.


16- سریال منجلاب The Mire

کارگردان: یان هولوبک
اکشن – پلیسی معمایی – محصول لهستان – 2018

این سریال را شخصا تازه کشف کرده‌ام و توصیه می‌کنم: سریال منجلاب به کارگردانی جن هولوبک در سال 2018 توسط کشور لهستان در ژانر اکشن ساخته شده است. داوید اوگرودنیک در آن حضور دارد. دهه 1980 در لهستان. در یک شهر کوچک و فراموش شده در جایی در جنوب غربی لهستان، یک قتل وحشیانه رخ داده است: یک روسپی جوان و یک فعال کمونیست محلی. همزمان نوجوانان نیز خودکشی می کنند. ویتولد وانیچ (آندره سویرین)، روزنامه نگار باسابقه قرار است در مورد قتل در روزنامه محلی بنویسد. در همان زمان، سردبیر جوانی در همان دفتر استخدام می شود: پیوتر زارزیکی (داوید اوگرودنیک) – پسر یک فعال عالی رتبه حزب. او تحقیقات روزنامه نگاری خود را آغاز می کند. هرچه بیشتر درگیر پرونده شوید، بیشتر در آن فرو میروید. مثل باتلاقی که خارج شدن از آن دشوار است.

سریال منجلاب به کارگردانی یان هولوبک در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور لهستان و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال داوید اوگروتنیک، آندژی سورین، زوفیا ویچلاچ، ماگدالنا والاخ، اگنیسکا زولئوسکا، زبیگنیو والریس , پیوتر فرونچوسکی به هنرمندی پرداخته‌اند.


17- سریال سوپرمن و لوئیس Superman and Lois

کارگردان: لی تولاند کریگر – جیمز بمفورد
اکشن – ماجراجویی – محصول آمریکا – 2021

«سوپرمن و لوئیس»، سریال جدیدی در ژانر اکشن-ماجراجویی و درام و محصول سال 2021 کشور آمریکا و شبکه «سی دبلیو» است. داستان این سریال حول محور زندگی معروف ترین ابر قهرمان جهان، «سوپرمن» و همسرش «لوئیس» می گردد. آن ها بایستی به عنوان والدینی شاغل و معروف با تمام چالش ها، فشارها و استرس های بزرگ کردن 2 فرزندشان کنار بیایند و در این میان، به نجات دنیا هم بپردازند.

سریال سوپرمن و لوئیس به کارگردانی لی تولاند کریگر در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال تایلر هوچلین، الیزابت تولاچ، الکس گارفین، جردن الساس , ایند ناوارت به هنرمندی پرداخته‌اند.


18- سریال فالکون و سرباز زمستان The Falcon and the Winter Soldier

کارگردان: کاری اسکاگلند
اکشن – ماجراجویی – محصول آمریکا – 2021

سریال فالکون و سرباز زمستان یک سریال کاملا جدید و تر و تازه به کارگردانی کاری اسکوگلند در سال 2021 توسط کشور آمریکا ساخته شده است. دانیل برول، دزموند چیام و جان گتیه در آن حضور دارند. به دنبال وقایع «انتقام جویان: پایان بازی»، سام ویلسون (فالکون) و باکی بارنز (سرباز زمستان) در یک ماجراجویی جهانی که توانایی ها و صبر آنها را آزمایش می کند، همکاری می کنند.

سریال فالکون و سرباز زمستان به کارگردانی کاری اسکاگلند در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال دانیل برول، دزموند چیام، جان گتیه، میکی ایشیکاوا، ارین کلیمن، آنتونی مکی، ادپرو اودیه، وایت راسل، سباستین استن، امیلی ونکمپ، شین برنگ , اریک آنتونی به هنرمندی پرداخته‌اند.


19- سریال به یاد مانده Unforgotten

کارگردان: اندی ویلسون
اکشن – پلیسی معمایی – محصول انگلیس – 2015

«به یاد مانده»، سریالی در ژانر جنایی-درام و رازآلود به کارگردانی «اندی ویلسون» و محصول سال 2015 کشور انگلستان است. این سریال نامزد دریافت 5 جایزه شد و نهایتا توانست 3 جایزه از جمله «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد»، «بهترین بازیگر سریال های تلویزیونی» و «بهترین بازیگر مرد» را از آن خود کند. به یاد ماندهف داستان گروهی از کارآگاهان پلیس را روایت می کند که به حل پرونده هایی مجهول و حل نشده از سالیان گذشته می پردازند. آن ها سعی می کنند راز دفن شده این پرونده ها را افشا کرده و آن ها را مختومه کنند.

سریال به یاد مانده به کارگردانی اندی ویلسون در سال 2015 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال نیکولا واکر، سانجیو باسکار، لوییس ریوز، جردن لانگ , پیتر ایگان به هنرمندی پرداخته‌اند.


