با خیال آسوده ورزش کنید

0

رپورتاژ

ورزش همیشه و همه جا خوب است. سن و سال نمی‌شناسد و همیشه حال آدم را جا می‌آورد. هدف افراد مختلف از ورزش کردن خیلی متفاوت است. برخی برای سلامتی و شادابی ورزش می‌کنند، عده‌ای صرفاً برای تناسب اندام و خیلی‌ها کلاً هدفی خاص نداشته و حتی رشته خاصی را نیز برای فعالیت ورزشی خود در نظر ندارند. اما در کنار این اقشاری که از آن ها نام بردیم، گروه خاصی از ورزشکاران نیز وجود دارند که بصورت حرفه‌ای و با برنامه ورزش می‌کنند. این ورزشکاران همیشه به دنبال مکانی می‌گردند که در کنار عده‌ای ورزشکار حرفه‌ای، در محیطی تخصصی فعالیت کنند.

کسانی که درست و حسابی اهل ورزش هستند می‌دانند که پیدا کردن مجموعه‌ای ورزشی در تهران که هم باشگاه بدنسازی، محل دویدن و پیاده‌روی، استخر و سایر امکانات را با هم داشته باشد، چقدر سخت است.

ورزشی ساده مثل پیاده‌روی را در نظر بگیرید. پیاده‌روی کردن جزء رشته‌هایی است که امکانات خاصی نمی‌خواهد، اما مشخصاً مکانی که به طور خاص برای پیاده‌روی طراحی شده باشد و به خصوص برای خانم‌ها از دید عموم به دور باشد، ارجحیت دارد و ورزشکاران با امنیت و خیال آسوده‌تری در پیست قدم می‌زنند. 

معرفی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب که تاسیس آن به سال 37 برمی‌گردد، یکی از باسابقه‌ترین مکان‌های ورزشی پایتخت محسوب می‌شود. این مجموعه با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه خود، از هوای پاک شمال تهران برخوردار است. باشگاه انقلاب با مساحتی نزدیک به یک میلیون متر مربع، که بیش از نیمی از آن فضای سبز است و نیمی دیگر فضاهای گوناگون سرپوشیده و روباز ورزشی است، از مهم‌ترین ورزشگاه‌های موجود در ایران و خاورمیانه و در دنیا کم مانند است.

باشگاه انقلاب اماکن ورزشی بسیار متنوعی دارد که تمامی سلیقه‌های ورزشی را پوشش می‌دهد. در زیر به امکانات ورزشی مجموعه انقلاب به صورت تیتروار اشاره می‌کنیم.

بولینگ، فوتبال چمن مصنوعی، سالن تخصصی بانوان، استخر سرپوشیده و روباز بانوان، اسکواش آقایان و بانوان، اسکیت، بسکتبال، بیلیارد، پینگ پنگ، تیراندازی، سالن ورزشهای رزمی، جاده تندرستی، زمیم‌های تنیس، فوتسال، فوتبال چمن طبیعی، والیبال، گلف، مینی گلف، صخره نوردی، ماهیگیری، استخر چهارفصل آقایان، پینت بال، سالن بدنسازی، ژیمناستیک، بدمینتون

ویژگی های باشگاه انقلاب

به افرادی که دنبال مکانی اختصاصی و در حد استانداردهای جهانی برای انجام فعالیت در رشته ورزشی مورد علاقه خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به باشگاه انقلاب سری بزنند.

عضویت در باشگاه انقلاب با تخفیف

هزینه عضویت سالانه باشگاه انقلاب، 788000 تومان است که با تخفیف ویژه 15 درصدی سایت تخفیفان به همراه پارکینگ تنها با با پرداخت ۶۶۸۹۰۰ تومان، در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

این آخرین فرصت برای علاقه‌مندان است تا با پرداخت هزینه عضویت با تعرفه‌ی سال ۱۳۹۷ به عضویت مجموعه درآیند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.