بهترین سریال های فرانسوی بر اساس امتیاز IMDB به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

1- سریال نوتردام
Notre-Dame

بهترین سریال های فرانسوی

«نوتردام»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. در 15 آوریل 2019 وقتی که کلیسای نوتردام در آتش می سوخت، زنان و مردانی بودند که خود آتشی برای خاموش کردن داشتند. در این مجموعه، شخصیت هایی را می بینیم که در وضعیت سختی گرفتار می شوند. آن ها باید با یکدیگر بجنگند، به یکدیگر عشق بورزند، از هم متنفر شوند و به یکدیگر کمک کنند تا در نهایت شاید فرصت شروعی دوباره به دست بیاید.

سریال نوتردام به کارگردانی هروه هادمار در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال رشدی زم، کارولین پروست، سیمون آبکاریان، آلیس ایساز و ماری زابوکووک به هنرمندی پرداخته‌اند.

2- سریال آخرین نور
Last Light

اگر تمام خانواده و دنیای شما همین فردا از بین بروند، چه می شود؟ اگر جامعه در حال فروپاشی باشد، برای نجات عزیزان خود حاضرید تا کجا پیش بروید؟

سریال آخرین نور به کارگردانی دنی گوردن در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر هیجان انگیز و اکشن می‌باشد. در این سریال متیو فاکس، جوآن فروگات، آلیت راس، تیلور فی، امبر رز روا و ویکتور علی به هنرمندی پرداخته‌اند.

3- سریال ملاقات کننده ها
Visitors

اولین روز کاری ریچارد در نیروی پلیس است. شب هنگام، دو نور عجیب در آسمان با هم برخورد می کنند.

سریال ملاقات کننده ها به کارگردانی سایمون آستیر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر می‌باشد. در این سریال سایمون آستیر، دامین ژویرو، دلفین بریل، ونسانت دسانیا و هنری گایبت به هنرمندی پرداخته‌اند.

4- سریال تئودوزیا
Theodosia

داستان این سریال درباره تئو چهارده ساله است که به لطف مادر باستان شناسش و پدرش که مدیریت موزه ای در لندن را بر عهده دارد، عاشق مصرشناسیست. او تیمی از اعضایی با شخصیت های گوناگون، از جمله برادر کوچک ترش، دوستانش و شاهزاده مصری به نام صفیه تشکیل می دهد تا با انجمنی قدرتمند و سری که مصمم است دنیا را با جادوی سیاه و کهن مصری نابود کند، مبارزه کنند.

سریال تئودوزیا به کارگردانی ماتیاس هاین در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر می‌باشد. در این سریال الویز لیتل، فرنکی مینچلا، نانا آگیمان بدیاکو، یاسمینا العبد و ریک یانگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

5- سریال فروپاشی
L’Effondrement

مجموعه «فروپاشی»، نامزد جایزه بهترین سریال تلوزیونی از جوایز بین المللی امی شده است. داستان این فیلم، پاسخ به این پرسش است که اگر همین فردا سیستم جامعه دچار فروپاشی شود، چه بر سر جامعه ما می آید؟

سریال فروپاشی به کارگردانی جرمی برنارد در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر ماجراجویی می‌باشد. در این سریال لوبنا آزابال، فیلیپ ربات، آدری فلورو، سمیر گوسمی و ماری بووه به هنرمندی پرداخته‌اند.

6- سریال دور دنیا در هشتاد روز
Around the World in 80 Days

فیلیس فاگ ماجراجویی ای را برای سفر به دور دنیا در طول هشتاد روز آغاز می کند.

سریال دور دنیا در هشتاد روز به کارگردانی استیو بارون در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و آلمان و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این سریال دیوید تننت، ابراهیم کوما، لئونی بنچ و جیسون واتکینز به هنرمندی پرداخته‌اند.

7- سریال آخرالزمان: هیتلر غرب را فتح می کند
Apocalypse: Hitler Takes on the West

در دهمین روز ماه می سال 1940، هیتلر اروپا را فتح می کند. آیا او آخرالزمان را در اروپا به پا خواهد کرد؟

سریال آخرالزمان: هیتلر غرب را فتح می کند به کارگردانی ایزابل کلارک و دنیل کاستل در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر مستند می‌باشد.