20- سریال دادرسی The Trial

کارگردان: استفانو لودوویکی
اکشن – پلیسی معمایی – محصول ایتالیا – 2019

سریال دادرسی به کارگردانی استفانو لودوویچی در سال 2019 توسط کشور ایتالیا در ژانر اکشن ساخته شده است. فرانچسکو سیانا در آن حضور دارد. گروهی درگیر یافتن حقیقت در مورد قتل آنجلیکا می شوند. در این راه حوادثی برایشان پیش می آید که زندگیشان را برای همیشه تغییر می دهد.

سریال دادرسی به کارگردانی استفانو لودوویکی در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایتالیا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال ویتوریا پوچینی، فرانچسکو شانا، کامیلیا فیلیپی، سیمونه کولومباری، ائوریدیچه آکسن، مارکو بالیانی , روبرتو ارلیتسکا به هنرمندی پرداخته‌اند.


21- سریال پهنه The Expanse

علمی تخیلی – محصول آمریکا – 2015

یک کاراگاه پلیس در کمربند یک سیارک متوجه میشود یک توطئه گسترده علیه کولونی انسانها در این کمربند در جریان است…

سریال پهنه در سال 2015 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. .


22- سریال خدمتکار Servant

کارگردان: ام نایت شیامالان – دانیل سکهایم
وحشت – هیجان انگیز – محصول آمریکا – 2019

خدمتکار یک مجموعه تلویزیونی ترسناک و روانشناختی آمریکایی است که توسط تونی باسگلوپ ساخته و نوشته شده است. تهیه کننده اجرایی این سریال ام. نایت شیامالان است. این سریال برای اپل تی وی پلاس تولید شده و در تاریخ ۲۸ نوامبر ۲۰۱۹ قسمت اول آن به نمایش درآمده است .پیش از آغاز نمایش رسمی سریال، اپل این سریال را برای فصل دوم تمدید کرده است. این سریال والدینی به نام دوروتی و شان ترنر را به تصویر می کشد، که یک پرستار جوان به نام لین برای فرزندشان استخدام می کنند تا مراقبت از فرزند تازه متولد شده آنها را که جریکو نام دارد، به عهده بگیرد. با گذشت زمان، روشن می شود که «چیزها آنطور که به نظر می رسد نیست. در پایان قسمت اول غافلگیر میشوید و همین غافلگیری شما را به دیدن قسمت های بعد تشویق میکند.

سریال خدمتکار به کارگردانی ام نایت شیامالان در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر وحشت و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال لائورن آمبرز، نل تایگر فری، روپرت گرینت، توبی کبل، فیلیپ جیمز بارون , اس جی سان به هنرمندی پرداخته‌اند.


23- سریال اژدهای سفید White Dragon

کارگردان: پاول اندرو ویلیامز
اکشن – پلیسی معمایی – محصول انگلیس – 2018

سریال اژدهای سفید در سال 2018 توسط کشورهای انگلیس و چین در ژانر اکشن ساخته شده است. جان سیم در آن حضور دارد. جونا مولاری استادی است که وقتی همسرش در یک سانحه رانندگی در هنگ کنگ کشته می شود، دنیای او خراب می شود.

سریال اژدهای سفید به کارگردانی پاول اندرو ویلیامز در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و چین و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال جان سیم، آنتونی وانگ، کیتی لیانگ، روزالیند هالستید، آنتونی هایس، امیلیا فاکس، تیم مک اینرنی، کائه الکساندر , درولا کیروان به هنرمندی پرداخته‌اند.


24- سریال سگ های برلین Dogs of Berlin

کارگردان: کریستین آلوارت
اکشن – پلیسی معمایی – محصول آلمان – 2018

«سگ های برلین»، سریالی در ژانر اکشن-جنایی و درام و محصول سال 2018 کشور آلمان و از تولیدات پلتفرم سرشناس نت فلیکس است. داستان این سریال با قتل یک فوتبالیست آلمانی ترک تبار آغاز می شود. این قتل باعث ایجاد تنش های سیاسی در شهر برلین و میان دو کشور ترکیه و آلمانی می شود و به همین دلیل، 2 کارآگاه پلیس با خصوصیات اخلاقی کاملا متفاوت مجبور به کار بر روی این پرونده حساس و مهم می شوند. آن ها باید به گروه های خلافکاری شهر برلین نفوذ کنند و پرده از فسادهای بزرگ حکومتی بردارند.

سریال سگ های برلین به کارگردانی کریستین آلوارت در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آلمان و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال فلیکس کرامر، فهری یاردیم، سامی عبدالفتاح، محمد عیسی , آنا ماریا موهه به هنرمندی پرداخته‌اند.


