دسترسی راحت‌تر به محتوای گوشی‌های موبایل روی کامپیوتر با اپلیکیشن Your Phone

0

مایکروسافت آزمایش اپلیکیشن Your Phone را از اردیبهشت ماه با Windows 10 Insiders آغاز کرد و حالا این برنامه برای تمام کاربران ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفته است.

اگر شما از ویندوز ۱۰ با آخرین ارتقای April 2018 Update استفاده می‌کنید؛ اپلیکیشن Your Phone روی مایکروسافت استور برای نصب آماده است.

این اپلیکیشن می‌تواند محتوای گوشی تلفن همراه را روی پی‌سی میرور کند تا دسترسی به آن‌ها ساده‌تر باشد. از دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند تا کاربران به سادگی با کشیدن و رها کردن، تصاویر و موزیک از روی گوشی به روی کامپیوتر کپی شوند.

مایکروسافت می‌خواهد در آینده قابلیت هماهنگ‌سازی پیامک‌ها و اعلان‌ها را از روی گوشی‌های اندرویدی به روی کامپیوترهای رومیزی فراهم کند.

اکنون اندروید؛ به‌زودی iOS

با انتشار رسمی این اپلیکیشن، کاربران دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن‌های ثالث برای سینک کردن گوشی و دسکتاپ ندارند و می‌توانند به طور مستقیم به هر محتوایی روی دستگاه‌های همراه با کامپیوتر دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت در ابتدا آزمایش این اپلیکیشن را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی Redstone 5 در اختیار کاربران قرار می‌داد ولی اکنون به نظر می‌رسد بدون نیاز به به‌روزرسانی آینده قابل نصب و استفاده باشد.

غول ردموند وعده کرده به‌زودی این اپلیکیشن از دستگاه‌های آیفون هم پشتیبانی کند ولی تنها امکان میرور گوشی روی کامپیوتر وجود دارد و هنوز مشخص نیست امکان هماهنگ‌سازی پیام‌ها، تصاویر، اعلان‌ها و دیگر اطلاعات چه زمانی فراهم می‌شود.

انتشار رسمی و مستقل اپلیکیشن یونیورسال Your Phone توسط مایکروسافت، گام دیگری برای هماهنگ‌سازی ویندوز با پلتفرم‌های دیگر موبایل است. این شرکت تلاش می‌کند با تکمیل اکوسیستم خود، کاربران اندرویدی و iOS بتوانند هماهنگی بیشتری میان کامپیوتر و دستگاه‌های همراه خود ایجاد کنند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

تصور کنید اگر این مکان‌های مشهور اصلا ساخته نمی‌شدند، منظره پیرامونی آنها چطور می‌شد؟

ساختمان‌های مشهور و بناهای زیبا یا کاربردی عظیم، شهرتی برای منطقه خود به ارمغان می‌آورند و سیل گردشگران را سرازیر می‌کنند و حتی پایشان به کرات به دنیای ادبیات و سینما هم باز می‌شود و باز بر شهرت مکان می‌افزایند.به همین خاطر است که ساختن…

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.