۱۳ اپلیکیشن پیش‌فرض آیفون که بهتر است با اپلیکیشن‌های دیگری جایگزین شوند

0

اپل همیشه گوشی‌های آیفون را با تعداد زیادی اپلیکیشن پیش‌نصب روانه بازار می‌کند. اپ‌هایی که توسط خود شرکت اپل توسعه داده شده‌اند.

اما کاربران مجبور نیستند خود را محدود به این اپلیکیشن‌ها کنند و روی اپ‌استور برنامه‌های موبایل جایگزین بسیاری عرضه شده است؛ اپ‌هایی که اتفاقا خیلی اوقات بهتر از ساخته‌های اپل هستند.

در این مطلب، می‌خواهیم ۱۳ اپلیکیشن جایگزین برای برنامه‌های اپل معرفی کنیم که شاید تجربه بهتری روی آیفون برای کاربران رقم بزنند:

Edison Email جایگزین Mail

پس از نصب و استفاده از چندین اپلیکیشن مدیریت ایمیل، باید به طور قاطع گفت اپ «ادیسون ایمیل» بهتر از برنامه‌های دیگر، از جمله خود برنامه اپل کار می‌کند.

«ادیسون ایمیل» بسیار سریع با تنظیمات زیاد است که امکان سفارشی‌سازی بالایی فراهم می‌کند. تقریبا از هر برنامه ایمیل دیگر روی iOS سریع‌تر و پویاتر است.

این اپلیکیشن به طور خودکار ایمیل‌های دریافت شده را برای خریدها، قرارهای ملاقات، تماس‌های کاری، تاریخ‌های مهم و فایل‌های پیوست شده، اسکن کرده و آن‌ها را در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌کند. این قابلیت فوق‌العاده و به طور عجیبی کارهای شما را منظم می‌کند.

لینک دانلود رایگان Edison Email

Google Calendar جایگزین Calendar

افرادی که از اپلیکیشن تقویم گوگل روی دسکتاپ یا وب استفاده کرده باشند؛ با این برنامه خود گرفته و برایشان سخت است سراغ برنامه تقویم دیگری بروند.

Google Calendar همانند اپلیکیشن Calendar اپل می‌تواند اطلاعات را از روی گوگل، فیسبوک و iCloud بخواند اما نمایش این اطلاعات بیسیار مفیدتر از برنامه اپل انجام می‌شود.

نیمه بالایی صفحه نشان‌دهنده رویدادها و اتفاقاتی است که در یک ماه گذشته رخ داده و در نیمه پایینی رویدادهایی که قرار است اتفاق بیفتند را می‌بینیم. رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد تا سریعا بتوانید میان تاریخ‌های مختلف جابه‌جا شوید و دایم صفحه را به‌روز کنید.

لینک دانلود رایگان Google Calendar

Evernote جایگزین Notes

اخیرا اپلیکیشن یادداشت‌برداری اپل نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است اما اپلیکیشن Evernote باز هم بهتر است چون امکان ساخت چندین نوع برگه یادداشت را میسر می‌کند و راحت می‌توان آن‌ها را روی هر دستگاهی سازمان‌دهی کرد.

با Evernote می‌توان از تصاویر و متن‌ها یک یادداشت ساخت؛ آن‌ها را نشانه‌گذاری کرد تا بعدا بازدید شوند و یک سری علایم و یادآوری‌ها برای خودتان استفاده کنید. همین‌طور، بازدید یادداشت‌ها روی دستگاه‌های مختلف قابل سازمان‌دهی است.

اپلیکیشن Evernote ابزارهایی برای یدداشت‌سازی سریع از هر چیزی دارد. مثلا، می‌توان فایل‌های PDF را اسکن و سریعا به فرمت دیگری تبدیل کرد. قابلیت همگام‌سازی فایل‌ها میان چند دستگاه نیز وجود دارد.

لینک دانلود Evernote

Google Maps جایگزین Maps

برنامه نقشه و ناوبری اپل نسبت به سال ۲۰۱۲ بهتر شده است ولی باز هم برنامه مپس گوگل پایدارتر، با جزییات بیشتر و کاربری ساده‌تری دارد.

گوگل مپس برای استفاده در فعالیت‌های حرکتی بسیار عالی است و می‌تواند برای قدم زدن، دوچرخه‌سواری، اتومبیل‌رانی و مسافرت با قطار و اتوبوس استفاده شود.

گوگل می‌گوید سرویس مپس از اطلاعاتی اصطلاحا crowdsourced با جمع‌آوری از روی میلیون‌ها دستگاه اندرویدی در سراسر جهان استفاده می‌کند و بعد توسط الگوریتم‌های یادگیری ماشینی تجزیه و تحلیل می‌شوند تا مدل‌های ترافیکی هر مکانی برای یافتن بهترین مسیرها در هر زمان به دست آید.

لینک دانلود Google Maps

Recordium جایگزین Voice Memos

اپلیکیشن Voice Memos اپل خوب است اما به شما روش‌هایی سطح بالا برای سازمان‌دهی و حاشیه‌نویسی به فایل‌های رکورد شده را نمی‌دهد.