این نوشته را هم بخوانید:

بهترین فیلم های آنتونی کویین – بیوگرافی و مرور آثار برتر او

فرانک مجیدی: «یکصد و هفتمین زادروز آنتونی کوئین : تا ابد، غول» شگفت‌انگیز بودن زندگی، هم‌زمان عجیب است و دلگرم‌کننده و ترسناک، وقتی می‌اندیشی چه می‌شد اگر.... چه می‌شد اگر این پسرِ زاده‌ی شهری گمنام در مکزیک، همان‌جا می‌ماند؟! کارگر با…

25- سریال پیت آب زیر کاه Sneaky Pete

اکشن – پلیسی معمایی – محصول آمریکا – 2015

«پیت آب زیر کاه»، سریالی در ژانر اکشن-جنایی و محصول سال 2020 کشور آمریکاست که توسط پلتفرم آمازون پرایم تولید و پخش می شود. داستان این سریال حول محور زندگی مرد شیادی می گردد که از دست یک گانگستر شرور و خطرناک در حال فرار است. او با جعل هویت هم سلولی اش به اسم «پبت»، به آغوش خانواده اش بر می گردد. اما هویت جدید او نیز به همان اندازه نام قبلی اش می تواند برایش خطرناک باشد و او را به درون جهانی پر مخاطره بکشد.

سریال پیت آب زیر کاه در سال 2015 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. .


26- سریال مسکوی سیاه Moscow Noir

کارگردان: مایکل هافستورم – یوهان بریسینگر
اکشن – هیجان انگیز – محصول سوئد – 2018

«مسکوی سیاه»، سریالی در ژانر اکشن-هیجان انگیز و درام و محصول سال 2018 کشورهای سوئد، فرانسه، لهستان و فنلاند است. داستان این سریال درمورد یک تاجر جوان سوئدی به اسم «تام بلیکسن» است که در مسکوی قرن بیست و یکم زندگی می کند. او یک سرمایه گذار زیرک و باتجربه است که حال، بایستی با میلیونرها، سیاستمداران، طرفداران حکومت و ارتش سری آن ها مقابله کند.

سریال مسکوی سیاه به کارگردانی مایکل هافستورم در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور سوئد و فرانسه و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال آدام پالسون، کارولینا گروتسکا، لیندا زیلیاکوس، جرج نیکولاف , کریستوفر ویگلین به هنرمندی پرداخته‌اند.


27- سریال وزارت زمان The Ministry of Time

کارگردان: مارک ویگیل – خورخه دورادو
علمی تخیلی – محصول اسپانیا – 2015

سریال وزارت زمان به کارگردانی مارک ویجیل، جرج دورادو در سال 2015 توسط کشور اسپانیا در ژانر علمی تخیلی ساخته شده است. فرانچسکا پینیون و کیتانا کوئروو در آن حضور دارند. این سریال برنده جوایز متعددی نظیر جایزه ی بازیگران اسپانیا، جایزه ی پاندای طلایی و جایزه ی اونداس شده است. یک جنگجو از قرن شانزدهم، اولین دانشجوی زن دانشگاه از قرن نوزدهم و یک پیراپزشک از قرن 21 به یک سازمان مخفی می پیوندند تا از تغییر تاریخ اسپانیا جلوگیری کنند.

سریال وزارت زمان به کارگردانی مارک ویگیل در سال 2015 ساخته شده است. این سریال محصول کشور اسپانیا و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال کایتانا گی ین کوئربو، جوآن خیا مارتینز، فرنچسکا پینان، خایمه بلانچ، ناچو فرندا، آئورا گاریدو، اوگو سیلبا , رادولفو سانچو به هنرمندی پرداخته‌اند.


28- سریال بریجرتون Bridgerton

کارگردان: جولی آن رابینسون – شری فولکستون
خانوادگی – عاشقانه – محصول آمریکا – 2020

«بریجرتون»، سریال جدید و جنجالی در ژانر خانوادگی-عاشقانه و درام و محصول سال 2020 کشور آمریکا و از تولیدات پلفترم نت فلیکس است. این سریال، 10 نامزدی در جشنواره های مختلف بین المللی را در کارنامه خود دارد که توانست جایزه «بهترین سریال سال» از جشنواره «اِی آی اِف اواردز» را از آن خود کند. داستان سریال بریجرتون که بر اساس رمانی به همین نام است، سرگذشت و زندگی عاطفی 9 دختر خانواده سرشناس و بانفوذ «بریجرتون» را به تصویر می کشد. داستان با ازدواج بزرگترین دختر خانواده، «دافنی»، آغاز می شود. او دختر جوان و زیباییست که در جستجوی نیمه گمشده اش است اما یک رسوایی بزرگ، همه چیز را به هم می ریزد.

سریال بریجرتون به کارگردانی جولی آن رابینسون در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این سریال فوئبه داینور، ری جین پیچ، Jonathan Bailey، لوک نیوتون , روبی بارکر به هنرمندی پرداخته‌اند.


29- سریال بیل وحشی Wild Bill

کارگردان: آنی گریفین – جان هاردویک
اکشن – پلیسی معمایی – محصول انگلیس – 2019

«بیل وحشی»، مینی سریالی 6 قسمتی در ژانر اکشن-جنایی و رازآلود و محصول سال 2019 کشور انگلستان است. داستان این سریال درمورد یک افسر پلیس آمریکایی به اسم «بیل هیکسون» است که به همراه دختر 14 ساله اش به لینکلن شایر نقل مکان می کند تا اتفاقات ناخوشایند و دردناکشان را پشت سر بگذارند. اما ورود آن ها به یک محله جدید باعث می شود که بیل، همه چیز حتی زندگی خودش را زیر سوال ببرد.

