12 سریال محبوب و پرطرفداری که ایرانی‌ها زیاد در موردشان گوگل می‌کنند و فکر می‌کنند ارزش دیدن دارند

0

گاهی تصور می‌کنیم که همه مردم در جامعه علایق سینمایی و سریالی خودمان را دارند. اما شمار قابل توجهی از مردم، بیننده حرفه‌ای و اهل تحقیق سینما و تلویزیون نیستند و به صورت تصادفی و یا با پیشنهادهای دوستان و همکاران خود خود را سرگرم می‌کنند. شما ممکن است به نمره Imdb و نقدهای مجلات و سایت‌های مرجع خیلی توجه کنید، اما نباید انتظار داشته باشیم که معیار همه بار یانتخاب فیلم و سریال جدید مثل شما باشد.

با نگاهی مختصر به پیشنهادات هنگام جستجو در موتور جستجوی گوگل و نیز اطلاعات google trends متوجه شدم که در ماه‌های سریال‌هایی که در زیر فهرست می‌کنم، بیشتر مورد توجه بوده‌اند و مردم برای پیگیری آنها، دانلود و دیدنشان بیشتر جستجو کرده‌اند.

بعضی از این سریال‌ها ایرانی و شماری هم کره‌ای، ژاپنی و ترکی بوده‌اند. برخی از این سریال‌های محبوب در سرویس پخش جاری یا vodهای ایرانی قابل دسترسی هستند، برخی از آنها حتی از تلویزیون پخش شده‌اند و از طریق تله وبیون می‌شود دیدشان و برخی هم ترجیح می‌دهند که شماری از آنها را دانلود کنند و با زیرنویس ببینند.

1- سریال Korotkoe slovo net

سریال Korotkoe slovo net

داستان سریال درباره پسر و دختری از دو دنیای متفاوت هست. نام دختر تاتا هست که خانواده ای ثروتمند دارد و همیشه در رفاه زندگی کرده اما پسر که نامش زکاست خانواده ای ندارد و در یتیم خانه بزرگ شده و یک دزد است. این سریال یک داستان کارآگاهی یا چیزی شبیه به آن نیست در واقع داستان عشق است. تاتا و زکا انسان های خوشبختی هستند که با وجود تفاوت طبقه اجتماعی درگیر عشقی رویایی میشوند اما طولی نمی کشد که با ورود پلیس به داستان درگیر چالش هایی میشوند که عشق آنها را محک خواهد زد و…


2- سریال قورباغه

سریال قورباغه

قورباغه مجموعهٔ نمایشی با ژانر جنایی و معمایی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ است. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است. قسمت اول این مجموعه در تاریخ ۳ دی ۱۳۹۹ منتشر شد. اپیزود ابتدایی سریال با برداشتی آزاد از La haine (از اینجا به بعد: نفرت) آغاز می‌شود. فیلمی فرانسوی که در دهه‌ی 90 ساخته شد و مدت زمان کوتاهی نیز در ایران تبدیل به ترند محبوبی میان جوانان شده بود. تشابهات ساختاری که میان فیلم نفرت و پایلوت سریال قورباغه وجود دارد بیشمار است

در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام‌های رامین (صابر ابر)، فرید (اشکان حسن پور) و جواد (شهروز دل افکار) بعد از ربودن اسلحهٔ یک مأمور زخمی، دست به سرقت از نوری (نوید محمدزاده)، همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده‌است می‌زنند…

