دو ابزار ساده شکست تورم برای کارمندان

0

رپورتاژ

وقتی به آینده پولی خودتان در 12 ماه آینده، نگاه می‌کنید، چه عاملی بیش از هر چیز دیگری شما را مضطرب می‌کند؟

  • گران شدن دلار؟
  • کاهش استاندارد زندگی؟
  • عدم توانایی برای خرج تحصیل فرزندان؟
  • گرانی گوشت و مرغ و برنج؟

شاید بتوان آنها را در یک واژه ملموس جمع کرد: تورم

تورم خوب چیست، تورم بد چیست؟

اگر اقتصاددان‌ها را به حال خود رها کنیم تا آمار و ارقام اقتصادی تولید کنند و روش‌های کاهش تورم را آزمایش کنند، تورم برای همه چیز خوب است الا حقوق.

اگر خانه، ماشین و ملک و هر دارایی دیگری داشته باشید، با تورم ارزش آن بالاتر خواهد رفت. ولی در برابر همه این رشدها، ارزش حقوق و دارایی ریالی کاهش خواهد یافت.

به این معنا که برای جلوگیری از کاهش دارایی باید پول خودتان را در جایی سرمایه‌گذاری کنید که تورم را شکست دهد ولی کار به این سادگی نیست.

در چندسال گذشته، یکی از بهترین روش‌ها برای غلبه بر تورم، حساب‌های بانکی با سود روزشمار بالای 20 درصد بود. اما شرایط عوض شده است.

هم آنهایی که به موسسات مالی اعتماد کردند، نقره داغ شدند و هم بانک‌ها از ترس بانک مرکزی از این سودها نمی‌دهند. هر روز هم قوانین عوض می‌شود. یک روز سود روزشمار تغییر می‌کند، روز دیگر سود از روزشمار به ماه‌شمار تبدیل می‌شود و خلاصه کلام که ثبات قانونی در این زمینه وجود ندارد.

چرا سکه و دلار لقمه چربی نیستند؟

سفته بازی دلار و سکه هم که مهارت و ریسک خاص خودش را دارد.

اگر شما کارمند باشید که هر روز نمی‌توانید وقت خود را صرف پیگیری بالا و پایین رفتن قیمت دلار کنید. می‌توانید؟

آیا اگر دلار از 17.000 تومان به 10.000 تومان تبدیل شود، قادر به کنترل احساسات خودتان هستید؟

ضمن اینکه با یک محاسبه ساده هم می‌توان نشان داد که سکه و دلار، آنچنان که به نظر می‌رسند، لقمه چرب و نرمی نیستند.

آیا قانون 72 در سرمایه‌گذاری را می‌شناسید؟

طبق این قانون اگر 72 را بر نرخ سود سالیانه تقسیم کنید، زمان دو برابر شدن پول شما به دست می‌آید.

مثلا اگر 72 را بر 20 (درصد) تقسیم کنید عدد 3.6 به دست می‌آید که نشانه آن است که ظرف این مدت پول شما دو برابر خواهد شد.

حالا فرض کنید که جایی در همین ایران، بدون درد و خونریزی به شما 24 درصد، سود روزشمار بدهد.

اگر 72 را بر 24 تقسیم کنید؛ در این صورت ظرف 3 سال، پول شما دو برابر خواهد شد.

حالا فرض کنید که زمان به زمستان 91 برگشته است

شما پولی را در این محل شگفت‌انگیز سرمایه‌گذاری کرده‌اید و برادر شما که اعتمادی به این روش ندارد؛ خود را مشغول خرید دلار کرده است.

دارایی شما ظرف 3 سال (زمستان 94) دو برابر شده و در 3 سال بعدی (زمستان 97) 4 برابر خواهد شد.

اکنون به برادر خود نگاه کنید. اگر او توانسته باشد تا از پس احساسات سال‌های رکود و حتی ارزانی دلار (92 تا 96) برآید، دارایی دلار او از 3800 تومان به 13000 تومان رسیده و به عبارت دیگر، 3.5 برابر شده است.

به نظر شما کدام یک از این دو کار عاقلانه‌ای انجام داده است؟

این ابزارهای جذاب سرمایه‌گذاری کجا هستند؟

این ابزارها همین‌جا و در ایران هستند. کاملا قانونی و کاملا قابل اعتماد و همین امروز می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را در آنها شروع کنید.

اگر خواهان دانلود راهنمای 13 صفحه‌ای استفاده از این دو ابزار هستید اینجا را کلیک کنید.

اگر قصد دارید تا زندگی خود را در ایران ادامه دهید …

دو راه بیشتر پیش روی شما نیست: باید افسردگی گرفته و شکایت کردن را پیشه کنید یا با انجام کارهایی ساده، بر تورم واقعی و ذهنی غلبه کنید.

همین الان اینجا را کلیک کرده و با ابزارهای معرفی شده در این راهنمای 13 صفحه‌ای به راحتی غول تورم را شکست دهید، حتی اگر هیچ چیز در مورد سرمایه‌گذاری نمی‌دانید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.