دو مقصد گردشگری که هر مسافری باید آن را ببیند

0

رپورتاژ

سفر همیشه بهترین تفریح و تنوع زندگی محسوب می‌شود کسانی که اهل سفر هستند همیشه نشاط و شادابی خاصی در زندگی آنها وجود دارد در این روزها بهترین زمان سفر رفتن است چون هنوز تعطیلات عمده عموم مردم و دانشگاها و مدارس شروع نشده و نرخ تور‌ها در ارزان‌ترین حالت خود قرار دارد. برای همین به شما سفر به استانبول و گرجستان را پیشنهاد می‌کنیم تا با ارزان‌ترین قیمت بهترین و خاطره‌انگیز سفر را داشته باشید.

استانبول ؛ شهر خاطره‌ها

تور استانبول بهترین سفر آخر هفته در کنار همسفران است. مزیت استانبول این است هم دریا دارد و طبیعت جذاب و هم اینکه بسیار نزدیک ایران است. با طعم نزدیک غذاهای لذیذ آنها تعطیلات خوشمزه‌ای در پیش دارید. این شهر محبوب گردشگری همه ساله میزبان گردشگران سراسر دنیاست به همین دلیل هتل‌های بسیار زیبا و دلنشینی دارد از هتل‌های سه ستاره رده بالای آن گرفته تا هتل مارمارای پرا با استخر رو به خیابان استقلال آن از تمامی هتل‌های این شهرلذت می‌برید و با هر توان مالی می توانید هتل رضایت بخش و زیبایی رزرو کنید.
در استانبول همیشه کافه‌های دنج و زیبایی کشف می‌شود در آنها قهوه ترک‌تان را همراه باقلوا و دسر‌های خوش طعم ترکی بنوشید که با تمام وجود مزه این ترکیب به یادتان بماند.

نگران ساعت پروازی و خط هواپیمایی دلخواه نباشید با توجه به تعدد پرواز‌های فرودگاه امام خمینی به مقصد استانبول با شرکت‌های ماهان، تابان، قشم ایر و زاگرس هر زمان که بخواهید راهی استانبول می شوید. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان برای دریافت اطلاعات دقیق هتل و پرواز استانبول صحبت و با خیالی آسوده برنامه ریزی سفر کنید.

اگر اهل خرید و پاساژ گردی هستید حتما به پاساژ جواهر و پالادیوم و فروم بروید که تمامی برند‌های دوست داشتنی و جذاب از جمله ایکیا، H&M، کوتون، تامی … به راحتی قابل دسترس هستند در همین مراکز خرید رستوران‌های بین‌المللی زیادی هم هست که می‌توانید طعم آنها را هم بچشید.

اما شب قدم زدن در تقسیم و رفتن به کافه‌های شبانه آن را از دست ندهید اگر همچنان انرژی شهرگردی داشتید می توانید قدم زنان در امتداد استقلال به تنگه بوسفور برسید و از نسیم خنک دریا لذت ببرید.
دیدن کاخ دلما باغچه و توپکاپی از معروف‌ترین بازمانده های دوران امپراطوری عثمانی را به شما پیشنهاد می کنیم که با دیدن انها حسی عجیب و نوستالژیک پیدا می کنید. برای رسیدن به ابن کاخ‌ها از ترامواهای زیبای خیابان استقلال با واگن‌های قرمز رنگ استفاده کنید. سوار شدن بر این ترامواها خود یک تفریح به حساب می‌آید.
به گزارش ویرلن؛ ورود به ترکیه نیاز به ویزا ندارد پروسه تصمیم گیری و ورود به هتل‌تان در استانبول طول نمی‌کشد. همین روز‌ها که هنوز شلوغ نشده و با آسودگی بیشتری سفر می کنید اقدام به انتخاب یکی از پکیج‌های منظم و دقیق آژانس مقتدر سیر تابان کنید. و آخر هفته‌ای به یاد ماندنی را کنار همسفران عزیزتان سپری کنید.

گرجستان؛ افسانه‌ی هنر

اگر هنوز با مردم گرجی معاشرت نداشتید و طعم لذیذ غذاهای آنان را امتحان نکرده‌اید حتما همین روز‌ها که بصرفه‌ترین نرخ تور‌های آژانس مقتدر سیر تابان اعلام شده به سفر گرجستان فکر کنید. سرزمینی با مردم دوست داشتنی و خوش آب و هوا و سر سبز که از قدم زدن و دیدن مناظر زیباییش لذت می‌برید.
گرجستان یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در سال گذشته اعلام شد تمامی مردم جهان مشتاق سفر به این کشور شده‌اند این سرزمین با اینکه روح تاریخ عمیق و زیبایش هنوز در آن جریان دارد به سرعت به سمت پیشرفت است و به شهری مدرن تبدیل شده است.
در تفلیس به رستوران بربرستان بروید اینجا بهترین رستوران سنتی گرجستان است با فضای زیبا و دلنشین این رستوران احساس می‌کنید سفری به قرن ۱۹هم کرده‌اید. در این رستوران موسیقی کلاسیک کشور گرجستان را با طعم خوش و خاص غذاها‌ی گرجی سرو می‌شود. از گذراندن شب در اینجا لذت ببرید.

در گرجستان بهتر است هتل‌های چهار و پنج ستاره رزرو کنید تا از دسترسی هتل و همینطور خدمات آن خیالتان راحت باشد توصیه می‌کنیم برای برنامه ریزی سفر و انتخاب هتل درنگ نکنید و تا هتل‌های ارزان و خوب پر نشده تور خود را خریداری کنید. در تور‌ها به یاد داشته باشید که ساعت پروازی تور بسیار مهم است باعث می‌شود در سفر‌های کوتاه مدت زمان بیشتر و یا کمتری در مقصد باشید البته با توجه به تعدد پرواز‌های خط هوایی قشم ایر و زاگرس به مقصد تفلیس و باتومی سفری دلچسب را پیش‌رو دارید.
واحد پول گرجستان لاری است و برای تمامی خرید ها به آن نیاز دارید البته اگر دلار هم همراه ببرید در تمامی بانک‌ها میتوانید پولتان را تغییر دهید. برای خرید به تفلیس مال حتما سر بزنید حتی اگر همراه کودکان سفر می‌کنید در آنجا شهر بازی و سینما برای سرگرمی آنان وجود دارد. دو نمایندگی خوب ایکیا هم در باتومی و تفلیش شعبه دارند که حتی از گردش در آن لذت می‌برید.
در کوچه و خیابان‌های سنگفرش باتومی قدم بزنید. در کافه‌ها و رستوران‌های آنان عاشق انواع سالاد‌های خوشمزه آنها می‌شوید. بلوار ساحلی باتومی همان‌ جایی است که بسیاری از مجسمه‌های بزرگ عاشقانه و با مزه دارد و محل‌های جذابی برای گرفتن عکس یادگاری و اینستاگرامی زیباست.
ورود به خاک گرجستان نیازی به ویزا ندارد و با توجه به اینکه این روز‌ها به دلیل شروع نشدن تعطیلات تابستان و هوای دلچست بهترین زمان سفر  با نرخ ارزان است، پیشنهاد می‌کنیم با بررسی دقیق مشخصات تور‌ها و مشورت با کارشناسان مقتدر سیر تابان برای خرید تور گرجستان اقدام و از این کشور اروپایی – آسیایی دیدن کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.