با استفاده از این سایت تندخوانی را تمرین کنید و سرعت خواندن خود را افزایش دهید

0

یکی از بزرگ‌ترین غصه‌های ما در دنیا، نخواندن کتاب‌هایی است که دوشت داشتیم مطالعه کنیم.

هریک از ما چیزهای زیادی برای خواندن داریم ولی فرصتش را نداریم. هرچه‌قدر هم وقت آزاد کنیم و برای مطالعه بیشتر برنامه‌ریزی کرده یا از هر فرصتی در تاکسی، اتوبوس، مترو و غیره برای خواندن بهره ببریم؛ باز هم ده‌ها کتاب و صدها مقاله نخوانده داریم.

در سال ۲۰۱۰، تیم Google Books گزارش داده که بیش از ۱۳۰ میلیون کتاب منتشر شده است یا برای خواندن روی وب آماده هستند. روی وب چند مقاله در هر روز منتشر می‌شود و شما دوست دارید آن‌ها را بخوانید؟

زمان مطالعه ما محدود است ولی منابع مطالعاتی چه از روزنامه و نشریه بگیرید تا کتاب و مقاله و هر نوع متن دیگری نامحدود!

اگر شما هم دارای این غصع بزرگ هستید؛ یک خبر خوب داریم که شاید حداقل تا حدودی مشکل خواندن مقالات روی وب را رفع کند.

Read Sh*t Faster ابزار آنلاینی است که در قالب یک وب‌سایت طراحی شده تا به خواندن سریع‌تر شما کمک کند. این ابزار آنلاین بسیار ساده است.

شما متنی که می‌خواهید مطالعه کنید را در آن کپی کرده و کلید Read را فشار می‌دهید. کلمات متن یکی پس از دیگیری به ترتیب و پشت سر هم نمایش داده می‌شوند و شما با ثابت نگه داشتن چشم و نگاه به کلمات می‌توانید متن را سریع‌تر بخوانید.

تندتر بخوانید؛ بیشتر بخوانید

در حقیقت، طراحان این ابزار می‌خواهند یکی از مهم‌ترین دلایل کندخوانی را رفع کنند. اینکه شما دایما دنبال کلمات بگردید و سر خود را تکان دهید و چشم بچرخانید تا از یک سطر به سطر دیگر و از یک پاراگراف به پاراگراف دیگری بروید.

میانگین تندخوانی در جهان ۲۰۰ کلمه در دقیقه (WPM) است. شما می‌توانید این میانگین را تغییر دهید و براساس قابلیت‌های تندخوانی خود ۲۵۰ یا ۳۰۰ کلمه در هر دقیقه را وارد کنید ولی اگر تندتر می‌خوانید یا درک می‌کنید؛ تعداد ۳۵۰ و ۴۰۰ کلمه در هر دقیقه را تنظیم کنید.

وقتی یک متن را از وب در باکس ابزار Read Sh*t Faster وارد می‌کنید؛ تعداد کلمات آن نشان داده می‌شود و شما می‌توانید براساس تعداد کلمات و میزان وقتی که باید این متن را بخوانید؛ تعداد کلمات در هر دقیقه را تنظیم کنید.

این ابزار برای زبان‌ها و متن‌های چپ به راست طراحی شده است اما ما چندین متن زبان فارسی را هم کپی کرده و تست زدیم. کلمات تا حدودی درست و پشت سر هم نمایش داده می‌شوند و می‌توانید سریعا یک متن را خوانده و متوجه شوید.

در نهایت، این ابزار آنلاین و خلاقانه به شما کمک می‌کند متن‌هایی هزار کلمه‌ای یا بیشتر را در مدت زماتی ۳ دقیقه‌ای بخوانید و به این ترتیب تمرین تندخوانی کنید. قطعا، خواندن چنین متنی در یک صفحه وب سخت‌تر و نیاز به مدت زمان طولانی‌تری دارد.

اگر شما هم ترغیب شدید از این ابزار استفاده کنید؛ تجربه‌تان را با ما در میان بگذارید و اینکه چقدر در زمان مطالعه شما صرفه‌جویی کرده یا باعث بیشترخوانی می‌شود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5