آموزش جامع تری دی مکس

0

رپورتاژ

یکی از چالش‌هایی که بسیاری از ما با آن مواجه بوده‌ایم یا در آینده با آن مواجه خواهیم شد، ورود به بازار کار بعد از اتمام تحصیلات است! افراد بسیاری هستند که بعد از فارغ‌التحصیلی، به‌دلیل نداشتن تخصص و مهارت لازم، قید کار کردن را می‌زنند و یا کار مناسبی پیدا نمی‌کنند. اما نگران نباشید! الان دیگر یاد گرفتن مهارت‌های لازم کار چندان سختی نیست. کاری که باید بکنید این است که در دوره‌های تخصصی نرم‌افزارهایی مثل 3DMAX که بازارکار بسیار خوبی در کشور ما دارند شرکت کنید. البته شما با یاد گرفتن نرم‌افزار تری دی مکس، با یک تیر 3 نشان می‌زنید! یعنی هم می‌توانید به‌صورت پروژه‌ای کار کنید، هم در شرکت‌های مرتبط استخدام شوید، و هم از طریق آموزش 3DMax کسب درآمد کنید. در این مطلب همراه ما باشید، تا با این نرم‌افزار کاربردی و نحوۀ آموختن آن بیشتر آشنا شویم.

کاربرد نرم افزار تری دی مکس (3D Max) در معماری

قبل‌ترها که نرم‌افزارهای مثل 3DMAX وجود نداشتند، معمارها برای نشان دادن طرح‌ها و نقشه‌هایشان، باید آن‌ها را به‌صورت دو بعدی روی کاغذ پیاده می‌کردند. اما همیشه یک مشکلی وجود داشت؛ آن ‌هم این بود که تجسم طرح نهایی برای برخی افراد کار سختی بود و نمی‌توانستند بر اساس طرح روی کاغذ تصمیم درستی بگیرند. بالاخره بعد از مدت‌ها نرم‌افزاری به نام تری دی مکس طراحی شد که به طرح‌ها واقعیت می‌بخشید، و تمام ایده‌ها و تخیلات معماران را به صورت سه‌بعدی به تصویر می‌کشید. امروزه یادگیری نرم‌افزار 3D Max برای دانشجویان معماری و مهندسین معمار امری ضروری است و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

کاربرد نرم افزار تری دی مکس (3D MAX) در طراحی صنعتی

کاربردهای نرم‌افزار تری دی مکس فقط در زمینۀ معماری خلاصه نمی‌شود، این نرم افزار یکی از ستون‌های صنعت سه‌بعدی‌سازی است و در صنعت هم کاربردهای متعددی دارد. با  استفاده از نرم‌افزار تری‌دی‌مکس می‌توانید محصولاتی مثل خودرو را به‌صورت سه‌بعدی طراحی و آن را نورپردازی کنید. کارخانه‌های خودروسازی و تولید قطعات خودرو و بخش‌هایی که زیرمجموعۀ آن‌ها هستند، همواره به‌دنبال افرادی هستند که در کنار دانش و تخصص لازم، به نرم‌افزار قدرتمند تری دی مکس تسلط داشته باشند.

کاربرد نرم افزار تری دی مکس (3D MAX) در ساخت بازی

با کمی ارفاق می‌توان گفت که نرم‌افزار 3d max بهترین نرم‌افزار بازی‌سازی درجهان است. با استفاده از نرم افزار 3DMAX می‌توانید کاراکترهای سه‌بعدی خلق کنید، فضای دلخواهتان را ترسیم کنید و به آنچه که در ذهنتان می‌گذرد رنگ واقعیت ببخشید. با توجه به گسترش صنعت بازی (به خصوص در سال‌های اخیر) می‌توان گفت که آیندۀ روشنی در انتظار فعالان و دانش‌آموختگان این رشته خواهد بود. پس بهتر است که از الان مهارت‌های مورد نیاز این رشته را تقویت کنید و برای ورود به بازارکار آماده شوید.

آموزش رایگان تری دی مکس

سایت‌های مختلف بسیاری در سطح اینترنت وجود دارند که به شما قول آموزش رایگان تری دی مکس می‌دهند، اما بعد از اینکه وارد سایت شدید با انبوهی از مطالب بی سروته مواجه می‌شوید! اما هیچ جای نگرانی نیست! در اینجا به شما مرجعی را معرفی می‌کنیم که از طریق آن می‌توانید یادگیری نرم‌افزار 3D MAX را با خیال راحت شروع کنید! وب‌سایت تصویرگران پویااندیش یک مرجع بسیار خوب در زمینۀ تری دی مکس است که 47 جلسه آموزش رایگان تری دی مکس را تدارک دیده، و اصول و مبانی پایۀ آن را به شما آموزش می‌دهد!

آموزش تری دی مکس برای ورود به بازار کار

اگر قصد شما ورود به بازار کار است، بهتر است که در دوره‌های تخصصی ثبت‌نام کنید. با شرکت در این دوره‌ها صفر تا صد کار با 3D MAX را یاد می‌گیرید، و در پایان دوره مدرک معتبری به شما اعطا می‌شود. البته نحوه و متد آموزش نیز بسیار اهمیت دارد. بعضاً می‌بینیم که افراد پس از مدتی از یادگیری دست می‌کشند و دلیل آن را سخت بودن کار با تری دی مکس عنوان می‌کنند. در صورتی که کار با تری دی مکس اگر درست و اصولی تدریس شود بسیار آسان و شیرین خواهد بود. پس سعی کنید فراگیری 3D MAX را نزد اساتید مجرب که از متد روز دنیا برای تدریس استفاده می‌کنند شروع کنید. برای نمونه: آموزشگاه تصویرگران پویااندیش از متد استاندارد آتو دسک (شرکت تولید کننده تری دی مکس) برای آموزش 3DMAX استفاده می‌کند. از دیگر مزایای شرکت در دوره‌های تصویرگران پویااندیش، وجود پشتیبان آموزشی است. با وجود پشتیبان آموزشی دیگر هیچ سوالی برای شما بی‌جواب نخواهد ماند. درضمن، پس از تکمیل این دوره‌ها به شما مدرک معتبر دوزبانه اعطا خواهد شد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.