پیشنهاد فیلم: «زمین سرگردان» روایت انسان‌هایی است که میان ستاره‌ها سرگردان‌ هستند ولی می‌خواهند زمین را پیش از خودشان نجات دهند

0

اگر به ژانر علمی تخیلی و آخرالزمانی علاقه دارید و به دنبال تماشای یک فیلم اکشن و رازآلود هستید؛ قطعا فیلم «زمین سرگردان) (The Wandering Earth) ارزش یک بار دیدن را دارد.

اکران این فیلم از ۵ فوریه ۲۰۱۹ و همزمان با روز چینی سال نو آغاز شده است. نتفلیکس حقوق پخش فیلم در سراسر جهان را خریداری کرده است و تا کنون جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ قرار دارد.

این فیلم محصول کشور چین به کارگردانی فرانت گو و بر پایه رمان The Wandering Earth نوشته شده توسط لیو سیچین است. تا به امروز، دومین فیلم پرفروش کشور چین است و توانسته موفقیت‌های چشم‌گیری داشته باشد؛ به‌طوری‌که درس فیلم‌سازی به هالیوود بدهد.

گزارش‌های صفحه ویکی‌پدیای فیلم نشان می‌دهد در چین به تنهایی ۵۶۰ میلیون دلار و در سراسر جهان فروشی بالغ بر ۶۵۵ میلیون دلار داشته است. این آمار مربوط به ماه‌های اولیه اکران فیلم است و قطعا تا کنون خیلی بیشتر از این آمار فروش داشته است.

شناسنامه فیلم زمین سرگردان (The Wandering Earth)

کارگران: فرانت گو

سال ساخت: ۲۰۱۹، عرضه از ۵ فوریه در چین و ۸ فوریه در کشورهای دیگر به زبان انگلیسی

بازیگران: کو جوشیائو، وو جینگ، ژائو جینامی و …

مدت زمان فیلم: ۱۲۵ دقیقه

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۶.۶

سبک: علمی تخیلی

داستان فیلم درباره سرگردانی انسان‌ها پس از خاموشی و ناپایداری خورشید و از بین رفتن تدریجی کهکشان راه شیری و سیاره زمین است. بحران سراسر این منظومه را در برگرفته است و طی صد سال بیش از ۳۰۰ سیاره منظومه شمسی از بین می‌روند.

دانشمندان تنها راه‌حل را در ساخت موتورهای غول‌پیکر بین سیاره‌ای و سفری ۲۵۰۰ ساله برای فرار به سوی سیاره‌های دیگر یافتند. در واقع، دانشمندان می‌خواهند زمین را هم با خود برده و در کهکشان دیگری مستقر کنند. راه‌حل ساخت ۱۰ هزار جت غول‌پیکر برای از مدار خارج کردن زمین و یک سفر طولانی به کهکشان دیگری است.

خطرات و تهدیدات در کمین زمین و انسان است. همه افراد سرگردان و بی‌تکلیف دنبال راهی برای فرار هستند ولی گروهی از انسان‌ها می‌خواهند در این وانفسا به دیگران کمک کنند و هنوز دنبال بقای بشر روی زمین هستند.

فرامین کامپیوتری؛ تصمیم‌های انسانی

در این فیلم شاهد پیشرفت‌های علوم فضایی، هوش مصنوعی و ماشین‌سازی بشر هستید. تقابل کامپیوتر با انسان، پدر و پسر، منطق و احساس و تلاش برای نجات جان انسان‌ها و خانواده یا فرار برای نجات یک سیستم و ایستگاه فضایی در این فیلم نمود پیدا کردند و داستان را مرموز، اکشن و جذاب می‌کنند.

فیلم «زمین سرگردان» مملو از صحنه‌های اکشن و ماجراجویانه است. به گفته منتقدان، این صحنه‌های فضایی و درگیرانه بین ستاره‌ای بسیار خوب از کار درآمده و حیرت‌انگیز هستند.

اگرچه شاید برخی از صحنه‌ها، انسان را یاد فیلم‌های علمی تخیلی معروف قدیمی بیندازد و شائبه تقلید از آن‌ها قوت بگیرد ولی بی‌شک، یکی از بهترین فیلم‌های علمی تخیلی کشور چین و دنیا است.

هر صحنه از فیلم The Wandering Earth جزئیات زیادی در خود دارد که شاید روی یک تلویزیون معمولی اصلا دیده نشوند. چینی‌ها روی گرافیک و CGI فیلم کار زیادی انجام داده‌اند که فقط تماشای فیلم روی صفحه‌نمایش‌های بزرگ IMAX خودشان را نشان می‌دهند.

به طور کلی نظر منتقدان درباره این فیلم مثبت است و آن را یک اثر شاخص می‌دانند؛ اگرچه گفتیم شاید تماشاگرهای امریکایی اعتقاد داشته باشند یک نسخه جدید از فیلم‌های علمی تخیلی فضایی معروف هالیوود است.

نشریه «هالیوود ریپورتر« فیلم «زمین سرگردان» را اولین فیلم فوق‌العاده بین ستاره‌ای می‌داند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

اگر مجموعه ارباب حلقه‌ها را پیکسار بازسازی کند …

مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس رمان فانتزی حماسی نوشته جی. آر. آر. تالکین، دارای شخصیت‌های متنوعی بود. برخی از آنها اینها هستند:فرودو بگینز (با بازی الیجا وود): قهرمان داستان، فرودو، هابیتی است که تبدیل به…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.