رپورتاژ چیست و چرا برای سئو و تبلیغ کالا یا خدمات شما شیوه تبلیغی پربازده و مؤثری است؟

0

سال‌های زیادی در اینترنت و وب فارسی، شیوه عمده تبلیغ اینترنتی، درج بنر بود. بنرها در سایزهای مختلف، متحرک یا ثابت، چشمک‌زن یا ساده در گوشه گوشه سایت‌ها درج می‌شدند.

این شیوه، تا مدت‌ها شیوه مؤثری بود. اما به مرور زمان دو مشکل پیش آمد:

1- مقاومت خواننده‌ها و بازدیدکنندگان سایت‌ها: آنها کم کم از انبوه تبلیغات زده و خسته شدند و سعی کردند که اصلا به تبلیغات اعتنایی نکنند و روی آنها کمتر کلیک کنند.

2- انواع افزونه‌های بلوک‌کننده تبلیغات اینترنتی عرضه شد، طوری که گاهی هیچ یک از تبلیغات سایت‌ها دیده نمی‌شد.

راه حال اولیه برای رفع این مشکل که هم صاحبان سایت‌ها را آزار می‌داد و هم تبلیغ‌کنندگان را، این بود که بنرها جذاب‌تر طراحی شوند و بنرهای آزاردهنده با رنگ‌های تند و یا چشمک‌زن اصلا استفاده نشوند.

راه حل بهتر این بود که از شیوه‌های تبلیغ بهتر و زیرپوستی‌تر استفاده شود.

یکی از شیوه‌های تبلیغ امتحان‌پس‌داده رپورتاژ آگهی است.

رپورتاژرپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که به صورت رپرتاژ هم نوشته می‌شود،  مثل یک پست یا نوشته روتین و معمول یک سایت است. فقط محتوای آن در جهت تبلیغ کالا – خدمات تنظیم می‌شود.

برخلاف بنر، در اینجا تبلیغ‌دهنده این فرصت را دارد که به صورت مشروح در مورد خدمات خود بنویسد و چند لینک فالو درج کند و از عکس‌های متعدد و حتی ویدئو بهره ببرد.

اگر رپورتاژ آگهی در یک سایت معتبر و دارای سئوی خوب درج شود، می‌تواند کمک زیادی به سئوی سایت تبلیغ‌دهنده و نیز بیشتر دیده شدن کالا و خدمات و کلیک و بازدید کند.

در واقع خواه ناخواه، صاحب سایت در شیوه تبلیغی رپورتاژ هاله‌ای از اعتبار خود را که در عرض سال‌های زیاد به دست آورده به تبلیغ شما می‌دهد و هیچ افزونه بلوک‌کننده آگهی‌ای هم نمی‌تواند مانع دیده شدن رپورتاژ در مرورگرهای اینترنتی شود.

چه بسا که آگهی‌دهنده به جای صرف ماه‌ها وقت برای سایت خود، تنها با یک رپورتاژ بتواند هنگام جستجوی کلیدواژه‌ای خاصی، به صفحه اول گوگل راه یابد و میزان سوددهی خود را بیشتر کند.

به علاوه بسیاری از سایت‌ها، اصلا رپورتاژ آگهی را پاک نمی‌کنند. این در حالی است که شما یک بنر را فقط برای مدت معین و یا کلیک معینی می‌توانستید بخرید.


همین جا می‌خواهم سایت یک پزشک را به عنوان یک سایت بسیار باسابقه و کارکشته برای درج رپورتاژ به شما معرفی کنم.

یک پزشک سئوی عالی دارد و یک ده و نیم است که بی‌وقفه در وب فارسی فعالیت داشته است. به علاوه طیف خوانندگان ما بسیار خاص هستند و نرخ خرید به ازای کلیک در آگهی‌ها و رپورتاژ های درج شده در یک پزشک بسیار بالا است.

برای انتشار رپورتاژ در سایت یک پزشک، با تماس بگیرید.

رپورتاژ


منتها در زمینه تنظیم رپورتاژ و انتخاب سایت منتشرکننده باید زیرکی‌هایی به خرج بدهید که ما در پست‌های بعدی می‌خواهیم در مورد آن بنویسم.

ما می‌خواهیم توضیح بدهیم که:

1- چطور متن رپورتاژ را تنظیم کنیم؟

2- چه سایت‌هایی برای درج تبلیغ رپورتاژ ما مناسب‌تر هستند؟

3- بین درج رپورتاژ  ارزان در سایت‌های متعدد و درج رپورتاژ نسبتا گران در یک سایت معتبر کدام یک را انتخاب کنیم؟

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5