اپل آرکید معرفی شد: پلتفرم گیمینگ مبتنی بر پرداخت حق اشتراک بدون تبلیغ برای تمام دستگاه‌های اپل

0

شرکت اپل امشب و در خلال مراسم Show Time خود از سرویس حق اشتراکی گیمینگ خود به نام Apple Arcade پرده‌برداری کرد.

اپل آرکید پلتفرمی برای بازی روی دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله iOS، مک و اپل تی‌وی است. تمام کاربران اکوسیستم اپل می‌توانند عناوین بازی اختصاصی عرضه شده در این سرویس را دانلود و بازی کنند.

اولین نکته‌ای که باید درباره اپل آرکید بدانیم؛ عدم ورود شرکت اپل به سرویس استریم بازی است و قرار نیست این پلتفرم برای استریم بازی روی دستگاه‌های iOS باشد.

اپل نمی‌خواهد با سرویس «استادیا» گوگل یا سرویس‌های دیگری از شرکت‌های سونی، مایکروسافت و انویدیا رقابت کند بلکه در پی ایجاد پلتفرمی برای دانلود بازی از روی اپ‌استور است.

تمام بازی‌هایی که روی پلتفرم اپل آرکید عرضه می‌شوند؛ به طور اختصاصی برای این پلتفرم طراحی و ساخته شده‌اند و تنها در اپ‌استور اپل قرار می‌گیرند.

اپل پیش از رونمایی از سرویس گیمینگ خود، اشاره کرد بیش از یک میلیارد نفر از سراسر جهان از اپ‌استور بازی دانلود کردند و هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ هزار عنوان بازی در این فروشگاه عرضه شده است.

اپل بازی‌ساز می‌شود

اپل اعلام کرده مهم‌ترین عناوین بازی کنوین روی اپ‌استور به پلتفرم آرکید افزوده می‌شوند. افزون بر این، بیش از ۱۰۰ عنوان جدید در اپل آرکید برای iOS و مک در دسترس قرار می‌گیرند.

غول کوپرتینو می‌خواهند عناوین اختصاصی و دهان‌پرکنی برای پلتفرم آرکید خود بسازد. در حقیقت، اپل بدون داشتن هیچ‌گونه استودیو و تیم بازی‌سازی وارد صنعت گیم شده و نه در فروش بلکه در تولید بازی نقش خواهد داشت.

اپل تاکید کرده بازی‌های عرضه شده روی آرکید توسط هیچ پلتفرم دیگری قابل دسترس و استفاده نخواهند بود. این عناوین به صورت مستقیم از اپ‌استور نصب می‌شوند و کاربران می‌توانند بازی‌ها را ارزیابی و امتیازدهی کنند.

اپل در مراسم معرفی پلتفرم آرکید، از بازی‌هایی مانند Sonic the Hedehog‌ و Oceanhorn 2 یا Beneath a Steel Sky و Projection First Light و همین‌‌طور Lego Brawls رونمایی کرد.

این شرکت می‌گوید بازی‌سازهای بزرگ و مطرحی مانند سگا، کونامی، لگو، فینجی، Klei Entertainment و بسیاری دیگر در پروژه آرکید مشارکت خواهند داشت.

اپل آرکید از پاییز ۲۰۱۹ در دسترس خواهد بود. این پلتفرم به صورت یک برگه جدید در فروشگاه اپ‌استور برای دستگاه‌های iOS، مک و اپل تی‌وی فعال و در دسترس است.

اپل می‌گوید این سرویس در بیش از ۱۵۰ کشور جهان عرضه می‌شود ولی هنوز هزینه‌های آن مشخص نشده است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5