8- سریال وی تی سی
VTC

داستان «وی تی سی» درباره نورا، یک راننده شیفت شب است که برای یک شرکت حمل و نقل اشتراکی کار می کند. زندگی او که معتاد به آمفیتامین است، در حال از هم پاشیدن است؛ نورا غرق در بدهیست، طلاق گرفته و اکنون در ماشینش می خوابد تا پول کافی برای اجاره یک آپارتمان و گرفتن حضانت مشترک دخترش جمع کند. وقتی برادرش بن با ماشینش تصادف می کند، نورا به او پیشنهاد کمک می کند و بسته عجیبی را به جای او تحویل می دهد و پول زیادی بابت آن دریافت می کند. او حالا بدون آنکه خبر داشته باشد، به شبکه ای خطرناک، مرموز و زیرزمینی متصل شده است. امشب، تاریک ترین شب زندگی او خواهد بود.

سریال وی تی سی به کارگردانی جولین بیتنر در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال گلشیفته فراهانی، وینسنت هنین، راشید گولاز، الکساندرا هولزامر و جورج آگیلار به هنرمندی پرداخته‌اند.

9- سریال زیر یخ های قطب
Under the Pole

«زیر یخ های قطب»، مستندی سریالی در ژانر ماجراجویی-پژوهشی و محصول سال 2020 کشور فرانسه است. در این مینی سریال، شاهد ماجراجویی های شگفت انگیزی از تیم خستگی ناپذیر و غواصان مجربی باشید که به قطب سفر می کنند تا زوایای پنهان قطب شمال و اعماق سرد فلات های گرینلند را کشف کنند؛ تیمی متخصص متشکل از ملوانان، دانشمندان، عکاسان، محققان و پزشکان. این مستند یک ماجراجویی انسانی و علمی به عمق ناشناخته هاست…!

سریال زیر یخ های قطب به کارگردانی وینسنت پرازیو و غیسلین باردوت در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر مستند و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال غیسلین باردوت، امانوئل پری باردوت، رابین باردوت، تام باردوت، ساموئل آدرین، وینسنت برتت و باب چیتام به هنرمندی پرداخته‌اند.

10- سریال گمشده ابدی
Gone for Good

«گمشده ابدی»، مینی سریال تلویزیونی در ژانر جنایی-اکشن، درام و هیجان انگیز، محصول سال 2021 کشور فرانسه و از تولیدات پلتفرم نتفلیکس است. این سریال بر اساس رمان معروفی به همین نام، اثر «هارلان کوبن» ساخته شده است. داستان این مینی سریال درباره مردی به نام «گیوم» است که طی فاجعه ای وحشتناک، دو نفر از عزیزانش را از دست می دهد؛ اما ده سال بعد، با ناپدید شدن نامزدش «جودیت» در خاکسپاری مادرش، در معمای دیگری فرو می رود…

سریال گمشده ابدی به کارگردانی جوآن کارلوس مدینا در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال فینگان اولدفیلد، نیکولا دوووشل، گیوم گوئیکس، گارانس ماریلیر، نایلیا هارزون، توماس لیمارکیوس، گرگیر کالین، آلیسون پارادایس و بوجسه کریستوفر به هنرمندی پرداخته‌اند.

11- سریال گمشده
The Missing

«گمشده»، سریالی تلویزیونی در ژانر پلیسی-معمایی، اکشن و درام و محصول سال 2014 کشورهای انگلیس و فرانسه است. این سریال با حضور در جشنواره های تلویزیونی داخلی و بین المللی معتبری چون امی، بفتا و گلدن گلوب، موفق شد نامزد دریافت 29 جایزه شود که در این بین 5 جایزه همچون «بهترین بازیگر زن» را از آن خود کرده است. بازیگرانی چون «جیمز نسبیت»، «لورا فریزر» و «چکی کاریو» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند. این سریال با داستانی قوی، صریح، تلخ و البته تاثیرگذار، از این قرار است که تعطیلات تونی و امیلی، با گم شدن پسر 5 ساله شان در بین جمعیت عظیم جشنی در شمال فرانسه، به کابوس مبدل می شود…

سریال گمشده به کارگردانی تام شانکلند و بن چنان و مایکل ساموئلز در سال 2014 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و فرانسه و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال چکی کاریو، آناستازیا هیلی، دیوید موریسی، کیلی هاوس، جیمز نسبیت، لورا فریزر و فرانسس اوکانر به هنرمندی پرداخته‌اند.