سریال بیل وحشی به کارگردانی آنی گریفین در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال راب لو، برانوین جیمز، تونی پیتس، آلوریا اسپنسر , دیویان لادوا به هنرمندی پرداخته‌اند.


30- سریال بادبان های سیاه Black Sails

کارگردان: استیو بیوم – آلیک ساخارف
اکشن – ماجراجویی – محصول آفریقای جنوبی – 2014

«بادبان های سیاه»، سریالی در ژانر اکشن-ماجراجویی و درام و محصول سال 2014 کشورهای آفریقای جنوبی و آمریکاست. این سریال با حضور در جشنواره های تلویزیونی مختلف توانست نامزد دریافت 42 جایزه شود که از میان 8 جایزه از جمله «بهرین تدوین صدا»، «بهترین جلوه های ویژه بصری» و «بهترین سریال تلویزیونی» را از آن خود کرد. داستان این سریال پیش درآمدی است بر رمان مشهور «جزیره ی گنج» اثر «رابرت لوئیس استیونسون» که اقتباس های سینمایی زیادی از روی آن ساخته شد. ماجرا دو سال قبل از داستان رمان و سال 1715 آغاز می شود؛ در دوران طلایی دزدان دریایی! یکی از مستعمره های سابق بریتانیا که اکنون جزیره ای بی قانون است، به دست یکی از بدنام ترین ناخدایان دزدان دریایی، «ناخدا فلینت»، اداره می شود. همزمان با تهدیدهای ناوهای بریتانیایی که برای پس گرفتن سرزمین های خود به آب های آن مناطق برگشته اند، چهره ی جدیدی از ناخدا فلینت پدیدار می شود. او با «النور گاتری»، دختر یکی از قدرتمندترین قاچاقچیان متحد می شود تا در کنار یکدیگر غنیمتی بزرگ بدست آورند و با جبران خسارت های وارده، ادامه حیاتشان را تضمین کنند.

سریال بادبان های سیاه به کارگردانی استیو بیوم در سال 2014 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آفریقای جنوبی و آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال توبی استیفانس، لوک آرنولد، توبی اشمیتز، هانا نیو , جسیکا پارکر کندی به هنرمندی پرداخته‌اند.


31- سریال پول را دنبال کن Follow the Money

کارگردان: سورن بال – جانیک یوهانسن
اکشن – پلیسی معمایی – محصول دانمارک – 2016

سریال پول را دنبال کن در سال 2016 توسط کشور دانمارک ساخته شده است. این سریال برنده جایزه بهترین سریال تلویزیونی دانمارک و بهترین بازیگر و همچنین نامزد جایزه زولو شده است. یک شرکت بزرگ انرژی پایدار دانمارکی رشد بسیار مشکوکی داشته است. مشکلات زمانی آغاز می شود که جسد یک کارمند پیدا می شود و کارآگاه پلیس شروع به تحقیق می کند.

سریال پول را دنبال کن به کارگردانی سورن بال در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور دانمارک و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال اسبن اسمد، توماس هوآن، توماس بو لارسن، ناتالی مادوئنو، لین کروس , استین استنگید به هنرمندی پرداخته‌اند.


32- سریال بی وقفه Timeless

کارگردان: گرگ بیمن – جان اف شوالتر
اکشن – ماجراجویی – محصول آمریکا – 2016

«بی وقفه»، سریالی در ژانر اکشن-ماجراجویی و درام و محصول سال 2016 کشور آمریکا و شبکه «اِن بی سی» است. این سریال پربیننده و پرطرفدار موفق به نامزدی 7 جایزه در جشنواره های مختلف شد. از بازیگران این سریال می توان به «ابیگل اسپنسر»، «مت لانتر» و «مالکوم برت» اشاره کرد. داستان سریال بی وقفه درمورد گروهی از افراد کارکشته است که از طریق یک ماشین زمان، در زمان سفر می کنند و به گذشته می روند تا از وقوع برخی از وقایع تلخ و فاجعه بار تاریخی جلوگیری کنند.

سریال بی وقفه به کارگردانی گرگ بیمن در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال ابیگیل اسپنسر، مت لنتر، مالکوم برت، پترسون جوزف، سکینا جفری , کلودیا دامیت به هنرمندی پرداخته‌اند.


33- سریال بیگانه ها Outsiders

کارگردان: جان آمیل – مایکل تریم
اکشن – پلیسی معمایی – محصول آمریکا – 2016

«بیگانه ها»، سریالی در ژانر اکشن-جنایی و درام و محصول سال 2016 کشور آمریکاست. داستان این سریال حول محور جنگ بر سر قدرت و تلاش برای بقا می گردد. قبیله ای به «فارل» در رشته کوه های آپلاش زندگی می کنند که اعضایش مانند یک خانواده با یکدیگر خو گرفته اند و حس وفاداری خاصی نسبت به هم دارند. آنان در مقابل هر قانون و قانون گذاری می ایستند و هر فردی که بخواهد از حد و مرز آن ها عبور کند، بایستی خودش را برای مقابله با آن ها آماده کند.

