معرفی تشک رویا و محصولات این برند خوب ایرانی

0

تشک رویا از سال 1363 فعالیت خودش را آغاز کرده و یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان کالای خواب در ایران محسوب می شود. امروزه برند رویا برای قریب به اتفاق ایرانیان نامی آشنا است و احتمالا فروشگاه های بسیاری را دیده اید که روی تابلوی خود نام این برند را دارند.

شرکت رویا خط تولید کامل تشک را در ایران دارد و محصولات این شرکت کاملا تولید داخل ایران است. این برند موفق به اخذ استانداردهای ملی و بین المللی شده و کالای مرغوب و باکیفیتی را به بازار ایران عرضه می کند. من قصد دارم در این یادداشت انواع محصولات این شرکت را معرفی کنم و کیفیت آن ها را با هم مقایسه کرده و به خواننده کمک کنم تا تشک مناسب برای نیازهای خود را از بین محصولات این برند نام آشنای ایرانی انتخاب کند.

بهترین تشک رویا کدام است؟

شرکت رویا انواع مختلفی از تشک های تختخوابی را ارائه می کند که همگی از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما با توجه به سیستم های متفاوتی که در ساخت آن ها بکار رفته است هرکدام می توانند بخشی از نیازهای افراد را تامین کنند. از این رو شما باید نسبت به نیازهایی که دارید و با توجه به شناختی که از عادات خواب خودتان دارید دست به انتخاب بزنید.

انواع تشک رویا

تشک های تولید شده توسط این برند در سه دسته عرضه می شوند: تشک های فنر منفصل، تشک های اسفنجی (طبی) و تشک های بونل که از سیستم فنر متصل ساخته شده اند. هرکدام از این دسته ها مزایا و معایب خودشان را دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. قبل از خرید تشک رویا این مقاله را تا انتها بخوانید و انتخابی آگاهانه انجام دهید.

تشک رویا مدل بونل

این دسته از محصولات شرکت رویا از دوام نسبتا خوبی برخوردار هستند. سیستم داخلی آن ها از یک فنر بافته شده ساخته شده است و برای ایجاد نرمی و راحتی بیشتر، لایه ای از اسفنج روی سطح تشک قرار گرفته است. این محصولات دارای قابلیت ارتجاعی خوبی هستند اما قابلیت ایزوله کردن حرکت بر روی سطح را ندارند.

انتقال حرکت روی سطح تشک باعث می شود که وقتی وزن بدن به قسمتی از آن فشار وارد کند، این نیرو به بخش های دیگر تشک نیز منتقل شده و باعث خم شدن آن می گردد. این موضوع باعث می شود که استفاده از تشک های فنر متصل به افرادی که دچار آسیب هایی در کمر و ستون فقرات خود هستند مناسب نباشد. همچنین این محصولات برای زوج ها نیز ممکن است دردسرهایی داشته باشد. تصور کنید که اگر یکی از زوج ها در طول شب زیاد حرکت کند، این حرکت های او به بخش های دیگر تشک منتقل شده و درنتیجه می تواند باعث غلطیدن و بیدار شدن دیگری شود.

قیمت مدل بونل نسبت به دیگر محصولات رویا ارزان تر است. تشک های خوشخواب سنتی تقریبا با همین ساختار تولید می شدند، پس اگر قبلا از تشک تخت خواب استفاده کرده اید احتمالا محصول مورد استفاده شما از همین دسته تشک ها بوده و شما تجربه خوابیدن روی این نوع تشک ها را دارید.

سری بونل در 5 مدل مختلف تولید شده است که تفاوت های مختصری در ارتفاع و لایه های اسفنجی و همچنین در مدت گارانتی و خدمات پس از فروش دارند. با کیفیت ترین این محصولات بونل 1 است که بالاترین قیمت را داشته و از ضمانتی 6 ساله برخوردار است. بونل 1 ارتفاع 24 سانتیمتری دارد، پارچه روکش آن از الیاف ضدحساسیت ساخته شده و در کناره ها دارای فریمی فلزی برای پشتیبانی از لبه های تشک است، که مانع گود افتادن آن هنگام بلند شدن از روی تشک خواهد شد.

تشک طبی رویا مدل مدیکال و قیمت

در این سری از محصولات رویا هیچگونه فنری بکار نرفته است و در نتیجه حالت ارتجاعی ندارد. این محصول به دلیل سفتی بالاتری که نسبت به تشک های فنری دارد تشک طبی محسوب می شود. وقتی فرد روی این محصولات می خوابد تشک زیاد فرو نمی رود و در نتیجه فشار زیادی به ناحیه های حساس بدن از قبیل انتهای کمر و لگن ها وارد نمی شود.

از آنجایی که این تشک ها هیچ فنری ندارند درنتیجه مشکل انتقال حرکت بر روی سطح آنها نیز منتفی می شود. یعنی ایم محصولات برای سالمندان و افرادی که دچار آسیب دیدگی در مفاصل یا کمر و ستون فقرات خود هستند، کاملا مناسب است. البته به دلیل حذف کامل خاصیت ارتجاعی در این محصولات معمولا برای روابط جنسی جذابیت زیادی ندارند.