12-سریال قاچاقچی
Dealer

«قاچاقچی»، مینی سریالی تلویزیونی در ژانر اکشن-هیجان انگیز و جنایی و محصول سال 2021 کشور فرانسه است. داستان این مینی سریال مهیج، از آنجایی آغاز می شود که «فرانک» و «توماس» برای فیلمبرداری موزیک ویدئویی برای یک قاچاقچی به نام «تونی»، به شهری در جنوب فرانسه می روند.

سریال قاچاقچی به کارگردانی آنژه باسترژ و نیکولاس لوپز در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال جین توسیانت برنارد، آبدرامانه دیاکیت و محمد بودوه به هنرمندی پرداخته‌اند.

13- سریال مانتیس
The Mantis

«مانتیس»، مینی سریالی 6 قسمتی در ژانر اکشن-جنایی و هیجان انگیز و محصول سال 2017 کشور فرانسه است. داستان این سریال درمورد یک قاتل سریالی ملقب به «مانتیس» است که پس از پیدا شدن سر و کله یک قاتل مقلّد که از روش قتل او برای جنایت هایش تقلید می کند، تصمیم به همکاری با پلیس می گیرد.

سریال مانتیس در سال 2017 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال کارول بوکی، فرد تستات، فردریک بل، ژاک وبر، سرژ ریابوکینه و مارک فایت به هنرمندی پرداخته‌اند.

14- سریال مسکوی سیاه
Moscow Noir

یک تاجر جوان سوئدی به اسم «تام بلیکسن» است که در مسکوی قرن بیست و یکم زندگی می کند. او یک سرمایه گذار زیرک و باتجربه است که حال، بایستی با میلیونرها، سیاستمداران، طرفداران حکومت و ارتش سری آن ها مقابله کند.

سریال مسکوی سیاه به کارگردانی مایکل هافستورم و یوهان بریسینگر و مارتین کلینبرگ در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور سوئد و فرانسه و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال آدام پالسون، کارولینا گروتسکا، لیندا زیلیاکوس، جرج نیکولاف و کریستوفر ویگلین به هنرمندی پرداخته‌اند.

15- سریال منطقه متروک
Black Spot

«منطقه متروک»، سریالی در ژانر وحشت-جنایی و درام و محصول سال 2017 کشورهای فرانسه و بلژیک است که توسط پلتفرم محبوب نت فلیکس تولید و پخش شد. این سریال توانست با حضور در جشنواره های بین المللی تلویزیونی، نامزد دریافت 11 جایزه شود و از این میان 7 جایزه از جمله «بهترین فیلمنامه»، «بهترین موسیقی» و «بهترین بازیگر تازه کار مرد» را با خود به خانه ببرد. داستان سریال منطقه متروک در شهری دورافتاده در دل جنگل های فرانسه به اسم «ویلفرانشی» روایت می شود؛ جایی که زنجیره ای از جنایات هولناک در آن به وقوع می پیوندند. در این میان، یک افسر پلیس و یک دادستان تازه وارد و عجیب غریب به حل این پرونده های جنایی می پردازند تا راز پشت پرده آن ها را افشا کنند.

سریال منطقه متروک به کارگردانی جولین دسپاکس و تیری پویراد در سال 2017 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و بلژیک و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال سالیان براهیم، هوبرت دلاتره، لوران کاپه لوتو، ساموئل جوی و کامیل آگیلار به هنرمندی پرداخته‌اند.

16- سریال لوپین
Lupin

«لوپین»، سریالی در ژانر اکشن-جنایی و درام و محصول سال 2021 کشور فرانسه و از تولیدات پلتفرم نت فلیکس است. داستان این سریال که برگرفته از داستان معروف «آرسن لوپین» است، روایت گر زندگی سارق جوانی به اسم «آسان دیوپ» می باشد که تصمیم می گیرد به تلافی بلایی که خانواده ای ثروتمند بر سر پدرش آوردند، از آن ها انتقام بگیرد.

