تماشا کنید: اگر ویندوز ۹۵ سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت بود!

0

ویندوز ۹۵ برای بسیاری از مردم خاطره‌انگیز است چون اولین سیستم‌عامل دسکتاپ، اولین ویندوز مایکروسافت و اولین سیستم‌عاملی است که با آن کار کردند و لذت بردند و بر آن تسلط پیدا کردند.

ویندوز ۹۵ بسیار زشت، کند و ابتدایی بود. شاید این روزها با دیدن ویندوز ۹۵، باورش سخت باشد که کار می‌کرد و می‌توانست برخی از کارهای سیستم‌عامل‌های امروزی را انجام دهد ولی یکی زا به‌یادماندنی‌ترین ویندوزهای مایکروسافت است.

حالا تصور کنید اگر ویندوز ۹۵ روی اسمارت‌فون‌های مایکروسافت نصب و اجرا می‌شد؛ چه شکلی بود و چگونه کار می‌کرد؟ رابط کاربری، آیکون‌ها، فایل‌ها و پنجره‌ها به چه شکلی در گوشی‌های موبایل ظاهر می‌شدند و کار می‌کردند؟

سیستم‌عامل ویندوزفون مایکروسافت یک شکست واقعی بود. اندروید و iOS هرگز اجازه ندادند ویندوزفون در بازار رشد کند و ضعف‌های ذاتی و اشکالات طراحی آن هم مزید بر علت شدند تا کم‌کم به فراموشی سپرده شود.

برخی از کاربرانی که هنوز با ویندوزفون ۹۵ خاطره دارند؛ به شوخی می‌گویند ای کاش ویندوز ۹۵ برای اسمارت‌فون‌های مایکروسافت سفارشی‌سازی شده بود. در این صورت، احتمالا تمام اشکالات و ضعف‌های ویندوزفون را رفع می‌کرد.

فیلمی مفهومی از اجرای ویندوز ۹۵ موبایل روی اسمارت‌فون‌های امروزی مایکروسافت در یوتیوب منتشر شده است که هم جالب و هم خاطره‌انگیز است.

دیدن Clipart، باکس‌های خاکستری رنگ و سایه‌های گسترده به عقب برگشته روی یک گوشی موبایل می‌تواند جذاب باشد و شاید اعتیاد شما به یک گوشی تلفن همراه را بیشتر کند.

در ویندوز ۹۵ موبایل شامل اپلیکیشن‌هایی مانند Windows 95 Store، پیام‌رسان‌هایی مانند واتس‌اپ، توییتر، اسکایپ و یوتیوب هستیم. می‌توانید از ورد ۹۷ استفاده کنید. شاید هم امکان دسترسی به سیری، گوگل اسیستنت و کورتانا فراهم شده باشد.

از شما دعوت می‌کنیم این فیلم ویندوز ۹۵ روی اسمارت‌فون‌های مایکروسافت را تماشا کنید و نظرتان را به ما بگویید:

 

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…

این عکس‌ها راهنما و ایده‌ای برای شما برای تبدیل اشیای کهنه و دورریز به چیزهای جدید هستند

صرفه جویی «واقعا» یک هنر است. خیلی وقت‌ها ما به بهانه تغییر دکوراسیون یا قدیمی شدن چیزی یا نامتناسب شدن چیزی با وسایل تازه به سادگی دورش می‌اندازیم یا باقیمتی بسیاری نازل به سمساری می‌دهیم.البته این سال‌ها به خاطر فشارهای اقتصادی -چنان…

مردان خوش‌لباس و خوش‌تیپ سال‌ها و دهه‌های آینده احتمالا چه لباس و آرایش موی سر و صورتی خواهند داشت

پیشبینی مد بسیار دشوار است. در داستان‌های علمی تخیلی گاهی چیزهایی در مورد آنها می‌خوانیم. مثلا سرهای تراشیده شده‌ای که جواهرات بر فرق سر دوخته شده‌اند یا خالکوبی‌ها.اما با توجه به تغییرات اقلیمی و درگیری‌ها و وسایل فناورانه‌ای که در حال…

اگر سلبریتی‌های کنونی در دوران ویکتوریایی می‌زیستند …

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.اما…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.