تماشا کنید: عجیب‌ترین تکنیک درست کردن املت در جهان که به املت گردباد معروف است

0

در دنیای پرمخاطب فیلم‌های ویروسی یا Viral، طرز درست کردن غذاها همیشه محبوب بوده و طرفداران زیادی دارند. به‌ویژه، فیلم‌های مربوط به تهیه املت‌های مختلف در کشورهای گوناگون جهان به سرعت در سراسر اینترنت پخش شده و بازدیدهای چند میلیونی پیدا می‌کنند.

در این هفته، یک ویدیوی درست کردن املت در صدر پرمخاطب‌ترین فیلم‌های ویرال یوتیوب و رددیت قرار گرفته و باعث تعجب همگان می‌شود. در این ویدیو املت «گردباد» (Tornado) تهیه و برای مشتریان یک رستوران سرو می‌شود.

این املت گردباد در سئول کره جنوبی طبخ شده و شامل تخم‌مرغ همراه با برنج و سس مخصوص است. ویدیوی کامل طرز تهیه املت گردباد را می‌توانید در پایین این صفحه مشاهده کنید.

البته، این ویدیوی ۸ دقیقه‌ای به طور کامل طرز تهیه دو غذا را نشان می‌دهد که نخست املت گردباد و بعد غذای عجیب دیگری به نام white magma omurice است که باز هم با تخم‌مرغ و برنج و سس است.

اما چرا املت گردباد پرمخاطب شده است. خودتان باید به دقت این ویدیو را مشاهده کنید تا به جواب برسید ولی ما سعی می‌کنیم کمی توضیح بدهیم.

چگونه املت گردباد درست کنیم؟

طرز تهیه املت گردباد در نظر اول ساده است. تخم‌مرغ‌ها را شکسته و درون ظرفی به طور کامل هم زده تا مایع تخم‌مرغ یک دست شود. در ماهیتابه روغن ریخته و اجازه می‌دهد به شدت داغ شود. مقداری مایع تخم‌مرغ درون ماهیتابه ریخته تا شروع به سرخ شدن کند.

ولی این آشپز با چوب‌های غذاخوری مخصوص کشورهای آسیای شرقی شروع به شکل دادن تخم‌مرغ‌ها در ماهیتابه کرده و همزمان خود ماهیتابه را تکان می‌دهد. با حرکات دست سعی می‌کند مایع تخم‌مرغ‌ها را پیچ داده و ماهیتانه را در جهت عکس می‌چرخانه تا دقیقا شکلی شبیه به گردباد تشکیل شود.

همین‌طور که تخم‌مرغ‌ها در حال سرخ شدن هستند؛ این چرخش‌ها و پیچ‌های چوب‌های غذاخوری و ماهیتابه ادامه پیدا کرده تا همه مایع تخم‌مرغ شکل گردبادی به خود بگیرد. تازه مرحل سخت کار شروع می‌شود که جمع کردن این گردباد تخم‌مرغی و بیرون آوردن آن از ظرف ماهیتابه و قرار دادن روی کته برنج است.

در نهایت انگار یک گل پارچه‌ای با تخم‌مرغ‌ها درست شده و روی برنج‌ها قرار می‌گیرد. پس از سرد شدن؛ قطعا نحوه خوردن این املت هم دیدنی است. به قدری تخم‌مرغ‌ها سفت هستند که باید با قاشق و فشار زیاد تکه کنید و همراه سس و برنج میل بفرمایید.

غذای بعدی را هم این آشپز به شکلی عجیب‌تر درست می‌کند که فقط باید ویدیو را تماشا کرده و دو چشمی مواظب تخم‌مرغ‌های در حال سرخ شدن درون ماهیتابه باشید. در واقع، ایجاد تکنیک‌ها و حرکات دست و ماهیتابه بیشتر از خود غذا اهمیت دارند.

قیمت املت گردبادی حدود ۷.۴۰ دلار است. شاید ارزش دادن این همه پول را داشته باشد ولی به هر حال فعلا از این رستوران خیلی دور هستید و باید تلاش کنید خودتان این املت را درست کنید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…

هوش مصنوعی نشان می‌دهد که سلبریتی‌ها در دهه‌های بعد چگونه به نظر می‌رسند

یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه‌ای از پرتره‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهند برخی از سلبریتی‌ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره‌ای پیدا کنند. عکاس و وکیل ترکیه‌ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به دلیل کارهای…

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5