۵ اتفاق مهم رویداد آموزشی دیروز اپل

0

اپل امسال رویداد بهار سالیانه خود را به جای کالیفرنیا، در دبیرستانی واقع در شیکاگو برگزار کرد. در این مراسم؛ مجموعه‌ای از محصولات آموزشی معرفی شدند که مخاطب‌شان مدارس، دبیرستان‌ها و دانش‌اموزان هستند.

اپل امیدوار است در این بازار هم سهم بزرگی را تصاحب کند و بتواند با غول‌هایی مانند گوگل و مایکروسافت به رقابت بپردازد.

رویداد دیروز اپل فقط یک ساعت طول کشید و همان‌طور که انتظار می‌رفت؛ غافل‌گیری بزرگ و پرسروصدایی نداشت. در ادامه نگاهی به ۵ خبر مهم و قابل توجه این رویداد خواهیم داشت:

آیپد ۹.۷ اینچی آموزشی

مهم‌ترین خبر مراسم دیروز، معرفی یک مدل جدید آیپد مقرون‌به‌صرفه و ۹.۷ اینچی مناسب برای دانش‌آموزان و دانش‌جویان بود. این آیپد از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند.

قیمت این آیپد برای مدارس فقط ۲۹۹ دلار است ولی در بازار آزاد به قیمت ۳۲۹ دلار به فروش خواهد رسید. همان قیمتی که برای تبلت آیپد ۹.۷ اینچی قبلی این شرکت اعلام شده است.

بزرگ‌ترین ویژگی جدید آیپد معرفی شده، پشتیبانی از قلم Apple Pencil است. قبلا فقط تبلت آیپد پرو این قابلیت را داشت. قلم جدید اپل برای دانش‌آموزان ۸۹ دلار و برای کاربران عادی ۹۹ دلار است.

تبلت جدید آموزشی، از قابلیت‌های Touch ID و دوربین HD FaceTime پشتیبانی می‌کند. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دارد و مجهز به پردازنده A10 Fusion است. ۱۰ ساعت شارژ باتری نگه می‌دارد و مدل مجهز به LTE آن نیز در دسترس است.

قلم استایلوس جدید لاجیتک

در حالی‌که تبلت آیپد جدید با قلم استایلوس کار می‌کند و همراه آن فروخته می‌شود؛ این قلم می‌تواند به طور جداگانه هم در بازار عرضه شود. این قلم کاهش قیمتی در بازار ندارد و فقط برای دانش‌آموزان ۸۹ دلار است.

اما اپل در مراسم دیروز خود از یک قلوم استایلوس دیگر به نام Logitech Crayon رونمایی کرد که با آیپد سازگار است. قیمت این قلم تنها ۴۹ دلار است.

قلم Crayon شیک‌تر از قلم اصلی اپل است و از نوارهای رنگی در ابتدا و انتهای خود سود می‌برد. اپل اعلام کرد قلم Crayon همراه با یک صفحه‌کلید نیز قابل خریداری است که قیمتی ۹۹ دلاری دارد و احتمالا برای دانش‌آموزان بسیار مناسب باشد.

به‌روزرسانی iWork

اپل با به‌روزرسانی iWork توانسته چندین ویژگی و قابلیت جدید آموزشی جذاب را نیز برای معلمان و دانش‌آموزان فراهم کند. مثلا iWork جدید از قلم استایلوس اپل پشتیبانی می‌کند و صفحات ابزار جدیدی به نام Digital Book Creation برای اضافه کردن متن و تصویر به کتاب‌های الکترونیکی است.

ابزار Digital Book Creation اجازه می‌دهد روی کتاب‌های دیجیتالی نکاتی را یادداشت کرد؛ جملات و متن‌ها را پررنگ‌ کرد و ارتباط تعاملی‌تری داشت. می‌توان از اعداد برای گزارش‌های آزمایشگاهی استفاده کرد و Clips از فیلترهای جدید و کاربرپسندی سود می‌برند.

اپلیکیشن‌های مدیریت کلاس

اپل همراه با آیپد جدید، نرم‌افزاری به نام Schoolwork نیز معرفی کرد. این اپلیکیشن برای معلمان است تا بتوانند کلاس‌های درسی را به صورت دیجیتالی مدیریت کنند.

Schoolwork معلمان را قادر می‌کند به طور دیجیتالی تکالیف دانش‌آموزان را مشاهده و بررسی کنند؛ تکالیف جدید بدهند و برایشان برنامه‌ریزی درسی انجام دهند. فعالیت‌ها و پروژه‌های مختلف دانش‌آموزان با زمان‌برندی و برنامه‌ریزی قابل ارایه هستند و در نهایت می‌توانند فعالیت‌های دانش‌آموزان را جمع‌بندی کنند.

اقدام بعدی اپل برای تشویق دانش‌آموزان به استفاده از اسناد و کتاب‌های دیجیتالی، افزایش ظرفیت حساب‌های کاربری iCloud به حجم پیش‌فرض ۲۰۰ گیگابایت است.

اپل برای معلمان ابزارها و اپ‌های جدیدی عرضه کرده و روش‌های استفاده از آن‌ها و ترکیب با دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه‌هایی مانند آیپد را آموزش می‌دهد. اپل مدعی است یک معلم می‌تواند تمام فعالیت‌های خود و دانش‌آموزان در کلاس درس را به صورت دیجیتالی مدیریت کند.

هرکس می‌تواند بسازد

اپل پلتفرمی به نام «Everyone Can Create» معرفی کرده که هدف‌اش تبدیل آیپد به یک کلاس درس مجازی با امکانات بسیار پیشرفته است. این پلتفرم چهار بخش موسیقی، ویدیو، عکاسی و نقاشی دارد و از ابزارهایی مانند Clips و GarageBand استفاده می‌کند.

اپل می‌خواهد دانش‌آموزان با استفاده از این ابزارها بتوانند هر کاری را در مدرسه با آیپد انجام دهند و هر محتوای مورد نیاز را بسازند.

اپل با استفاده از اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده سعی می‌کند مفاهیم ریاضی، فیزیک و علمی را به دانش‌آموزان یاد دهد. آن‌ها را تشویق می‌کند گزارش‌ها خود را به صورت ویدیویی و صوتی ارایه دهند و انواع سرگرمی‌های اینترنتی فراهم کرده است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

وقتی با اشعه ایکس از اشیای عادی عکس بگیرید؛ شگفت‌زده می‌شوید! کاری که آندری دومان کرد

مجموعه عکس‌های اشعه ایکس می‌توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.آندری دومان، عکاس تجاری، حدود یک سال است که این کار را می‌کند. زمانی که دومان کاری را برای مشتریان انجام نمی‌دهد، دوست دارد پروژه‌های شخصی را…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.