بهترین سریال های انگلیسی جدید – 31 سریال سرگرم‌کننده و باکیفیت

0

سریال‌های انگلیسی معمولا باکیفیت هستند و درصد بیشتری از آنها نسبت به سریال‌های آمریکایی دیدنی از آب درمی‌آیند. معمولا آنها حاوی ظرایف و نکات زیادی هستند. فقط حیف که برای آمدن فصل‌های جدید برخی از سریال‌های انگلیسی باید بسیار به انتظار نشست.

1- سریال ساعت شیطانی
The Devil’s Hour

زنی هر شب سر ساعت 3 و 33 دقیقه از خواب بیدار می شود، یعنی درست بین ساعت سه و چهار که به ساعت شیطانی معروف است.

سریال ساعت شیطانی به کارگردانی جانی آلن و ایزابل سیب در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر هیجان انگیز و رازآلود می‌باشد. در این سریال جسیکا رین، پیتر کاپالدی، فیل دانستر، بنجامین چیورز، نیکش پاتل، الکس فرنس و میرا سیال به هنرمندی پرداخته‌اند.

2- سریال نفوذی
Inside Man

سرنوشت یک زندانی محبوس در بند اعدامی ها در آمریکا به طرز غیرمنتظره ای با زنی گره می خورد که یک کشیش انگلیسی او را در سرداب زندانی کرده است.

سریال نفوذی به کارگردانی پل مک گوگان در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال دیوید تننت، استنلی توچی، دالی ولز، لیندسی مارشال و دیلن بیکر به هنرمندی پرداخته‌اند.

3- سریال پرونده ایپکرس
The Ipcress File

جنگ سرد بر تمامی جهان سایه انداخته و از کنترل خارج شده است. هری پامر که در گذشته قاچاقچی بوده، با اکراه تبدیل به جاسوسی می شود که به ماموریت مخفی خطرناکی می رود و باید با بهره گیری از روابطی که دارد یک دانشمند هسته ای گمشده بریتانیایی را پیدا کند.

سریال پرونده ایپکرس به کارگردانی جیمز واتکینز در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال جو کول، لوسی بوینتون، تام هالندر، اشلی توماس و پل هیگینز به هنرمندی پرداخته‌اند.

4- سریال پالس
Pulse

یک بمب پالسی الکترومغناطیسی باعث می شود سیستم امنیتی یک ساختمان از کار بیفتد و سیگنال های بیوالکترونیکی در ذهن افراد مختل شود. یک گروه طراح بازی های ویدئویی در این ساختمان گیر می افتند و هر طبقه تبدیل به یک میدان جنگ جنون آمیز می شود. تنها راه نجات، به کار گیری توانایی های جمعی و پیشروی طبقه به طبقه از میان بلوا، جنون و قتل است.

سریال پالس به کارگردانی سامون د ییگر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و آفریقای جنوبی و در ژانر وحشت و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال تارین وینگارد، تاپلو موکونا، کارل نل و ارل وان به هنرمندی پرداخته‌اند.

5- سریال نور
Y Golau

«نور»، محصول ای بی سی استودیوز است. شارون رابرتز هنوز نتوانسته با اندوه قتل دخترش اِلا کنار بیاید. کَت روزنامه نگاری است که از کودکی با الا بزرگ شد و هیچ وقت از فکر اتفاقی که برای او افتاد بیرون نیامده است. حالا جو قاتل الا عفو مشروط خورده و شارون و کت مجبور می شوند با این گذشته تلخ رو به رو شوند.

سریال نور به کارگردانی کریس فارستر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال ایوان رئون، جانانا اسکنلان، الکساندرا روچ، آنس الوی و دیلن جونز به هنرمندی پرداخته‌اند.

6- سریال آنه
Anne

آنه ویلیامز زنی است که در جریان مسابقات جام حذفی میان لیورپول و ناتینگهام فارست در سال 1989، پسر پانزده ساله اش را از دست داد. او در کنار دیگر والدینی که فرزندان خود را در این مسابقه از دست دادند، به دنبال حقیقت این تراژدی می گردد و نتیجه تحقیقات را قبول ندارد. آنه به تنهایی و با روحیه ای خستگی ناپذیر به دنبال اجرای عدالت است.

سریال آنه به کارگردانی بروس گودیسون در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال ماکسین پییک، بابی شوفیلد، راب جارویس، استیون والترز و کلر کلبریث به هنرمندی پرداخته‌اند.