ستارگان:نوید محمدزاده – صابر ابر – سحر دولتشاهی- فرشته حسینی

صنعت تلویزیون در برهه‌های مختلفی در ضدیت با سینما و در برهه‌های مختلفی در نجات آن شتافته‌است. حالا هم در زمانه‌ای که سینمای ایران ورشکسته و انحصاری شده است؛ سریال قورباغه شاید کورسوی امیدی باشد برای مخاطبین دوست‌دار سینما و تلویزیون تا شاید بتوانند از پاره‌ی ایرانیزه‌ شده‌ و تلفیقیِ آثار جهانی لذت ببرند. هر اثر نیازمند کامل بودن در خودش است و برای لذت بردن از آن (در اغلب اوقات) نباید نیازی به سنجاق شدن به چیزهای دیگری داشته باشد. هومن سیدی با ساخته‌های قبلی خودش مثل خشم و هیاهو، مغزهای کوچک زنگ‌زده و … به خوبی نشان داد که بازیِ الهام گرفتن و نه تقلید کردن، ارجاع دادن و نه دزدی کردن را خوب بلد است. برخلاف غنی‌زاده و مسخره بازش نشان داده که می‌تواند از بومی سازی روایت‌های غربی ایده گرفت و در حد و اندازه‌ی خودشان که نه، اما در حد قابل قبولی ظاهر شد. با این‌حال اما این استاندارد کیفی این کار حد و مرز مشخصی دارد که اشکالات و ایرادهایش از چشمان مخاطبین حرفه‌ای سینما پنهان نخواهد ماند. سریال قورباغه آخرین ساخته‌ی هومن سیدی برخلاف گذشته با رو بازی کردن و لو دادن منبع الهامش برای اپیزود پایلوت قدمی فراتر از کارهای قبلی خودش می‌گذارد.


3- سریال خانه امن

سریال خانه امن
سریال خانه امن

ژانر: معمایی – پلیسی

کارگردان: احمد معظمی

بازیگران: حمیدرضا پگاه  – امین زندگانی  – حسین سحرخیز  -آرش آصفی  – سیما تیرانداز  – پرویز فلاحی پور  – شهره سلطانی  – حمیدرضا عطایی  – زهره نعیمی – سپیده خداوردی

خانهٔ امن مجموعه‌ای تلویزیونی در ژانر جنایی-سیاسی و امنیتی، به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی حسین تراب‌ نژاد است.

این مجموعه نخستین بار در آبان ۱۳۹۹ از شبکهٔ یک سیما پخش شد. پس از مجموعه‌های سارق روح و ترور خاموش ، خانهٔ امن سومین و آخرین مجموعه از سه‌گانهٔ معمایی-پلیسی-سیاسی ابوالفضل صفری و احمد معظمی است که با محوریت پرونده‌های امنیتی که مسائل مختلف سال‌های اخیر ایران از جمله اهداف تشکیل داعش و فعالیت‌های تروریستی آن‌ها در خاک ایران را در برمی‌گیرد، ساخته شده‌است.

این مجموعه داستان دو مامور امنیتی به نام‌های کمال (حمیدرضا پگاه) و افشین (امین زندگانی) را روایت می‌کند که یکی مسئول تیم ضد تروریستی و دیگری مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پولشویی است. کمال طبق اخبار واصله مطلع می‌شود قرار است تیم‌های تروریستی داعش عملیات‌هایی را در ایران به راه بیندازند. کمال و تیمش با اطلاعاتِ دریافتی از خارج از کشور به ردزنی یکی از نیروهای داعش میپردازند شد تا از طریق او بتوانند رابطش در تهران را شناسایی کنند. رفته رفته طی این ماجرا دو پروندهٔ پیچیدهٔ تروریستی و اقتصادی به هم گره می‌خورد و در قسمت آخر امین زندگانی ( افشین) برای ماموریت به تل آویو می رود و فصل اول تمام می شود.


4- سریال شرم

سریال شرم

ژانر: اجتماعی- خانوادگی – ملودرام

نویسنده: سعید فرهادی

کارگردان: احمد کاوری

بازیگران: فاطمه گودرزی  – ابوالفضل پورعرب  – سیروس گرجستانی – نیما نادری  – الهام طهموری  – میلاد میرزایی  -فریبا متخصص  – نسیم ادبی – سید مهرداد ضیایی – آشا محرابی – اردلان شجاع کاوه – سیاوش طهمورث  -رهام حیدرعلی

شرم سریالی ایرانی در ژانر اجتماعی به کارگردانی احمد کاوری است. این اثر آخرین بازی سیروس گرجستانی در تلویزیون می باشد , روایتگر زندگی چند خانواده است که هر کدام از شخصیت‌های آن گرفتاری‌های خاص خود را دارند که در نهایت همه آن‌ها با یک نخ تسبیحی به هم وصل می‌شوند.


