رپورتاژ: خرید ایرانی‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی Amazon و Ebay ممکن شد

پیشرفت تکنولوژی زندگی ما را ساده تر از آنچه قبلا تصور میشد، ساخته است. تا مدتی قبل هنگامی که  ما نیاز به خرید کالایی داشتیم، به خرید می رفتیم، اما اکنون نیازی به انجام این کار یا حتی ترک خانه نداریم؛ زیرا همه چیز قابل دسترسی است و می تواند به راحتی از طریق چند کلیک در دسترس ما قرار گیرد. وب سایت های خرید آنلاین اخیرا به سرعت در حال افزایش هستند تا نیازهای رو به رشد مشتریان را برآورده سازند. اکنون سایت های خارجی خرید آنلاین زیادی پیدا می شوند که به شما کمک می کنند تا آنچه که  به دنبال آن هستید را بیابید. شما می توانید در وب سایت های خارجی مختلف آنچه نیاز دارید را خریداری کنید و بهترین یا حتی بهتر از آنچه می خواهید را به دست آورید.

سایت آمازون و eBay از جمله فروشگاه های آنلاین مشهور در سطح جهان به شمار می روند که از سراسر دنیا از این فروشگاه های خریداری میکنند ولی تا کنون امکان استفاده از خدمات آن ها برای کاربران ایرانی فراهم نبوده است.

مهم ترین مسله خرید از سایت آمازون و سایر سایت های خارجی بحث ارسال پستی به کشور ایران هست که با توجه به تحریم های که علیه کشور عزیزمان ایران شده این امکان وجود ندارد !!!

با حمایت های شما کاربران ایرانی امکان خرید از سایت های خارجی توسط سایت زاکولا فراهم کردیم .

شما کاربران ایرانی به راحتی می توانید با پر کردن فرم دریافت پیش فاکتور از طریق این لینک خرید خود را فروشگاه های اینترنتی مشهور جهان من جمله خرید از آمازون و ebay انجام دهید و در عرض کمتر از 15 روز کاری سفارش خود را در ایران تحویل بگیرید .

گروه تجاری زاکولا همواره سعی در ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود و برطرف کردن هر چه بیشتر نیاز آنها بوده هست تا رضایت کامل مشتریان جلب نمائید . در همین راستا در حال پیاده سازی سیستم هوشمند خرید از سایت های خارجی می باشد. تا به راحتی و به صورت آنلاین بتوانید قیمت ریالی محصولات مشاهده نمائید و به صورت آنی و آنلاین از خارج خرید کنید.

در ادامه به معرفی اجمالی دو سایت آمازون و ebay  می پردازیم.

Amazon.com

سایت آمازون به عنوان محبوب ترین فروشگاه اینترنتی در سطح جهان شناخته شده است. این فروشگاه همچنین به عنوان بزرگترین خرده فروش آنلاین در سراسر جهان و نه فقط در ایالات متحده می باشد. این فروشگاه در سال 1994 توسط جف بزوس تاسیس شد و در سیاتل، واشنگتن، ایالات متحده مستقر است. این فروشگاه به عنوان یک کتابفروشی آنلاین کار خود را آغاز کرد، و به سرعت به ارائه ی همه ی کالاهای مورد نیاز مردم کرد. این فروشگاه به  مشتریان خود چندین ویژگی از قبیل روش های پرداخت آسان، تخفیف، پرداخت سریع، تحویل سریع و طیف گسترده ای از اقلام با قیمت مناسب ارائه می دهد.

خرید مستقیم از ebay

 Ebay.com

این سایت یکی از محبوب ترین سایت های حراج آنلاین و وب سایت های خرید است که در کل جهان یافت می شود. این سایت در سال 1995 توسط پیر امیدیار تاسیس شد و در سن خوزه، کالیفرنیا، ایالات متحده مستقر است. eBay به شما کمک می کند که محصولات مختلفی را خریداری و به فروش برسانید، که باعث می شود این سایت هم برای خریداران و هم برای فروشندگان سودمند باشد.

در این سایت هم کالاهای نو و هم کالاهای دست دوم عرضه می شود. در این سایت شما می توانید هر محصولی را برای فروش عرضه کنید یا هر کالایی را که به آن نیاز دارید خریداری کنید. با توجه به این نکته که فروشندگان زیادی ممکن است همزمان یک محصول را برای فروش عرضه کنند، شما می توانید قیمت های مختلف را با هم مقایسه کنید و کالایی که مناسب ترین قیمت را دارد و یا تخفیف قابل توجهی دارد خریداری کنید. یکی از مزایا سایت ebay که برای ایرانیان جذاب هست قسمت مزایده کالاهاست.

چرا ایرانی ها علاقه مند خرید از سایت های خارجی هستند؟

  1. بابت اصل بودن کالا و کیفیت آن مطمئن باشند.
  2. به صرفه بودن خرید کالا از خارج حتی با هزینه حمل و نقل به ایران.
  3. کالاهای که در ایران وجود ندارد یا به سختی پیدا می شود.
  4. خرید هدایای کاملا متفاوت و خاص   .
  5. ارسال کالا برای فرزندان ،دوستان و آشنایان در خارج از کشور در روزها و مناسبت های خاص.
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

نظرات بسته شده است.