از MWC 2019 چه انتظاراتی داریم؟ اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار، تاشو و 5G

0

بزرگ‌ترین رویداد موبایل و دستگاه‌های همراه از فردا در شهر بارسلونای اسپانیا آغاز به کار می‌کند.

همیشه اخبار و شایعات زیادی پیرامون کنفرانس MWC وجود دارد. اخبار و شایعاتی که هرچه به شروع این مراسم نزدیک‌تر می‌شویم؛ رنگ واقعیت به خود می‌گیرند یا فراموش می‌شوند.

از سوی دیگر، MWC عرصه‌ای برای رقابت غول‌های بازار است. اسمارت‌فون‌ها، تبلت‌ها و تجهیزات جانبی آینده خود را رونمایی می‌کنند.

امسال از رویداد MWC 2019 چه انتظاری داریم؟ معرفی چند اسمارت‌فون پرچم‌دار؟ خوب این که حتمی است ولی با چه مشخصات و امکاناتی؟ چه چیزی ما را شگفت‌زده یا غافل‌گیر می‌کند؟

حتما از گوشی‌های تاشو و 5G بیشتر خواهیم شنید. سامسونگ گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۱۰ را معرفی کرد و البته گوشی تاشو گلکسی فولد رونمایی شد. پس، با او کاری نداریم و سراغ دیگر برندها می‌رویم.

در ادامه، مهم‌ترین انتظارات‌مان از رویداد MWC 2019 را بخوانید:

ال‌جی G8 ThinQ و 5G V50 ThinQ

ال‌جی جزو معدود شرکت‌هایی است که هنوز گوشی پرچم‌دار خود را در کنفرانس بارسلونا رونمایی می‌کند.

این شرکت پرچم‌دار G8 ThinQ را برای پاسخ‌گویی به گلکسی اس ۱۰ سامسونگ آماده کرده است. در حالی‌که گلکسی اس ۱۰ از سه دوربین پشتی سود می‌برد؛ ال‌جی جی ۸ تینکپد فقط دو دوربین پشتی دارد.

اما این پرچم‌دار به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده است و احتمالا از واحد پردازش عصبی و هوش مصنوعی به همراه 5G سود می‌برد.

برخی شایعات معتبر می‌گویند G8 ThinQ از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند تا کاربران بدون لمس گوشی بتوانند با آن کار کنند. افزون بر این، ال‌جی از نمایشگری موسوم به Crystal Sound OLED روی این دستگاه استفاده کرده است. نمایشگر و فناوری که در تلویزیون‌های سونی شاهدش بودیم.

فناوری که باعث بهبود کیفیت صدا و بلندگوها بر اثر لرزش‌های صفحه‌نمایش می‌شود.

احتمالا، ال‌جی گوشی 5G خود را نیز معرفی کند. برخی شواهد به ما می‌گویند این شرکت کره‌ای یک مدل از V50 ThinQ را با مودم 5G مهیای رونمایی و عرضه به بازار کرده است.

V50 ThinQ در بسیاری از مشخصات ظاهری و ویژگی‌ها مشابه V40 است و فقط قرار است اپراتور اسپرینت امریکا آن را در ایالات متحده به فروش برساند.

همه اسمارت‌فون‌های سونی

شایعات می‌گویند سونی امسال واقعا اسمارت‌فونی بزرگ و دهان‌پرکن رونمایی خواهد کرد. سونی چندین اسمارت‌فون با نسبت تصویر ۲۱:۹ معرفی می‌کند که احتمالا اکسپریا ۱۰ با اندازه ۵.۹ اینچی و اکسپریا ۱۰ پلاس با اندازه ۶.۵ اینچی هستند.

صفحه‌نمایش بزرگ این گوشی‌ها می‌توانند تجربه کاربری عالی در دستان شما باشند چون فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی با بهترین کیفیت نمایش داده می‌شوند.

البته، شاید سونی از قدرتمندترین پردازنده‌های موبایل بازار روی این گوشی‌ها استفاده نکرده باشد و مشخصات سخت‌افزاری متوسطی داشته باشند.

مثلا، اکسپریا ۱۰ با پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ عرضه شوند. گفته می‌شود دوربین اکسپریا ۱۰ پلاس همان دوربین سه‌گانه XZ4 است.

مایکروسافت هولولنز ۲

درباره هدست واقعیت افزوده هولولنز ۲ به طور مفصل در این مطلب بحث کردیم.

هنگامی که مایکروسافت برای کنفرانس MWC دعوت‌نامه ارسال کرد؛ همه هیجان‌زده شدند و احتمال دادند شاهد اسمارت‌فون جدید این شرکت خواهند بود.

