جراحی زیبایی پلک و جراحی افتادگی پلک

0

رپورتاژ

جراحی زیبایی پلک

اولین عضوی که در هنگام صحبت با افراد به آن توجه می شود چشم ها هستند. جراحی زیبایی پلک  به‌عنوان یکی از این جراحی‌ها علاوه بر زیبایی به‌عنوان عاملی برای برطرف نمودن عارضه در پلک ها محسوب می‌شود.جراحی زیبایی پلک باعث می شود که صورت شما شاداب تر، سر زنده تر و هوشیار تر به نظر برسد.

عمل جراحی پلاستیک پلک ها که اصطلاحا بلفاروپلاستی نامیده می شود برای برداشتن پف پلک ها ، اصلاح افتادگی پلک و برداشتن پوست اضافی پلک ها طراحی شده است. پف پلک و افتادگی پلک با هم تفاوت دارند و روش های برش جهت جراحی در آن ها نیز متفاوت است. این جراحی به صورت بی حسی موضعی انجام می شود.

تاثیر افزایش سن بر روی پلک بالا و پایین مختصری با یکدیگر متفاوت است ؛ در پلک بالا این تاثیر معمولا به شکل افزایش تدریجی مقدار پوست پلک خود را نشان میدهد. در مواردی این افزایش پوست به قدری زیاد است که میدان دید فرد را نیز محدود میکند. اما تظاهر افزایش سن در پلک پایین معمولا به شکل پف پلک و بیرون زدگی کیسه های چربی بروز می کند.

جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا

با استفاده از جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا ، می توان پف پلک بالا را بر طرف نمود و در صورتی که افتادگی پلک یا پوست اضافی نیز وجود داشته باشد می توان این مشکل را هم زمان در حین عمل اصلاح کرد. گاهی اوقات پوست اضافه در پلک بالا بر اثر افتادگی ابرو می باشد که باید توسط پزشک بررسی گردد. اگر فرد دچار افتادگی ابرو نیز باشد می توان عمل جراحی بالا کشیدن ابرو را نیز همزمان با جراحی پلک بالا انجام داد.

نمونه جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا توسط دکتر رجبی

تصویر بعد از عمل مربوط به دو هفته بعد از جراحی و در روز کشیدن بخیه ها می باشد

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین

جراحی پلک پایین را نیز می توان با برشی درست زیر خط پایین چشم انجام داد. حذف پوست اضافه و حذف یا جا به جایی چربی پلک پایین از طریق این برش انجام می شود.تکنیک های جدید به جای برداشتن چربی، از جابه جا کردن چربی و قرار دادن آن در نقاطی که کمبود چربی دارند مثل گودی زیر چشم ها استفاده می شود تا بهترین نتیجه زیبایی پلک را بدست آوریم.

نمونه جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین با جابجایی چربی توسط دکتر رجبی

جراحی افتادگی پلک

افتادگی پلک علت‌های بسیار متفاوتی دارد. این بیماری بر ماهیچه‌های پلک اثر می‌گذارد و باعث می‌شود که این ماهیچه‌ها قدرت کافی را برای بلند کردن پلک نداشته باشند. افتادگی پلک می‌تواند بعد از آسیب دیدگی پلک یا آسیب به ماهیچه‌های آن و یا حتی آسیب دیدگی عصب‌هایی که این ماهیچه‌ها را کنترل می‌کنند و در برخی از افراد این بیماری از زمان تولد وجود دارد. بلفاروپلاستی کاربرد درمانی هم دارد و می تواند میدان دید را با رفع افتادگی های شدید پلک بهبود بخشد.

نمونه جراحی افتادگی پلک توسط دکتر رجبی

هزینه جراحی بلفاروپلاستی پلک

برای بسیاری از افرادی که درصدد جراحی زیبایی پلک هستند، هزینه‌ی جراحی عامل بسیار مهمی برای تصمیم‌گیری است.هزینه جراحی بلفاروپلاستی پلک به عامل‌های متعددی چون تکنیک به کار برده شده بستگی دارد.

به منظور معاینه و مشاوره و اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت در کلینیک چشم پزشکی دکتر رجبی می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:

(+۹۸) ۲۱ ۸۸۸۷۴۹۵۹ , ۸۸۲۰۱۴۶۰ , ۸۸۲۰۱۶۵۶

(+۹۸) ۹۳۸۵۸۸۴۱۵۳

برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید :

http://drrajabi.com/

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.