هواوی تبلت‌های پرچم‌دار میت پد پرو جدیدی با سیستم‌عامل هارمونی و پردازنده اسنپدراگون کوالکام معرفی کرد

سه دوربین پشتی، وای‌فای ۶، باتری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر و 5G برای میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی

0

هواوی در مراسم دیروز خود از سه تبلت جدید MatePad رونمایی کرد. میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی، میت پد پرو ۱۰.۸ اینچی و مدل جدید MatePad 11.

این تبلت‌ها نه تنها به سیستم‌عامل جدید HarmonyOS توسعه داده شده توسط خود هواوی مجهز هستند؛ بلکه دو مدل MatePad Pro کوچک‌تر و MatePad 11 برای اولین بار به جای پردازنده‌های کرین خود هواوی از پردازنده‌های اسنپدراگون کوالکام استفاده می‌کنند.

جدای از تغییرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، غول فناوری چین سعی کرده است در تبلت‌های جدید خود از محدودیت‌ها و تحریم‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده برای بازارهای خارج از چین فرار کند. به همین دلیل، سراغ سیستم‌عامل هارمونی به جای اندروید رفته است و از پردازنده‌های کوالکام به جای پلتفرم کرین بهره ببرید که شامل تحریم‌های بین‌المللی نمی‌شوند.

تبلت میت پد پرو ۱۰.۸ اینچی به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است ولی مدل میت پد ۱۱ با اندازه ۱۱ اینچ از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند. تبلت پرچم‌دار میت پد پرو ۱۲.۶ اینچ هواوی هنوز از پردازنده Kirin 9000E ساخت خود هواوی سود برده و مورد توجه ویژه این شرکت است.

هارمونی او اس: اندروید با شکوه بالا

سیستم‌عامل هارمونی نصب شده روی این دستگاه‌ها، سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های از دست رفته گوگل در خارج از کشور چین را برنمی‌گرداند ولی به فروشگاه نرم‌افزاری AppGallery هوای مجهز است که شامل مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بومی و اختصاصی هواوی برای این سیستم‌عامل است.

سایت آرس‌تکنیکا می‌گوید سیستم‌عامل HarmonyOS یک نسخه منبع‌باز از اندروید ولی با عظمت و شکوه زیاد است. برخی از توسعه‌دهنده‌ها تلاش کردند نسخه‌های APK برخی نرم‌افزارهای اندروید مانند واتساپ را روی سیستم‌عامل هارمونی نصب کنند و صحبت‌های سایت آرس‌تکنیکا را تایید می‌کنند.

هواوی برای تبلت‌های مدل میت پد پرو خود کاور صفحه‌کلید و قلم استایلوس M-Pencil ارائه می‌کند تا بیشتر شبیه به آیپد پرو شوند. امسال، روی تبلت‌های میت پد پرو جدید شاهد برخی تشابه‌های نرم‌افزاری بین iOS و HarmonyOS نیز هستیم.

ویژگی جدید FreeNote اجازه می‌دهد از M-Pencil برای نوشتن در باکس‌های دیالوگی یا تبدیل دست‌نوشته‌ها به متن استفاده کنید. اپل سال گذشته این ویژگی را برای محصولات خود معرفی کرده بود.

تبلت میت پد پرو ۱۲.۶ اینچ از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده و می‌تواند در بازارهای جهانی مورد توجه و استقبال کاربران قرار گیرد. حاشیه‌های این تبلت بسیار کم است و جای تعجب دارد چگونه هنوز وبکم در این حاشیه قرار گرفته است. از یک صفحه‌نمایش OLED پر رنگ و شاداب بهره می‌برد و دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. سطح عمق رنگ سیاه و سفید در این صفحه‌نمایش بسیار خوب ارزیابی شده و کیفیت تصاویر خیره‌کننده است.

سه دوربین پشتی، وای‌فای ۶ و 5G

فناوری‌های screen-mirroring هواوی دوباره در این تبلت‌ها ظاهر شدند. در حالی‌که قبلا می‌توانستید صفحه‌نمایش یک اسمارت‌فون را در تبلت داشته باشید؛ اکنون می‌توانید نمایشگر یک تبلت را در لپ‌تاپ‌های سازگار با این فناوری هواوی استفاده یا تبلت را به یک نمایشگر خارجی و دوم تبدیل کنید.

تبلت MatePad Pro مدل ۱۲.۶ اینچی از باتری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعت سود می‌برد که با یک بار شارژ می‌تواند ۱۴ ساعت فیلم پخش کند. برای این باتری یک شارژر ۴۰ وات کابلی و ۲۷ وات بی‌سیم عرضه شده است و می‌تواند یک شارژ معکوس ۱۰ واتی برای دیگر دستگاه‌های همراه هواوی ارائه دهد. از دیگر مشخصات این تبلت پرچم‌دار هواوی می‌توان به وای‌فای ۶، گزینه پشتیبانی از 5G، سه دوربین پشتی، چهار میکروفون و هشت بلندگو اشاره کرد.

هواوی در کنار این تبلت‌ها از قلم نوری نسل دوم M-Pencil نیز رونمایی کرد که تاخیر ۹ میلی‌ثانیه‌ای کمتری دارد و از یک نوک با روکش پلاتین سود می‌برد.

هواوی هنوز قیمت‌های اروپای این تبلت‌ها را مشخص نکرده است ولی می‌گوید میت‌پد‌پرو ۱۲.۶ اینچی در تاریخ ۱۰ ژوئن با قیمت ۴۹۹۹ یوان چین (حدود ۷۸۳ دلار) برای مدل وای‌فای و ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود.

مدل ۱۰.۸ اینچی میت‌پد‌پرو از قیمت ۳۷۹۹ یوان چین (۵۹۵ دلار) برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود و اطلاعاتی هنوز درباره مدل MatePad 11 نداریم. قیمت قلم نوری نسل دوم M-Pencil نیز ۵۹۹ یوان چین (۹۴ دلار) قیمت دارد و همان روز ۱۰ ژوئن عرضه می‌شود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده: یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد!

شاید این گفتار مشهور فرنگی‌ها که می‌گویند که یک عکس به اندازه هزار کلمه سخن می‌گوید، غلو باشد. گاهی در یک عکس فقط زیبایی می‌بینیم. گاهی هم داخل آن چیزی نیست. بدتر از همه، گاهی چون یک عکس برش محدودی از زمان و مکان است، به نوعی حاوی دروغ است…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

اگر مجموعه ارباب حلقه‌ها را پیکسار بازسازی کند …

مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس رمان فانتزی حماسی نوشته جی. آر. آر. تالکین، دارای شخصیت‌های متنوعی بود. برخی از آنها اینها هستند:فرودو بگینز (با بازی الیجا وود): قهرمان داستان، فرودو، هابیتی است که تبدیل به…

بهترین سریال های هندی | 49 سریال هندی تماشایی به همراه توضیحات

محتوای شرقی به صورت عام و فیلم‌ها و سریال‌های هندی به صورت خاص طرفداران خاص خودشان را دارند. به خصوص با توجه به کم‌مایه شدن سینما و تلویزیون آمریکا روز به روز افراد بیشتری رو به سریال‌های کره‌ای یا سینمای مستقل‌تر کشورهایی مثل اسپانیا و…
منبع Theverge
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.