حالا دیگر آمریکایی‌ها، زمان بیشتری را صرف اپلیکیشن‌ها می‌کنند تا تماشای برنامه‌های تلویزیونی

2

شهروندان آمریکایی‌، علاقه زیادی به تماشای تلویزیون دارند. شبکه‌های تلویزیونی رایگان و کابلی انبوه با برنامه‌های بسیار متنوعشان که همه سلیقه‌های را پوشش می‌دهد، باعث شده است که هر آمریکایی، در هر روز، دقایق زیادی را صرف تماشای تلویزیون کند.

اما به گواه اعداد و ارقام شرکت Flurry حالا دیگر رسانه سنتی تلویزیون، در مقابل دنیای اپلیکیشن‌های موبایل کم آورده است و برای اولین بار میزان زمان صرف شده پای اپلیکیشن‌ها، بیشتر از زمان تماشای تلویزیون آمریکایی‌ها شده است.

بر این اساس، هر آمریکایی به طور متوسط در هر روز 198 دقیقه را صرف اپلیکیشن‌ها می‌کند، در صورتی که 168 دقیقه تلویزیون تماشا می‌کند.

9-12-2015 11-04-36 AM

تازه این در شرایطی است که:

1- میزان زمان صرف شده در مرورگرهای اینترنتی که در این آمار، لحاظ نشده است که در این صورت میزان صرف شده برای اپلیکیشن‌ها به 220 دقیقه می‌رسد. (یعنی 3 ساعت و 40 دقیقه در هر روز)

2- برخی‌ها هم فقط تلویزیون را روشن می‌کنند و حین پخش برنامه‌ها، کارهای دیگر را انجام می‌دهند. یعنی تلویزیون در بک‌گراند کارهای دیگرشان پخش می‌شود. پس در صورتی که زمان تماشای اختصاصی تلویزیون محاسبه می‌شد، آمار تماشای تلویزیون پایین‌تر هم می‌آمد.

اینها ما را به این نتیجه می‌رسانند که محتواسازان باید به سمت انتشار محتوا از طرق اپ بروند.

شاید در ایران که فروش محتوای متنی یا چندرسانه‌ای هنوز جا نیفتاده است، این موضوع تنها از نظر بُرد رسانه‌ای اهمیت داشته باشد. اما چیزی که مسلم است که رسانه‌های سنتی، نه‌تنها در آمریکا، بلکه در دیگر نقاط دنیا هم، جدا دیگر یارای مقابله با اپلیکیشن‌های موبایل‌ها و تبلت‌ها را ندارند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر ابرقهرمانان‌ها و شرورهای فیلم‌ها و کامیک‌ها در دوره ویکتوریا می‌زیستند!

عصر ویکتوریا دوره‌ای از تاریخ بریتانیا بود که از سال 1837 تا 1901 همزمان با سلطنت ملکه ویکتوریا بریتانیا ادامه یافت. این دوره، دوره تغییرات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قابل توجهی بود که نه تنها بریتانیا، بلکه سایر نقاط جهان را عمیقاً…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

عکس‌های بی‌نظیر از آبشارهای رنگارنگ دریاچه‌های پلیتویس در کرواسی و مقایسه آنها با فصل یخ‌زده

نوشته: تاماس دومبورا توثمن چهار سال پیش در فصل زمستان از دریاچه‌های پلیتویس بازدید کردم و از دنیای زیبا و یخ زده آنها با آبشارهای یخی و مناظر سفید عکس گرفتم.اخیراً دوباره به این دریاچه‌ها بازگشته‌ام تا از همان منظره خیره‌کننده عکس…
آگهی متنی در همه صفحات
2 نظرات
  1. pourrahimi می گوید

    رشد روز افزون اپلیکیشن ها پاسخ به درخواست جوامع صنعتی یک امر غیر قابل انکار است و برای انسانی که بخواهد کارهایش راحت تر و سریع تر انجام بگیرد چاره ای ندارد که برای هر نیازش اپلیکیشنی طراحی شود و برنامه نویسان به این نیاز پاسخ می دهند و روز به روز به این شرکت های نو پا که اصطلاحا استارتاپ گفته می شود افزوده می گردد.بطور قطع روز به روز وابستگی انسان مدرن به این اپلیکشن ها بیشتر می شود تا حدی که همه ی امور زندگی را از هر چه که شما فکرش را بکنید در دست می گیرند .ما نسل های قدیمی می گفتیم بدون عشق نمیشه زندگی کرد حالا باید بگوییم بدون اپلیکیشن نمیشه زندگی کرد!

  2. الی باقری می گوید

    درسته اپ‌ها هم می‌توانند محیط خوبی برای گسترش رسانه‌ها باشند اما به نظر من باز هم نمی‌توانند تلویزیون را خانه‌نشین کنند. تلویزیون دارای محتوای زنده و انسانی است ولی اپ‌ها زنده نیستند و محتوایشان خشک‌تر از تلویزیون است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.