سریال بیگانه ها به کارگردانی جان آمیل در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال دیوید مورس، رایان هرست، کایل گالنر، کریستینا چکسون، توماس ام رایت , گیلیان الکسی به هنرمندی پرداخته‌اند.


34- سریال فروپاشی Jordskott

ارگردان: هنریک بیورن – آندرس انگستروم
اکشن – پلیسی معمایی – محصول سوئد – 2015

سریال فروپاشی به کارگردانی هنریک بیورن در سال 2015 توسط کشور سوئد در ژانر اکشن ساخته شده است.موآ گمل در آن حضور دارد. یک کارآگاه هفت سال پس از ناپدید شدن دخترش به شهر خود بازمی گردد و تلاش می کند ارتباطی با پرونده فعلی پیدا کند.

سریال فروپاشی به کارگردانی هنریک بیورن در سال 2015 ساخته شده است. این سریال محصول کشور سوئد و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال موآ گمل، گوران راگنرستام، ریچارد فورسگرن، هپی جانکل، گوستاو لیند , هنریک کنوتسون به هنرمندی پرداخته‌اند.


35- سریال تحقیقات The Investigation

کارگردان: توبیاس لیندهولم
اکشن – پلیسی معمایی – محصول دانمارک – 2020

«تحقیقات»، مینی سریال جدید 6 قسمتی در ژانر جنایی-رازآلود و درام و محصول سال 2020 کشورهای دانمارک، سوئد و نروژ و از تولیدات پلفترم «اچ بی او مکس» است. داستان این سریال حول محور یک پرونده عجیب می گردد. در یک روز معمولی، گزارشی از ناپدید شدن یک زن خبرنگار سوئدی در یک زیردریایی به دست واحد جنایی پلیس کپنهاگن می رسد. آن ها به دنبال پیدا کردن ردی از این خبرنگار می گردند اما همه چیز به آن سادگی که فکر می کنند، نیست!

سریال تحقیقات به کارگردانی توبیاس لیندهولم در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور دانمارک و سوئد و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال سورن مالینگ، پیلو اسبک، پرنیلا آگوست، رولف لاسگارد , لورا کریستنسن به هنرمندی پرداخته‌اند.


36- سریال در لحظه Impulse

کارگردان: میرزی الماس – الکس کلایمینوس
اکشن – علمی تخیلی – محصول آمریکا – 2018

سریال در لحظه برنده جایزه بهترین سینماتوگرافی از سوی جشنواره فیلم کانادا در سال 2018 توسط کشور آمریکا در ژانر اکشن ساخته شده است. یک زن جوان درمی یابد که از قدرت فوق العاده جابجایی از راه دور (حضور همزمان در دو مکان) برخوردار است.

سریال در لحظه به کارگردانی میرزی الماس در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال مدی هسن، سارا دژاردن، انوکا اوکوما، کریگ آرنولد، میسی پایل، مت گوردون، کلوم کیت رنی، دانیل مازلانی , Tanner Stine به هنرمندی پرداخته‌اند.


37- سریال وانداویژن WandaVision

کارگردان: مت شیکمن
اکشن – ماجراجویی – محصول آمریکا – 2021

«وانداویژن»، سریال جدید و دیدنی در ژانر اکشن-ماجراجویی و کمدی و محصول سال 2021 کشور آمریکا و از تولیدات پلتفرم دیزنی پلاس است. داستان این سریال درمورد دو ابر قهرمان به نام های «واندا ماکسیموف» و «ویژن» است که زندگی شان را به دور حوادث و مثل 2 انسان معمولی می گذرانند اما همه چیز آنطور که به نظر می رسد، نیست.

سریال وانداویژن به کارگردانی مت شیکمن در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال الیزابت اولسن، پل بتانی، کاترین هان، Teyonah Parris، کت دنینگز , شین برنگ به هنرمندی پرداخته‌اند.


38- سریال جاسوسی Spycraft

مستند – سیاسی تاریخی – محصول آمریکا – 2021

سریال جدید جاسوسی در سال 2021 توسط کشور آمریکا در ژانر مستند تاریخی ساخته شده است. دیلان بری در آن حضور دارد. مجموعه های غیر داستانی در مورد ابزار تجارت براساس کتاب هنری آر اشلیزینگر.

سریال جاسوسی در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و سیاسی تاریخی می‌باشد. در این سریال کیت ملتون، دایلان بری، رابرت بیگمن، هامت یوسف , رابرت والاس به هنرمندی پرداخته‌اند.


39- سریال رودخانه بکر Virgin River

کارگردان: Andy Mikita – گیل هاروی
عاشقانه – خانوادگی – محصول آمریکا – 2019

سریال رودخانه بکر به کارگردانی سو تنی در سال 2019 توسط کشور آمریکا در ژانر عاشقانه ساخته شده است.کالین لارنس و بنجامین هالینگوورث در آن حضور دارند. پس از دیدن آگهی برای یک ماما ، یک پرستار بزرگ شهر که به تازگی بیوه شده است، به جنگل های سرخ درخت شمال کالیفرنیا نقل مکان می کند ، جایی که با یک مرد جذاب آشنا می شود.