سریال لوپین به کارگردانی لویی لتریر و مارسلا سید و لیدوویچ برنارد در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال عمر سی، وینسنت لاندز، آنتوان گای، کلوتیلد هزم و لودویین سگنیر به هنرمندی پرداخته‌اند.

17- سریال مینیون های میداس
The Minions of Midas

این سریال به کارگردانی میگل باروز و ماتئو جیل در سال 2020 توسط کشور اسپانیا ساخته شده است. لوئیس توسار و مارتا بلمونت در آن حضور دارند. این سریال براساس داستان کوتاه 1901 جک لندن ساخته شده است. این مجموعه شش قسمتی داستان ویکتور، تاجر ثروتمند را روایت می کند که به طرز عجیبی توسط سازمانی مرموز از او باج گیری می شود.

سریال مینیون های میداس به کارگردانی ماتئو خیل در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور اسپانیا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال لوئیس تسار، مارتا بلمونته، ویلی تولدو، کارلوس بلانکو، گویز بلانکو و جورجی اَندریو به هنرمندی پرداخته‌اند.

18- سریال پاکسازی
The Purge

سریال پاکسازی به کارگردانی جیمز دوموناکو در سال 2018 آمریکا در ژانر وحشت ساخته شده است. گابریل چاواریا و دریک لوک در آن حضور دارند. در آمریکا، چندین فرد غیر مرتبط خود را در وضعیتی می یابند که تمام جرایم به مدت 12 ساعت قانونی است.

سریال پاکسازی به کارگردانی تارا نیکول ویر و کلارک جانسون و جسیکا لاوری در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر وحشت و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال گابریل چاواریا، درک لوک، هانا اندرسون، مکس مارتینی، جسیکا گارزا و پاولا نونز به هنرمندی پرداخته‌اند.

19- سریال منطقه بی طرف
No Man’s Land

سریال منطقه بیطرف به کارگردانی اودد راسکین در سال 2020 توسط کشور فرانسه در ژانر اکشن ساخته شده است. جیمز کریشنا فلوید و جو بن اید در این سریال حضور دارند. خانواده ای در اثر بمب گذاری انتحاری ناراحت مرگ دختر خود هستند. در همین حال، برادرش با دیدن یک گزارش خبری، مظنون میشود که او هنوز زنده است و برای یافتن وی به سمت خاورمیانه به راه می افتد.

سریال منطقه بی طرف به کارگردانی اودد راسکین در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال جیمز فلوید، جو بن اید، جولیا فائر، فلیکس مواتی و جیمز پیورفوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

20- سریال انقلاب
La Révolution

«انقلاب»، سریالی در ژانر اکشن-ماجراجویی و درام و مخحصول سال 2020 کشور فرانسه است که توسط پلتفرم نت فلیکس تولید و پخش می شود. داستان این سریال، روایت تازه ای از انقلاب فرانسه را به تصویر می کشد؛ در جایی که مخترع گیوتین موفق به کشف یک نوع بیماری می شود که اشرافیان را به کشتن عوام سوق می دهد.

سریال انقلاب به کارگردانی جرمی روزان و ادوراد سالیر و جولین تروسلیر در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال ماریلو آسیلوکس، کالین بیل، امیر الکاسم، لیونل اردوغان و جولین فرایسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

21- سریال جنون دروغ
Mythomaniac

«جنون دروغ» یک سریال فرانسوی 2019 است که توسط آن برست و فبریس گوبرت ساخته شده و مارینا هانز ، متیو دومی و مارینا آندز در آن ایفای نقش می کنند. داستان درباره مادری است که بی توجهی خانواده نسبت به خودش نا امید می شود و درباره وضعیت خودش به آنها دروغ می گوید …

سریال جنون دروغ به کارگردانی فبریس گوبرت در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر درام می‌باشد. در این سریال مارینا آندز، متیو دومی، ماری دریون، ژرمی ژیله، زلی ریخون و ایو ژاک به هنرمندی پرداخته‌اند.

22- سریال منابع غیرانسانی
Inhuman Resources

سریال تلویزیونی «منابع غیرانسانی» در ژانر هیجان انگیز محصول سال 2020 است.

