اپل در رویداد این هفته چه محصولات هیجان‌انگیزی معرفی خواهد کرد؟

0

رویداد ۱۲ سپتامبر اپل نزدیک است و تا چند روز دیگر برگزار می‌شود.

رویدادی که به طور سنت هر ساله سخت‌افزاری است و به معرفی آیفون‌های جدید، ساعت هوشمند، آیپد، مک‌بوک و تجهیزات جانبی این شرکت اختصاص دارد.

همه می‌دانیم که آیفون‌های ۲۰۱۸ این شرکت مهم‌ترین خبر رویداد ۱۲ سپتامبر هستند ولی اپل همیشه دنبال تکمیل اکوسیستم خود بوده و مطمئنا خبرهایی درباره اپل واچ جدید، آیپد جدید و شاید گجت شارژ سریع و بی‌سیم ایرپاور بشنویم.

بنابراین؛ همه برای این روز آماده هستند و لحظه‌شماری می‌کنند. اما اپل چه غافل‌گیری‌هایی برای کاربران دارد و پیش‌بینی می‌کنیم چه چیزهای جالبی در این رویداد ما را هیجان‌زده کند؟

آیفون‌های جدید

شایعات نزدیک به یقین می‌گویند اپل در این مراسم سه آیفون جدید رونمایی می‌کند.

آیفون XS که نسخه به‌روز شده آیفون X است و همانند همه مدل‌های آیفون سری S این شرکت از سخت‌افزار بهبود یافته سود می‌برد. این آیفون ۵.۸ اینچی با همان زبان طراحی آیفون X، یعنی نمایشگر بدون حاشیه و صفحه‌نمایش دارای ناچ معرفی می‌شود.

آیفون XS Plus یک نسخه بزرگ‌تر از آیفون XS با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی، باتری بزرگ‌تر و برخی مشخصات جزیی دیگر متفاوت است. برخی رسانه‌های می‌گویند نام آیفون ۶.۵ اینچی اپل XS Max است.

انتظار داریم هر دو آیفون XS و XS Plus هم از نظر طراحی و هم از نظر مشخصات مشابه آیفون X باشند؛ جز اینکه در برخی بخش‌ها بهبودهایی اتفاق افتاده باشد. مثلا، پردازنده این دو آیفون شاید مدل جدید A12 با رم بیشتر باشد.

باز هم این دو آیفون با صفحه‌نمایش اولد، فریم آلومینیومی و سیستم تشخیص چهره فیس آی‌دی روانه بازار می‌شوند. همه منتظر نسخه طلایی رنگ این آیفون‌ها هم هستند. شاید اپل یک ویژگی منحصره‌به‌فرد هم برای آیفون‌های سری XS داشته باشد که هنوز خبرش به رسانه‌ها درز نکرده است.

آیفون ۶.۱ اینچی LCD سومین پیش‌بینی ما در این بخش است که می‌تواند آیفون جالب‌تری باشد. این آیفون باز هم بدنه فلزی، طراحی بدون حاشیه به همراه بریدگی ناچ خواهد داشت و از سیستم Face ID سود می‌برد ولی قیمت ارزان‌تری دارد.

می‌گویند این مدل آیفون جایگزین آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس می‌شود. برای نام آن هم «آیفون ۹» را پیشنهاد دادند. بسیاری از رسانه‌ها می‌گویند اپل با عرضه این آیفون، به برخی از ویژگی‌ها و فناوری‌های خود مانند Touch ID پایان می‌دهد.

اپل واچ سری ۴

شاید طراحی آیفون‌های جدید چیز خاصی برای هیجان‌زدگی نداشته باشد ولی شایعات می‌گویند طراحی اپل واچ جدید اپل سرانجام تغییر کرده است. اپل از سال ۲۰۱۵ تا کنون سه نسل از اپل واچ را با یک طراحی معرفی کرد.

تصاویر لو رفته از اپل واچ سری ۴ نشان می‌دهند یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر با طراحی لبه تا لبه دارد. همین‌طور، به نظر می‌رسد این ساعت باریک‌تر از مدل‌های قبلی است.

انتظار داریم باز هم ساعت هوشمند اپل با قابلیت LTE و چند ویژگی جدید دیگر معرفی شود. رابط گرافیکی این ساعت هم در تصاویر با مدل‌های پیشین متفاوت است. شاید اپل این گجت را هم با رنگ طلایی و مهره چرخان قرمزرنگ معرفی کند.

اپل واچ سری ۴ همراه با سیستم‌عامل WatchOS 5 معرفی می‌شود. این سیستم‌عامل اوایل امسال در رویداد WWDC رونمایی شد.