5- سریال سیب ممنوعه

سریال سیب ممنوعه

سیب ممنوعه، سریال محبوب و درام شبکه فاکس ترکیه است که از سال ۲۰۱۸ ، همواره مورد توجه طرفدارنش بوده و تاکنون با داستان جذاب خود توانسته ببنندگانش را حفظ کند.

موضوع این سریال، داستان زندگی خانواده‌ای ثروتمند از اهالی استانبول است. پدری موفق به اسم (هالیت) که در کنار دختر و پسر جوان و همسرش (اندر)، زندگی می‌کند. در قسمت‌های اول متوجه نیت شوم همسرش اندر برای رهایی از ازدواجش با هالیت می‌شویم، اندر که با دختری زیبا و پر انرژی به نام ییلدیز آشنا شده؛ نقشه‌هایی می‌کشد و با دادن پیشنهادی هوس انگیز ییلدیز را وارد زندگی همسرش می‌کند و سعی می‌کند برای جدایی خودش راه‌ها را هموار کند.

ییلدیز که دختری جوان و خسته از سختی‌های زندگی است راه نجات را در داشتن همسری ثروتمند می‌بیند و این آغاز ماجراهای سیب ممنوعه است.

این سریال گروه طراحی لباس و دکوراسیون بسیار حرفه‌ای دارد و جذابیت‌هایی ایجاد می‌کند که در کنار اتفاقات هر قسمت، اشتیاق بیننده را برای دیدن قسمت‌های بعدی دوچندان می‌کند، همچنین این سریال اسپانسرهای فراوان و قدرتمندی دارد که بر جذابیت داستان می‌افزاید.


6- سریال آقازاده

سریال آقازاده

« آقازده » درباره آقازاده ای فاسد به نام نیما ( با بازی امیر آقایی ) است.  فردی که تابلوهای هنری خرید و فروش می کند و کوچکترین فرصتی برای کسب مال نامشروع را از دست نمی دهد. او به واسطه رابطه با افراد مهم نظام ثروت قابل توجهی به جیب زده است.. در طرف دیگر قضیه آقازاده ای دیگر به نام حامد ( با بازی سینا مهراد ) حضور دارد که ماموز امنیتی است و در نقطه مقابل نیما قرار دارد. حامد قصد دارد هرطور شده به فعالیت های غیرقانونی نیما خاتمه دهد اما موانع بسیارند..

مشکل اصلی آقازاده این است که نه درد را تصویرگری می‌کند و نه دردمند را می‌سازد. به همین خاطر بعد از چند قسمت تحمل سریال سخت می‌شود؛ مشکلی که زاییده‌ی یک نگاه خشک و غیرواقعی است. نگاهی که اجتماع پیرامونش را نمی‌شناسد و نمی‌سازد و بیش از آنکه درامی باشد که حرف‌هایش مخاطب را به فکر و در ادامه عمل برای اصلاح جامعه خویش وادارد، آن‌قدر از محیط زیستی بیننده‌اش به دور است که خیلی راحت می‌توان گفت رخدادهای سریال در قلمروی ذهنی حامد عنقا و تیم نویسندگی رقم می‌خورند نه ایران امروز ما. مشکل اساسی اینجاست که فرقی بین اینکه با چه دیدی به مجموعه‌ی آقازاده نگاه کنیم نیست؛ بلکه شخصیت‌های آن به قدری تیپیکال، ناملموس و متناقض‌نما هستند که به هیچ‌وجه توان پاسخگویی به سؤالات جدی و سنجیده شدن بر اساس معیارهای موجود را ندارند. حتی اگر این قصه را بر اساس دنیای سوبژکتیو فیلم‌ساز بررسی کنیم، بازهم خط رفتاری و جزئیات شخصیت‌پردازی افراد آن‌قدر سطحی و ناکارآمد است که کاسه‌ی صبر مخاطب لبریز می‌شود.

