هواوی واچ ۳ استاندارد و پرو معرفی شدند: اولین ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل هارمونی با عمر باتری بیشتر

قابلیت eSIM و پشتیبانی از تماس ویدئویی با MeeTime

0

شرکت هواوی پس از ۴ سال دو ساعت هوشمند «واچ ۳» و «واچ ۳ پرو» را معرفی کرد. مهم‌ترین ویژگی شاخص این ساعت‌های هوشمند؛ پلتفرم سیستم‌عاملی هارمونی است که توسط خود هواوی و براساس کدهای منبع باز اندروید توسعه داده شده است. مدل واچ ۳ پرو جنس بدنه متفاوتی دارد و از عمر باتری بیشتری سود می‌برد ولی در طراحی ظاهری مشابه واچ ۳ استاندارد است.

این سومین سیستم‌عاملی است که هواوی برای ساعت‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. ابتدا از نرم‌افزار LiteOS استفاده کرد و بعد سراغ Android Wear گوگل رفت و اکنون شاهد HarmonyOS هستیم.

با پلتفرم سیستم‌عاملی جدید واچ ۳، ساعت‌های هوشمند جدید هواوی دارای ویژگی‌های مشابه دیگر پوشیدنی‌های این شرکت دارند؛ ضمن اینکه صفحه اصلی این ساعت‌ها طراحی متفاوتی دارد  و متشکل از یک شبکه به سبک watchOS است و اپلیکیشن‌ها را به صورت فهرستی نمایش نمی‌دهد (اگرچه می‌توانید برنامه‌ها را به صورت فهرستی دربیاورید). یکی از ویژگی‌های اصلی واچ ۳ تماس ویدئویی از طریق سرویس MeeTime است.

عمر باتری طولانی‌تر ساعت‌های سری ۳ هواوی نشان می‌دهد یک نسخه سیستم‌عاملی متفاوت با آن چیزی که روی تبلت‌های میت پد پرو جدید این شرکت مشاهده کردیم؛ نصب شده است.

هواوی می‌گوید سیستم‌عامل هارمونی از چندین هسته پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ای که برای ساعت‌های هوشمند این شرکت سفارشی‌سازی و توسعه داده شده است؛ مبتنی بر هسته LiteOS است که مصرف باتری کمتری دارد.

طراحی کلی واچ ۳ هواوی تفاوت زیادی با نسخه‌های پیشین ندارد. یک صفحه‌نمایش ۱.۴۳ اینچی اولد مدور با نرخ رفرش ۶۰ هرتز و روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. صفحه‌نمایش این ساعت لبه به لبه است و تقریبا شاهد هیچ حاشیه‌ای نیستیم. شما می‌توانید از طریق تاج چرخان، چهره ساعت هواوی را شبیه به اپل واچ کنیم. این ساعت با چند سبک مدل «active» با بند پلاستیکی، مدل «classic» بند چرمی و مدل «elite» با دستبند فلزی عرضه می‌شود.

سنسور دما، تماس تصویری و عمر باتری

برای ردیابی فعالیت‌ها، این ساعت‌های هوشمند مشابه مدل‌های پیشین به سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب، سنسور SpO2 و ردیاب خواب مجهز شده است. در مدل جدید شاهد یک سنسور دما؛ مشابه ساعت هوشمند Sense فیت‌بیت در سال گذشته هستیم. هواوی می‌گوید این سنسور می‌تواند به طور مداوم درجه حرارت پوست شما را در طول روز اندازه‌گیری کند. همین‌طور، هواوی می‌گوید این ساعت‌ها از صد حالت تمرین مختلف، از پیاده‌روی و دویدن تا کوهنوردی، دوچرخه‌سواری و شنا را پشتیبانی می‌کند.

مدل Watch 2 Pro از eSIM پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به طور مستقل از تلفن همراه به شبکه‌های 4G LTE وصل شود. از دیگر ویژگی‌ها، پشتیبانی از تماس ویدئویی با سرویس MeeTime هواوی است. هنوز کاملا مطمئن نیستیم که این ویژگی روی پیام‌رسان‌هایی مانند واتساپ هم کار کند.

هواوی می‌گوید با روشن بودن قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G LTE، عمر باتری واچ ۳ نزدیک به ۳ روز است ولی بدون ارتباط 4G می‌توان تا ۱۴ روز دوام بیاورد. در حالت کم مصرف، شما هنوز می‌توانید فعالیت‌های خود را ردیابی کنید و از سبک‌های مختلف صفحه‌نمایش سود ببرید. این ساعت‌ها از شارژ سریع بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کنند.

اما در مدل Watch 3 Pro با اتصال به شبکه‌های 4G حدود ۵ روز دوام باتری دارد و بدون اتصال فورجی می‌توانید تا ۲۱ روز از این ساعت هوشمند با یک بار شارژ استفاده کنید.

فعلا هواوی روی سیستم‌عامل هارمونی واچ ۳ خود هیچ برنامه مشهور و شناخته شده‌ای قرار نداده ولی این وعده را می‌دهد که به‌زودی توسعه‌دهنده‌های این پلتفرم طیف وسیعی از برنامه‌ها را روی این ساعت‌ها بیاورند.

ساعت هواوی واچ ۳ در کشور انگلیس با قیمت ۳۴۹.۹۹ پوند به فروش می‌رود و از ۱۸ ژوئن در دسترس است. ساعت هواوی واچ ۳ پرو نیز با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار از ۲۸ ژوئن وارد بازار می‌شود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…

داستان واقعی اسکینر: روانشناس مشهور دهه ۱۹۴۰- آیا او واقعا دخترش را در داخل یک جعبه برای آزمایشاتش…

بوروس فردریک اسکینر معروف به بی‌اف اسکینر یک روانشناس، رفتارشناس، نویسنده، مخترع و فیلسوف اجتماعی آمریکایی بود. او در ۲۰ مارس ۱۹۰۴ در Susquehanna در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در ۱۸ اوت ۱۹۹۰ در کمبریج، ماساچوست درگذشت.اسکینر بیشتر به خاطر…

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…
منبع Theverge
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5