آشنایی با شرکت اخوان جم تولید کننده تجهیزات آشپزخانه

0

رپورتاژ

یکی از پیشکسوتان تولید تجهیزات آشپزخانه در ایران می باشد. این شرکت که توسط مدیر عامل فعلی یعنی محسن اخوان در سال 1348 به بهره برداری رسید اکنون تولید کننده بیش از 2000 طرح و مدل و انواع تجهیزات آشپزخانه در ایران می باشد. کیفیت محصولات کارخانجات اخوان جم به اندازه ای است که اینک محصولات آن به اقصی نقاط دنیا در حال صدور و استفاده می باشند. گستردگی محصولات شرکت اخوان جم شامل انواع سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، اجاق گاز، فر توکار و شیر آلات بهداشتی می باشد که این محصولات در ابعاد مختلف و با طرح و رنگ و استفاده از متریال مختلف تولید میشوند تا متناسب با ظرفیت کاری مختلف و هماهنگ با دکوراسیون و دیگر تجهیزات آشپزخانه انتخاب و نصب گردند.

تماس با اخوان جم

بسیاری از سرویس ها و خدمات پس از فروش شرکت اخوان جم از طریق تماس با شرکت اخوان و با بهره گیری از مشاوره کارشناسان و حضور تکنسین های نصب و تعمیر شرکت اخوان جم صورت می پذیرد. تماس با اخوان جم هم بصورت تلفنی و صحبت با کارشناسان و هم بصورت ثبت آنلاین درخواست ها، مشاورات و انتقادات صورت می پذیرد. پشتیبانی محصولات اخوان جم که در قالب در خواست نصب پس از خرید، درخواسست سرویس که پس از نصب و استفاده بصورت دوره ای انجام میشود و دیگر سرویس ها و خدمات اخوان جم که از طریق ثبت در پرتال خدمات اخوان جم و تماس با اخوان صورت می پذیرد.

معرفی فر اخوان

فر اخوان یکی از محصولات پر فروش شرکت اخوان جم می باشد که به سبب محبوبیت بسیار بالا بطور معمول میزان تقاضا برای آن از میزان عرضه در مواردی بالاتر می باشد. طراحی دقیق و ظریف فر اخوان با بکار گیری تلفیقی از رنگ و متریال در تولید این محصول که منجر به تولید فر توکار با استاندارد ها و سرتیفیکت های جهانی گردیده است. فر اخوان از نظر نوع کاربری در سه نوع گازی، برقی و برقی-گازی تولید شده و به رنگ های تلفیقی مشکی، سفید، نقره ای و از جنس های شیشه و استیل بصورت تلفیقی تولید شده است. در حال حاضر تنوع فر اخوان به بیش از 35 کد مختلف میرسد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5