سریال با آزاد شدن یک دختر از زندان و چند دقیقه بعد، پرس شدنش در یک ماشین گران قیمت خیلی جلوه‌فروشانه آغاز می‌شود. پس از یک یا دو قسمت با درهم شکستن خطوط زمانی می‌فهمیم شخصیت زن اصلی داستان دو اسم دارد، یکی راضیه برای دنیای فقرا و هیأتی‌ها و یکی مانلی برای آدم بدهای قصه. در یک فیلم‌نامه‌ی خوب در بستر حوادث و اتفاقات، شخصیت‌ها تصمیم می‌گیرند، عمل می‌کنند و بر اساس همین دریافت‌های ذهنی و رفتارهای عینی که دارند برای مخاطب شکل می‌گیرند. اما شخصیت‌های آقازاده تقریبا بری از قوه‌ی تعقل هستند و آن‌قدر ربات‌گونه عمل می‌کنند که مخاطب آن‌ها را نمی‌شناسد و نمی‌فهمد. به‌عنوان نمونه ما تا به این‌جا -قسمت ششم- نمی‌فهمیم مانلی چرا آن‌قدر شیفته‌ی نیما می‌شود و این دختر دلباخته و مغلوب، چگونه طی چند برخورد فریفته‌ی حامد می‌شود؟ دلیلش این است که تیم نویسندگی کار اساسا پروسه‌ی دگردیسی آدمی را نمی‌شناسند و آن را با تصمیمات دوران بلوغ و ناشی از احساسات رقیق بحبوحه‌ی سال‌های نخست جوانی اشتباه گرفته‌اند.


7- سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان

ژانر: درام اجتماعی و عاشقانه

نویسنده: حامد افضلی- امین محمودی

کارگردان: حسین سهیلی زاده

بازیگران: باران کوثری- دآرمان درویش – پانته‌آ بهرام – رویا نونهالی -فرزاد فرزین – محمدرضا غفاری – الهام کردا -رضا بهبودی – عرفان ناصری

توزیع‌کننده: فیلیمو

ملکه گدایان مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود.

بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است.تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت.

موسیقی تیتراژ این سریال توسط روزبه بمانی خوانده شده‌است. کورش باقری از نوازندگان اصلی این سریال میباشد.محمدرضا غفاری نیز ضمن بازی در این سریال چند قطعه آهنگ برای این سریال خوانده.

البرز شیمیدان ساکن آلمان است . پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته ‌است. البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد ….

همه چیز با الگوی یک درام عاشقانه شروع می‌شود و پیش می‌رود و ناگهان وقوع حادثه، شرایط را تغییر می‌دهد و معمایی بزرگ را برای شخصیت اصلی و مخاطب مطرح می‌کند: آیا قهرمان قصه (حداقل بنا به آنچه که فعلا و در قسمت اول دیده‌ایم)، عقلش را از دست داده و یک راوی غیرقابل اعتماد است؟ آیا عنصری فانتزی در میان است و واقعا زندگی یک نفر تغییر کرده؟ یا اینکه پای نقشه و توطئه در میان است و ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست؟

تا زمانی که سریال بتواند مخاطبش را کنجکاو این معما نگه دارد و به شکلی منطقی تلاش شخصیت اصلی و بیننده برای یافتن جواب را همراه با ایجاد گره‌های تازه پیش ببرد، ملکه گدایان به هدف خودش رسیده و در مقام یک اثر سرگرم‌کننده موفق قرار می‌گیرد؛ به ویژه که تلاش برای طرح معما و خلق موقعیتی پیش‌بینی‌نشده، جنبه‌ای خیالی و اصطلاحا فیکشنال به سریال داده که معمولا با ژانر غالب آثار سینمایی و تلویزیونی ایرانی که همان ملودرام با مایه‌های اجتماعی است، سازگاری ندارد.

