ارتش ایالات متحده در حال توسعه هدست واقعیت افزوده‌ای برای سربازان است

0

ارتش امریکا در حال کار روی صفحه‌نمایش HUD واقعیت افزوده‌ای است که بتواند اطلاعاتی را به طور بی‌درنگ به سربازان نمایش دهد. HUD 3.0 کیتی است که گیمرها در بازی‌های تیراندازی با آن آشنا هستند و می‌تواند اطلاعاتی را پیش چشم سربازان قرار دهد.

ایده این است که همیشه یک صفحه‌نمایش کوچک در گوشه‌ای از چشم سربازان قرار داشته باشد و اطلاعاتی مانند موقعیت جغرافیایی خود سرباز، موقعیت جغرافیایی دشمن، اطلاعات ناوبری و هر نوع اطلاعات دیگر مفید را نمایش دهد.

براساس گزارشی که سایت پاپیولار مکانیکس منتشر کرده است؛ این سیستم طوری طراحی شده است که به سربازان در هیاهوی جنگ، اهداف و مسیرهای حرکت را نشان دهد و برنامه بعدی نبرد را متذکر شود.

HUD 3.0 پس از استفاده خلبان‌های هواپیماهای جنگنده از صفحه‌نمایش‌های heads-up طراحی شده است. در دهه ۱۹۷۰ استفاده از این صفحه‌نمایش‌ها برای نمایش دادن اطلاعاتی مانند ارتفاع، سرعت، رادار و حتا نوع سلاح‌ها و بمب‌های متصل به جنگنده‌های جت رواج یافته است.

خلبان‌ها همیشه در حالی که چشمان‌شان مواظب آسمان و اهداف بوده است؛ اطلاعات مورد نیاز را روی یک صفحه‌نمایش کوچک مشاهده کردند.

چالش‌هایی که باید حل شوند

سیستم HUD 3.0 اطلاعات را به صورت غیرقابل‌ نفوذی به سربازان نشان می‌دهد. یعنی دیگر سربازان نمی‌توانند این اطلاعات را مشاهده کنند. طبق گزارش‌های منتشر شده، این سیستم می‌تواند برخی نیازهای سربازان مانند نقشه‌خوانی یا حمل قطب‌نما را رفع کند و موقعیت دیگر سربازان خودی را گزارش می‌دهد تا سربازان در نبرها سریع‌تر حرکت کرده و واکنش نشان بدهند.

برای اولین بار نیست که ارتش ایالات متحده می‌خواهد از سیستم‌های HUD استفاده کند. در مورد قبلی، سیستم HUD 1.0 به نام Enhanced Night Vision Goggles III شناخته می‌شد که شامل یک عینک دید در شب بودند و به سربازان کمک می‌کردند بهتر شلیک کنند و سوژه‌های خود را با دقت بالاتری هدف قرار دهند.

ارتش از نسخه HUD 1.0 تا HUD 3.0 جهش بزرگی در فناوری‌های آن‌ها به وجود آورده است ولی هنوز چند چالش برای استفاده از سیستم HUD 3.0 وجود دارد که ارتش در حال غلبه بر آن‌ها است.

یکی از این چالش‌ها، نمایش اطلاعات مختصر و مفید صحیح به سربازان است. نمایش انبوهی از اطلاعات می‌تواند باعث سردرگمی و انحراف بیشتر سربازان شود. مشکل بعدی این است که صفحه‌نمایش HUD باید روی کلاه سربازان قرار گرفته و ثابت شود به‌طوری‌که در جنگ‌ها و نبردهای سخت بتواند مقاومت کند و کنده نشود یا با راحتی از کار نیفتد.

چندین شرکت دارند با ارتش ایالات متحده برای ساخت این هدست‌های واقعیت افزوده همکاری می‌کنند ولی در گزارش‌ها ازشان نامی دیده نمی‌شود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

اگر این شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی به صورت گربه تصور می‌شدند

این کاری است با هوش مصنوعی انجام آن نستا ساده شده است. اما به یاد دارم که در سالیان دور برای همانند نشان دادن برخی سگ‌ها با شخصیت‌ها انسانی خاص، عکاس و روتوش کار چه زحمتی کشیده بود و این سری عکس‌ها را در شماره ظاهرا نوروزی یک شماره مجله…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.