در آستانه پخش فصل جدید سریال «گیم آو ترونز» – 6 سؤال کلیدی در مورد شخصیت‌های اصلی سریال که در انتظار پاسخگویی به آنها هستیم

6

حسین میرزایی

به بهانه ی پخش فصل جدید این سریال که از 5 اردیبهشت آغاز می شود، “6 سوال کلیدی پیش روی game of thrones” را در اختیار دنبال کنندگان این سریال قرار می دهیم تا حافظه شان برای تماشای فصل جدید آماده شود:

آیا جان اسنو واقعا مرده است؟

اجازه دهید کارمان را با بزرگترین لقمه آغاز کنیم. آخرین تصویری که در game of thrones دیدیم خونریزی شدید فرمانده ی نگهبانان شب  بود که مورد خیانت زیردستانش قرار گرفت. به نظر مرده می آمد یا حداقل در حال مرگ. هیچکسی قصد کمک به او را نداشت.

با این وجود چرا همه تکرار می کنند که جان اسنو، فرزند نامشروع و شجاع ادارد استارک هنوز زنده است؟

4-22-2016 9-51-29 AM

شاید به این دلیل که کیت هرینگتون، طی فیلمبرداری فصل 6 سریال بارها مشاهده شده است. حتی طرفداران تیزچشم بار دارند که در تریلر فصل شش اسنو را برای لحظه ای کوتاه وسط میدان نبرد مشاهده کرده اند.

از طرف دیگر، بازیگران مختلفی (از جمله خود هرینگتون) طی مصاحبه ی های متعدد اعلام کرده اند که اسنو مرده است.  حتی شبکه ی HBO در خلاصه ی رسمی فصل 6 سریال به مرگ او اشاره کرده است.

اما … تا کی؟ طرفداران محزون، احتمالا از روی انکار، یک تئوری قابل تامل مطرح می کنند: جنازه ی اسنو، توسط ملیساندرا، که علاقه ی شدیدی به اصالت اسنو و خود او نشان داده، احیا می شود.

حدس ما این است که اسنو به شکلی به داستان بر می گردد. او شخصیتی حیاتی در داستان دارد. هم چنین بازیگران تنها برای چند صحنه ی مرگ و فلش بک های مربوط به آن نمی توانند ماه ها درگیر باشند.

آیا برن استارک می تواند راه برود؟

این عکس چیست؟ در این عکس تبلیغاتی HBO وارث جوان وینترفل را می بینیم که بزرگ شده و کنار مربی جدیدش، کلاغ سه چشم ایستاده است. هم چنین در یکی از تریلرها او را در مقابل یکی از فرماندهان ترسناک وایت واکرها می بینیم.

آیا این به معنی این است که برن، که به صورت شگفت انگیزی هیچ اثری از او در فصل 5 نبود، روی پاهای خودش می ایستد و به هودور برای حملش نیازی ندارد؟

4-22-2016 9-51-58 AM

احتمالا نه، احتمالا به خاطر می آورید که در انتهای فصل 4، زمانی که برن، کلاغ سه چشم را تا غاری در شمال دیوار تعقیب کرد، کلاغ به او گفت “تو هیچوقت نمی تونی دوباره راه بری، ولی می تونی پرواز کنی”.

ما دقیقا نمی دانیم معنی این حرف چیست، اما این جا هم یک فرضیه مطرح است: کلاغ به برن یاد خواهد داد که چگونه تجربیات خارج از بدن داشته باشد. این موضوع برای آخرین پسر نجات یافته ی استارک، که قدرتهای جادویی (از قبیل رویای صادقه و کنترل حیوانات از طریق دسترسی به مغز آنها) از خود نشان داده، نباید زیاد سخت باشد.

آیا آریا به کوری اش غلبه پیدا می کند؟

آریا، تو دختر لجبازی هستی. زمانی که در انتهای فصل 5 از خدای چندصورت سرپیچی کردی و مرین ترنت را بدون اجازه کشتی، با کوری ات تنبیه شدی. اگر نتوانی ببینی، چگونه می توانی به تمرین هایت برای سرباز بدون صورت شدن و انتقام گرفتن از افراد زیادی که باعث ضربه به خانواده ات شدند، ادامه دهی؟

از خوش شانسی تو، کتاب آخر مارتین اخبار خوبی را ارائه داده. در قسمت “رقص با اژدها” تو بینایی ات را به دست خواهی آورد، اگرچه به دلیل غرور خانوادگی ات به قاتل ناشناس و چندصورت شدن اکراه نشان می دهی.

ما شرط می بندیم که در این فصل، جوانترین دختر استارک، که در تریلر فصل 6 در حال پریدن از دیوار دیده می شود (اگر نمی توانی ببینی، چطور از یک دیوار می پری؟) یکی دو نام دیگر را از لیست مرگش خط خواهد زد.

4-22-2016 9-52-31 AM

چه بر سر سانسا و تیون می آید؟

سانسای بیچاره. تیون بیچاره. شاید درست بوده که دو نفر از بیچاره ترین شخصیت ها در سریال، به همدیگر برسند. وقتی آخرین بار این زوج رنج دیده را دیدیم، با پریدن از قلعه ی وینترفل روی برف برای فرار از بارباروس رمزی بولتون بودند. اما آیا دوباره گیر می افتند؟ یا به جای تازه ای می گریزند، مثلا به خانه ی اجدادی تیون در جزایر آهن.