اما نباید فراموش کرد که ذاتا با یک اثر عامه‌پسند سروکار داریم که از قضا مخاطب نه چندان پیگیر و حرفه‌ای را نیز هدف قرار داده. از این رو قصه به شکلی روان و سرراست روایت می‌شود و در اجرا نیز استفاده از کلیشه‌ها جنبه‌ای کاربردی پیدا می‌کند. البته با توجه روایت متکی بر معمای سریال، بزرگترین خطر ایجاد تناقض در جنبه‌های مختلف قصه و ارائه اطلاعات و کلک زدن به بیننده برای رد گم کردن است که در صورت وقوع به ضرر کار تمام خواهد شد.


8- سریال باخانمان

سریال باخانمان

ژانر: طنز، خانوادگی، اجتماعی

نویسنده: امیر برادران

کارگردان: برزو نیک نژاد

بازیگران: حسن پورشیرازی -شهره لرستانی -حسام محمودی -آتیلا پسیانی -افسانه بایگان -سعید امیرسلیمانی -شهرام شکیبا -خسرو احمدی -امید روحانی – مارال فرجاد – امیر کاظمی

با خانمان یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۹۹ به کارگردانی برزو نیک نژاد، به نویسندگی امیر برادران و به تهیه کنندگی زینب تقوایی می‌باشد. اولین قسمت از این مجموعه روز چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ از شبکه سه سیما و آخرین قسمت آن روز شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ پخش شد.

این مجموعه، داستان یک استاد دانشگاه به نام مسعود (حسام محمودی) را روایت می‌کند که مدت‌ها است قصد ازدواج با دختر عموی خود، سمانه (مارال فرجاد) را دارد؛ اما اختلافات خانوادگی و مخالفت مادر سمانه (افسانه بایگان)، مانع این وصلت شده‌است. در این بین افشای رازی دربارهٔ گذشته خانوادگی مسعود، زندگی او را با تحولاتی رو به رو می‌کند.


9- سریال آقای ملکه

سریال آقای ملکه

نام‌های دیگر: ملکه چئورین

ژانر: تاریخی، رمانتیک کمدی

اقتباس از : شاهزاده خانم برو اثر Xian Chen

کارگردان: یون سونگ شیک

بازیگران: شین هه سان – Kim Jung-hyun

کشور سازنده: کره جنوبی

آقای ملکه (ملکه چئورین) Mr. Queen یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی یون سونگ شیک ساخت کشور کره جنوبی است که در سال ۲۰۲۰ در شبکه tvN به روی آنتن رفت. ستارگان این سریال شین هه سان و کیم جونگ هیون نقش بیست و پنجمین ملکه و شاه سلسله چوسان را ایفا می‌کنند. این سریال که برگرفته از سریال چینی شاهزاده خانم برو می‌باشد، داستان مردی به نام بونگ هوان از زمان حال است که در بدن ملکه چئورین دوره چوسان به دام افتاده‌است.

در زمان حال، جانگ بونگ هوان (چویی جین هیوک) سرآشپز کاخ آبی (کاخ ریاست جمهوری کشور کرهٔ جنوبی) است. او که روح آزادمنشی دارد یک روز خودش را در بدن ملکه چئورین (شین هه‌سان) در دورهٔ چوسان می‌یابد. شاه چئولجونگ، حاکم وقت، فردی آرام و خونسرد است و فقط نام پادشاه را یدک می‌کشد. ملکه سون-وون (به جونگ اوک)، همسر پادشاه فقید سانجو، قدرت اصلی را در اختیار دارد و پادشاه چئولجونگ را دست نشاندهٔ خود کرده‌است. برادر کوچک‌تر و جاه‌طلب ملکه، کیم جوا گون (کیم تائه وو) نیز تشنهٔ قدرت است. ملکه چئورین سریع متوجه می‌شود که پادشاه چئولجونگ آنطور که به نظر می‌رسد نیست و چهره‌ای مرموز و مشکوک نیز دارد. این سریال نام‌های دیگری به نام ملکهٔ بی‌احساس و ملکهٔ آهنی دارد.


