۱۰ گجت آشپزخانه بسیار ساده و کاربردی که هر خانه‌ای نیاز دارد

0

آشپزخانه مکانی است که بسیاری از ما بخشی از وقت و روزمان را آنجا سر می‌کنیم و مشغول کار با انواع وسایل هستیم.

به مرور زمان یاد گرفتیم چگونه برنج را خیس کنیم یا بشوریم؛ چگونه سیفی‌جات و میوه‌ها را سریع و تمیز پوست بکنیم؛ چگونه پیاز خرد کنیم و درب بطری‌ها را باز کنیم.

شاید بسیاری از این کارها به عادتی روزانه و طبیعی معمول برای ما تبدیل شدند و دیگر هرگز دنبال وسیله یا گجتی برای ساده‌تر شدن آن نیستیم. شاید هم اصلا دنبال وسیله‌ای برای بهتر انجام دادن این کارها نرفتیم و تصور می‌کنیم چنین چیزهایی هنوز اختراع نشده است.

در این مقاله سراغ ۱۰ گجت یا وسیله بسیار ساده آشپزخانه رفتیم که در سایت آمازون یافت می‌شوند ولی می‌توانند تجربه آشپزی ما را دگرگون کنند و لذتی بی‌نهایت به حضور در آشپزخانه ببخشند.

چون نام این گجت‌ها گامال طولانی و پیچیده است و دقیقا مشخص‌کننده برند سازنده نیست؛ از ذکر نام‌های طولانی آن‌ها صرف‌نظر کردیم ولی لینک خرید آن‌ها در سایت آمازون را آوردیم:

شستن و آبکش کردن مواد غذایی

دو گیره در اطرافش دارد تا به راحتی روی هر قابمه، ماهیتابه و ظرفی چفت شود و شما به سادگی و راحتی هرچه تمام‌تر، مواد غذایی را بشورید و آبکش کنید بدون اینکه آن‌ها در از دست بدهید. در اندازه‌های مختلف و با عمق‌های گوناگون قابل خریداری است (لینک سایت آمازون).

خردکن مواد غذایی

تقریبا برای خرد کردن هر گونه مواد غذایی کارایی دارد و سرعت عمل شما را چند برابر می‌کند. در انواع اندازه‌ها و به شکل‌های مختلف می‌تواند مواد غذایی را خرد و رنده کند. چندین سینی خردکن قابل تعویض برای مواد مختلف دارد و یک برس برای تمیز کردن باقیمانده مواد غذایی (لینک سایت آمازون).

چاقوی کره

از فولاد ضدزنگ با کیفیتی ساخته شده است تا شما به نرمی و راحتی کره را بردارید و روی نان تست بمالید؛ بدون اینکه مقداری کره هدر برود. می‌توانید کره را با اشکال مختلف بردارید و در یک صبحانه لذیذ برای بچه‌ها تنوع اضافه کنید (لینک سایت آمازون).

پلمپ و بسته‌بندی مواد غذایی

این دستگاه کوچک در یک دقیقه می‌تواند ۱۰ کیسه پلاستیکی را با حرارت بدوزد. بهترین ابزار برای بسته‌بندی مواد غذایی باقیماند؛ بیسکویت بچه‌ها، بسته‌بندی ساندویچ سفر و هر چیزی است که احتمال فاسد شدن یا خرابی آن می‌رود (لینک سایت آمازون).

درب‌هایی برای هر چیزی

آشپزخانه‌ای سراغ دارید که به چنین درب‌هایی احتیاج نداشته باشد؟ در اندازه‌های مختلف و رنگ‌های متنوع برای گذاشتن درب روی ظرف‌های غذا و حتی هندوانه و لیوان آب میوه. در ۱۴ تکه و ۷ اندازه مختلف برای ظرف‌هایی که می‌خواهید در یخچال و فریزر نگه‌داری کنید (لینک سایت آمازون).

رنده تیزی برای هر چیزی

همه ما در آشپزخانه چندین مدل رنده داریم ولی فرق این رنده چیست؟ علاوه بر اینکه طوری ساخته شده که استفاده از آن بسیار راحت است و هیچ اذیتی برای دست ندارد؛ از جنس استیل برق و محکمی است تا هر چیزی از انواع میوه‌ها و پنیرها، زنجبیل، شکلات، سیر، جوز هندی و غیره را با تیغ تیز آن رنده کنید. به راحتی هم در ماشین ظرف‌شویی قرار گرفته و شسته می‌شود (لینک سایت آمازون).

درب‌بازکن بطری

نیازی نیست دیگر برای باز کردن درب محکم و پلمپ شده بطری خیارشور و رب گوجه، چند کیلو کالری انرژی بسوزانید و با بطری کشتی بگیرید. این گجت را روی درب بطری قرار داده و پایه‌های آن را تنظیم کنید و دکمه را فشار بدهید تا درب بطری باز شود. از جنس با دوامی است و به راحتی شسته می‌شود (لینک سایت آمازون).

خشک‌کن ظرف‌شویی چندکاره

از ایده‌اش بسیار خوشم آمده است. شما این سینی را روی ظرف‌شویی قرار می‌دهید و با آن می‌توانید هر چیزی از میوه و کاهو و سبزیجات تا لیوان و بشقاب و کاسه را روی آن قرار دهید تا آب‌شان کامل گرفته و خشک شوند. به راحتی جابه‌جا می‌شود و حتی مواد غذایی یخ‌زده را هم می‌توان روی آن قرار داد تا یخ‌شان باز شود. وزن بسیار سنگینی را تحمل می‌کند و می‌توانید آن را به راحتی جمع کنید (لینک سایت آمازون).

درآوردن هسته میوه‌ها

تیغه‌های بسیار تیزی دارد تا به راحتی هسته میوه‌هایی مانند سیب، گلابی، فلفل دلمه‌ای، هلو و غیره را بیرون بکشید و با خیال راحت میل کنید. کار با آن بسیار آسان است؛ به راحتی تمیز می‌شود و از جنس فولاد ضد زنگ است (لینک سایت آمازون).

قیف بطری

احتمالا نمی‌توانید حدس بزنید چه کاری انجام می‌دهد. یک قیف برای ریختن مواد مایع درون بطری‌ها است ولی طوری طراحی شده که مایعات را با سرعت زیادی ریخته و مطمئن عمل می‌کند. در یک اندازه ولی طراحی کنگره‌ای آن باعث می‌شود برای همه بطری‌ها مناسب باشد (لینک سایت آمازون).

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

با این تصاویر کارت پستال خیلی قدیمی در دهه ۱۹۰۰ آمریکایی‌ها، تصور خود از ۱۰۰ سال بعد را نشان داده…

مجموعه‌ای جذاب از کارت پستال‌های عجیب و غریب و در عین حال جذاب از استیون آر. شوک، دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که در دهه ۱۹۰۰ تصور شده است و نشان می‌دهند که چگونه شهر‌ها، شهرک‌ها و دهکده‌ها در سراسر ایالات متحده ممکن است طی ۱۰۰ سال آینده…

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

عکس‌های تصادفی که از شانس خوب عکاس مانند یک تابلو یا یک عکس خیلی حرفه‌ای شده‌اند

عکاس‌های حرفه‌ای گاهی ماه‌ها وقت صرف می‌کنند تا در زمان و مکان مشخصی حاضر باشند و تجهیزاتشان متناسب با نور و سرعت گذر سوژه و فاصله‌شان مناسب باشد تا یک عکس خوب بگیرند.اما گاهی شانس یا فرصت‌طلبی یا آمادگی ذهنی یک عکاس برای کادربندی مناسب…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.