سریال رودخانه بکر به کارگردانی Andy Mikita در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال کالین لارنس، بِن هولینگزوورث، گریسن مکسول گرنسی، مارتین هندرسون، الکساندرا برکنریج , انت اوتول به هنرمندی پرداخته‌اند.


40- سریال دادگاه توکیو Tokyo Trial

کارگردان: راب وی کینگ – پیتر ورهوف
تاریخی – محصول کانادا – 2016

سریال دادگاه توکیو به کارگردانی راب کینگ و پیتر ورهاف در سال 2016 توسط کشور کانادا در ژانر تاریخی مذهبی ساخته شده است. تیم آهرن و پال فریمن در آن حضور دارند. یک درام تاریخی که در یک دهه تحقیق درباره وقایع اقیانوس آرام در طول و بعد از جنگ جهانی دوم متمرکز است.

سریال دادگاه توکیو به کارگردانی راب وی کینگ در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کانادا و ژاپن و در ژانر تاریخی می‌باشد. در این سریال تیم اهرن، پل فریمن، سرج آزاناویسوس، مارسل هنسما، ویلیام هوپ، جاناتان هاید، مایکل ایرون ساید، عرفان خان، استیون مک هتی , شینی توکاموتو به هنرمندی پرداخته‌اند.


41- سریال داستان هایی از نور Tales by Light

کارگردان: آبراهام جافی
مستند – پژوهشی – محصول استرالیا – 2015

سریال داستانهایی از نور به کارگردانی آبراهام جوف در سال 2015 توسط کشور استرالیا در ژانر مستند ساخته شده است. پشت هر تصویر قدرتمند یک داستان قدرتمند است. این سریال با تلفیق اکتشاف، عکاسی و دنیای طبیعی، زندگی و کار عکاسان استرالیا و سراسر جهان را نشان می دهد.

سریال داستان هایی از نور به کارگردانی آبراهام جافی در سال 2015 ساخته شده است. این سریال محصول کشور استرالیا و در ژانر مستند و پژوهشی می‌باشد. در این سریال آرت وولف، اریک چنگ، استیون دوپون، جاناتان اسکات , جاستین بریم به هنرمندی پرداخته‌اند.


42- سریال بیگانه ساکن زمین Resident Alien

کارگردان: شانون کولی – جنیفر فانگ
علمی تخیلی – محصول آمریکا – 2021

«بیگانه ساکن زمین»، سریال جدید و ویژه دوست‌داران ژانر علمی-تخیلی است. این سریال محصول سال 2021 کشور آمریکاست. این سریال، داستان سفر یک موجود فضایی به زمین را به تصویر می کشد که مجبور به ساکن شدن در شهر کلرادوی آمریکا می شود. او برای ادامه زندگی، هویت یک دکتر را جعل می کند و از این طریق به حل پرونده های جنایی می پردازد تا اینکه دکتر واقعی به قتل می رسد و هویت او در خطر افشا شدن قرار می گیرد.

سریال بیگانه ساکن زمین به کارگردانی شانون کولی در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال آلن تودیک، سارا تامکو، کوری رینولدز، آلیس واترلاند , لوی فیلر به هنرمندی پرداخته‌اند.


43- سریال باش Bosch

اکشن – پلیسی معمایی – محصول آمریکا – 2014

یک کاراگاه قسمت جنایی پلیس لس آنجلس در حالی که در دوران تنبیه ای حکم دادگاه فدرال برای قتل یک قاتل سریالی است برای کمک به پرونده قتل یک پسر بچه 13 ساله فرا خوانده میشود و…

سریال باش در سال 2014 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. .


44- سریال اسلوبورن Sløborn

کارگردان: کریستین آلوارت – آدولفو جی کولمرر
علمی تخیلی – محصول آلمان – 2020

سریال اسلوبورن در سال 2020 توسط کشورهای آلمان و دانمارک در ژانر علمی تخیلی ساخته شده است. یک ویروس کشنده به شهر کوچکی در جزیره ای در دریای شمال برخورد می کند.

سریال اسلوبورن به کارگردانی کریستین آلوارت در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آلمان و دانمارک و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال امیلی کوش، ووتان ویلکه مورینگ، الکساندر شیر، رولاند مولر، لاورا تونکه , انیکا کوهل به هنرمندی پرداخته‌اند.


45- سریال مامور کارتر Agent Carter

کارگردان: جنیفر جتینگر – استیون ویلیامز
اکشن – ماجراجویی – محصول آمریکا – 2015

سریال مامور کارتر به کارگردانی جنیفر گتزینگر و اسکات وینانت و استفان ویلیامز در سال 2015 توسط کشور آمریکا در ژانر اکشن ساخته شده است. هیلی آتول و جیمز دارسی در آن حضور دارند. در سال 1946 ، مقام پگی کارتر به کار در دبیرخانه ی علمی استراتژیک (SSR) سقوط میکند. هوارد استارک به خیانت متهم می شود و پگی را مخفیانه جذب می کند تا با کمک مستخدم خود ، ادوین جارویس از بدنامی نجات یابد.