10- سریال زیبایی حقیقی

سریال زیبایی حقیقی

ژانر: کمدی رمانتیک

نویسنده: لی سی ایون

کارگردان: Kim Sang-hyeop

بازیگران: مون گایونگ -چا اون وو -هوانگ این-یوپ – پارک یونا

کشور سازنده: کره جنوبی

زیبایی حقیقی (به کره‌ای: 여신강림) نام سریال تلویزیونی ۲۰۲۰ کره جنوبی با بازیگری مون گا یونگ، چا ایون وو، هوانگ این-یئوپ، و پارک یونا است.این سریال براساس وبتونی به همین نام به قلم یائونگی می‌باشد.

ایم جو کیونگ (مون گا یونگ) یک دختر دبیرستانی 18 ساله است که بدلیل زشت بودنش مورد تبعیض خانواده و آزار و اذیت همکلاسی‌ها خود قرار گرفته است. او به کمک فیلم‌های آموزشی در اینترنت شروع به یادگیری نحوه استفاده از لوازم آرایشی می‌کند. او قبل از انتقال به مدرسه جدید در این کار به مهارت بالایی می‌رسد و بین همکلاسی‌های خود به عنوان یکی از زیباترین دختران کلاس شناخته می شود.

جو کیونگ با وجود محبوبیت زیادش، هنوز خودش را زشت می‌داند و بزرگترین ترس او این است که همکلاسی‌هایش چهره بدون آرایش او را ببینند. که به صورت اتفاقی لی سو هو (چا ایون وو) چهره بدون آرایش او را می‌بیند اما او را نمی‌شناسد.

سوهو دانش آموز جذابیست که بین دختران مدرسه بسیار محبوب است، اما او از اینکه مرکز توجه باشد متنفر است. او رازی دارد (حادثه ای ناگواری که در گذشته رخ داده است) که او را بسیار عذاب می‌دهد. دوست سابق او هان سئو جون (هوانگ این-یئوپ) به دلیل این حادثه دوستی خود را با سوهو قطع کرده و با او دشمن شده است. تا اینکه …


11- سریال نوش جان!

سریال نوش جان

ژانر: درام

نویسنده: یوشیکو موریشتا

کارگردان: تاکافومی کیمورا

بازیگران: آن واتانابه -ماساهیرو هیگاشیده – نائومی زایزن

نوش جان! یک مجموعهٔ تلویزیونی درام ژاپنی است که نخستین بار از ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۳ تا ۲۹ مارس ۲۰۱۴ پخش شد. این سریال نوشتهٔ یوشیکو موریشیتا است که پیشتر نویسندگی چنین سریالهایی مانند جین را برعهده داشته‌است.

نوش جان داستان زنی به نام میکو اونو (با بازی آن واتانابه) را روایت می‌کند که در دوره تایشو و دوره شووا زندگی می‌کند و می‌کوشد در آشپزی ژاپنی به مهارت برسد.

سریال نوش جان ماجرایی را که در حدود ۱۰۰ سال پیش و زمانی که مدرنیزاسیون در ژاپن شکوفا می‌شده است، را روایت می‌کند. این سریال داستان زندگی «میکو» زنی که در دوران «Taisho» و» Shōwa «زندگی می‌کند را بازگو می‌کند. او تلاش دارد در میان زنان ژاپنی بدرخشد و به یک الگوی موفق تبدیل شود.

«میکو اونو» با بازی «آن واتانابه» در خانواده‌ای بزرگ می‌شود که پدر و مادر او عهده دار مدیریت یک رستوران در توکیو هستند. خانواده میکو، در این رستوران به پختن غذا‌هایی به سبک غربی‌ها مشغول بوده و میکو اونو نیز از کودکی در کنار خانواده اش در رستوران حضور داشته و آشپزی را نیز به خوبی به سبک غربی‌ها فرا گرفته است.