طول انواع تشک های رویا 2 متر بوده و عرض آن در شش سایز مختلف ارائه می شود. عرض 180 آن که بزرگترین سایز تشک دونفره رویا محسوب می شود در مدل مدیکال 1 با قیمتی نزدیک به 4 میلیون تومان عرضه می شود. شما می توانید لیست قیمت تشک رویا را در سایت های فروش اینترنتی از قبیل سایت ناب و تک مشاهده کنید.

تشک های اسفنجی رویا در سه مدل مدیکال 1، 2 و 3 عرضه می شود و تشک رویا مدل مدیکال پلاس که قیمت بالاتری نسبت به سه مدل دیگر داشته و از یک سیستم فنر سلولی نیز برخوردار بوده و همراه با محافظ تشک هدیه ارائه می گردد. تفاوت سه مدل اول در ارتفاع و لایه های اسفنج آنهاست اما مدل پلاس ار ترکیب یک سیستم فنر منفصل با لایه های ضخیم اسفنج فشرده ساخته شده است. مدل آخری به تکنولوژی جدیدتر تشک های هیبریدی نزدیک تر است و از این رو کمی حالت ارتجاعی نیز دارد که باعث می شود تشک راحت تری نسبت به مدل های قبلی باشد.

تشک رویا فنر منفصل پاکتی

این تشک ها از سیستم فنری پیشرفته تری نسبت به تشک های فنری متصل برخوردار هستند که در آن برای لایه پشتیبان تشک بجای یک فنر یکپارچه از چندین فنر مجزا که در پاکت های پارچه ای محصور شده و در کنار یکدیگر قرار گرفته اند استفاده می شود. مزیت این سیستم در منتقل نشدن فشار از نقطه ای به نقطه دیگر روی تشک است. یعنی با وجود این که این محصول از مزیت فنریت برخوردار است، عیب تشک های فنری سنتی را ندارد.

این تشک ها برای زوج ها گزینه مناسبی هستند و به عنوان تشک عروس توصیه می شوند. لایه ترموباند استفاده شده در سطح نیز قابلیت انتقال دما را داشته و پارچه این تشک قابلیت انتقال جریان هوا را دارد که در کنار هم باعث می شود سطح تشک در طول خواب خنک بماند. افرادی که با گرم شدن زیاده از حد بر روی تشک های مموری فوم مشکل دارند می توانند از این تشک های رویا استفاده کنند.

تشک رویا اولترا 1 ، 2 ، 3 و 4 دارای سیستم فنر پاکتی هستند. مدل اولترا 2 دارای یک لایه مموری فوم در سطح فوقانی تشک است که برای افرادی که مشکلات کمردرد و گردن درد دارند استفاده از این مدل توصیه می شود. این مدل ها از 6 تا 8 سال ضمانت دارند و تشک های بادوامی محسوب می شوند.

محصولات سری اولترا نیز هنگام خرید تشک رویا همراه با یک محافظ تشک هدیه عرضه می شوند. با توجه به قیمت مناسب محصولات این شرکت داشتن هدیه ای کاربردی همراه این محصولات جذابیت اقتصادی آن ها را نیز بالاتر می برد.

محافظ تشک رویا

با توجه به این که بستر خواب ما به شدت در معرض آلودگی است شستشوی مرتب تشک و ملحفه ها از طرف کارشناسان بهداشت به شدت توصیه می شود. اما شستن مکرر تشک هم کار دشواری است و هم این که عمر مفید آن را کاهش می دهد. محافظ تشک محصول بسیار مفیدی برای افزایش طول عمر تشک و راحتی نگهداری و نظافت آن است.

همچنین برای افرادی که مشکل کنترل ادرار دارند چاره ای به غیر از استفاده از محافظ تشک ضد آب وجود ندارد. معمولا کودکان و سالمندان از این موضوع در رنج هستند و افرادی که از آن ها مراقبت می کنند نیز برای تمیز کردن بستر خواب آن ها با دشواری های زیادی روبرو می شوند. استفاده از یک محافظ می تواند تمام این دشواری ها را آسان کند.

بعضی افراد به این دلیل که محافظ به دلیل تکان خوردن در حین خواب از جایش در می آید و زیر شخص جمع می شود دوست ندارند از آن استفاده کنند. یک محافظ تشک زیپ دار این خوبی را دارد که انداختن آن روی تشک و در آوردنش خیلی آسان است و در حین خواب مشکل جمع شدن و مچاله شدن و در نتیجه ایجاد ناراحتی را هم نخواهند داشت.

نحوه خرید آنلاین تشک مهمان رویا

یکی دیگر از محصولات شرکت رویا تشک مهمان است که در اندازه یک نفره و با ضخامت 5 سانتیمتری عرضه می شود. ضخامت کم این محصول باعث می شود به راحتی جمع شده و قابل نگهداری در کمد با اشغال حداقل فضا باشد. همچنین از این محصول سبک وزن می توانید به عنوان تشک مسافرتی نیز استفاده کنید. تشک های مهمان رویا که از الیاف و اسفنج ضد حساسیت ساخته شده اند برای استفاده در آپارتمان ها کوچک و اقامتگاه های موقتی مثل خوابگاه های دانشجویی نیز مناسب می باشند. من فکر می کنم یکی دو تا از این تشک ها در هر خانه ای به کار می آید. اگر تمایل داشتید به خرید آنلاین و اینترنتی میتوانید در سایت ناب و تک خرید را انجام دهید کافی هست برای خرید آنلاین کالا در ناب و تک وارد این سایت (nabotak.com) شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.