سریال مامور کارتر به کارگردانی جنیفر جتینگر در سال 2015 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال هایلی اتول، جیمز دارسی، انور جوکای، چاد مایکل موری، وین اورت، رجی آستین , بریجت ریگان به هنرمندی پرداخته‌اند.


46- سریال تعقیب جنایتکار Manhunt

اکشن – پلیسی معمایی – محصول انگلیس – 2019

تعقیب جنایتکار به کارگردانی مارک اوانز در سال 2019 توسط کشور انگلیس در ژانر اکشن ساخته شده است. مارتین کلونز در آن حضور دارد. کالین ساتون، رئیس بازرس، یک قاتل زنجیره ای را ردیابی می کند.

سریال تعقیب جنایتکار در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال مارتین کلانز، سوله ریمی، کلودی بلاکلی، استیون وایت , سلین جونز به هنرمندی پرداخته‌اند.


47- سریال بزرگ ترین اسرار تاریخ History’s Greatest Mysteries

مستند – سیاسی تاریخی – محصول آمریکا – 2020

«بزرگ ترین اسرار تاریخ»، مستندی تاریخی-پژوهشی و محصول سال 2020 کشور آمریکا و از تولیدات شبکه «هیستوری» است. در این مستند، مستندسازان سعی در افشای رمز و رازهای بزرگ و حل نشده تاریخ دارند و در هر قسمت پرده از راز یکی از اسرار تاریخی بر می دارند.

سریال بزرگ ترین اسرار تاریخ در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و سیاسی تاریخی می‌باشد. در این سریال لارنس فیشبرن، گراهام هتریک , دیوید فایفر به هنرمندی پرداخته‌اند.


48- سریال نجات Salvation

کارگردان: استورات گیلارد – کنت فینک
علمی تخیلی – محصول آمریکا – 2018

سریال نجات در سال 2018 توسط کشور آمریکا در ژانر علمی تخیلی ساخته شده است. سانتیاگو کابررا و جنیفر فینیگان در آن حضور دارند. این سریال نامزد جایزه ی بهترین سریال علمی تخیلی آمریکا شده است. یک دانش آموز ام آی تی و یک سوپراستار فناوری کشف حیرت انگیزی را برای یک مقام سطح پنتاگون به ارمغان آورده اند. اینکه یک سیارک تنها شش ماه با برخورد با زمین فاصله دارد.

سریال نجات به کارگردانی استورات گیلارد در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال سانتیاگو کاباررا، جنیفر فینیگن، چارلی رو، جیکیلین بایرز، ایان آنتونی داله، ریچل درانس، اریکا لوترل , شازی راجا به هنرمندی پرداخته‌اند.


49- سریال حادثه کترینگ The Kettering Incident

وحشت – هیجان انگیز – محصول استرالیا – 2016

سریال حادثه کترینگ در سال 2016 توسط کشور استرالیا در ژانر وحشت ساخته شده است. این سریال برنده جایزه جشنواره استرالیا می باشد. دکتر آنا میسی می یابد که به طور غیرقابل توصیفی با ناپدید شدن دو دختر با پانزده سال اختلاف ارتباط دارد.

سریال حادثه کترینگ در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور استرالیا و در ژانر وحشت و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال الیزابت دبیکی، متیو لی نوز، هنری نیکسون، انثنی فلان , دیمون گامو به هنرمندی پرداخته‌اند.


50- سریال قاتلین Those Who Kill

اکشن – هیجان انگیز – محصول آمریکا – 2014

«قاتلین»، مینی سریالی 10 قسمتی در ژانر اکشن-جنایی و درام و محصول سال 2014 کشور آمریکاست. این سریال داستان یک کارآگاه ویژه قتل به اسم «کاترین جنسن» را روایت می کند که به همراه یک روانشناس جنایی به اسم «توماس شفر» در تلاش برای یافتن قاتلان زنجیره ای هستند. در این بین، کاترین به دنبال افشای حقیقت ناپدید شدن برادرش نیز هست.

سریال قاتلین در سال 2014 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال کلویی سونی، جیمز دارسی، جیمز موریسون , بروس دیویسن به هنرمندی پرداخته‌اند.


51- سریال زمان شکن ها Breakers

اکشن – هیجان انگیز – محصول آمریکا – 2019

سریال زمان شکن ها در سال 2020 توسط کشور آمریکا در ژانر اکشن ساخته شده است. آلن توماس در آن حضور دارد. جک یک روز را بارها و بارها زندگی می کند بنابراین از یک درمانگر کمک می گیرد، اما متوجه قتلی می شود و خود را تحت تعقیب گانگسترها و یک روانی می بیند، باید راهی پیدا کند که جلوی قتل را بگیرد یا برای همیشه در زمان گیر کند.

سریال زمان شکن ها در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال آلن توماس، آماندا جوی اریکسون، کلی ای جونز , گرنت دیویس به هنرمندی پرداخته‌اند.