سریال منابع غیرانسانی به کارگردانی زیاد دویری در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال اریک کانتونا، سوزان کلمنت، آلکس لاتز، گاستیو کرورن، آلیس دو لانکسن و لوئیز کولدفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

23- سریال میشل استروگف
Michel Strogoff

میشل استروگف (فرانسوی: Michel Strogoff‎) یک مینی سریال فرانسوی-ایتالیایی-آلمانی به کارگردانی ژان-پی یر دکور است که در سال ۱۹۷۵ میلادی منتشر شد.این سریال برگرفته از رمانی به همین نام نوشته ژول ورن می باشد. میشل استروگف، قهرمان داستان، که فرمانده ارتباطات تزار است، مأمور می شود که پیام مهمی را به شهر دورافتاده ایرکوتسک در سیبری شرقی برساند؛ که برادر تزار برای بازرسی به آنجا رفته است. بر اثر تحریکات شخصی به نام ایوان اوگارف، افسر سابق گارد امپراتور که خلع درجه شده و در صدد انتقام جویی است، قبایل تاتار شورش کرده و پادگان ایرکوتسک را در معرض تهدید قرار داده اند. حوادث غیرعادی و فراز و نشیبهایی که میشل استروگف طی این سفر از میان دشتهای پهناور سیبری و در راه مبارزه با اوگارف با آنها مواجه می شود، موضوع صحنه های هیجان انگیز قرار می گیرد؛ از جمله صحنه ای که در آن قهرمان رمان به چنگ ایوان می افتد و …

سریال میشل استروگف به کارگردانی ژان پی یر دکور در سال 1977 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر ماجراجویی و درام می‌باشد. در این سریال رایموند هارمستورف، لورنتسا گوئریه ری، رادا راسیموف، ورنن دابچف و والریو پاپسکو به هنرمندی پرداخته‌اند.

24- سریال جنایی : فرانسه
Criminal: France

داستان این سریال از اتاق بازجویی در شهر پاریس در کشور فرانسه آغاز می شود. پلیس در حال بازجویی از مظنونان یک پرونده ی پیچیده است و داستان از زبان مظنونان روایت می شود و…

سریال جنایی : فرانسه به کارگردانی جیم فیلد اسمیث در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال مارگوت بانسیلون، لوران لوکا، استیفان جوبرت، ان ازوله و محمد ارزکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

25- سریال ماریان
Marianne

داستان سریال درباره یک نویسنده معروف داستان های ترسناک است که بر اساس خواب های ترسناک خود از یک جادوگر کتاب نوشته است. وقتی نویسنده به زادگاه خود بازمی گردد ، میفهمد که روح شر ، ماریان ، زنده است و….

سریال ماریان به کارگردانی ساموئل بودین در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این سریال ویکتوآر دوو بویس، لوسی بوژنا، تیفانی دیویوت، رالف آموسو و بلارمین عبدالمالک به هنرمندی پرداخته‌اند.

26- سریال آخرالزمان جنگ جهانی دوم
Apocalypse: The Second World War

این مستند شامل تصاویر و صحنه های آرشیوی از جنگ جهانی دوم است که تابحال توسط هیچ مؤسسه یا اُرگانی توزیع و پخش نشده بود تا اینکه پس از سال ها بالاخره شورای امنیت جهانی مجوزی برای انتشار این مستند ارائه کرد. این مجموعه شامل ۶ قسمت از ۶ موضوع مختلف جنگ جهانی دوم می باشد که در هر قسمت هرکدام به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرد.

Le Bureau des Légendes (2015– ) – 27-  )

محصول کشور: فرانسه
درام
زبان: فرانسوی,عربی,انگلیسی,فارسی
شبکه: Canal+

یک افسر اطلاعاتی فرانسوی که به مدت 6 سال تحت تعقیب در سوریه قرار گرفته، اکنون به خانه بازگشته است. او با دشواری های زیادی برای فراموش کردن هویت مخفی خود، ناپدید شدن همکار در الجزایر و آموزش دختر جوان مواجه خواهد شد.

