مشاوره خانواده چیست در چه مواردی می‌تواند به شما کمک کند؟

0

رپورتاژ

خانه محل آرامش است و همه ما خانواده را بهترین پناه خود می‌دانیم، البته که در بهترین جمع‌های خانوادگی هم اختلاف نظرها و مشکلاتی بروز می‌کند. مشاوره خانواده کمک می‌کند اختلافات به بهترین شکل رفع شوند و بتوانید روابط آسیب دیده را ترمیم کنید.

وقتی رابطه‌ای خوب نیست آرامش فرد آسیب دیده و همه جنبه‌های زندگی مثل کارش‌ هم آسیب می‌بیند. لازم نیست با مشکلات خانوادگی به تنهایی دست و پنجه نرم کنید، اختلافات زوجین و حتی تصمیم گیری برای ازدواج با کمک مشاور خانواده راحت برطرف می‌شود. در این مطلب در مورد مواردی که می‌توانید به مشاور مراجعه کنید صحبت می‌کنیم و یک راهکار ساده مشاوره گرفتن را به شما معرفی می‌کنیم.

چرا باید به مشاور خانواده مراجعه کرد؟

داشتن رابطه سالم نیازمند تلاش همه طرف‌های ارتباط است و با وجود  استقلال فکری و شخصیتی بروز اختلافات یک امر طبیعی است. این اختلاف ممکن است بین همسران بروز کند یا با فرزندتان در مورد مسائل مختلف بحث و گفتگو داشته باشید. مشاوره خانواده کمک می‌کند حرف‌های یکدیگر را بهتر بشنوید و بدون قضاوت از زاویه جدیدی به حرف‌های عزیزانتان گوش دهید و شنیده شوید. اگر مشکلات کوچک به موقع برطرف نشود به اختلافات بزرگی تبدیل می‌شوند و گاهی رابطه به بن بست جدایی و بی‌تفاوتی می‌رسد.

فشار روانی زیاد و شرایط سخت رابطه از تحمل بسیاری خارج است و مانع تحلیل درست مسائل و مشکلات می‌شود. مشاور متخصصی است که مشکلاتی که دو نفر قادر به حل و فصل آن نیستید را با کمک خودتان حل می‌کند و شرایطی را فراهم می‌کند با ریشه یابی اختلافات آن‌ها را از پایه حل کنند.

دکتر ساینا یک سامانه مشاوره آنلاین پزشکی است که امکان دسترسی شما به چندین مشاور خانواده با تجربه را در بستر وب فراهم آورده که به صورت تلفنی و آنلاین بتوانید از کمک آن‌ها استفاده کنید. مشاوران آنلاین بیشتر از جلسات حضوری مشاوره برای شما وقت می‌گذارند و کلیه امکانات و شرایطی که برای یک مشاوره خوب لازم است در بستر اینترنت فراهم شده تا بدون اینکه لازم باشد از خانه خارج شوید یک مشاوره با کیفیت را دریافت کنید.

مشاوره خانواده در چه مواردی کمک می‌کند؟

مشاوره خانواده می‌تواند در موارد گسترده‌ای  به کمک تک تک اعضای خانواده بیاید و با حفظ حریم خصوصی کمک کند

شادتر و با تفاهم بیشتری در کنار هم زندگی کنند.

  1. ریشه یابی بحث‌های مداوم زوجین
  2. دلزدگی در زناشویی
  3. اختلافات بین همسران
  4. کمرنگ شدن عشق
  5. حل رفتارهای منفی همسر
  6. سرد شدن رابطه جنسی
  7. مشاوره در خصوص ازدواج
  8. زمانی که به طلاق فکر می‌کنید
  9. و دیگر مشکلاتی که در خانواده خود به آن‌ها مبتلا هستید.

در هر موردی که در خانواده بروز می‌کند، می‌توانید به مشاور مراجعه کنید. تنها موارد و اختلافاتی که با فرزندان پیش می‌آید را بهتر است با مشاور مخصوص کودکان مطرح کنید که در این زمینه تخصصی مطالعه کرده و بیشتر می‌تواند به شما کمک کند.

دکتر ساینا با بیش از یک میلیون جلسه مشاوره تلفنی و آنلاین ثبت شده، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را جلب کند و با هزینه کمتر از مشاوره‌های حضوری، ضمن صرفه جویی در زمان شما، این امکان را فراهم آورده که در هر زمان و مکانی که بخواهید با بهترین مشاورین خانواده صحبت کنید و راهکارهای مشکلات را دریافت کنید.

کسانیکه که به هر دلیل نمی‌توانند از منزل خارج شوند یا مشغله کاری مانع می‌شود برای خودشان و بهبود روابط‌شان وقت بگذارند، می‌توانند با کمک مشاوره آنلاین خانواده سدهای رابطه را شکسته و به شادی روزهای پرهیجان اول رابطه برگردند.

جلسات مشاوره خانواده چه زمانی موفق می‌شوند؟

زمانیکه دو طرف به دنبال بهبود رابطه خود باشند و با انرژی و انگیزه لازم وارد جلسه‌های مشاوره شوند امکان اینکه جلسات مشاوره موفق باشد بیشتر می‌شود. در طول  جلسات مشاوره باید صبور و امیدوار باشید. شاید انجام این کار در طول جلسات سختی که در پی حل اختلاف هستید دشوار به نظر برسد اما با دید مثبت می‌توانید روند کار را سرعت ببخشید.

متعهد بودن همسران به جلسه مشاوره هم بسیار مهم است شما باید جلسات مشاوره را در اولویت کارهای خود قرار دهید و همیشه وقت خود را برای شرکت در جلسه آزاد بگذارید. خوبی مشاوره آنلاین این است که برای فراهم کردن زمان مشاوره لازم نیست کار خاصی بکنید و همین که به موقع به سایت سر بزنید و از اپلیکشن خود استفاده کنید یک قدم عملی مناسب است.

همین‌طور تجربه و تخصص مشاور هم اهمیت زیادی دارد، هر چه تعداد موارد مشابهی که مشاور شما آن‌ها را حل کرده بیشتر باشد با شناخت و آگاهی بیشتری می‌تواند به شما کمک کند.

دکتر ساینا این امکان را فراهم آورده تا با مشاهده رزومه مشاوران مختلف و مطالعه نظر سایر کاربران در مورد کار آن‌ها، بهترین مشاوره خانواده را برای خود انتخاب کنید.

برای هر مشاور و متخصصی این امکان در نظر گرفته شده که یک فیلم معرفی کوتاه آماده کند و سابقه کارش را برای مراجعان توضیح دهد.

در آخر اگر به هر دلیلی از مشاوره خود ناراضی بودید می‌توانید وجه مشاوره را پس بگیرد. دیگر بهانه‌ای برای بی‌توجهی به سلامت روان شما وجود ندارد همین حالا برای اولین مشاوره آنلاین اقدام کنید.

دریافت مشاوره آنلاین خانواده دکتر ساینا

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5