فیلم کوتاه تبلیغاتی جدید اپل درباره «استعفای بزرگ»، مفرح و نشاط انگیز است و می‌خواهد جا بیندازد که محصولات اپل در زمینه راه‌اندازی کسب و کار و بهره‌وری هم کارآمد هستند

قسمت دیگری از کمپین خنده‌دار Apple at Work

0

اپل روز پنج‌شنبه، فیلم کوتاه تبلیغاتی دیگری به عنوان بخشی از کارزار تبلیغاتی Apple at Work خود منتشر کرد که در آن محصولات و خدمات مختلف این شرکت برای مشاغل برجسته شده است. در این تبلیغ خلاقانه و جذاب، همان ۴ کارمندی حضوری دارند که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ در بخش The Underdogs اپل ظاهر شدند.

در ویدئوی قبلی، این گروه ۴ نفره، رئیسی به نام ویویانی داشتند که انگار از جنهم آمده و آن‌ها را به اشکال مختلف تحت فشار قرار می‌داد؛ از جمله اینکه هر ۲ روز یک بار، ارائه داشته باشند. البته، در آن فیلم نشان داده می‌شد که این کارمندان از پس از کارهای سخت با استفاده از محصولات مک و آیفون و انواع نرم‌افزارهای اپل، علیرغم همه فشارها از عهده کار برآمده و نبوغ خود را بروز دادند.

سال گذشته نیز این گروه ۴ نفره در یک ویدئوی تبلیغاتی دیگر ظاهر شدند؛ زمانی که در اوج پاندمی کرونا در خانه کار می‌کردند و باز هم ایده این بود که از راه دور، نیاز به انواع ابزارهای تعاملی و همکاری داشتند و طبعا برای برجسته کردن محصولات اپل، در ویدئو نشان داده می‌شد که انعطاف‌پذیری خوب با این محصولات داشتند.

اکنون، این تیم ۴ نفره کارمندی در فیلم کوتاه دیگری به نام «Escape from the Office» ظاهر شده ولی این بار نمی‌خواهند با خواسته‌های رئیس ویویانی کنار بیایند و می‌خواهند کارشان را ترک کرده و و با الهام‌گیری از یک کیف خوار و بار، کسب‌وکار جدید خود را برای ساخت کیفی قوی‌تر و بهتر از نظر سازگاری با محیط زیست راه‌اندازی کنند.

بقیه این ویدئو مملو از تماس‌های تصویری با فیس‌تایم، مکالمات iMessage، اسلایدهای Keynote و واقعیت افزوده در آیپد و سرعت دیوانه‌وار برای تبدیل یک ایده به طرح تجاری است. این اپیزود تبلیغاتی اپل هم سرگرم‌کننده است و نگاهی الهام‌بخش و نه صرفا طنزآمیز به زندگی کارآفرینی دارد. در این ویدئو، اپل به وضوح قصد دارد نگاهی بی‌طرفانه و آرام به مقوله تبدیل ایده به یک تجاری داشته باشد ولی در نهایت واقعا خوب از آب درآمده است.

همه می‌خواهند ترک شغل کرده و سراغ ایده تجاری خود بروند

این فیلم در شرایطی منتشر شده است که اصطلاحا دنیا در وضعیت رکود قرار دارد و میلیون‌ها نفر در موقعیت تهدیدکننده ضغل قرار گرفته‌اند. وزارت کار ایالات متحده می‌گوید ۴۷ میلیون نفر در سال گذشته، شغل خود را ترک کردند. دلایل زیادی برای این روند وجود دارد اما مهم نتیجه نهایی است که احتمالا بسیاری از مردم در یک وضعیت بینابینی و مرزی مشابه فیلم اپل قرار می‌گیرند.

یکی از جالب‌ترین چیزها درباره افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند؛ میل به شروع راه‌اندازی کسب‌وکار خودشان است. طبق یک آماری که اداره سرشماری ایالات متحده ارائه کرده است؛ در سال گذشته، ۵.۴ میلیون کسب‌وکار جدید راه‌اندازی شده.

