پرطرفدارترین خدمات کلینیک‌های زیبایی چیست؟

0

رپورتاژ

– لیزر موهای زائد بدن:

یکی از جدیدترین تکنیک های زیباسازی پوست بدن، از بین بردن موهای زائد آن است که امروزه براحتی با استفاده از لیزر، صورت می گیرد. از این رو به این عمل زیبایی، لیزر موهای زائد گفته می شود. این عمل امروزه یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین عمل های زیبایی نزد خانمها و حتی آقایان است که به آسانی انجام می گیرد و مزایای زیادی نسبت به شیوه های قدیمی و سنتی (مانند استفاده از موم) دارد. در چند جلسه می توانید با استفاده از لیزر از دست موهای زائد پوست بدن خود خلاص شوید و زیبایی و نشاط هر چه بیشتر را احساس کنید. به خصوص بانوانی که به مسائل بهداشت شخصی خود توجه خاصی دارند، بهتر است در استفاده از چنین تکنیک ها و عمل های زیبایی از این قبیل، تردید نکنند. خوشبختانه لیزر کردن موهای زائد محدودیت چندانی برای افراد ندارد و خانمها و آقایانی که تمایل به انجام این عمل دارند، می توانند جهت انجام لیزر به کیلینک های زیبایی پوست و مو از جمله کلینیک رنسانس، مراجعه کنند.

– تزریق چربی:

یکی از راه های مفید جهت افزایش زیبایی و جوانسازی پوست برای بسیاری از افراد به خصوص خانمها، تزریق چربی است. افرادی که به هر دلیل از ضخامت لب، سینه، گونه ها و نواحی دیگر بدنشان راضی نیستند و مایلند که تا حد امکان با استفاده از روش هایی این مسئله را برطرف کنند می توانند به گزینه تزریق چربی بیاندیشند. تزریق چربی امروزه به دلیل مزایای بسیار زیاد و طبیعی بودن بافت ها و سلول های استخراج شده و همچنین ماندگاری مناسب نتیجه این فرآیند، محبوبیت زیادی نزد بانوان و دختران جوان پیدا کرده است. چنانچه شما هم از ضخامت برخی نقاط بدن مانند لب، گونه، گودی زیر چشم و… راضی نیستید، می توانید این مسئله را با استفاده از عمل تزریق چربی برطرف کنید. چربی های تزریق شده همه از بدن خود شما برداشته می شوند.

– تزریق ژل:

تزریق ژل نیز یکی از راه های موثر افزایش زیبایی خانمهاست. در این تکنیک بجای چربی، از ژل جهت حجیم کردن و جوانسازی پوست بدن استفاده می شود. در حال حاضر یکی از بهترین راه ها جهت افزایش طراوت پوست و جوانسازی آن تزریق ژل است. این عمل کاربردهای زیادی دارد از جمله: از بین بردن خط اخم، از بین بردن خط لبخند، حجیم تر شدن گونه، زیباتر شدن بینی، از بین بردن چین و چروک های پوست و…

تزریق ژل یکی از فرآیندهایی است که در صورتی که به درستی و با استفاده از بهترین ژل ها و زیر نظر متخصصین با تجربه صورت گیرد، دوام بالایی خواهد داشت و ماندگاری آن سالهای سال خواهد بود. این عمل محدودیتی در تکرار آن وجود ندارد و اگر از ژل با کیفیت و تحت نظر پزشک متخصص انجام گیرد خوشبختانه دارای هیچ عوارض جانبی و معایب خاصی نیست.

– بوتاکس:

یکی از تکنیک ها و روش های جالب جوانسازی پوست بدن، استفاده از بوتاکس است. بوتاکس بر حسب اتفاق توسط پزشکان و متخصصان در اواخر دهه 1980 میلادی کشف و در نهایت اوایل دهه 1990 به ثبت رسید. امروزه با استفاده از بوتاکس که یکی از بهترین و موثرترین روشهای از بین بردن چین و چروک پوست و کاربردهای دیگری مانند از بین بردن خط اخم، خطوط پیشانی، خطوط اطراف چشم، جلوگیری از تعریق بدن (به خصوص دستها) و یا از بین بردن خطوط اطراف لب می باشد. استفاده از بوتاکس عوارض جانبی چندانی ندارد و نتایج آن کاملا طبیعی هستند. بوتاکس امروزه محبوبیت زیادی در سطح جهان پیدا کرده و هر ساله بسیاری از افراد اعم از مردان و زنان با سنین مختلف، داوطلب تزریق بوتاکس می شوند و از این طریق زیبایی را به خود هدیه می دهند.

کلینیک رنسانس

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.