7- سریال جنگ غیرعلنی
The Undeclared War

در سال 2024 تیمی از چند آنالیست در سازمان اطلاعاتی دولت بریتانیا، مخفیانه تلاش می کنند تا جلوی حمله سایبری خارجی را به سیستم انتخاباتی کشور بگیرند.

سریال جنگ غیرعلنی به کارگردانی پیتر کاسمینسکی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال سایمون پگ، میسی ریچاردسون سلرز، ادوارد هولکروفت، ادرین لستر، هانا خالیق براون، تام مک کی و جاس پورتر به هنرمندی پرداخته‌اند.

8- سریال مرد شنی
The Sandman

«مرد شنی»، محصول نتفلیکس و دی سی اینترتینمنت است. جادوگری که قصد دارد مرگ را به دام بیندازد و زندگی جاودانه را برای خود تضمین کند، درعوض برادر کوچکترش به نام دریم را گرفتار می کند. او که نگران امنیت برادرش است، دهه ها او را در یک بطری شیشه ای زندانی می کند. دریم که نام دیگرش مورفئوس است، پس از فرار به دنبال ابزارهای قدرت خود می رود.

سریال مرد شنی به کارگردانی جیمی اولدز و آندرس بایز و لوئیز هوپر و میرزی الماس در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال تام استاریج، بوید هالبروک، جینا کلمن، گوئندولین کریستی، میسون الکساندر پارک، کربی هوول باپتست، پتن اسوالت، دیوید تیولیس، چارلز دنس، جولی ریچاردسون، استیون فرای و نیام والش به هنرمندی پرداخته‌اند.

9- سریال دادگاه نمایشی
Showtrial

پرونده قتلی مشهور، توجه خبرگزاری های دنیا و عموم مردم را جلب می کند و باعث می شود کلئو رابرتس، وکیلی که زمانی نامدار بوده وکالت مظنون اصلی را بر عهده بگیرد و اینگونه دوباره به صحنه شهرت بازگردد.

سریال دادگاه نمایشی به کارگردانی زارا هیز در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال سلین باکنز، جوزف پین، کر لوگان، تریسی ایفیچور، شینید کینان، لولیتا چاکرابارتی، شارون دی کلارک و جیمز فرین به هنرمندی پرداخته‌اند.

10- سریال کلوئی
Chloe

«کلوئی»، محصول آمازون استودیوز، درباره دختر جوانی به نام بِکی است که خودش را با زندگی به ظاهر بی نقص و فوق العاده دیگران در اینستاگرام مقایسه می کند. یکی از پیج هایی که او مدام به آن سر می زند، پیج شخصی به نام کلوئی است. اما با مرگ ناگهانی کلوئی، بکی می خواهد هر طور شده بفهمد او چرا و چگونه مرده و همین باعث می شود هویت جدیدی برای خود برگزیند.

سریال کلوئی به کارگردانی آماندا بویل و آلیس سیبرایت در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال ارین دوئرتی، بیلی هوول، پیپا بنت وارنر، جک فارثینگ و براندون میشل هال به هنرمندی پرداخته‌اند.

11- سریال مرد در مقابل زنبور
Man vs. Bee

«مرد در مقابل زنبور»، بر پتلفرم نتفلیکس عرضه شده است. مردی که برای مراقبت از عمارتی مجلل استخدام شده است، در نبردی نفس گیر با یک زنبور قرار می گیرد. چه کسی برنده این مبارزه خواهد شد و چه خسارات جبران ناپذیری پیش خواهد آمد؟

سریال مرد در مقابل زنبور به کارگردانی دیوید کر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال روآن اتکینسون، دانیل فرن، چیزی آکودولو، آیشا کالا، جینگ لوسی، تونی مک کارتی و برندن مورفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

12- سریال شما مرا نمی شناسید
You Don’t Know Me

«شما مرا نمی شناسید»، نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جوایز بفتا شده است. این مجموعه درباره مرد جوانی است که متهم به قتل است. شواهد انکارناپذیر زیادی علیه او وجود دارد. اما او در دادگاه، شروع به گفتن داستانی عجیب و جالب توجه می کند.

سریال شما مرا نمی شناسید به کارگردانی سرمد مسعود در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال ساموئل آدوانمی، یوتوند اودووله، باکی بکری، سوفی وایلد و مایکل گولد به هنرمندی پرداخته‌اند.

13- سریال فاخته های میدویچ
The Midwich Cuckoos

روستای خیالی کوچکی در انگلستان به مدت یک روز کامل، تماماً تحت کنترل موجودات فضایی قرار می گیرد. صبح روز بعد، مردم متوجه می شوند که تعداد زیادی از زنان روستا باردار شده اند.

