جراحی بینی

0

جراحی بینی می تواند تناسب و زیبایی بینی و نیز مشکلات تنفسی ناشی از نواقص ساختاری بینی شما را به شکل قابل ملاحظه ای ارتقا بخشد. نتایج بدست آمده پس از جراحی بینی بلند مدت است

جراح بینی متعهد و ماهر می تواند تغییرات فراوانی را به بهترین شکل روی بینی شما انجام داده و همزمان با حفظ سلامتی و عملکرد بینی شما، با زیبا نمودن بینی شما اعتماد به نفس و حس رضایت شخصی شما را افزایش دهد.

جراحی زیبایی بینی را می توان تحت بیهوشی عمومی، تسکین یا بی حسی موضعی انجام داد. در ابتدا، بی حسی موضعی که ترکیبی از لیدوکائین و اپی نفرین است برای بی حسی  منطقه  تزریق و به طور موقت عروق را کاهش می دهد.

دو روش ممکن برای بینی وجود دارد: روش بسته و روش باز

در رینوپلاستی بسته برش در داخل سوراخ های بینی انجام شده است. در رینوپلاستی باز یک برش اضافی نامرئی در سراسر کلوملا (برشی از پوست که سوراخ های بینی را از هم جدا میکند) ساخته شده است. جراح ابتدا پوست و بافت های نرم بینی را از ساختارهای اساسی جدا می کند. غضروف و استخوان دوباره شکل گرفته میشود و برش بخیه بسته می شود. برخی از جراحان یک استنت یا بسته بندی را در داخل بینی که دنباله ی نوار یا استنت در بیرون است استفاده می کنند.

جراحی بینی برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که:

  • از اندازه، شکل، پهنا، گودی، برآمدگی، افتادگی، محل سوراخ ها و یا زاویه بینی خود ناراضی هستند
  • بینی بیش از حد بزرگ، کوچک و یا نامتناسب با چهره خود دارند
  • مشکلات تنفسی ناشی از اختلالات ساختاری بینی مادرزادی همچون انحراف بینی دارند
  • قبلا جراحی بینی داشته اند ولی از نتیجه عمل بینی خود آن رضایت کامل ندارد
  • متقاضی عمل زیبایی بینی به منظور ارتقاء سطح زیبایی خود باشید

جراحی بینی گوشتی

وقتی که پوست بینی ضخیم، و غضروف های بینی نازک باشند، بینی را گوشتی می نامند. با تکنیک های قدیمی تر تقریباً کار خاصی برای بینی های گوشتی نمی شد انجام داد. زیرا آن تکنیک ها بیشتر کاهنده بودند. اما با تکنیک های جدید، دستیابی به زیبایی برای بینی های گوشتی نیز ممکن شده است.

بسیاری از افرادی که دارای بینی های گوشتی و یا نسبتاٌ گوشتی هستند از انجام عمل جراحی بینی مایوس میشوند، زیرا طبق گفته ی اطرافیان و آشنایان بینی های گوشتی بعد از عمل دچار افتادگی می شوند. به افرادی که سوال میکنند آیا بعد از جراحی زیبایی بینی گوشتی بینی دچار افتادگی می شود ؟

باید پاسخ داد که خیر ، در صورتیکه بینی گوشتی به صورت کاملا تخصصی و متبحرانه انجام شود هرگز دچار افتادگی نخواهد شد.

در صورتیکه بینی گوشتی صحیح عمل شود یعنی پایه غضروفی خوبی گذاشته شود بینی دچار تغییرات نام برده نشده و فرد آسودگی خاطر بیشتری خواهد داشت.

جراحی بینی استخوانی

بینی استخوانی ظاهر مشخصی دارد ، معمولا این نوع بینی با یک قوز و بر آمدگی همراه است و اغلب دارای انحراف مختصری می باشد .قوز روی بینی استخوانی عموما ارثی بوده و بر اثر عوامل ژنتیکی اتفاق می افتد و با رشد بیشتر غضروف روی بینی بر روی بینی قوز ایجاد می شود.البته آسیب هایی که در دوران نوجوانی ممکن است به بینی فرد وارد شود یکی از دلایل این امر است.

این نوع بینی ها با  جراحی بینی استخوانی به راحتی حل خواهد شد.در این نوع جراحی قوز روی بینی برداشته می شود و با این کار طول و عرض بینی و همچنین دیگر تناسبات بهبود خواهد یافت و زیبایی بینی به وجود خواهد آمد.

بهترین جراح بینی

جراح بینی نقش بسزایی در نتیجه جراحی بینی خواهد داشت و انتخاب جراح بینی یکی از مهمترین و نخستین اقدامات قبل از جراحی بینی می باشد.

یکی از انتخاب های حیاتی زندگی، انتخاب جراح بینی است، چنانچه بینی دارای نتایج موفقیت آمیزی نباشد فرد باید بالاجبار تا یک سال صبر کرده و اقدامی انجام ندهد تا ترمیم اولیه بینی حالت تثبیت شده ای گرفته باشد.

عمل بینی یک عمل اورژانسی نمی باشد پس فرد برای انتخاب جراح بینی باتجربه زمان لازم را برای تحقیق و بررسی خواهد داشت.

ویژگی های بهترین جراح بینی در تهران عبارت اند از دانش خوب جراحی بینی، تجربه کافی در تعداد عمل ها، صداقت با بیمار در بیان واقعیات حین و پس از جراحی بینی.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.