جذابترین پیراهن های مردانه برای ایام نوروز

0

پیراهن مردانه از قدیم، یکی از اصلی‌ترین عناصر در ساخت یک استایل رسمی بوده و بهتر می‌دانید که در تمام مراسم‌های جشن و غم و شادی، برای آقایان، کلیدی‌ترین لباس و پوشش شمرده می‌شود. کروات، پاپیون و کت و سایر ادوات ممکن است استفاده شوند و یا گاهی نیز جایگزین گردند اما پیراهن مردانه، پای ثابت اکثر استایل های رسمی است.

آقایان شیک پوش و خوش تیپ همیشه با توجه به موقعیت مکانی و زمانی، پیراهن مردانه متناسب با آن موقعیت را انتخاب می‌کنند و یک استایل بی‌نقص را به خود هدیه می‌دهند.آقایان با شناخت نوع پیراهن‌های مردانه و تشخیص اینکه چه نوع پیراهنی برای مراسم، مهمانی، محل کار و یک قرار دوستانه مناسب است، می‌توانند بهترین انتخاب را در استایل‌شان داشته باشند.

پیراهن مردانه جذاب و زیبای زیادی وجود دارد که اگر در سایز متناسب با اندام شما خریداری شود و در زمان و مکان مناسب پوشیده شوند به شما در ساختن استایلی بی‌نظیر کمک خواهد کرد. قرار نیست انواع پیراهن‌های مردانه را در کمد داشته باشید، شما می‌توانید با دسته بندی مراسم و موقعیت‌هایی که در آن شرکت می‌کنید، یک الی سه پیراهن متناسب با آن موقعیت را خریداری کنید.

انتخاب رنگ و جنس مناسب برای لباس‌ها به شما کمک میکند تا در فصل‌های گرم سال کمتر عرق کنید و کمتر احساس گرما کنید، بهترین رنگ هایی که آقایان برای پیراهن هایشان در این فصل ها انتخاب می‌کنند سفید،آبی آسمانی،صورتی ملایم هستند. پیراهن سفید مردانه یک لباس پرکاربرد است که در موقعیت‌های مختلف میتوان از آن استفاده کرد، در ایام نوروز  پیراهن سفید بهترین گزینه است زیرا علاوه بر زیبایی و رسمی بودنش، شما گرمای کمتری را حس خواهید کرد.

با نزدیک شدن به فصل بهار نیاز آقایان به خرید پیراهن مردانه شیک و زیبا برای ایام نوروز بیشتر خواهد شد، با در نظر گرفتن اینکه به فصل گرم نزدیک می‌شوید بهتر است پیراهن هایی خریداری کنید که در روزهای گرم نیز کاربرد داشته باشند. در اینجا شما را با انواع پیراهن‌های مردانه و کاربردشان آشنا می‌کنیم.

پیراهن مردانه چهارخانه:

پیراهن های مردانه‌ای که چهارخانه درشت دارند، به عنوان نمادی از فصل های گرم شناخته می‌شوند. هرچند این مدل از پیراهن‌ها برای پوشیدن در محیط‌های رسمی مناسب نیستند ولی تنوع و زیبایی آن‌ها افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. این مدل از پیراهن های مردانه گزینه مناسبی برای زمان گردش و تفریح هستند. در صورتی که چهارخانه‌های پیراهن کوچکتر و در رنگ‌های روشن باشد این مدل پیراهن ها رسمی‌تر خواهند شد.

پیراهن مردانه راه راه:

پیراهن مردانه راه راه که بصورت عمودی و افقی در بازار موجود است بسیار پرطرفدار است و هر چقدر عرض خطوط بیشتر و در رنگ های تیره باشد پیراهن حالت غیر رسمی دارد و در صورتی که خطوط نازکتر و در رنگ‌های روشن باشد پیراهن مناسب برای محیط‌های رسمی است. اگر هیکل شما چاق و فربه است از پیراهن‌هایی با خطوط افقی استفاده نکنید زیرا شما را درشتر نشان می دهد و اگر اندامی لاغر و باریک دارید پیراهن‌هایی با خطوط عمودی شما را باریکتر نشان خواهند داد.

‌پیراهن مردانه آکسفورد:

اسم این پیراهن از پارچه آکسفورد که از آن دوخته می‌شود گرفته شده است، این پیراهن کلاسیک به عنوان پایه پیراهن‌های شیک بیش از صد سال است که بین مردان محبوبیت دارد.

اگر تنها یک لباس ضروری برای آقایان وجود داشته باشد، همان پیراهن آکسفورد است که پرکاربردترین پیراهن مردانه محسوب می‌شود. این نوع پیراهن بدون زمان بوده و به عنوان سنگ بنای لباس های مردانه به حساب می‌آیند و می‌تواند بیشترین تنوع را در هر کمدی داشته باشد.

پیراهن مردانه هاوایی:

کلمه کوبا به یقه این نوع پیراهن اشاره دارد و بیشتر پیراهن‌های یقه کوبایی دارای شکلی گشاد با یقه باز و دکمه دار است در طرح های گل گلی و یا طرح های دیگر، این پیراهن مناسب برای سفرهای ساحلی ، گردش و پیک نیک بسیار مناسب است.
در انتخاب پیراهن های آستین کوتاه همیشه دقت کنید که متناسب با بازو ها و اندامتان باشد چرا که آستین گشاد باعث می‌شود بازوهایتان لاغرتر دیده شود و آستین تنگ باعث می‌شود خودتان لاغر وپوست و استخوان به نظر برسید.

پیراهن مردانه جین:

پیراهن جین یکی از پیراهن‌های زیبای مردانه است، که بسیار پرکاربرد است،شما می‌توانید در خیابان، یک قرار عاشقانه، میهمانی و سفر از این پیراهن استفاده کنید و استایلی جذاب و بی نظیر بسازید.
از آنجایی که صنعت مد و فشن هم از این نوع پیراهن و استایل جین به شدت حمایت می‌کند خود می‌تواند دلیلی باشد برای مردان تا بیشتر از قبل به این پیراهن جذب شوند .
در ضمن همیشه سعی کنید از جین با کیفیت استفاده کنید و اگر قصد دارید با شلوار جین ست کنید رنگ‌های مخالف را انتخاب کنید بهتر است، مثلا برای پیراهن جین آبی آسمونی یه شلوار جین سرمه ایی تیره ، بهترین گزینه میباشد .

پیراهن مردانه اداری و رسمی:

صنعت مد روز به روز در حال پیشرفت است و این به این معنا است که شما بر خلاف پدرانتان دستان  برای انتخاب پیراهن  بسیار بازتر  از قبل است.اما با این حال لباس‌های کلاسیک را همچنان در کمدتان داشته باشید به خصوص اگر رئیس‌تان از شما انتظار دارد که شما سرکار کراوات بزنید.
پیراهن های مختلفی با بافت آکسفورد ، پشم و جناغی وجود دارد که می‌توانید بدون کراوات استفاده کنید اما برای سر کار هیچ چیز مانند یک ظاهر تر تمیز و منظم با پیراهنی از جنس پاپلین با رنگ سفید یا آبی براق به همراه یک کراوات زیبا ، نمی‌تواند مناسب باشد.

مناسب‌ترین پیراهن‌های مردانه‌ای که می‌توانید برای ایام نوروز انتخاب کنید، پیراهن‌های رسمی با رنگ روشن هستند. به طور کلی می‌توان اینگونه بیان کرد که رنگ‌هایی که تناژ سردی دارند، رنگ‌های خنثی و رنگ‌های پاستلی برای این فصل کاملا مناسب و ایده‌آل هستند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.