برای بسیاری از مردم، تنها چیزی که ترسناک‌تر از ترک شغل است؛ راه‌اندازی یک تجارت جدید است. حقیقت این است که راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید واقعا سخت است و هیچ تضمینی وجود ندارد که تمام تلاش‌های شما منجر به موفقیت شود. بیشتر اوقات، شما ساعت‌های طولانی کار می‌کنید؛ به این امید که ممکن است کسی را متقاعد کنید برای چیزی که می‌فروشید؛ به شما پول بدهد. اکثر مشاغل کوچک در این وضعیت شکست می‌خورند.

اپل تلاش زیادی کرده است تا جهان را متقاعد کند؛ محصولاتش و خدماتش برای هر شغلی مناسب هستند. با توجه به اینکه بسیاری از مردم، اپل را در درجه اول خدماتی برای کسب‌وکارها به حساب نمی‌آورند؛ این تلاش اپل بسیار اهمیت دارد. وقتی صحبت از نرم‌افزارهای بهره‌وری می‌شود؛ غالب مردم به نرم‌افزارهای مایکروسافت فکر می‌کنند و وقتی صحبت از ارتباطات می‌شود؛ همه Slack را به یاد می‌آورند و هنگامی که صحبت از ایمیل به میان می‌آید؛ گوگل مطرح است و در مدیریت داده‌های مشتریان سراغ Salesforce می‌روند.

محصولات اپل برای کسب‌وکارهای کوچک ایده‌آل هستند

اما نباید فراموش کنیم که دستگاه‌های مک در هیچ زمانی به اندازه اکنون محبوب نبودند و در سراسر دنیا بیش از ۱.۵ میلیارد گوشی آیفون روشن وجود دارد. در حال حاضر، تعداد زیادی از مردم دارند از محصولات اپل استفاده کنند و بسیاری از آن‌ها، دستگاه‌های اپل را برای کار استفاده می‌کنند.

به همین دلیل، ویدئو تازه شرکت اپل دارد یک سعی می‌کند نشان بدهد چگونه دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای این شرکت واقعا در زمینه راه‌اندازی و بهره‌وری کارآمد هستند.

این تیم در جلسات خود و تماس‌های تصویری از فیس‌تایم استفاده می‌کنند؛ در صفحات گسترده Numbers با هم تعامل و همکاری دارند و ارائه‌های خود را با اسلایدهای Keynote انجام می‌دهند. از سیری برای ارسال پیام و تنظیم یادآوری‌های خود استفاده می‌کنند. فایل‌ها را از طریق پیام‌ها و AirDrop برای یکدیگر می‌فرستند و با Calendar برای دیگران دعوت‌نامه ارسال می‌کنند و مصاحبه‌های استخدام نیروهای جدید خود را در FaceTime انجام می‌دهند.

گرچه این ویدئو غلوآمیز و مثلا ما واقعا کمتری فردی را می‌شناسیم که جلسات کاری خود را از طریق FaceTime انجام دهد. اما بقیه ابزارهای گفته شده در این ویدئو کاملا در جای درستی هستند و واقعا برای هر کسب‌وکار کوچکی ایده‌آل نشان می‌دهند.

چیزی که باعث می‌شود این فیلم کوتاه اپل مورد تحسین واقع شود و فوق‌العاده باشد؛ همین موضوع است که پیرامون ایده‌ای است که میلیون‌ها نفر در جهان درگیرش هستند و می‌خواهند آن را تجربه کنند. اپل این کار را به طرزی خنده‌دار، الهام‌بخش، سرگرم‌کننده و کاملا مفید و مرتبط نشان داده است.

این فیلم را در اینجا ببینید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

کهن‌ترین درختان جهان

" بث مون " عکاسی است که در سانفرانسیسکو زندگی می کند و بیش از 14 سال از عمرش را صرف شناسایی و عکاسی از قدیمی ترین درختان جهان کرده است. او به کشورها و سرزمین های دورافتاده سفر می کند تا از درختان قطور قدیمی تصاویر زیبایی را ثبت کند. او می…

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…
منبع Inc
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.