مردم در سال ۲۰۱۷ به کدام اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل علاقه‌مند بودند؟

0

به نظر شما محبوب‌ترین اپلیکیشن موبایل در سال ۲۰۱۷ کدام برنامه است؟

معمولا محبوبیت و دانلود یا نصب اپلیکیشن‌ها در یک سال، نشان‌دهنده میزان استقبال مردم از یک فناوری یا جریان اصلی است و چشم‌انداز یا جهت‌گیری علاقه‌مندی‌ بازار را نشان می‌دهد.

موسسه تحلیل‌گر اطلاعات اپلیکیشن‌های موبایل Sensor Tower گزارش داد در دسته‌بندی اپلیکیشن‌های غیر بازی، برنامه «نت‌فلیکس» در صدر محبوب‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۱۷ قرار گرفته است. اپی که شاید هیچ‌کس تصورش را نمی‌کرد!

در سال ۲۰۱۶، اپلیکیشن استریم موسیقی «اسپاتیفای» و در سال ۲۰۱۵ نیز اپلیکیشن پیام‌رسان «لاین» محبوب‌ترین برنامه موبایلی کاربران در سراسر جهان بودند.

موسسه Sensor Tower در گزارش خود آورده است، در سال ۲۰۱۷، غول‌های استریم ویدیو از روی اپلیکیشن‌های موبایلی درآمدی ۵۱۰ میلیون دلاری را تجربه کردند که رشدی ۱۳۸ درصدی یا ۲.۴ برابری را تجربه می‌کند. در سال گذشته، درآمد بازار استریم ویدیو از کاربران موبایلی حدود ۲۱۵ میلیون دلار بود.

این آمار و ارقام به خوبی از علاقه‌مندی و جهت‌گیری کاربری گوشی‌های موبایل حکایت می‌کنند. مردم دوست دارند تا روی اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های خود؛ فیلم و سریال ببینند.

جالب است که رتبه دوم محبوب‌ترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۷ را برنامه شبکه اجتماعی «Tinder» به خود اختصاص داد. رتبه سوم محبوب‌ترین اپلیکیشن نیز در دست پیام‌رسان «لاین» است. اپ‌های «پاندورا» و «Tencent Video» چینی در رده‌های بعدی این فهرست قرار دارند.

کاربران موبایل در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۶۰ میلیارد دلار اپلیکیشن از روی فروشگاه‌های اپ‌استور و گوگل‌پلی خرید کردند که رقمی بزرگ است و ظرفیت بازار اپلیکیشن‌های موبایل را نشان می‌دهد.

بیشترین دانلود

اما رکورد بیشترین دانلود یک اپلیکیشن در دست پیام‌رسان «واتس‌اپ» است که اکنون بخشی از فیسبوک محسوب می‌شود. واتس‌اپ در سال ۲۰۱۷ در اپ‌های غیر بازی، بالاترین دانلود را در سراسر جهان داشته است.

خود اپلیکیشن فیسبوک در رتبه دوم بالاترین دانلودهای سال ۲۰۱۷ قرار دارد و پس از آن پیام‌رسان «فیسبوک مسنجر» و «اینستاگرام» قرار می‌گیرند که باز هم متعلق به شرکت فیسبوک هستند. بنابراین؛ چهار اپ پر دانلود سال از آن فیسبوک هستند. «اسنپ‌چت» رتبه پنجم این فهرست قرار دارد.

محبوب‌ترین بازی‌های موبایل

اما در دنیای بازی‌های موبایل چه خبر است؟ بازی ژاپنی «Monster Strike» محبوب‌ترین سال ۲۰۱۷ است. این اپلیکیشن برای سومین سال متوالی است که بهترین بازی موبایل جهان می‌شود.

بازی چینی «Honor of Kings» در رتبه دوم قرار داد و پشت‌ سرش نیز بازی‌های «Fate/Grand Order» و «Clash Royale» هستند. رتبه پنجم بهترین بازی سال نیز در اختیار «Candy Crush Saga» است.

انتظار می‌رفت بازی «پکمون‌گو» جزو بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ قرار گیرد ولی جز قراگیری در جدول ۱۰ بازی رده بالای اپ‌استور اپل، توفیقی دیگر به دست نیاورد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.