پیشنهاد دو سریال مهیج فرانسوی و اسپانیایی: سریال Braquo و سریال Money Heist

4

اینقدر سریال جدید و سیزن‌های جدید سریال‌های قدیمی ما را احاطه کرده‌اند که ما واقعا نمی‌دانیم کدام یک را نگاه کنیم.

گاهی می‌آییم و صرفا نمره بالای IMDB را ملاک قرار می‌دهیم. شاخص نمره IMDB چیز بدی نیست، اما لزوما همیشه راهنمای خوبی نیست. گاهی سریال‌هایی با نمره بالا، اصلا جذاب از آب درنمی‌آیند و ما بابت دانلود همان چند قسمت اول سریال و وقتی که برای تماشای دو سه قسمت از آن گذاشته‌ایم پشیمان می‌شویم.

از بد روزگار، کامنت‌هایی که پای سریال‌ها و فیلم‌ها در سایت‌های دانلود ایرانی هم گذاشته می‌شود، کلا گمراه‌کننده هستند و توجه کردن به آنها خیلی از وقت‌ها ما را بی‌جهت از تماشای یک اثر خوب محروم می‌کنند یا برعکس ما را به سمت دانلود یک اثر ضعیف هل می‌دهند.

تازه، حال و هوای و سلیقه شخصی ما مهم است. یک وقت است که شما در بازه‌ای از زندگی هستید که کار سبکی دارید و وقت برای تمرکز روی یک داستان پیچیده و درهم‌تنیده دارید، یک بار هم صرفا می‌خواهید یک چیز سرگرم‌کننده و مهیج، اما قوی و پرکشش برای آخر شب بگذارید که داستانش سرراست باشد و زود با شخصیت‌هایش اخت شوید و روابطشان را با هم درک کنید.

خب، من امشب می‌خواهم دو سریال به شما معرفی کنم که همین شرایط بالا را دارند. یکی ساخت فرانسه است و یکی هم ساخت اسپانیا.

سریال فرانسوی Braquo نام دارد و 4 سیزن از آن پخش شده است و نمره 8 در IMDB ‌دارد. این سریال در مورد یک گروه از پلیس‌های زبده فرانسوی است. یکی از آنها در تنگنای قانونی می‌افتد و دیگران سعی می‌کنند که نجاتش بدهند. این پلیس‌ها، همه‌شان پلیس‌های خوبی هستند، اما سالهای طولانی مبارزه با تبه‌کاران و ضرورت‌های ناگزیر این کار، بر روی روح و روانشان تاثیر گذاشته و گاهی آنها را به سمت انجام دادن کارهای چرک سوق داده است.

دست روزگار باعث می‌شود که این پلیس‌ها خطایی کنند و بعد در یک دور تسلسل برای پاک کردن و پوشاندن این خطا مجبور می‌شوند که کارهای غیرقانونی انجام بدهند. در این میان اداره بازرسی پلیس هم در پی آن است که آنها را گیر بیندازد.

حالا اینها باید از یک سو مواظب زندگی شخصی و خانوادگی خود باشند، از سوی دیگر به وظیفه حرفه‌ای خود عمل کنند و از سوی دیگر از بازرسی بگریزند و رد اعمال غیرقانونی خود را بپوشانند.

این سریال واقعا شخصیت‌‌پردازی‌های قوی دارد و بسیار پرکشش است و از آن دسته سریال‌هایی است که بعد از تماشای دو سه قسمت، شما هر روز دقیقه‌شماری می‌کنید تا شب هنگام قسمتی دیگر از آن را ببینید. این سریال محصول Canal+ است.

اما سریال دیگر که اسپانیایی است و خوشبختانه دوبله قابل قبولی هم دارد Money Heist نام دارد. این سریال نمره 8.2 در IMDB‌ دارد. داستان در مورد یک سرفت ماهرانه از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا است. ترتیب‌دهنده این سرفت، با نام مستعار پروفسور، ترتیب سرقتی ویژه می‌دهد و گروهی را باری این کار گردآوری می‌کند.

بعد از چند ماه تمرین و هماهنگی آنها اقدام به سرقت می‌کنند، اما اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی سریال را مهیج می‌کنند. در این حین ما با فلش‌بک‌هایی با زندگی تک تک اعضای گروه آشنا می‌شویم و از آن سو، خانم پلیس رئیس گروه ضدسرقت هم در تنگنای زندگی از هم‌پاشیده قبلی و مدیریت چنین سرقتی که منجر به گروگانگیری هم شده، قرار گرفته است.

این سریال هم از آن دسته سریال‌های اعتیادآور است که ساعات خوبی برای شما خواهند ساخت.

پس اگر دلتان برای سریال‌های تریلر با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و داستان نسبتا سرراست تنگ شده، این دو سریال را به شما پیشنهاد می‌کنم.

از بیم اسپویل هم به جز این توضیحات کلی و پیشنهاد، دیگر فراتر نمی‌روم.

این دو سریال را امتحان کنید و اگر خوشتان آمد، پیشنهادهای بعدی «یک پزشک» را جدی‌تر بگیرید!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

ابر تورم آلمان در سال 1923 چه بر سر مردم آورد؟

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان 200 میلیارد مارک قیمت داشت.با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
4 نظرات
  1. فاطمه می گوید

    سریال money heist خوب بود حالا عالی نه ولی من خیلی خوشم اومد

  2. محسن می گوید

    ممنون از معرفی سریالها. من فصل اول money heist رو دیدم. خوشم نیومد. ضعف زیاد داره و کلا خیلی غیر واقعیه (البته ممکنه این موضوع برای خیلیها مهم نباشه). در خیلی از موقعیتها نقش اول پلیس (مامور زن) و همینطور همکارش (angel پلیسی که تصادف کرده) به سادگی پا روی ارزشهای یه آدم معمولی می‌ذارن و از گروگانگیرها حمایت می‌کنن. اصلا معلوم نیست چرا بهشون متمایل می‌شن! مهمتر از همه اینها اما، به نظر من، اینه که در طول سریال حداقل سه شخصیت زن داستان ارزشهای انسانیشون رو کنار می‌ذارن و با گروگانگیرها همراه می‌شن که به نظر من توهین آمیزه. این اتفاق برای هیچ یک از شخصیتهای مرد داستان نمیفته (به جز اون مامور پلیس اون هم در یک مورد).

    1. بهزاد می گوید

      این سریال بی نظیر بود به نظرم. بی نظیر .

  3. محمد گیتی زاده می گوید

    دومیه که خیلی خیلی پاپ و آماتوره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5