سریال فاخته های میدویچ به کارگردانی جنیفر پروت و آلیس تروتون در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال کیلی هاوس، مکس بیزلی، اشلینگ لافتوس، اوکولی روچ و لارا روسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

14- سریال سیاره ماقبل تاریخ
Prehistoric Planet

مجموعه «سیاره ماقبل تاریخ»، محصول مشترک استودیوی بی بی سی و اپل تی وی پلاس است. با این مجموعه مستند به 66 میلیون سال پیش سفر می کنید، زمانی که دایناسورهای باشکوه و موجودات خارق العاده بر پهنه زمین، دریا و آسمان جولان می دادند.

سریال سیاره ماقبل تاریخ به کارگردانی اندرو آر جونز در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال دیوید اتنبرو به هنرمندی پرداخته‌اند.

15- سریال همسر مسافر زمان
The Time Traveler’s Wife

«همسر مسافر زمان»، محصول شبکه اچ بی او مکس و کمپانی برادران وارنر، درباره مردی عادی به نام هنری است که موهبتی غیرعادی دارد: ژنی که به او امکان سفر ناخواسته در زمان را می دهد. برای همسرش سخت است که با این توانایی او کنار بیاید.

سریال همسر مسافر زمان به کارگردانی دیوید ناتر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال رز لزلی، تئو جیمز، اورلی مک دانل، کیتلین شوری و پیتر گراهام به هنرمندی پرداخته‌اند.

16- سریال مار اسکس
The Essex Serpent

«مار اسکس»، عرضه شده بر پلتفرم اپل تی وی پلاس، داستان زنی به نام کورا را روایت می کند که از یک زندگی مشترک سراسر تحقیر خلاص می شود و با شنیدن خبر بازگشت یک موجود خرافی افسانه ای به نام مار اسکس به این منطقه، ترغیب می شود که از لندن به روستای کوچکی در اسکس نقل مکان می کند.

سریال مار اسکس به کارگردانی کلیو بارنارد در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال تام هیدلستون، کلیر دینز، کلیمانس پوزی، فرانک دیلین، هایلی اسکایرز، دیکسی اگریککس و مایکل جیبسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

17- سریال جاده ریدلی
Ridley Road

«جاده ریدلی»، محصول استودیوی بی بی سی، داستان گروهی از افراد ضد فاشیست است که در برابر جنبش در حال شکل گیری نئونازی در بریتانیا پس از جنگ جهانی دوم سر بر آوردند. در تابستان 1962 دختر یهودی بیست ساله ای اهل منچستر، پس از مرگ پدرش به لندن می آید و به دنبال مردی است که ماه ها پیش با او ارتباط عاشقانه ای داشت. این جستجو منجر به پیوستن او به مبارزه علیه فاشیسم می شود.

سریال جاده ریدلی به کارگردانی لیزا مالکاهی در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال اگنس اوکیسی، روری کینیر، ادی مارسن، دنی هچارد و ریتا تاشینگهم به هنرمندی پرداخته‌اند.

18- سریال یک جنجال بریتانیایی
A Very British Scandal

این سریال نامزد دریافت جایزه برای بهترین تدوین، چهره پردازی، صدا و طراحی لباس از جشنواره تلویزیونی بفتا شده است. «یک جنجال بریتانیایی»، روایتگر وقایع مربوط به جدایی جنجالی دوک و داچس آرگایل در طول دهه شصت میلادیست.

سریال یک جنجال بریتانیایی به کارگردانی آن سوئیتسکی در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال کلر فوی، پل بتانی، آلون می، آلبرتاین کاتینگ مک میلان و جولیا دیویس به هنرمندی پرداخته‌اند.

19- سریال چرا از اوانز نپرسیدند؟
Why Didn’t They Ask Evans?

مجموعه «چرا از اوانز نپرسیدند؟»، اقتباسی از رمانی به همین نام اثر نویسنده جنایی معروف آگاتا کریستی است. آخرین سخنان مردی در حال مرگ، پسر کشیش محل را ترغیب می کند به همراه دوست صاحب نفوذ خود وارد یک ماجراجویی شوند و در پی حل معماهای جنایی بروند.

سریال چرا از اوانز نپرسیدند؟ به کارگردانی هیو لوری در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال بندیکت ولف، کارلی انوک، نیا تراسلر جونز، نیکلاس بنکس و ریچارد دیکسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

20- سریال تشریح یک رسوایی
Anatomy of a Scandal

مجموعه «تشریح یک رسوایی»، داستان وزیر پارلمانی جیمز وایت هاوس است که از زندگی مشترک خود راضی است و خانواده ای دوست داشتنی دارد، تا اینکه رازی رسواکننده سر باز می کند.

