رپورتاژ: اطلاعیه‌ای برای‌ دوست گرافیستِ گمشده!

5

سلام؛
این یه فرصت استثنایی برای دیزاینرهای هست که دنبال انجام دادن یه کاری فراتر از خوب هستن. گروه راهبردی خاک، یعنی همون تیمی که خط‌خوان رو به کتاب‌خون‌های فارسی معرفی کرده، برای تکمیل کادر خودش دنبال یه طراح رابط کاربری(UI) خوب می‌گرده. ما دنبال یه دوست گمشده می‌گردیم که ممکنه شما اون رو دیده باشید؛ مشخصات اون دوست این‌هاست؛ اگه شما اون آدم هستید، لطفاً هر چه زودتر خودتون رو به ما معرفی کنید و اگه اون آدم رو می‌شناسید این نامه رو به دستش برسونید؛ ممنون.

⦁    از آرزو کردن نترسه: اولین چیزی که برای ما مهمه و توی اولویت‌ها حتی قبل از حرفه‌ای بودن قرار می‌گیره، باور داشتن به آرزوهاست. باور به این که یه کار شدیداً سخت و غیرممکن رو می‌شه انجام داد. باور به این که تو حق داری هر آرزویی رو داشته باشی و می شه به هر آرزویی دست پیدا کرد. و این درست همون کاری هست که ما برای خط‌خوان انجامش دادیم. اولین کاری که هر طراح خوبی انجام می‌ده آرزو کردن یه چیز خاص و استثنایی هست. پس اگه می‌خواید عضو خاک بشید، همین الآن آرزوهاتون رو لیست کنید.

10-21-2015 10-25-21 AM

⦁    کارهاتون رو دوست داشته باشید: به نظر ما فقط اون کارایی خوب از آب درمی‌آن که یه کسایی یه جایی عمیقاً دوست‌شون داشته باشن. همیشه کاری رو بکنید که دوست دارید. به خاطر دوست داشتن‌شون بجنگید و نذارید دیگران بهتون بگن که این کار، کار خوبی نیست. ما توی خاک بارها به خاطر از دست دادن کارهامون گریه کردیم. گریه این جور جاها یه چیزه عادیه.

10-21-2015 10-26-23 AM

⦁    خلاق بودن: خیلی‌ها توی دنیا طراحی سایت و اپلیکیشن رو انجام می‌دن. و از این خیلی‌ها، خیلی‌هاشون هم «خیلی خوب»ن؛ ولی همه‌شون ویژه نیستن. اونایی ویژه‌ان که یه کار استاندارد رو انجام نمی‌دن، بلکه کاری رو انجام می‌دن که هیچ‌کس دیگه‌ای نمی‌تونه انجامشون بده. طراح‌های خوب خلاق هستن. قبول نمی‌کنن که یک کار رو مثل همه انجام بدن و اصرار دارن که همیشه می‌شه اون رو بهتر انجام داد. به خط‌خوان سر بزنید، باهاش کار کنید و ببینید که چه‌طور می‌شه بهترش کرد. اگه فکر می‌کنید سایت ما عالیه، پس خلاق نیستید؛ چون هر خودِ ما هر روز فکر می‌کنیم که می‌تونه از این عالی‌تر هم باشه. شما همیشه باید فکر کنید که چیزی که وجود داره کافی نیست. ایده‌هاتون رو برای ما بفرستید.

10-21-2015 10-27-21 AM

⦁    حرفه‌ای بودن و یادگیری مداوم: حرفه‌ای بودن یعنی این که هر روز جدیدتر از دیروز باشی. در عین این‌که می‌دونی داری چی کار می‌کنی، سعی کنی چیزهای جدیدی یاد بگیری. اگه تو کسی هستی که اصول طراحی متریال رو می‌شناسی، نباید توی اون درجا بزنی و باید همیشه به این فکر کنی که «خب؟ بعدش چیه؟». ما کسی رو می‌خوایم که فردا از امروز بهتر باشه. همین‌طور که خط‌خوان هر روز از روز قبل بهتر می‌شه.

10-21-2015 10-28-04 AM

⦁    دوست داشتنی: مطمئناً هیچ‌کس از آدم‌های اخمالو خوشش نمی‌آد. ما این‌جا به هم یه قراری داریم، و اون هم این‌که چیزهایی که بلدیم رو به هم یاد بدیم. ما با هم میریم سفر. همیشه با هم غذا می خوریم و همیشه هم هوای هم رو داریم.

10-21-2015 10-29-30 AM

⦁    آشنا به بازی‌های ایکس‌باکس و مهارت‌های مربوطه: بخشی از ساعت کار همه‌ی بچه‌های خاک، اختصاص داره به بازی‌ کردن و مسابقه دادن با ایکس‌باکسی که توی شرکت هست. لطفاً قبل از فرستادن رزومه‌هاتون یه بازبینی توی مهارت‌های ایکس‌باکسی‌تون داشته باشید.

10-21-2015 10-30-06 AM

⦁    انیمه باز، کتاب باز: این‌جا همه اهل دیدن انیمه و خوندن کتاب هستن. آخرین انیمه‌ای که دیدید چیه؟ آخرین کتابی که خوندید چی؟ ما خودمون این‌جا به طور دسته جمعی طرفدار Hunter X Hunter هستیم.

10-21-2015 10-30-56 AM

 پس اگه فکر می‌کنید که دوست گمشده‌ی ما رو می‌شناسید، لطفاً نامه‌ی ما رو به دست‌ش برسونید و بگید که ما منتظر رزومه‌ی کاری اون در آدرس jobs@khak.co هستیم. بیش‌تر از این منتظرمون نذارید!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
5 نظرات
  1. مجتبی می گوید

    سلام.
    از ایده این نامه خوشم اومد.
    من اهل ریسک هستم (مثلا یه روزه از ویندوز مهاجرت کردم لینوکس آخرشم سر از توزیع آرچ در اوردم)
    متاسفانه تا حالا طراحی رابط کار بری نکردم ولی فک کنم بتونم از عهده اش بر بیام.
    رزومه ای هم ندارم تازه کارم.
    بیشتر میخوام چیز های جدید رو امتحان و لمس کنم .
    به هر حال اگه خودم بتونم کمکی بکنم خوشحال میشم و اگر هم نه اونایی که میتونن رو میفرستم سراغتون.
    ممنون از نامه جالبتون.
    درضمن من اهل PS4 هستم!

  2. مجتبی می گوید

    راستی یادم رفت بگم انیمه بازم در حد تیم ملی.
    اخرین انیمه ام که خودم براش زیر نویس نوشتم هنر شمشیر زنی انلاین بود.(مسلط به زبان انگلیسی و روسی)(دانشجوی زبان روسی)

  3. abcd می گوید

    با احترام این بخش xbox و انیمه اضافه بود تو آگهی!

  4. زیبا می گوید

    چقدر لوسن 🙂

  5. امیر می گوید

    سلام
    من 3 سال تجربه UI/UX دارم و مسلط به نرم افزارهای افترافکت،فتوشاپ، ایلاستریتور و در زمینه طراحی وب زبانهای CSS, HTML را به خوبی تجزیه تحلیل میکنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.