اپلیکیشن Recordium به شما اجازه می‌دهد فایل‌های رکورد شده را ویرایش و کلیپ‌های خودتان را در هر بخشی از فایل اضافه کنید. همین‌طور، سازمانی‌دهی و همگام‌سازی فایل‌ها روی دستگاه‌های مختلف یا سرویس‌هایی مانند گوگل درایو و دراپ‌باکس بهتر انجام می‌شود.

لینک دانلود Recordium

Spotify جایگزین Apple Music

Apple Music اپلیکیشن پیش‌فرض اپل برای استریم موسیقی این شرکت است. کاربران می‌توانند با این اپلیکیشن، آهنگ‌های دلخواه خود را به طور رایگان از روی کتابخانه‌های iTunes خود آپلود و گوش کنند. اما اگر اشتراک ماهیانه ۱۰ دلاری اپل را دریافت کنید؛ می‌توانید به پلی‌لیست‌ها و کل آهنگ‌های اپل دسترسی داشته باشید.

اما اسپاتیفای یک برنامه استریم موسیقی جذاب‌تر و محبوب‌تر در میان کاربران است. به اعتقاد بسیاری، اسپاتیفای بهترین تجربه استریم موسیقی را به کاربران هدیه می‌دهد و با پرداخت حق اشتراکی هم اندازه با سرویس‌های اپل می‌تواند موسیقی را هوشمندانه‌تر گوش کرد یا آهنگ‌ها را سازمان‌دهی نمود.

این اپلیکیشن براساس عادت‌های شما و اینکه در طول هفته چه آهنگ‌هایی را گوش کردید و علاقه دارید؛ هر دوشنبه یک پلی‌لیست اختصاصی به شما پیشنهاد می‌دهد و در روز جمعه هم پلی‌لیستی رایگان از آهنگ‌ها پیشنهاد می‌دهد تا لایک کنید.

لینک دانلود رایگان Spotify

Dark Sky جایگزین Weather

برنامه Weather اپل بیشتر اوقات خوب کار می‌کند. این برنامه اطلاعات خودش را از روی کانال Weather Channel و همین‌طور بیشتر از روی سرویس Weather Underground دریافت کرده و نمایش می‌دهد.

اگر جزو کاربرانی هستید که دوست دارند جزییات بیشتر و پیش‌بینی‌هایی از روزهای آینده را ببینید؛ اپلیکیشن پولی Dark Sky را پیشنهاد می‌کنیم.

Dark Sky می‌تواند پیش‌بینی آب‌وهوا را به صورت دقیقه به دقیقه نمایش دهد و به شما بگوید در یک ساعت آینده چه اتفاقی می‌افتد. همین‌طور، می‌توان پیش‌بینی‌هایی هوایی را برای ساعت به ساعت روز و هفته آینده مشاهده کرد.

در‌حالی‌که برنامه Dark Sky موقعیت شما را با استفاده از GPS ردگیری می‌کند، شما هنگامی که هوا ابری، بارانی یا برفی می‌شود، اعلان‌هایی را روی آیفون دریافت کنید. حتی می‌توانید روی نمودارها و انیمیشنی حرکت طوفان را تماشا کنید.

لینک دانلود Dark Sky

Google Chrome جایگزین Safari

مرورگر گوگل کروم قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی مشابه سافاری ارایه می‌کند ولی اگر شما یک کاربر کروم روی کامپیوترهای دسکتاپ یا لپ‌تاپ هستید؛ استفاده از نسخه موبایل این مرورگر وب می‌تواند یک همگام‌سازی میان سرویس‌ها، اطلاعات و برگه‌ها برای شما روی همه دستگاه‌های ایجاد می‌کند.

بنابراین، با گوگل کروم می‌توانید یک تجربه یکپارچه‌ای در وب‌گردی داشته باشید.

لینک دانلود رایگان گوگل کروم

Word جایگزین Pages

واژه‌پرداز Pages اپل ابزارهای کاربردی فراوانی دارد و یک اپلیکیشن بد نیست ولی کار با اسناد متنی یا فرمت‌دهی آن‌ها روی نمایشگرهای غالبا کوچک آیفون کمی سخت است.

وقتی مایکروسافت مجموعه آفیس را برای iOS ارایه داد؛ خوشحال شدیم که می‌توانیم با اپلیکیشن Word، اسناد را بهتر بخوانیم و لایه‌های مختلفی در هر سند بسازیم. وارد کردن فرمول‌ها و فرمت‌ها در اسناد ساده‌تر است و لایه‌های پیش ساخته برای هر سند می‌تواند کمک بزرگی به کاربران باشد.

به طور کلی، کار با تصاویر و متن و داده‌های دیگر در نرم‌افزار ورد راحت‌تر است و نکته مهم دیگر، یکپارچی آن با دستگاه‌های دیگر است.

لینک دانلود میاکروسافت ورد

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور دهشت نبرد «واترلو» با هوش مصنوعی میدجرنی

نبرد واترلو، که در ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵ رخ داد، یک درگیری نظامی مهم در طول جنگ‌های ناپلئون بود. این جنگ بین ارتش فرانسه به رهبری امپراتور ناپلئون بناپارت و اتحادی از نیرو‌های بریتانیایی، هلندی و پروس به فرماندهی دوک ولینگتون و فیلد مارشال گبهارد…

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5