برخی شایعات از اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید نوکیا با ۵ دوربین خبر می‌دهند

0

نوکیا سابقه عرضه گوشی‌های موبایل با دوربین‌های عجیب و غریب را در کارنامه خود دارد؛ پس چندان دور از انتظار نیست که شاهد رونمایی از یک اسمارت‌فون ۵ دوربینه باشیم!

نوکیا در سال ۲۰۱۲ گوشی 808 PureView را با یک لنز ۴۱ مگاپیکسلی کارل زایس، دیافراگم f/2.4، فوکوس خودکار و فلش Xenon عرضه کرد.

حالا پس از ۶ سال؛ انگار دوباره نوکیا می‌خواهد شانس خود را در بازار موبایل با یک گوشی مجهز ۵ دوربین یا لنز بیازماید؛ البته این بار با برند HMD Global.

یک منبع قابل اعتماد و نزدیک به شرکت فاکسکان؛ گزارش داده است که شرکت HMD Global در حال کار روی یک گوشی پرچم‌دار با دوربین بهبودیافته و ۵ لنزه در پنل پشتی است.

این منبع می‌گوید شرکت فلاندی HMD Global به خاطر برخی مشکلات و مسایل هنوز نتوانسته است تولید انبوه این گوشی خاص را شروع کند ولی اگر این چالش‌ها رفع شوند؛ شاهد رونمایی و عرضه آن در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ خواهیم بود.

دوربین دایره‌ای ۷ حفره‌ای

این منبع نزدیک به شرکت فاکسکان در گزارش خود به دو گوشی تمام صفحه اشاره می‌کند که فاکسکان در حال کار و تولیدشان است. احتمالا یکی از این دو گوشی، نوکیا ۸ نسخه دوم است ولی گوشی تمام صفحه بعدی مرموز است و اطلاعاتی ازش در دست نیست!

برخی احتمال می‌دهند این گوشی دوم؛ نوکیا ۹ باشد که قبلا هم تایید شده به‌زودی از سوی نوکیا و شرکت HMD Global عرضه خواهد شد. مکن است نوکیا در رویداد MWC 2018 از گوشی‌های رده بالای نوکیا ۸ نسخه دوم و نوکیا ۹ رونمایی کند. بنابراین؛ تا یک ماه دیگر شاهد این گوشی ۵ دوربینه نوکیا خواهیم بود و می‌فهمیم که این سیستم چگونه کار می‌کند؟

برخی پیش‌بینی‌ها درباره یک دروبین ۵ لنزه روی گوشی موبایل به این صورت است که دیدی دایره‌ای ارایه می‌دهد و شامل ۵ لنز و ۲ فلش LED دوگانه خواهد بود. پس، شاید شاهد ۷ حفره روی این گوشی باشیم که البته روی پنل پشتی و پنل جلویی پراکنده شده‌اند.

شایعات پیرامون گوشی نوکیا ۹ زیاد است و تقریبا مطمئن هستیم که به‌زودی رونمایی و وارد بازار می‌شود. چون این گوشی تاییدیه‌های 3C در چین و FCC در امریکا را کسب کرده است.

گفته می‌شود نوکیا ۹ یک گوشی با نمایشگر ۵.۴۶ اینچ QHD OLED و طراحی لبه تا لبه است. نسبت تصویر صفحه‌نمایش این گوشی ۱۸:۹ با دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ گزارش شده است. از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵  یا اسنپدراگون ۸۴۵، اندروید ۸ اوریو، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی سود می‌برد. البته؛ به اسلات کارت حافظه میکرواس‌دی هم مجهز شده است.

درباره دوربین نوکیا ۹ هم شایعه شده در پنل پشتی یک سیستم دوربین دوگانه ۱۳ مگاپبکسلی با اپتیک کارل زایس و دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

چرا بعضی‌ها وقتی پا به سن می‌گذارند جذاب می‌شوند یا دست‌کم کمتر زشت به نظر می‌رسند؟ عکس‌های قدیمی…

خب، این هم بحثی است که نمی‌دانم شما تا حالا در موردش با کسی صحبت کرده‌اید یا خیر. برخی در جوانی واقعا چهره یا قامت غیرقابل تحملی دارند. مثلا زیاد زمخت هستند، بینی یا فک یا گوش‌های بزرگ دارند. تناسب چهره ندارند. کلا جزو زیباروها به حساب…

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5