رندرها و اطلاعات جدید گوشی‌های گلکسی اس ۹ به ما می‌گویند هیچ غافل‌گیری یا ویژگی هیجان‌انگیزی ندارند

0

هرچه به زمان معرفی اسمارت‌فون‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نزدیک‌تر می‌شویم؛ شایعات بیشتری پیرامون این دو گوشی منتشر می‌شود. به علاوه؛ برخی تصاویر و رندرهای جدید این پرچم‌دارهای سامسونگ لو می‌روند و مشخصات طراحی و ظاهری بیشتری به دست رسانه‌ها می‌افتد.

در روزهای اخیر؛ دو تصویر و رندر از این گوشی‌های روی سایت‌های اینترنتی منتشر شده که تا حدود زیادی؛ طراحی و مشخصات ظاهری گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را برملا می‌کند.

در یک تصویر، طراحی گوشی‌ گلکسی اس ۹ پلاس با ابعاد آن‌ها منتشر شده است. طبق این تصویر که روی شبکه اجتماعی وِیبو چین منتشر شده؛ این گوشی از ابعاد ۱۴۷.۶۳ در ۶۸.۶۹ میلی‌متری با ضخامت ۸.۴۱ میلی‌متر سود می‌برد.

ضخامت گلکسی اس ۹ با احتساب دوربین کمی بیرون آمده از بدنه گوشی به ۸.۷۶ میلی‌متر می‌رسد. ضخامت گلکسی اس ۸ نزدیک به ۸ میلی‌متر بود.

هیچ هیجانی در کار نیست!

رندرهای جدیدی هم که از هر دو گوشی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس منتشر شده است، طراحی این گوشی‌ها و محل قرارگیری حسگرهای اثرانگشت و دوربین‌ها را نشان می‌دهد. در تصویر زیر؛ گوشی‌های ردیف بالا گلکسی اس ۹ پلاس و گوشی‌های پایین مربوط به گلکسی اس ۹ هستند.

همان‌طور که در تصویر مشخص است؛ اس ۹ پلاس از دو دوربین و اس ۹ از یک دوربین اصلی عقب سود می‌برند. محل حسگر اثر انگشت نسبت به مدل‌های گلکسی اس ۸ تغییر کرده و دقیقا به زیر دوربین‌ها آمده است.

به نظر می‌رسد مکان جدید بهتر است چون دیگر از تماس ناخواسته دست و انگشت با حسگر و کثیف و چربی شدن لنز شیشه‌ای آن جلوگیری می‌کند. همچنین؛ این رندر به ما می‌گوید در این گوشی‌ها از حسگرهای اثرانگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش استفاده نشده است.

نکته بعدی، مربوط به نسبت نمایشگر به بدنه است که ظاهر به ۹۰ درصد می‌رسد. یعنی در گلکسی ۹ با یک طراحی بدون حاشیه بیشتری روبر هستیم. در گوشی‌های گلکسی اس ۸ نسبت نمایشگر به بدنه در پنل جلویی ۸۴ درصد بود.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۹ با یک صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی سوپر AMOLED و +QHD عرضه شود. باتری این گوشی ۳۱۰۰ میلی‌آمپر و از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. فضای ذخیره‌سازی این گوشی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

اما اسمارت‌فون گلکسی اس ۹ پلاس یک صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی با باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری دارد. ممکن است یک نسخه عمومی از گلکسی اس ۹ با پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ نیز عرضه شود. دوربین گلکسی اس ۹ هم احتمالا ۱۲ مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم  f/2.4 است. دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی است.

انتظار می‌رود سامسونگ از این گوشی‌ها در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2018) در تاریخ ۷ تا ۱۰ اسفندماه امسال رونمایی کند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

تصور دهشت نبرد «واترلو» با هوش مصنوعی میدجرنی

نبرد واترلو، که در ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵ رخ داد، یک درگیری نظامی مهم در طول جنگ‌های ناپلئون بود. این جنگ بین ارتش فرانسه به رهبری امپراتور ناپلئون بناپارت و اتحادی از نیرو‌های بریتانیایی، هلندی و پروس به فرماندهی دوک ولینگتون و فیلد مارشال گبهارد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5