سریال تشریح یک رسوایی به کارگردانی اس جی کلارکسن در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال بن رادکیلف، ژوزت سایمون، وایلوت وریگو، جاناتان کوی، کودزی سیتیما و سیه نا میلر به هنرمندی پرداخته‌اند.

21- سریال اسب های آرام
Slow Horses

این سریال درباره تیمی از ماموران اطلاعاتی بریتانیاییست که به دلیل اشتباهاتی که مرتکب شده اند، به بخش دفن اسناد ام آی فایو به ریاست جکسون لم، فردی بدنام و تندخو، منتقل می شوند.

سریال اسب های آرام به کارگردانی جیمز هاوس در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال کریس ریلی، گری الدمن، رزالیند الیزار، اولیویا کوک، کریستین اسکات توماس و جاناتان پرایس به هنرمندی پرداخته‌اند.

22- سریال شاخص ترس
The Fear Index

داستان این مجموعه درباره دانشمندی ثروتمند و پرنفوذ است که تبدیل به هدف نقشه ای برای نابودی بازارهای تجاری جهان می شود.

سریال شاخص ترس به کارگردانی دیوید کفری در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال جاش هارتنت، آرشر علی، لیلا فرزاد، اسا مگا، جری کیلیک و درک سیو به هنرمندی پرداخته‌اند.

23- سریال دختر قبلی
The Girl Before

«دختر قبلی»، داستان یک مدیر روابط عمومی باهوش و کنجکاو به نام جین را به تصویر می کشد که این فرصت را پیدا می کند به خانه ای زیبا نقل مکان کند. معماری مرموز به نام ادوارد مونکفورد این خانه را طراحی کرده است. جین باید قوانین عجیب خانه را که ادوارد وضع کرده رعایت کند اما کمی بعد متوجه می شود ساکن قبلی خانه زنی بوده که در اینجا مرده و کشف این حقیقت، فضایی دلهره آور برای او ایجاد می کند و باعث می شود نگران سرنوشت خود شود.

سریال دختر قبلی به کارگردانی لیزا برهولمان در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال گوگو امبتا را، مارک استنلی، بن هاردی و دیوید اویلوو به هنرمندی پرداخته‌اند.

24- سریال امدادگر
The Responder

افسر امدادگر کریس کارسون ماموریت دارد چند شب پشت سرهم در شیفت شب کار کند. شغل او با فشار کاری زیاد و بی وقفه، اکنون زندگی اش را در دستان همکار تازه کاری قرار داده که به او تحمیل شده است. نگرانی های کریس فقط برای کارش نیست؛ او در زندگی شخصی خود نیز درگیر بحران هایی است و در شغلش نیز با دوراهی های اخلاقی رو به رو است. ناگهان سروکله جوانی معتاد به هروئین پیدا می شود که کلید رهایی کریس از این مشکلات است.

سریال امدادگر به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال مارتین فریمن، رومی هایلند رایلندز، میانا برینگ، آدلایو آددایو و ایان هارت به هنرمندی پرداخته‌اند.

25- سریال سوء ظن
Suspicion

این مجموعه بر روی پلتفرم اپل تی وی ارائه می شود. پنج شهروند بریتانیایی متهم به ربودن پسر یکی از چهره های پرنفوذ رسانه ای امریکا می شوند. آنها باید بتوانند در محدوده زمانی ای کوتاه، بی گناهی خود را اثبات کنند. اما آیا هیچ کس حرفشان را باور خواهد کرد؟ یا آیا آن ها در حال بازگو کردن حقیقتند؟

سریال سوء ظن به کارگردانی کریس لانگ و استفان شوارتز در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال الیزابت هنستریج، الیس گابل، کونال نایر، جورجینا کمپبل و اوما تورمن به هنرمندی پرداخته‌اند.

26- سریال دریاچه
The Loch

در مجموعه «دریاچه»، کارآگاه آنی ردفورد با مسئولیت خطیر و دلهره آوری مواجه شده است. او باید اولین پرونده جنایی خود را حل و قاتل را دستگیر کند. جسد یکی از اهالی محل به همراه قلب یک انسان در پای ساحل دریاچه پیدا شده است و تصور اینکه یک قاتل زنجیره ای در میان آن ها زندگی می کند، به جان مردم این منطقه کوچک و در هم تنیده ترس و وحشت انداحته است. آنی به کمک بلیک آلبرایتون که پرونده های جنایی را ثبت می کند چندین مظنون محلی را بررسی می کند تا پیش از آنکه قاتل قربانیان دیگری بگیرد، او را دستگیر کند.