اما غول ردموند می‌خواهد پس از ۴ سال، نسخه جدیدی از هدست هولولنز خود را رونمایی کند.

تصاویری از این هدست به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهند کوچک‌تر، سبک‌تر با طراحی بهتر است. همین‌طور، جزییات زیادی به آن افزوده شده تا تجربه کاربری بهتری برای کاربران بسازد.

گفته می‌شود این هدست تصاویر سه بعدی و فیلم‌های 4K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را روی پلتفرم‌های AR و VR به نمایش خواهد گذاشت.

گوشی‌های تاشو

قطعا گوشی‌های تاشو، جریان اصلی کنفرانس موبایل امسال هستند. سامسونگ پیش از شروع این رویداد؛ گلکسی فولد را رونمایی کرد.

همه می‌دانیم ال‌جی هم یک گوشی تاشو دارد ولی آیا در کنفرانس MWC 2019 معرفی می‌شود؟

شیائومی و موتورولا هم وارد بحث گوشی‌های تاشو شدند و برای خودشان در MWC 2019، کنفرانس خبری‌هایی اختصاصی تدارک دیدند که احتمال می‌رود برای معرفی گوشی‌های تاشو باشد.

اما از همه این احتمالات بگذریم؛ شاهد رونمایی از گوشی تاشوی هواوی خواهیم بود. بنرهای این گوشی با نام میت ایکس به در و دیوار نصب شدند. Mate X یک گوشی 5G هم خواهد بود.

تصاویر نشان می‌دهند طراحی مفهومی متفاوت با گلکسی فولد سامسونگ دارد و این موضوع، رویداد رونمایی از آن را مهم‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

نوکیا ۹ و دوربین پشتی ۵ لنزه

احتمالا تصاویر نشت شده از گوشی نوکیا ۵ را دیدید. تصاویری با یک دروبین پشتی ۵ لنزه که عجیب و ترسناک هستند.

در ماه‌های گذشته، حرف و حدیث‌های زیادی درباره این گوشی و آن دوربین پنچ‌گانه مطرح شده است. همه دوست دارند بدانند این سیستم چگوه کار می‌کند و به عنوان یک دوربین واحد عمل خواهد کرد.

شاید نوکیا قصد دارد PureView را زنده کند.

نوکیا در MWC 2019 فقط نوکیا ۹ را معرفی نمی‌کند و شاهد رونمایی از چندین گوشی رده متوسط و پایین هم برای بازارهای مختلف خواهیم بود. حتی شاید یک گوشی Android Go هم ببینیم.

و دیگران

همان‌طور که گفتیم، امسال صحبت درباره گوشی‌های 5G زیاد است.

می‌دانیم شرکت وان‌پلاس روی یک گوشی 5G متمرکز شده است و شاید در خلال برگزاری کنفرانس موبایل رونمایی شود یا حداقل یک مراسم رونمایی محدود از آن برای رسانه‌ها برگزار شود.

موتورولا روی گوشی G7 کار کرده است و می‌خواهد یک گوشی از سری RAZR هم در MWC معرفی کند. احتمالا این گوشی از 5G پشتیبانی می‌کند.

هواوی اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سری P30 خود را در ۲۶ مارس رونمایی می‌کند ولی در MWC 2019 یک گوشی تاشو و شاید گوشی 5G معرفی کند.

به همه این اسمارت‌فون‌ها، معرفی از چندین ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی و تناسب اندام، تبلت و تجهیزات جانبی دیگر را اضافه کنید.

پس، هنوز هم کنفرانس موبایل بارسلونا آن‌قدر گجت جدید برای رونمایی دارد که تمام ذهن‌های سراسر جهان را به سوی خود معطوف کند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

۲۰ برنده عکاسی از طبیعت در سال ۲۰۲۲ در مسابقه عکاسی IPA

جوایز بین المللی عکاسی (IPA) در سال 2022 بار دیگر از مجموعه‌ای خیره کننده از عکس های طبیعت پرده‌برداری کرد که قلب و ذهن بینندگان در سراسر جهان را تسخیر کرده است. این تصاویر برنده استثنایی ما را به قلمروهای مسحورکننده طبیعت منتقل می‌کنند،…

دو اینفلوئنسر سفر در واقع با یک تلویزیون ساده، سفر جعل می‌کردند و هیچ خبری از عکس واقعی در محیط…

دو عکاس به نام مانوئل بختر و و مانوئل رومز رام تصاویر خیره کننده‌ای خلق کردند که آنها را در حال پیاده‌روی در برف، کمپینگ در کوه‌ها و پرواز با هواپیما به سوی مقصدی دور نشان می‌دهد. اما در واقع آنها از در هنگام ثبت همه این عکس‌ها از اتاق…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.