در کنفرانس مایکروسافت بیلد ۲۰۱۸ منتظر چه خبرهایی باشیم؟

0

مایکروسافت پس از انتشار به‌روزرسانی آوریل ویندوز ۱۰، برای برگزاری رویداد بیلد ۲۰۱۸ آماده می‌شود. این رویداد از روز دوشنبه این هفته در سیاتل امریکا آغاز خواهد شد.

رویداد بیلد مایکروسافت هم مانند کنفرانس Google I/O یک دورهمی و جشن توسعه‌دهنده‌گان است. یعنی انتظار داریم جزییات فنی زیادی به علاوه صحبت‌هایی درباره کدنویسی و توسعه نرم‌افزار در دو بخش سخنرانی روز اول این رویداد از زبان ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت و جو بلیفور، سرپرست بخش سیستم‌عامل بشنویم.

البته، در این سخنرانی‌ها به دنبال اهداف آینده مایکروسافت هم هستیم و برخی از ویژگی‌های محصولات آتی این شرکت مانند سیستم‌عامل ویندوز، مایکروسافت آفیس و غیره معرفی می‌شوند.

در نهایت، آنچه انتظار داریم در مایکروسافت بیلد ۲۰۱۸ سروصدای زیادی به‌پا کند را می‌توانید در ادامه بخوانید:

تمرکز بیشتر روی هوش مصنوعی

مایکروسافت در سال‌های گذشته زیاد درباره هوش مصنوعی صحبت کرده است ولی به نظر می‌رسد که برای بازاریابی صرف نبوده است.

انتظار می‌رود مایکروسافت از Windows ML بیشتر صحبت کند؛ پلتفرمی برای یادگیری ماشینی که ماه گذشته و همراه با به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ معرفی شد.

Windows ML به توسعه‌دهنده‌ها اجازه می‌دهد از الگوریتم‌ها و الگوهای آموزش دیده توسط هوش مصنوعی در نرم‌افزارهای خود استفاده کنند. توسعه‌دهنده‌ها می‌توانند از مزایای Windows ML به صورت محلی یا روی سرویس‌های ابری Azure استفاده کنند. Windows ML می‌تواند از پردازنده‌های گرافیکی شتاب‌دهنده سود ببرد.

مایکروسافت به مرور سعی می‌کند محصولات‌اش را بیشتر درگیر هوش مصنوعی کند. دستیار مجازی کورتانای این شرکت هر سال هوشمندتر از گذشته می‌شود. هوش مصنوعی به هسته برنامه مترجم مایکروسافت افزوده شده است و کاربران می‌توانند به طور آفلاین از این مترجم استفاده کنند.

ویندوز ۱۰ و ترسیم نمودار رشد مایکروسافت

مایکروسافت در ویندوز ۱۰، نه تنها موفق شده این سیستم‌عامل را برای پیگیری کارهایتان در چند سیستم‌عامل مهیا کند؛ بلکه برنامه‌های خودش را روی گوشی‌های آیفون و اندروید نیز دنبال می‌کند.

در گذشته، فعالیت‌های همگام‌سازی اپلیکیشن‌های مایکروسافت در پلتفرم‌های مختلف موبایل محدود به دو یا سه نرم‌افزار مانند مرورگر وب مایکروسافت اج یا آفیس ۳۶۵ بود ولی اکنون شاهدیم که چندین نرم‌افزار دیگر هم برای این پلتفرم‌ها عرضه و قابل هماهنگ‌سازی هستند.

مایکروسافت در بیلد امسال درباره این موضوع بیشتر صحبت خواهد کرد و حداقل اهداف کوتاه‌مدت آتی خود را منتشر می‌کند. مایکروسافت چگونه می‌خواهد سازگاری بیشتری با دستگاه‌های iOS ایجاد کند؟ روی پلتفرم اندروید تا کجا پیش می‌رود و اکوسیستم او چقدر بزرگ و رویاپردازانه است؟

البته، انتظار داریم درباره ویژگی‌های آینده ویندوز ۱۰ هم بیشتر بشنویم. مایکروسافت می‌خواهد ویژگی Sets را به ویندوز ۱۰ اضافه کند ولی هنوز درباره‌اش زیاد صحبت نکرده است. Sets ویژگی است که باعث می‌شود برنامه‌ها به صورت برگه‌های مرورگرهای وب اجرا شوند.