میکو اونو همزمان به تحصیل خود در دانشگاه نیز مشغول بوده و با یکی از همکلاسی‌های خود که در خانه او زندگی می‌کند، بعد از مدتی با هم ازدواج می‌کند. سپس میکو با همسرش به اوزاکا نقل مکان می‌کنند. او با علاقه‌ای که به آشپزی دارد، آن را ادامه می‌دهد؛ اما پس از مدتی جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود.

پس از آغاز جنگ جهانی میکو اونو با مشکلات زیادی روبرو می‌شود چرا که او به عنوان مادر و همسر در اوزاکا زندگی می‌کند. مخاطبان این سریال طی پخش نوش جان شاهد اتفاقات غافلگیر کننده هستند و حدس زدن این که در آینده چه بر سر میکو اونو می‌آید، برخی اوقات کمی سخت خواهد شد. البته سریال نوش جان با پایان جذابی همراه خواهد بود.

سریال «نوش جان» به مدیریت دوبلاژ رزیتا یاراحمدی دوبله شده است و همچنین گویندگانی همچون «غلامرضا مهرزادیان»، «افشین زی نوری «منوچهر زنده دل»، «امیر محمدصمصامی»، «حسین بیگی»، «فاطمه نیرومند»، «شراره حضرتی»، «معصومه آقاجانی»، «مهسا عرفانی» و … در واحد دوبلاژ سازمان صداوسیما به دوبله این سریال پرداخته اند.

در این سریال بازیگرانی همچون آن واتانابه، ماساهیرو هیگاشیده، میابی ماتسورا، دایگو نیشیهاتا، تایسوکه نیشیکادو، کازوکو یوشیوکی، نائومی زایزن، تازیو هارادا، کای اینوواکی، ماسااومی کونودو، یوشیکو میازاکی، میدوریکو کیمورا، میتسوکی تاکاهاتا، یورا آراتا نوریکو (جوانی)، تاکاشی یاماناکا، تسویوشی مورو، تاکویا ایشیدا، ماساتو وادا و هانا تویوشیما به ایفای نقش می‌پردازند.


12- سریال روزهای ابدی

سریال روزهای ابدی

نویسنده: جواد شمقدری

کارگردان: جواد شمقدری

بازیگران: امین اسکندریان- احمد نجفی -حمید گودرزی – علیرام نورایی  -صالح میرزاآقایی  – جلیل فرجاد

روزهای ابدی یک مجموعهٔ تلویزیونی است به کارگردانی جواد شمقدری که در ۱۳۹۹ از شبکهٔ ۱ سیما در۴۳ قسمت پخش می‌شود. اولین قسمت این سریال چهارشنبه ۸ دی ماه سال۱۳۹۹ و همچنین آخرین قسمت این مجموعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ از آنتن شبکه یک سیما پخش شد.

این مجموعه تاریخی با اتفاقات اواخر دی‌ماه ۱۳۵۷ شروع می‌شود و در نقطه ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۵۸ به پایان می‌رسد. این مجموعه درباره تسخیر سفارت آمریکا و روایتی از به ایران آمدن کیت میلت در سال ١٣۵٧ و وقایع بعد از انقلاب ۱۳۵۷ ایران است. در این مجموعه به فعالیت‌های مصطفی چمران و علی اصغر وصالی نیز توجه شده و از چهره‌های شاخص آن زمان به ابراهیم یزدی (وزیر امور خارجه وقت) نیز توجه دارد. همچنین درباره جریان های مجاهدین خلق و سایر گروه ها و درگیری هایشان اشاره شده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…

اگر قرار بود ابرقهرمان‌ها، لباس‌های قرن نوزدهمی می‌پوشیدند

ما عادت کرده‌ایم ابرقهرمان‌ها را در لباس‌های امروز ببینیم و فیلم‌های زیادی هم که بر مبنای کامیک‌بوک‌ها ساخته شده، این تصور را در ذهن ما تشدید کرده‌اند.اما اگر قرار بود همین ابرقهرمان‌ها لباس‌های قرن نوزذهمی می‌پوشیدند، چه می‌شد؟…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5