حدس و گمان درباره گوشی‌های ۲۰۱۸ سونی و تصاویر ساخته شده بر این اساس: طراحی بدون لبه، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، دوربین دوگانه و نمایشگر 4K

0

یک سایت گرجستانی به نام Vortex.ge تصاویری زنده و کاملا واضح از گوشی‌های بعدی شرکت سونی روی اینترنت منتشر کرد. این سایت مدعی است مشخصات کامل این اسمارت‌فون‌ها را نیز می‌داند و سونی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا آن‌ها را معرفی خواهد کرد.

به گزارش سایت Vortex.ge، سونی در سال آینده دو گوشی عرضه می‌کند که یک اسمارت‌فون با مشخصات سخت‌افزاری رده بالایی است و دیگر یک گوشی رده متوسط محسوب می‌شود.

تصاویر منتشر شده بر اساس این گمان‌ها از این دو گوشی نشان می‌دهد که در طراحی و سبک به طور کامل متفاوت از گوشی‌های قبلی سونی هستند. این تصاویر می‌گویند که با اسمارت‌فون‌هایی بدون حاشیه، مجهز به دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت روی صفحه‌نمایش روبرو هستیم.

اسکنر اثر انگشت ترکیبی با صفحه‌نمایش یا سیستم تشخیص چهره

احتمالا اسمارت‌فون رده بالای سونی در ادامه گوشی «اکسپریا ایکس زد پریمیوم» معرفی می‌شود و اندازه صفحه‌نمایش آن ۵.۵ اینچی خواهد بود. تصاویر نشان می‌دهند که نباید گوشی بزرگی باشد. این صفحه‌نمایش از رزولوشن 4K سود می‌برد و ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، پردازنده پرقدرت تازه معرفی شده اسنپدراگون ۸۴۵ با مودم یک گیگابیتی X20 و نهایتا دوربین دوگانه دارد.

همان‌طور که تصاویر به ما می‌گویند؛ خبری از اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی و پشتی گوشی نیست. بنابراین؛ می‌توان حدس زد که یک اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر جاسازی شده است. اگر این شایعه به اثبات برسد؛ سونی جزو اولین شرکت‌هایی است که توانسته فناوری ادغام اسکنر اثر انگشت با صفحه‌نمایش را پیاده‌سازی کند.

البته، یک احتمال دیگر هم استفاده سونی از سیستم تشخیص چهره و دوربین‌های مربوط به آن در پنل جلویی گوشی است. همانند چیزی که در آیفون X و گوشی‌های بعدی هواوی شاهدش خواهیم بود. در این صورت؛ دیگری نیازی به استفاده از اسکنر اثر انگشت نیست!

گوشی دوم سونی باز هم طراحی بدون حاشیه دارد ولی در گوشه‌ها گرد شده به نظر می‌رسد. این گوشی نیز دوربین دوگانه و بلندگوی دوگانه در جلو دارد. در این گوشی؛ سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه تعبیه شده است.

همچنین، این تصاویر به ما می‌گویند که نسبت صفحه‌نمایش‌های اسمارت‌فون‌های آینده سونی ۱۸:۹ خواهند بود و دیگر از نسبت ۱۶:۹ خبری نیست.  تمامی این گوشی‌ها با اندروید اوریو ۸.۰ عرضه می‌شوند و ضد آب و گرد و غبار خواهند بود.

طراحی جدید Mirai

چندی پیش؛ اعلام شد سونی از یک سبک طراحی جدید به نام «Mirai» مبتنی بر OmniBalance در گوشی‌های آینده خود استفاده می‌کند. شاید تصاویری که می‌بینیم؛ همان طراحی Mirai جدید سونی باشد. سونی برای سال‌های متمادی از یک سبک طراحی در اسمارت‌فون‌های خود استفاده کرده بود که دیگر قدیمی و تکراری شده است. دور از انتظار نیست که گوشی‌های بعدی سونی با یک طراحی کاملا جدید و جذاب معرفی شوند.

هنوز این تصاویر و اطلاعات منتشر شده درباره گوشی‌های ۲۰۱۸ سونی تایید نشده‌اند ولی سایت Vortex.ge و سایت‌های دیگر گرجستانی در لو دادن تصاویر و مشخصات گوشی‌های سونی سابقه خوبی دارند و تا حدودی قابل اعتماد هستند.

احتمالا سونی در مراسم کنگره جهانی موبایل امسال در ماه قوریه؛ این گوشی‌ها را معرفی می‌کند و امیدوار است وضعیت خود در بازار اسمارت‌فون‌ها را یک سروسامانی بدهد.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

داستان واقعی اسکینر: روانشناس مشهور دهه ۱۹۴۰- آیا او واقعا دخترش را در داخل یک جعبه برای آزمایشاتش…

بوروس فردریک اسکینر معروف به بی‌اف اسکینر یک روانشناس، رفتارشناس، نویسنده، مخترع و فیلسوف اجتماعی آمریکایی بود. او در ۲۰ مارس ۱۹۰۴ در Susquehanna در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در ۱۸ اوت ۱۹۹۰ در کمبریج، ماساچوست درگذشت.اسکینر بیشتر به خاطر…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

بهترین سریال های هندی | 49 سریال هندی تماشایی به همراه توضیحات

محتوای شرقی به صورت عام و فیلم‌ها و سریال‌های هندی به صورت خاص طرفداران خاص خودشان را دارند. به خصوص با توجه به کم‌مایه شدن سینما و تلویزیون آمریکا روز به روز افراد بیشتری رو به سریال‌های کره‌ای یا سینمای مستقل‌تر کشورهایی مثل اسپانیا و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.