نسخه آینده فایرفاکس را الان آزمایش کنید! ویژگی‌های احتمالی فایرفاکس 57

0

فایرفاکس هنوز از پا ننشسته و در حالی که کروم از این مروگر سال‌های سال است که پیشی گرفته، همچنان به خلاقیت و ارتقاهای خوب ادامه می‌دهد.

انتظار می‌رود که نسخه بعدی فایرفاکس، یعنی فایرفاکس 57، ماه نوامبر در اختیار کاربران قرار بگیرد. اما طبق معمول کسانی که خیلی علاقه‌مند هستند ویژگی‌های نسخه تازه مرورگر را زودتر تجربه کنند، می‌توانند با دانلود نسخه‌های بتا، توسعه‌ای و همچنین نسخه موسوم به شبانه یا Nightly، از دیگران پیشی بگیرند.

برای دانلود می‌توانید به اینجا بروید. ما توصیه می‌کنیم نسخه Nightly را دانلود کنید، چون ویژگی‌های تازه در این نسخه بیشتر نمایان می‌شود.

اما ویژگی‌های تازه فایرفاکس 57 کدام‌ها هستند.

فایرفاکس 57 رابط کاربری تازه‌ای دارد که نامش فوتون است. فایرفاکس 57 حالت مسطح یا لفت دارد و کار با آن سرراست‌تر می‌نماید.

در نوار آدرس فایرفاکس می‌بینیم که سه آیکون اضافه شده است. یک آیکون به صورت سه نقطه – آیکون به شکل ستاره برای بوک‌مارک کردن صفحه و نیز آیکون سرویس پاکت. (حتما می‌دانید که فایرفاکس پاکت را اوایل سال میلادی جاری خرید.)

چیز دیگری که در نوار آدرس دیده می‌شود، آیکون به شکل کتاب است که نشان می‌دهد نسخه ترو تمیز برای مطالعه صفحه مورد نظر، وجود دارد.

اما کلیک بر روی آن آیکون به شکل سه نقطه چه می‌کند؟ با این کار منوی کوچکی باز می‌شود که اجازه می‌دهد، آدرس را کپی کنید، آن را ایمیل کنید یا به گوشی موبایل خود ارسال کنید.

فایرفاکس 57، ابزاری برای گرفتن اسکرین‌شات دارد که آیکون در بالا و سمت راست منو قرار دارد. این آیکون به شکل یک قیچی کوچک است. بعد از کلیک بر روی آن، می‌بینید که با حرکت دادن نشانگر ماوس روی صفحه اینترنتی، قسمت‌های مختلفی از صفحه های‌لایت می‌شوند و شما می‌توانید از این قسمت‌های های‌لایت شده، اسکرین‌شات تهیه کنید.

شاید با این قابلیت اسکرین‌شات گرفتن خود مرورگر، نیاز بسیاری از ماها به استفاده از برنامه‌های جانبی گرفتن اسکرین شات تا حد زیادی کم شود. من این ویژگی را امتحان کردم و به نظرم بسیار کارا آمد. ضمن اینکه با آن شما می‌توانید به راحتی در صفحاتی که اسکرول می‌خورند، محدوده گرفتن عکس را توسعه دهید و از صفحه تا هر جایی که مایل بودید، عکس تهیه کنید.

اما صفحه برگه‌ها هم در فایرفاکس 57 متحول شده است. در بالای این صفحه کادر جستجو مشاهده می‌شود. در زیر آن نمایی از صفحاتی که شما بیشتر از آنها بازدید کرده‌اید، دیده می‌شوند.

اما چیزی جالبی که اضافه شده است، بخش سایت‌های توصیه شده توسط پاکت است. البته شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک از این قسمت‌ها نمایش داده شوند و کدام‌ها، خیر.

تحول دیگر مسلما سریع‌تر شدن فایرفاکس است.

مسلما هیچ تضمینی وجود ندارد که ویژگی‌هایی که در بالا ذکر کردیم، حتما به نسخه نهایی فایرفاکس 57 راه یابند، اما قطعا می‌شود گفت که فایرفاکس 57 تلاش مثبتی برای محبوب کردن فایرفاکس خواهد بود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5