52- سریال دوازده The Twelve

کارگردان: سان نویینز – برت ون دایل
اکشن – هیجان انگیز – محصول بلژیک – 2020

سریال جدید دوازده در سال 2020 توسط کشور بلژیک در ژانر اکشن ساخته شده است. این سریال برنده جایزه جشنواره ی کن برای بهترین سریال شده است. دوازده نفر از افراد عادی برای یک پرونده قتل به عنوان هیئت منصفه فرا خوانده می شوند.

سریال دوازده به کارگردانی سان نویینز در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور بلژیک و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال لوک دی رول، مایک نویل، تام ورمیر، پیتر گوریسن , زوزو بن چیخا به هنرمندی پرداخته‌اند.


53- سریال  1983

کارگردان: کاسیا آدامیک – اولگا چاژداس
اکشن – هیجان انگیز – محصول لهستان – 2018

سریال 1983 به کارگردانی کاسیا آدامیک و اولگا چاجداس در سال 2018 توسط کشور لهستان در ژانر اکشن ساخته شده است. این سریال نامزد جایزه جشنواره فیلم لهستان شده است. دهه ها پس از حمله تروریستی 1983، یک دانشجوی حقوق و یک پلیس توطئه ای را کشف می کنند.

سریال 1983 به کارگردانی کاسیا آدامیک در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور لهستان و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال رابرت وینسکویچ، ماچی موسیاو، میهالینا اولشانسکا، آندژی خیرا، زوفیا ویچلاچ، دیوید اریگو جونیور , اگنیسکا زولئوسکا به هنرمندی پرداخته‌اند.


54 – سریال از غروب تا طلوع From Dusk Till Dawn

کارگردان: رابرت رودریگز – جو منندر
اکشن – پلیسی معمایی – محصول آمریکا – 2014

«از غروب تا طلوع»، سریالی در ژانر اکشن-جنایی و وحشت و محصول سال 2014 کشور آمریکاست. داستان این سریال که برگرفته از فیلمی با همین نام است حول محور 2 زندگی دو برادر «سث و ریچی» می گردد که در آخرین سرقتشان از یک بانک، افراد زیادی کشته و برخی نیز گروگان گرفته می شوند. حال، از طرف «اف بی آی»، دو نفر مأمور دستگیری آن دو برادر می شوند. تعقیب و گریز خلافکاران و مأموران آن ها به جایی در مکزیک می کشاند که محل زندگی خون آشامان است.

سریال از غروب تا طلوع به کارگردانی رابرت رودریگز در سال 2014 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال دی جی کانترونا، زین هولتز، ایزا گونزالس، جس گراسیا , مدیسون دیونپورت به هنرمندی پرداخته‌اند.


این نوشته‌ها را هم دوست خواهید داشت:

60 سریال محبوب تاریخ که بیشترین نمره IMDB را دارند

افرادی که سریال می‌بینند معمولا به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند : آنهایی که همزمان چند سریال را دنبال می کنند و آنهایی که تا یک سریال را به پایان نرساندند سریال دیگری را شروع نمی کنند. کسانی که اهل سریال باشند به خوبی می‌دانند که اعتیاد شدیدی…

بهترین فیلم های کری گرانت به سالگرد زادروز او

آرچیبالد الک لیچ  (زادهٔ ۱۸ ژانویهٔ ۱۹۰۴ – درگذشتهٔ ۲۹ نوامبر ۱۹۸۶) بازیگر مشهور هالییود بود. انستیتوی فیلم آمریکا در سال ۱۹۹۹ او را در در رده دوم برترین هنرپیشگان مرد تاریخ سینما قرار داد.او در پی بازی در فیلم‌هایی چون داستان…

بهترین سریال های ترکی ،معرفی و خلاصه داستان 41 سریال

سریال های ترکی در ایران محبوبیت زیادی دارند. شاید دسته‌ای از عاشقان سریال فقط سریال‌های انگلیسی‌زبان یا اروپایی را دوست داشته باشند، اما باید قبول کنیم که شمار قابل توجهی از شهروندان ایرانی هم از سریال‌های ترکی خوششان می‌آید.در واقع…

بهترین فیلم های تاریخ سینما – معرفی و خلاصه 40 عنوان برتر – قسمت سوم

قسمت اول و دوم بهترین فیلم های تاریخ سینما، خیلی وقت پیش در «یک پزشک» منتشر شده بود. در مجموع 200 فیلم برتر برای شما انتخاب شده که با انتشار قسمت سوم، شمار فیلم‌های پیشنهادی و معرفی شده، به 120 خواهد رسید. مشاهده قسمت اول نوشته بهترین فیلم…

بهترین فیلم های منتشر شده در سال 2014 که باید دیده شوند

باید اعتراف کنیم در سال 2014 سالن های سینمایی در سراسر جهان شاهدِ به روی پرده رفتن اثرهای خوبی از کارگردان های به نامی بوده اند که شاید تعداد کمی ( شایدم هیچکدام ) از آنها ماندگار شوند ولی به جرات می توان گفت ارزش دیده شدن را دارند. اسم های…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.