ابوبکر بغدادی – گالری عکس کمتر دیده شده

0

ابوبکر بغدادی در سال ۱۹۹۹ کارشناسی ارشد می‌گیرد. موضوع پایان‌نامه او “تفسیر قرآن” بوده است؛ در ادامه هم وارد مقطع دکترا می‌شود. رهبر گروه تروریستی “دولت اسلامی” در سال ۲۰۰۳ در استان انبار عراق برای نخستین بار ازدواج می‌کند.

ابوبکر بغدادی

مدرک تحصیلی متعلق به ابوبکر بغدادی. وی در اغلب دروس از جمله “اخلاق و انضباط” نمره خوبی کسب کرده بوده است. به نظر می‌رسد که او تنها در درس زبان انگلیسی ضعیف بوده است. طبق نمره درج شده در این کارنامه، او از مجموع ۶۰۰ نمره، موفق به کسب نمره ۴۸۱ شده است.

تصویری از مدرکی مربوط به تابعیت عراقی ابوبکر بغدادی با شماره ۱۱۳۶ مورخ سال ۱۹۸۷ همراه با عکسی از دوران نوجوانی وی. در آن زمان ابوبکر بغدادی ۱۶ سال داشته و در دبیرستانی پسرانه در شهر سامره با نام اصلی‌اش ، ابراهیم عواد ابراهیم البدری مشغول به تحصیل بوده است.

ابوبکر بغدادی در سال ۱۹۹۱ موفق به اخذ دیپلم شد. در سندی متعلق به مدرسه آمده که او یک بار رد شده، اما بعدها با استفاده از امتیاز “برادر شهید” چند نمره به وی اضافه شده است. برادر کوچکتر بغدادی سرباز ارتش صدام حسین، دیکتاتور مخلوع عراق بود که کشته شد.

به گفته یکی از همبازی‌های ابوبکر بغدادی، او همواره علاقه داشته نقش رهبر را بر عهده بگیرد. بغدادی به کودکان قرآن درس می‌داده است. خانه پدری‌اش در شهر سامره مدت‌هاست که به اقامتگاهی برای پناهجویانی تبدیل شده که برای فرار از دست نیروهای “دولت اسلامی” آواره شده‌اند. به گفته همسایگان، اعضای خانواده بغدادی یا گریخته‌اند یا در زندان هستند.

ابوبکر بغدادی پس از دیپلم زادگاهش را ترک کرده و به بغداد رفت. او قصد داشته تا در رشته حقوق تحصیل کند و طبق مدرکی که از آن زمان به دست آمده، وی علوم تربیتی و زبان‌های خارجی را هم جزو رشته‌های دوم و سوم خود مشخص کرده بوده است. اما به دلیل معدل پایین دیپلم موفق به ورود به دانشگاه در این رشته‌ها نمی‌شود.

ابوبکر بغدادی به دلیل مشکلات جسمی از خدمت در ارتش معاف شد. برگه معاینه پزشکی او در دوران دانشجویی‌اش نشان می‌دهد که نزدیک‌بین است.

ابوبکر بغدادی در سال ۱۹۹۹ کارشناسی ارشد می‌گیرد. موضوع پایان‌نامه او “تفسیر قرآن” بوده است؛ در ادامه هم وارد مقطع دکترا می‌شود. رهبر گروه تروریستی “دولت اسلامی” در سال ۲۰۰۳ در استان انبار عراق برای نخستین بار ازدواج می‌کند.

عکسی از ابوبکر بغدادی متعلق به سال ۲۰۰۲. پس از حمله آمریکا به عراق (مارس ۲۰۰۳) بغدادی در فوریه ۲۰۰۴ به دلایلی که تا امروز مشخص نشده، دستگیر و ۱۰ ماه در اردوگاه “بوکا” در جنوب عراق نگهداری می‌شد.

در اردوگاه بوکا مظنونان امنیتی و تروریستی در کنار نیروهای سابق ارتش صدام حسین نگهداری می‌شدند. به اعتقاد کارشناسان، این هم‌نشینی تأثیر بسزایی در رفتار بغدادی و تشکیلات زیر نظر او داشت. بغدادی پس از آزادی از ارودگاه بوکا در دسامبر ۲۰۰۴ به دانشگاه بازمی‌گردد و همزمان مؤذن محله‌ی “توبجی” در غرب بغداد می‌شود.

دولت آمریکا برای هر گونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری ابوبکر بغدادی شود، ۲۵ میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود. بنا به گزارش گاردین، بغدادی به علت آسیب‌دیدگی شدید ستون فقرات از سوی دو پزشک در موصل مورد معاینه و معالجه قرار گرفته بود. وی ظاهرا در ۱۸ ماه مارس ۲۰۱۵ پس از حمله هوایی آمریکا به شدت مصدوم شد. وزارت دفاع آمریکا این حمله هوایی را تایید، اما درباره مصدومیت بغدادی سکوت کرد.

ابوبکر بغدادی کمتر در انظار عمومی ظاهر می‌شد و تنها عکس جدید موجود از او مربوط به حضورش در “مسجد نوری” در موصل است. پس از انتشار ویدئویی منتسب به ابوبکر بغدادی در اینترنت، نشریه بریتانیایی “تلگراف “درباره ساعت پرزرق و برقی که او هنگام سخنرانی در یکی از مساجد موصل بر دست داشت، نوشته بود، این ساعت مچی نقره‌ای رنگ با صفحه مشکی می‌تواند یکی از مدل‌های گرانبهای “رولکس” باشد.

مدل لوکس “سیمَستِر” (Seamaster) از سری ساعت‌های مچی “امگا” همان ساعتی است که جیمزباند از سال ۱۹۹۵ تا به حال در سری فیلم‌های جیمزباند به دست می‌کند.

این گروه تروریستی از سال ۲۰۱۳ وارد جنگ داخلی سوریه شد و نام خود را نخست به “دولت اسلامی عراق و شام” (داعش) و سپس به “دولت اسلامی” تغییر داد. این گروه از سوی سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری متهم به نسل کشی و جنایت علیه بشریت است.

منبع: دویچه وله


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.