4-22-2016 9-53-52 AM

آیا کار لنیسر سابقا قدرتمند، تمام است؟

احتمالا فکر می کنید که سرسی لنیستر، پس از بازداشت و تحقیر شدن در خیابان های سرزمین پادشاهی در فصل آخر، تنبیه شده است. اما احتمالا اشتباه می کنید.

سرسی وقتی که بلایی سرش بیاید می تواند به شدت کینه توز باشد، و اخیرا بلاهای زیادی سر او آمده است: جفری، پسرش و تایوین پدرش هر دو مرده اند. دخترش میرسلا، به نظر مرده است و گنجشک های (sparrows) مبارز، تاخ و تخت خانوادگی و قدرتمند آن ها را از بین برده اند.

در همین حال جیمی لنیستر، از ماموریت شکست خورده ی خود در دورن بازگشته است و به نظر می رسد به دنبال بازپس گیری سرزمین پادشاهی از گنجشک اعظم (high sparrow) و دار و دسته اش است.

4-22-2016 9-56-29 AM

آیا دنریس می تواند قدرت رفته اش را پس بگیرد؟

برای ملکه ی مارین و مادر اژدهاها، فصل 5 یک شکست ناگهانی به همراه داشت. در یک لحظه او گلادیاتورهایش را در صحنه ی نبرد تشویق می کرد، و در لحظه ای دیگر، در حال گریز از فرزندان هارپی برای بقا بود در حالی که به تنهایی در تپه ها به دنبال غذا می گشت.

به نظر می رسد دنریس تاکنون تا این حد آسیب پذیر نبوده است. اما شاید تیریون لنیستر کلید آزادی او باشد. یک تریلر جدید او را در حال آزاد کردن دو تا از اژدهاهای اسیر از قفسشان نشان می دهد. اگر او موفق شود و اژدهاها به مادرشان وفادار باقی مانده باشند، دنریس باید به زودی به اوج قدرت بازگردد. شمشیر و نیزه در جنگ سودمندند اما در مقابل اژدهاها شانسی برای پیروزی نخواهد بود.

4-22-2016 9-57-54 AM

منبعl


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

کارخانه متروکی در پرتغال با ماشین‌های کلاسیک قدیمی در آن کشف شد و سوژه عکاسی شد

متروک بودن هم زیبایی خاص خودش را دارد. خانه و هتل و امارت متروک انگار یک تونل زمان است. یک موزه خاک گرفته دست نخورده.اما این بار کارخانه‌ای با ده‌ها ماشین کلاسیک رها شده در پرتغال با کوشش عکاسان سوژه شده.«داخل این ساختمان صنعتی دو…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
6 نظرات
  1. saeed می گوید

    جناب مجیدی کیفیت پست ها خیلی کم شده
    همچین پستی به درد سایت هایی میخوره که مطالب زرد میذارن.همچین مطلبی حتی ارزش صحبت روزانه هم نداره چه برسه یه پست بهش اختصاص پیدا کنه.امیدوارم مطالبتون بهتر بشه

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      در انتخاب سایت و شبکه اجتماعی خود مختار هستید. ما توانمان فعلا در همین حد است.
      در مورد این پست خاص، قطعا سریال گیم آو ترونز واجد انبوهی از نکات و ظرایف اجتماعی زیرپوستی است و از بعد ظاهری هم کسی نمی‌تواند منکر کیفیت این سریال بشود. اما باز هم شما در انتخاب فیلم و سریال مورد نظر خود مختار هستید.

    2. علی می گوید

      مخالفم با نظر شما. شاید سریال را نمیشناسید. این سریال شما را نه تنها با سرگرمی بلکه با روانشناسی اجتماعی، شناخت ریشه های قدرت و بازی سرنوشت به چالش میکشد. پیشنهاد میکنم دیدن سریال را از دست ندهید

  2. حمیدرضا می گوید

    خیلی جالب بود، به نظر من جان اسنو به عنوان یک نایت واکرها برمیگرده!
    ولی درکل سریال خیلی شلوغی هست که باید کلی انتظار بکشیم تا سرنوشت هر کدوم از کاراکترها مشخص بشه…

  3. نیما می گوید

    درمورد جان اسنو. من به چیزی غیر از کمک دیگران به زنده شدن اعتقاد دارم. اگر دقت کنید تو فصل اول که پدرش به سمت پایتخت میره می خواد راجع به مادر اسنو بهش چیزی بگه که نمی تونه و بهش میگه بعدا باهاش صحبت میکنه. شاید مادر جان اسنو موجودی خاص بوده.

  4. پوری یا می گوید

    سلام
    این تریلر آخری جوابی پس و پیش به بیشتر سوالا داده. اما در مورد جان اسنو فقط روایت خود داستان ک مرگش رو غیر منطقی میکنه، چون تو شرایط حال حاضر از محسوس ترین فقدان های کاراکتر توی سریال بحساب میاد و پرکردنش خیلی راحت نیست و از طرف دیگه خطوط داستانی دیگه به مراتب درصدی از جذابیتشون رو بخاطر نبود جان اسنو از دست میدن. بخاطر نسبتی ک با آریا، برن، ریکون و سانسا استارک داره و از طرف دیگه در حال حاضر باتجربه ترین و اصلی ترین و در نزدیکی ترین رقیب وایت واکرها محسوب میشه. اما در آخر باید بگم هر چیزی از این پیرمرد خوش ذوق و ذهن خلاقش برمیاد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5