سریال دریاچه به کارگردانی براون کلی در سال 2017 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال جیم مک میکین، لورا فریزر، سیوبان فینران، دون گیله و موری فریزر به هنرمندی پرداخته‌اند.

27- سریال توریست
The Tourist

«توریست»، مجموعه ای تولید «اچ بی او مکس» و «بی بی سی» است. داستان این مینی سریال درباره مردیست که در حین رانندگی در جاده توسط کامیونی از مسیر منحرف می شود. او درحالیکه مجروح است، در بیمارستان به هوش می آید، بدون آنکه هویت خود را به یاد آورد. جستجوی پاسخی برای پرسش هایش، او را راهی بیابان های وسیع و بی آب و علف می کند.

سریال توریست به کارگردانی کریس سویینی و دنیل نتیم در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال جیمی درنان، دیمون هریمان، اولافر دری اولافسون، الکس دیمیترایدز و دانیل مک دونالد به هنرمندی پرداخته‌اند.

28- سریال معمای ادوین درود
The Mystery of Edwin Drood

«معمای ادوین درود»، مینی سریال تلویزیونی در ژانر درام-اکشن، رازآلود و ماجراجویی، محصول سال 2012 کشور انگلیس است. این مینی سریال، به کنکاش در مورد اثر ناتمام چارلز دیکنز می پردازد که در آن رمز و راز قتل «ادوین درود» مورد بررسی قرار می گیرد…

سریال معمای ادوین درود به کارگردانی دایرموید لارنس در سال 2012 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال متیو ریش، فردی فاکس، Tamzin Merchant، روری کینیر، ران کوک، امبر رز روا، ساشا داوان، ایان مک نیس و الون آرمسترانگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

29- سریال قتل در مزرعه عمارت سفید
The Murders at White House Farm

«قتل در مزرعه عمارت سفید»، مجموعه ای کوتاه در ژانر اکشن-پلیسی،معمایی و محصول کشور انگلیس در سال 2020 است. داستان این مجموعه برگرفته از واقعیت است و از شبی در اوت سال 1985 آغاز می شود؛ زمانیکه پنج عضو یک خانواده در خانه ای در اسکس به قتل می رسند و تحقیقات پلیس و پیگیری های پرونده قضایی که به دنبال آن در دادگاه انجام می شوند.

سریال قتل در مزرعه عمارت سفید به کارگردانی پاول ویتینگتون در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر بیوگرافی و جنایی می‌باشد. در این سریال فردی فاکس، الکسا دیویس، مارک ادی، جما ولان و مارک استنلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

30- سریال بی خوابی
Vigil

«بی خوابی»، سریالی تلویزیونی در ژانر پلیسی-معمایی، درام و اکشن و محصول سال 2021 کشور انگلیس است. ستارگانی چون «سوران جونز»، «رز لزلی»، «اورلا راسل» و «آدام جیمز» در این سریال به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این سریال مهیج از این قرار است که ناپدید شدن اسرارآمیز یک قایق ماهیگیری اسکاتلندی و مرگ یکی از افراد زیردریایی هسته ای تریدنت، باعث درگیری پلیس با نیروی دریایی و سرویس های امنیتی بریتانیا می شود…

سریال بی خوابی به کارگردانی ایزابل سیب و جیمز استرانگ در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال سوران جونز، رز لزلی، لولیتا چاکرابارتی، لورن مکفادین، اورلا راسل، کال مکآنینچ، تام گیل، ریبن جوزف و لارن لیل به هنرمندی پرداخته‌اند.

31- سریال فقط قتل های این ساختمان
Only Murders in the Building

«فقط قتل های این ساختمان»، سریالی تلویزیونی در ژانر کمدی-جنایی و اکشن، محصول سال 2021 کشور انگلیس و از تولیدات تلویزیون فاکس قرن 20 است. بازیگران مطرحی چون «مارتین شورت»، «سلنا گومز»، «ارن دومینگوئز» و «استیو مارتین» در این سریال به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این سریال جذاب درباره سه غریبه ای است که وسواس جنایت واقعی دارند و ناخواسته درگیر یکی از این جنایات می شوند…

سریال فقط قتل های این ساختمان به کارگردانی جیمی بابیت و چریین دبیس و گیلیان روبسپیر در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این سریال سلنا گومز، استیو مارتین، مارتین شورت، آرون دومینگز، ونسا اسپیلاگا، رایان بروساد و جیمز کاورلی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.