مایکروسافت باید درباره ویژگی‌های جدید و بعدی به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۰ صحبت کند تا توسعه‌دهنده‌ها قبل از پیاده‌سازی‌اش؛ درباره‌شان خوب بدانند.

واقعا Windows Mixed Reality چیست؟

مایکروسافت در پاییز گذشته هدست‌های واقعیت مجازی Windows Mixed Reality را معرفی کرد ولی شاهد روند کندی در عرضه آن‌ها توسط کامپیوترسازهایی مانند اچ‌پی، ایسر، سامسونگ و دیگران بودیم.

بسیاری از این هدست‌ها فقط دو الی سه ماه است وارد بازار شدند یا در بازار پیدا می‌شوند و بعد دیگر اثری ازشان نیست. درباره Windows Mixed Reality تنها می‌توانیم بگوییم که چنین هدست‌هایی وجود دارد و بس!

روشن است که این هدست‌ها نمی‌توانند با هدست‌های غول بازار رقابت کنند. شاید کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ فرصتی دوباره برای مایکروسافت باشد که توجه شرکا و توسعه‌دهنده‌ها را به سوی این هدست‌ها جلب کند.

پلتفرم Azure

چند سالی می‌شود که شعار اول مایکروسافت، رشد پلتفرم‌ ابری این شرکت است. گزارش‌های اخیر این شرکت نیز رشد پلتفرم Azure را نشان می‌دهند.

پس، انتظار داریم تا چند روز دیگر، مایکروسافت بیشتر درباره خدمات ابری و ویژگی‌های آینده آن صحبت کند و به توسعه‌دهنده‌ها بگوید چه فرصت‌ها و مزایایی در استفاده از Azure وجود دارد و البته چگونه می‌توانند از آن بهتر استفاده کنند.

کاربران زیاد درگیر این پلتفرم نمی‌شوند و شاید هیچ‌چیزی ازش سر درنیاورند و برایشان هم مهم نیست اما کسب‌وکارها باید به Azure توجه کنند چون دنبال یک خدمات ابری مطمئن، ایمن، پایدار و مقیاس‌پذیر هستند که بتواند با دیگر محصولات مایکروسافت سازگاری داشته باشد و در برابر درخواست‌های زیاد کاربران؛ مقاوم باشد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر سیمپسون‌ها در دنیا وستروس بودند! گالری عکس

وستروس یک سرزمین یا قاره تخیلی و یکی از مکان‌های اصلی مجموعه رمان‌های فانتزی «آواز یخ و آتش» نوشته جورج آر آر مارتین است. انکاتی در مورد وستروسجغرافیا: وستروس در غرب قاره اسوس قرار دارد و با دریای باریکی که به نام دریای باریک شناخته…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

داستان واقعی اسکینر: روانشناس مشهور دهه ۱۹۴۰- آیا او واقعا دخترش را در داخل یک جعبه برای آزمایشاتش…

بوروس فردریک اسکینر معروف به بی‌اف اسکینر یک روانشناس، رفتارشناس، نویسنده، مخترع و فیلسوف اجتماعی آمریکایی بود. او در ۲۰ مارس ۱۹۰۴ در Susquehanna در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در ۱۸ اوت ۱۹۹۰ در کمبریج، ماساچوست درگذشت.اسکینر بیشتر به خاطر…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

اگر این شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی به صورت گربه تصور می‌شدند

این کاری است با هوش مصنوعی انجام آن نستا ساده شده است. اما به یاد دارم که در سالیان دور برای همانند نشان دادن برخی سگ‌ها با شخصیت‌ها انسانی خاص، عکاس و روتوش کار چه زحمتی کشیده بود و این سری عکس‌ها را در شماره ظاهرا نوروزی یک شماره مجله…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5