ایرپاور، ایرپاد و دیگر تجهیزات جانبی

شاید تجهیزات جانبی که اپل در این رویداد معرفی کند؛ جذاب‌تر از آیفون‌های ۲۰۱۸ باشند.

اپل اعلام کرده یک پد شارژر بی‌سیم به نام AirPower عرضه خواهد کرد که سه دستگاه به طور همزمان می‌توانند به طور بی‌سیم و سریع با آن شارژ شوند.

ایرپاور برای شارژ همزمان آیفون، اپل واچ و یک جفت ایرفون ایرپاد مناسب است. انتظار داریم در رویداد ۱۲ سپتامبر، علاوه بر رونمایی کامل از این محصول، قیمت و زمان عرضه آن را هم بدانیم.

یک شایعه دیگر، عرضه سری جدید ایرپادهای این شرکت است. ظاهرا اپل از تراشه بی‌سیم جدیدی در آن‌ها استفاده کرده و می‌توان با ژست‌های حرکتی و دست‌ها «سیری» را فعال کرد.

ایرپادهای جدید از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و با ایرپاور سازگاری دارند. شایعاتی هم اوایل امسال درباره کار کردن اپل روی هدفون‌هایی بدون برند Beats بود که شاید به سال آینده موکول شده باشند.

همین‌طور، انتظار داریم اپل یک شارژر USB پنج وات معرفی کند که می‌تواند تمام دستگاه‌هایش را شارژ کند. البته، قرار است یک شارژر پرقدرت USB-C نوزده واتی هم معرفی شود که آیفون‌های جدیدتر را شارژ می‌کند.

iOS 12، مک‌او‌اس Mojave و دیگر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری

رویداد ۱۲ سپتامبر رنگ و بوی سخت‌افزاری دارد ولی شاید اپل نسخه‌های جدید iOS 12، واچ او اس ۵، تی‌وی اوس و مک‌او‌اس Mojave را هم رونمایی و منتشر کند.

برخی شایعات می‌گویند اپل یک رویداد دیگر هم در امسال دارد که به معرفی سخت‌افزارهای مک اختصاص دارد و در آن‌جا از سیستم‌عامل دسکتاپ جدید خود رونمایی می‌کند.

از این به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری نباید انتظار زیادی نسبت به WWDC داشته باشیم. شاید در iOS 12 شاهد ویژگی‌هایی مانند Screen Time برای دنبال کردن زمان مصرف شده در آیفون شما، اعلان‌های بهتر و چند ایموجی جدید به نام «Memoji» باشیم.

یک پیش‌بینی دیگر، به‌روزرسانی پلتفرم واقعیت افزوده ARKit است.

چیز دیگری هست؟

اپل همیشه یک محصول غافل‌گیرکننده در آستین دارد. شاید شاهد رونمایی از iPad Pro جدید با طراحی بدون حاشیه باشیم. شاید هم یک MacBook Air و Mac Mini جدیدی معرفی شود.

یک احتمال هم معرفی سرویسی برای استریم ویدیو است. روز ۲۱ شهریورماه، تیم کوک مدیرعامل اپل ممکن است هر چیزی را آن بالا روی سن معرفی کند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

کسانی که توهم خاص و عجیبی دارند: ما از ستاره‌های دیگر آمده‌ایم و فرازمینی هستیم! پدیده Starseed

ممکن است خیلی احمقانه به نظر برسد. اما افرادی هستند که معتقدند از سایر سیارات به زمین آمده‌اند تا به شفای سیاره زمین کمک کنند و بشریت را به «عصر طلایی» هدایت کنند و به دوره‌ای از خوشبختی، شکوفایی و موفقیت برسانند!جستجوی اینترنتی این…

برای جبران خطرات سلامتی ناشی از نشستن در طول روز وجود باید تحرک متناوب انجام بدهید. اما هر چند دقیقه…

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار 5 دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.محققان نوشته‌اند:«ما از 11 فرد سالم…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…

با این تصاویر کارت پستال خیلی قدیمی در دهه ۱۹۰۰ آمریکایی‌ها، تصور خود از ۱۰۰ سال بعد را نشان داده…

مجموعه‌ای جذاب از کارت پستال‌های عجیب و غریب و در عین حال جذاب از استیون آر. شوک، دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که در دهه ۱۹۰۰ تصور شده است و نشان می‌دهند که چگونه شهر‌ها، شهرک‌ها و دهکده‌ها در سراسر ایالات متحده ممکن است طی ۱۰۰ سال آینده…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.