۲۸- سریال Call My Agent! (2015–2020 )

محصول کشور: فرانسه
کمدی,درام
زبان: فرانسوی
شبکه: France 2

زمان: 52 دقیقه
ستارگان: Camille Cottin,Thibault de Montalembert,Grégory Montel

درباره زندگی و شغل افرادی که در آژانس استعدادیابی کار می کنند که گرفتار چالش های جالبی می شوند و…

29- سریال The Returned (2012– )

محصول کشور: فرانسه
درام,فانتزی,ترسناک
زبان: فرانسوی
شبکه: Canal+

ستارگان: Anne Consigny,Clotilde Hesme,Frédéric Pierrot

در کوهستانی کوچک، هسته زمین به لرزه در می آید و چند نفر از مردم که همه فکر میکردند مرده اند ناگهان در خانه هایشان ظاهر میشوند و …

۳۰- سریال Braquo (2009– )

محصول کشور: فرانسه

شبکه: Canal+

ستارگان: Jean-Hugues Anglade,Joseph Malerba,Karole Rocher

داستان سریال در مورد یک تیم پلیس در پاریس است که مصمم به پاک کردن شهر خود از هرگونه خلاف و خشونت هستند. آن ها تلاش میکنند حقیقت را کشف کرده و با هر خطری مواجه می شوند…

۳۱- سریال Trapped (2015 )

محصول کشور: ایسلند,دانمارک,فنلاند,سوئد,نروژ

جنایی,درام,معمایی,هیجانی
زبان: ایسلندی,انگلیسی,دانمارکی

ستارگان: Ólafur Darri Ólafsson,Ilmur Kristjánsdóttir,Björn Hlynur Haraldsson

در شهری دورافتاده در ایسلند، پلیس به شدت تلاش می کند تا یک جنایت را حل کند، زیرا طوفان قدرتمندی بر شهر فرود می آید.

۳۲ – سریالVersailles (2015–2018 )

محصول کشور: فرانسه,کانادا

بیوگرافی,درام,تاریخی,رمانتیک,جنگی

شبکه: Canal+
وضعیت: به پایان رسیده
پخش: نامشخص
سازندگان: Tim Loane,Andrew Bampfield,Sasha Hails

ستارگان: George Blagden,Alexander Vlahos,Tygh Runyan

در سال 1667، پادشاه 28 ساله و قدرتمند فرانسه، لویی چهاردهم، تصمیم می گیرد تا بزرگترین کاخ جهان – ورسای را بسازد. اما بودجه تمام شده، امور و دسیسه های سیاسی همه چیز را پیچیده می کند.

۳۳- سریالThe Count of Monte Cristo (TV Mini-Series 1998 )

محصول کشور: فرانسه,آلمان,ایتالیا

ماجراجویی,درام,رمانتیک

شبکه: TF1
وضعیت: به پایان رسیده

ستارگان: Gérard Depardieu,Ornella Muti,Jean Rochefort

بروزرسانی :فصل 01 ، قسمت پایانی اضافه شد.

“ادموند دانتس” توسط دشمنان خود به اتهامی دروغین دستگیر و در زندانی مخوف حبس می شود. او در زندان با هم سلولی اش “آبه فاریا” که به تصور همگان یک دیوانه است آشنا می شود و به “ادموند” داستان گنجی نهان در یک جزیره کوچک را تعریف می کند. پس از سالها، “آبه” پیر از دنیا رفته و “ادموند” به عنوان یک جسد از زندان فرار می کند و …

۳۴- سریال The Bonfire of Destiny (2019– )

محصول کشور: فرانسه
درام,تاریخی
زبان: فرانسوی
شبکه: TF1

ستارگان: Audrey Fleurot,Julie De Bona,Camille Lou

این سریال با الهام از وقایع واقعی ساخته شده داستان سریال پس از آتش سوزی ویرانگر در سال 1897 در پاریس ، سه زن زندگی خود را با خیانت ، فریب و آشفتگی عاشقانه ادامه می دهند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

اولم، یکی از عجیب‌ترین جانداران روی زمین – شبیه جنین نارس یا موجودات سری فیلم‌های بیگانگان

جانداری به نام Proteus anguinus که همچنین به عنوان اولم olm شناخته می‌شود، گونه‌ای سمندر است که بومی آب‌های زیرزمینی آلپ در جنوب شرقی اروپا است. این جاندار از معدود مهره‌داران غارنشین است و به دلیل شکل سر و دست‌ها  رنگ سفید مایل به صورتی و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.