ساعت‌های گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک با سیستم‌عامل جدید و ویژگی‌های بهبودیافته معرفی شدند

همکاری سامسونگ و گوگل برای نرم‌افزار بهتر و سازگار با اندروید

0

سامسونگ در مراسم امشب خود از دو ساعت هوشمند Watch 4 و Watch 4 Classic رونمایی کرد. ساعت واچ ۴ همان نسخه پایه و معمولی ساعت هوشمند سامسونگ تلقی می‌شود ولی مدل واچ ۴ کلاسیک یک مدل پیشرفته‌تر با طراحی جالب‌تر و قاب گردان است.

ساعت واچ ۴ کلاسیک از ۳۴۹ دلار برای مدل بلوتوثی شروع می‌شود و مدل LTE قیمتی ۳۹۹ دلاری دارد. اما ساعت واچ ۴ کمی ارزان‌تر است و با قیمت ۲۴۹ دلار برای مدل بلوتوثی و ۲۹۹ دلار برای مدل LTE وارد بازار خواهد شد. هر دو ساعت هوشمند جدید سامسونگ از امروز پیش‌فروش می‌شوند و ۲۷ آگوست به طور رسمی وارد فروشگاه‌ها خواهند شد.

بزرگ‌ترین تفاوت این دو مدل این است که واچ ۴ کلاسیک دارای حاشیه‌های چرخشی فیزیکی است؛ ویژگی که در ساعت‌های هوشمند پیشین سامسونگ هم شاهد بودیم و کاربران دوست داشتند. در واچ ۴ فقط یک قاب حساس به لمس دارید. تفاوت دیگرشان این است که واچ ۴ کلاسیک از لبه‌های فولاد ضد زنگ درجه یکی ساخته شده است ولی واچ ۴ از آلومینیوم است. در سمت راست هر دو ساعت یک جفت دکمه کنترلی وجود دارد.

عدم استفاده از قاب فیزیکی به این معنی است که واچ ۴ جمع و جورتر و حدود یک میلی‌متر باریک‌تر از مدل قبلی خود است. واچ ۴ در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری در دسترس است اما واچ ۴ کلاسیک دارای دو نسخه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری است. هر دو ساعت اندازه صفحه‌نمایش و رزولوشن یکسانی دارند.

مدل کوچک‌تر دارای نمایشگر ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۳۹۶ در ۳۹۶ پیکسل است و مدل بزرگ‌تر نمایشگری ۱.۴ اینچی با رزولوشن ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل دارد. در مدل بزرگ‌تر، صفحه‌نمایش تمام صفحه را پوشانده است.

اگر تفاوت‌های ظاهری و بیرونی این ساعت‌ها را کنار بگذاریم؛ هر دو دارای مشخصات سخت‌افزاری داخلی یکسانی هستند. هر دو از پردازنده ۵ نانومتری اگزینوس W920 بهره برده و ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی روی آن‌ها سوار شده است. ظرفیت باتری‌های این دو ساعت متفاوت است ولی سامسونگ می‌گوید میانگین طول عمر باتری‌ها بدون توجه به مدل‌ها نزدیک به ۴۰ ساعت است.

شاید بزرگ‌ترین تفاوت ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ با مدل‌های پیشین این باشد که دیگر از سیستم‌عامل Tizen استفاده نمی‌کنند و نرم‌افزار آن‌ها نتیجه همکاری سامسونگ با گوگل است. در واقع، باید سیستم‌عامل واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک را Wear OS بنامیم که توسط سامسونگ توسعه داده شده است ولی در آن ردپای گوگل هم هست. برخی کارشناسان می‌گویند که همان Wear OS 3 گوگل است که با سیستم‌عامل تایزن سامسونگ ترکیب شده است.

پوسته One UI Watch را در این ساعت‌ها شاهد خواهید بود که روی Wear OS نشسته است و با اندروید گوگل هم کار می‌کند. به این ترتیب، ساعت‌های جدید باز هم ظاهری مشابه ساعت‌های تایزن سامسونگ دارند.

ظاهر این ساعت‌های مشابه مدل‌های پیشین است و شاهد ویژگی‌های کلیدی مانند تشخیص افتادن کاربر،  سنجش قند خون و فشار خون، قابلیت ثبت نوار قلب، سنجش عضله و چربی بدن، میزان آب بدن و متابولیسم سوخت و ساز بدن هستیم. سامسونگ برای محاسبه دقیق ترکیب بدن،‌ از چندین حسگر از جمله روی کلیدهای کنار ساعت بهره برده است. سامسونگ معتقد است گلکسی واچ ۴ در این زمینه دقت بسیار بالایی دارد.

ساعت‌های گلکسی واچ ۴ در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا عمق ۵۰ متر مقاوم هستند. از استاندارد نظامی ۸۱۰G  سود می‌برند و روی نمایشگر آن‌ها از شیشه  گوریلا گلس +DX استفاده شده است.

قابلیت پایش خواب این ساعت‌ها هم بهبود یافته است و  امکان پایش میزان اشباع اکسیژن خون حین خواب را دارند. به این ویژگی‌ها باید شناسایی ژست‌های حرکتی را هم اضافه کنید. به عنوان مثال برای رد کردن تماس کافی‌ است مچ دست خود را به سرعت و چند بار تکان دهید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

و باز هم قسمت دیگری از عکس‌های کمتر دیده شده تاریخی – گالری عکس

این عکس‌هایی که تحت عنوان عکس‌های کمتردیده شده درج میشوند، باز هم عکس‌های خوش‌شانس تاریخی هستند. لابد صدها برابر آنها عکس وجود دارد که اصلا فیلم آنها برای همیشه گم شده و خراب شده یا در آرشیو مجلات و روزنامه‌ها با تصور بی کیفیت بودن یا در…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

اگر گوشی‌های موبایل، دهه‌ها زودتر اختراع می‌شدند

در دوره‌ای پس از همگانی شدن استفاده از گوشی‌های موبایل، تنوع ظاهری آنها بسیار زیاد بود و هیچ گوشی‌ای شبیه گوشی دیگر نبود. اما الان شکل همه گوشی‌ها تقریبا یکی شده است.ما خیلی منتظر گوشی‌های تاشو یا رول‌شونده ماندیم تا این یکنواختی را به…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…
منبع theverge
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5